Snel en fijne website

Super service!

Ik twijfelde over de kleur van de extensions. Op Facebook heb ik een bericht gestuurd en na het sturen van een foto werd de juiste kleur voorgesteld. Meteen besteld en de volgende dag al binnen. En de kleur was echt perfect!

Een snellere levering heb ik nog niet meegemaakt. Prima kwaliteit haar. Dank jullie wel.

Ik bestel altijd de zelfde extention en die wijkt nooit af. De kleur van het haar is ook precies mijn eigen haar kleur.

très bonne expérience

J'avais commandé 2 couleurs d'extensions. Une personne du magasin m'a conseillé une autre couleur après avoir envoyé ma photo. Super super

Altijd snel reactie en op tijd geleverd

Wij bestellen hier met regelmaat en zijn heel tevreden.

Top! Goede klantenservice.

Snel geholpen, goede kwaliteit haar.

Kleur

Alleerst de haren zijn mooi en vol van 0,8 gram, de kleur echter viel echter lichter uit helaas ipv donkerbruin is het donkerblond. De artikelen wat je zogenaamd gratis mag uitzoeken is ook niet waar, jammer wordt dit niet op de website aangegeven. Dus let goed op de kleur

Hallo Sil, dankjewel voor de complimenten over de kwaliteit van de Bighair Extensions. Er zijn geen zogenaamde gratis producten. Dit zijn Cross en Up-sell producten tegen betaling. Echter zijn deze producten verwijderd maar worden ze nog steeds getoond in het winkelmandje. We werken hard aan een oplossing zodat we dit kunnen aanpassen naarn de nieuwe producten.

Goede prijs kwaliteit

Ik had een staart besteld. De levering was zeer snel. De prijs is ook zeer goed.

Super mooi haar en goede service

Wat ik wel jammer vindt is dat er niet voldoende haar is te bestellen van één dezelfde kleur

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Echt een aanrader!

super mooi haar !!!

Heb nu 2 keer bestelling gedaan ,en super netjes verpakt en had het snel in huis ,zeker een aanrader om hier te bestellen !!!

Snelle levering, jammer dat de kleuren die ik wilde niet op voorraad zijn. Makkelijk contact op te nemen via mail. Goede kwaliteit en service

De kwaliteit van de hairextensions zijn uitstekend en de levering op tijd.

PERFECT!!!!

Ze luisteren en begeleiden je heel goed om de juiste keuze te maken die bij je past.Service en bereikbaarheid is top!!!! Ga hier zeker terug

perfect

Zeer tevreden. Snel geleverd!

Kwaliteit van de extensions zijn echt top! Kleuren zijn fantastisch. Macht goed! Is niet te zwaar.

alles netjes!

Fijn dat de voorraad goed op orde is en snelle levering. Ik ben tevreden!

Ze helpen fantastisch

Jullie hadden snel het op de post gedaan helaas is de post te laat. Super hoe jullie zo snel actie ondernemen

Goedendag Esra, natuurlijk begrijpen wij de teleurstelling dat jouw pakket nog niet geleverd is. Naar aanleiding van jouw e-mail is er gelijk eenTTC onderzoek gestart. We moeten wel even geduld hebben alvorens daar een terugkoppeling op komt vanuit PostNL. Advies is de TTC regelmatig te verversen of ons even te bellen en te informeren naar de actuele status. Het schrijven van een negatieve recensie versneld het proces echter niet en je benadeeld de verkeerde partij ermee. Jouw recensie zou gericht moeten zijn aan PostNL want zij zijn degenen die ingebreke zijn m.b.t. het afleveren van het pakket. De status op dit moment is als volgt; 3 maart, 12:02uur, Zending is opnieuw gesorteerd en de nieuwe bezorgtijd volgt spoedig. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik je graag, ik ben te bereiken op 076 888 44 33 Met vriendelijke groeten, Wim Smits

Vlotte levering

Zit perfect

Mooi haar en netjes verpakt ! super

was iets fout gegaan met me bestelling ,maar de andere dag gelijk geregeld mogen een hoop bedrijven een voorbeeld vaan nemen !!!

Hallo mooie kwaliteit haar ik kan niet wachten om het in te doen. Het is fijn dat zo iets bestaat als je moet wachten tot je haar gegroeid is duurt misschien 2 jaar. En het wordt wat voller

Lange Brugstraat 99 4871CN Etten-leur

076-888 44 33