Super snelle en vriendelijke service

Dit is ondertussen de tweede keer dat ik bestel bij geschenkpakket.nl en overtreft nog steeds mijn verwachtingen! Ontzettend vriendelijke service en snel antwoord via de klantenservice! De vernieuwde site is ook ontzettend fijn om te gebruiken! Ik ben weeral blij met de nieuwe goodies! :)

Fantastisch! Top service!

Ik ben super tevreden over mijn geschenkpakketten en de service! Ik had een probleem met mijn postcode waardoor ze moesten helpen, maar dit verliep super vriendelijk en snel! Ontzettend bedankt voor de goede service en de ontzettend leuke geschenkpakketten!

Prachtige persoonlijke geschenkpakketten!

Super blij met de bestelde geschenkpakketten! Door de mogelijkheid om zelf een pakket samen te stellen, kon ik gericht een cadeau kopen voor mijn collega's. Je ziet de liefde en de zorg terug in de pakketten. Bedankt Marjon!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Originele pakketten en heel leuk om te geven!

Ga zo door!

Pluspunten

Geweldig pakket, heel erg bedankt!

Over Geschenkpakket

Wat leuk dat je een kijkje neemt bij geschenkpakket.nl Mijn naam is Marjon en ik ben het gezicht achter alle pakketjes. Je zou kunnen zeggen dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt! Ik pak de pakketjes met zorg in en wil iedereen graag een uniek cadeau bieden. Veel plezier op de site!