wat ik bestel is goed

de producten die ik bestel zijn van uitstekende kwalitijd

Vorige keer goed, deze keer redelijk

Deze keer duurde de levering langer dan verwacht, donderdag besteld dinsdag pas in huis. Maar dat kan gebeuren. Echter waren de macadamia minder lekker dan de vorige keer. Leken al een tijdje te staan, beetje taai. Andere noten nog niet geprobeerd, fudge prima maar niks speciaals. Pindarotsjes wit uitgeslagen. Wellicht dat ik volgende keer eerst nadenk en overweeg om in de stad bij de notenboer te gaan, of toch weer gok en dan wel weer die overheerlijke vers gebrande knapperige macadamias bestel.

Prima service en prima kwaliteit

Duidelijke webwinkel. Snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Nuts and More : Top

Overzichtelijke website, uitgebreid aanbod en heerlijk assortiment noten, zaden en more!!! Altijd snelle en correcte levering. Kortom Top!!!

Heel goed!

Heerlijke noten en cranberry’s. Goeie bezorging! Ps. Vooral de gerookte amandelen zijn lekker. Iets minder zout zou wel beter zijn :P

Prima verzorgde levering

Levering conform verwachting. Producten van zeer goede kwaliteit

Goede sortering, snelle levering

Altijd producten op voorraad Zeer tevreden goede prijs

Goede produkten, netjes bezorgd.

Bestel hier al een paar jaar met regelmaat. Bevalt goed. De kwaliteit is beter dan bij Sligro of Hanos. Gebrande noten vind ik persoonlijk te licht gebrand. Waarschijnlijk is de olietemperatuur te laag. Ze bevatten mijns inziens zodoende teveel olie.

Super netjes verpakt

Voor het eerst dat de communicatie achter bleef

Dit keer duurde het langer dan verwacht/normaal en ik kon ook niet alle noten, zoals ik gewend ben, bestellen. Helaas heeft er niemand op mijn bericht die ik met mijn bestelling meegestuurd heb gereageerd. Wellicht dat er door de vakantie wat minder mankracht aanwezig is....

de kwaliteid van de hazelnoten is uitstekend

wat ik bestel is uitstekend en zo bezorgd

TOP.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

keurig verpakt en verzonden...

Uitstekende kwaliteit

Snelle afhandeling en levering. Zeer goede kwaliteit

Uitstekende service!

Al heel wat keren een bestelling geplaatst en de kwaliteit en service is altijd super en vers! En als er al eens een probleempje opduikt (wat bij mij eerder uitzonderlijk is) wordt dat, na telefonisch contact zo snel mogelijk opgelost. Zo zat er laatst een foutje in de website waardoor ik de verzendingskosten moest betalen ook al was de bestelling groot genoeg om gratis te verzenden maar na een telefoontje stonden die kosten prompt terug op de rekening! Ik word altijd direct en correct geholpen! Dus niks dan lof van mij! 😊

Zeer tevreden goede service!

uitstekend

zeer goed

Accurate levering, redelijke prijzen

Ongeveer 6 maal vruchten besteld. Prompte levering, goede verpakking, prima kwaliteit

De zaden zijn goed, maar levering opnieuw slecht

Nu drie keer besteld. De kwaliteit van de zaden is goed. Maar twee keer is de levering/verzending niet goed gegaan. De plastic dozen zijn deels open en de vorige keer gebroken.

Top Fresh Nuts and More :)

Goed bedrijf lekker makkelijk via internet kopen, niks op aan te merken alleen maar positief tot nu toe. Nuts and More krijgt van mij een dikke 10 Behalve Post NL weer een vertraging en heb mijn Nuts niet binnen dat is jammer dus de bezorging krijgt een 5!! dit ligt niet in handen van Nuts and More drm Thumbs Up voor the Nuts!!

Goede Website, veel keuze

Goede producten,en snelle levertijd. Nooit problemen

Snel, groot assortiment, nette prijzen

Keep on the good work!! 😁

Snelle levering, mooi produkt

De seadmix was in de aanbieding, ik begreep niet goed dat de aanbieding op de kleine verpakking het grootst was. Bij de kiloverpakking was het voordeel nagenoeg niets. De seadmix bevatte wel meer noten dan ik had verwacht en het was mede daardoor een hele mooie mix.

Pistache smaakt niet goed (oud) de rest ( o.a. walnoten) was wel te doen

Pistache is niet echt vers en smaakt niet goed. Walnoten wel oke..echter van lidl of ah zeer beter. Cranberry notenmix wel oke maar zou ik niet meer bestellen.

Vlotte levering producten van goede kwaliteit tegen redelijke prijs

Altijd lekker, vers en super snel

De lekkerste noten en dadels vind je hier.