Degelijke kwaliteit, snelle service en goede helpdesk

De bestelling was opgesplitst in 2 pakketten die op verschillende dagen aankwamen, maar we werden snel gerustgesteld toen we contact opnamen na aankomst van de eerste (onvolledige) levering. De kwaliteit van de producten is ook prima.

Snelle service, topkwaliteit

Snelle service, topkwaliteit

Zeer lekker!

Ik ben heel tevreden over alle noten, bessen en granola. Heel lekker van smaak en zeer goed hersluitbare verpakking. Ik bestel meer!

Rare prijzen

Als je naar verhouding meer koopt is de prijs relatief hoger (voor de kokosblokjes bijvoorbeeld). Ik heb hier een mailtje voor gestuurd maar geen antwoord gekregen

Leuk product en van goede kwaliteit

Snelle service met persoonlijke touch. Heerlijke nootjes met een fles wijn in een mooie doos. Leuk kado zeker in deze tijd

ruime keuze, goed overzicht, makkelijk bestellen, snel geleverd!

zeker: een ruime keuze, lekker overzichtelijk, makkelijk bestellen, snel geleverd!

wat ik bestel is altijd goed geen probleem

mijn ervaring is kort maar krachtig

Geweldige service en kwaliteit!!!

Geweldige service en kwaliteit!!! Ik kom zéker terug!!!

Uitstekend bedrijf met keurige service en topkwaliteit producten!

Al meerdere malen besteld bij Nutsandmore! Steeds opnieuw keurige levering van mijn bestelde noten en zuidvruchten. Super kwaliteit en tegen scherpe prijzen. Wij verwerken veel van de noten in gerechten en zijn dan ook erg blij met de bulkverpakkingen! Nutsandmore ga zo door!! Er zijn er maar weinig zo correct als jullie:)

Heerlijke producten, super kwaliteit

Netjes thuis bezorgd, top service

Smakelijk en zo handig in één keer thuis.

Heel goed. Alleen de plastic zakken zou ik liever in dozen willen zien. Verder supe tevreden. Groet, M.

Gewoonten topbedrijf

Cranberry’s besteld volgende dag in huis,hulde

Gewoon goed

Fijne noten, goed verpakt.

Ik ben vaste klant en verwerk veel noten in de keuken.

Gewoon goed

Goede en lekkere noten en na bestellen altijd snel af te halen.

Snelle en correcte levering

Snelle levering van goed verpakt en kwalititatief uitstekend gedroogd fruit.

Heerlijke verse noten en zuidvruchten snel geleverd!

Ik bestelde online gebrande cashewnoten, groente chips en gedroogde mango in grootverpakkingen. Deze waren super voordelig en snel in huis. in één woord TOP!! Ik blijf voortaan bestellen

Ik ben zeer tevreden over NutsAndMore! Goede overzichtelijke website, ruime sortering en snelle levering!

Snelle levering belofte wordt totaal niet waargemaakt

Op de site staat voor 17:00 uur besteld, volgende dag geleverd. Vrijdagochtend besteld en pas dinsdagmiddag een mail dat pakket is verzonden. Pas dan tekst op de site aan in december maand. Ik had ze de volgende dag nodig. 3kg amandelen besteld, bak was van boven naar beneden gescheurd, gelukkig zat het er nog allemaal in. Niet tevreden over afhandeling bestelling, heel jammer want de noten zijn prima.

Goede producten

Levertijd is meestal goed. Leuke recepten bij je bestelling. Ruim assortiment!

Klasse

Mooi verpakt en goed waar voor je geld. Zeer tevreden.

Kwaliteitsvolle producten en vlotte levering

Ik ben daarbij ook heel blij dat de havervlokken in grote verpakkingen te verkrijgen zijn.

Top producten!

Ik ga zeker weten vaker bestellen, goede kwaliteit en snel geleverd.

Goed, echter levertijd 1 dag te lang

Goede kwaliteit produkten. Echter, de levertijd had 1 dag korter mogen zijn, dan was het perfect geweest.

Goede kwaliteit