Heerlijke gedroogde abrikozen. Walnoten een beetje aan de dure kant

zie boven

1 goedkope wijn en 3 doosje noten voor 28,90 euro thuis bezorgd

Een geschenk met wijn van 5’99 + 3 doosjes nootjes van samen niet meer dan 10 euro. Thuis bezorgd voor 28,99 . Dat is nog eens handel voor dat bedrijf ... Een karig doosje

Goeie kwaliteit voor een mooie prijs

Mooi overzichtelijke webshop. Voor mij als patissier erg belangrijk dat de kwaliteit erg goed is, en dat is zeker wel het geval! Mooi luchtdicht verpakt wat ervoor zorgt dat ze niet muf en zacht worden tijdens het bewaren.

Snelle en goede service :)

Bestellen ging makkelijk via de site en het ws snel geleverd. Leuke pakketjes.

Mooie site, duidelijk.

Bestelling gedaan en op een ander adres afgeleverd. Prima service, dik tevreden

Leuk, maar erg jammer dat de kaart en inpak actie niet meegenomen werd

Met grote vreugde heb ik een pakket vanaf mijn vakantie adres naar een jarige vriendin gestuurd. Het zag er erg leuk uit op de site, feestelijk ingepakt en wel! Leuk kaartje met persoonlijke tekst er bij, enig! Helaas was het cadeau niet ingepakt en zat de kaart er ook niet bij.. mijn halve tekst stond op het bedrijfskaartje geschreven.. de andere helft (waaronder wie de afzender was) stonden er niet op. De inhoud is leuk! Maar bestelde het specifiek omdat het een feestelijke bezorging zou moeten zijn

Uiteindelijk goed

In eerste instantie hoorde ik niks over aflevering pakket. Men dacht dat er miet betaald was. Fout werd toegegeven. Pakket bezorging werd in orde gemaakt. Toen ik aangaf dat het nu wel te laat kwam als cadeau werd nog kaartje en extra nootjes toegevoegd. Wel jammer dat het daarna nog 2 dagen duurde voor pakket werd geleverd

Prima kwaliteit

De levering ging snel. De noten zijn heel lekker. Ik ga zeker meer bestellen

Vind het een prima bedrijf

Nog nooit problemen gehad met bestellingen. Altijd op de juiste dag geleverd.

De levering was 2 dagen te vroeg helaas.Maar voor de rest was het prima met leuk kaartje erbij

Goede service en kwaliteit is perfect

Goede service en kwaliteit is perfect

lekker snel

recent voor de eerste keer besteld en wat later geleverd dan beloofd, echter niet de 'schuld' van NutsAndMore denk ik zo.. goed/degelijk verpakt in stevige hersluitbare zakken.. ik ga hier zeker vaker bestellen.. echt objectief beoordelen kan pas na een paar keer bestellen denk ik :) misschien dat het nog wel een 10 gaan worden !

Leuke verrassing

Diverse producten, leuke verrassing voor een persoon, veel mogelijkheden, snelle levering, klantvriendelijkheid

super goed ontvangen door de geadresseerde

leuk om op te sturen als bedankje

Mijn schoonouders waren verrast en erg blij met hun kado. Geweldig gedaan bedankt.

Snel reactie en verzending! Persoonlijke aandacht. Mooi ingepakt. En de nootjes waren super vers. Dank!

Goede kwaliteit en levering

De kwaliteit van de producten is goed en de verpakking is handig. De levering was prima geleverd.

Super geregeld!

Leuke site! Super geholpen. Ik was vergeten de tekst aan te geven voor het kaartje. Werd meteen even gebeld. Super vriendelijk! Aanrader!

Was bezig met een bestelling en de baby werd wakker. Half uur later werd ik netjes gebeld dat mijn bestelling niet was afgerond en of ik nog interesse had. Tuurlijk is dit verkooptechnisch gezien erg goed maar ook erg attent want misschien was er wel iets mis gegaan met de betaling. Mooie producten voor nette prijzen.

Snelle levering Je krijgt en goede kwaliteit/ prijsverhouding

Zeer geslaagd pakket met wijn, pistache, amandelen en sojacrackers.

Een dag na de bestelling bezorgd. Leuk pakket van gemaakt en zeer aangename ervaring van smaken van de noten en wijn. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Fijne website, snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit.

Okee

Sommige produkten zijn mooi. Andere iets minder.

Super contact

Leuke pakketten. Hele fijne communicatie zowel mondeling als schriftelijk. Vriendelijke mensen. Snel en denken mee! Ik had zelf wat onhandige dingen gedaan en binnen mum van tijd was het opgelost. Pakket is zeer goed bevallen door vriendin en partner! Goede kwaliteit!