Top kwaliteit!

snelle levering en netjes ingepakt en gelevering

Snelle nette levering, zeer tevreden.

Mooi haar

Fijne hulp gehad via Messenger in het maken van een kleur keuze.

Het haar wordt snel en zorgvuldig geleverd. Ook als er een levering niet compleet is wordt die netjes en snel na geleverd.

Bestelling snel geleverd

Goede

Goed kwaliteit

Heel goed kwaliteit

Je kan je pakket rechtstreeks naar een afhaalpunt laten bezorgen, top! De tape in haar extensions stelden niet teleur. De handleiding gevolgd op you tube en dat lukte met behulp van mijn echtgenoot prima. Ik ben echt, echt blij. Voelt prima aan op mijn hoofd, kleur was gelukkig passend. Ja, ben content! Een aanrader.

Silver line vreselijk haar

De silver line ingekocht nog nooit zo’n slecht haar gehad terwijl ik al meer dan 10 jaar ervaring heb in de extensions! Het haar is droog, niet te kammen, wirdybdus gewoon een grote klikt! absoluut geen Rémy gesorteerd haard!! Lees ook bij de reviews dat er meer mensen zijn met dit probleem en et wordt op geantwoord met dat je goede producten niet gebruiken en dat het daar aan ligt! Dat is een fabeltje! Tuurlijk moet je goede producten gebruiken ik gebruik zelf olaplex maar met dit haar kan je werkelijk niet! Dus silver line niet aan beginnen!! De gold line is wel goed mag ook gezegd worden! Ook al is de gold line duurder en je er dus meer van mag verwachten moet de silver line ook goed te dragen zijn…

Silver line vreselijk haar

Snelle reactie en verzending.. en het haar is heel mooiven gaat heel lang mee

Schitterend

Mooie kleuren Gemakkelijk te onderhouden Mooie kwaliteit

GOEDE PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING

Na mijn eerste bestelling was ik erg enthousiast, en heb daarna direct een tweede maal besteld. Dit viel mij wel een beetje tegen omdat de weave niet aan een stuk was, waardoor het verwerken ervan lastiger was. Ik had het gevoel "restjes"te hebben gekregen

Tevreden Komt overeen met hetgeen we zien

mooie prijs/kwaliteit verhouding

Ik was erg blij met mijn eerste bestelling...mooi haar van een goede kwaliteit en goede prijsverhouding. Heb direct daarna nog een weave besteld en was daar iets minder blij mee omdat dit haarstuk niet aan een stuk was, maar in twee gedeeltes wat mij belemmerde met de verwerking ervan. Kreeg een beetje het idee dat ik twee "restjes"had gekregen.

mooie kwaliteit

Snelle service , goed product .

Snelle service , goed product .

Lange Brugstraat 99

4871CN Etten-leur