Inspirerende winkel met exclusieve merken

Online inspiratie opgedaan bij Sartoria Fashion in Het Arsenaal. Nu alleen nog een zonnetje nodig.

Sartoria Fashion prachtige klantvriendelijke winkel met mooie merken

Sartoria Fashion is een winkel met mooie kwalitatieve exclusieve merken. De winkel zit op een top locatie in Het Arsenaal in Naarden.

Top zaak

Perfecte collectie voor lange mannen. Professioneel advies met competitieve prijzen (houd de diverse sales- acties goed in de gaten, abonneer jezelf op nieuwsbrief).

Snelle levering overzichtelijke website

Snelle levering en overzichtelijke website. De winkel in Naarden is ook zeker de noeite waard om te bezoeken. Geen ervaring met aftersales dit was niet nodig.

Fijne winkel.

Website geeft aan dat het pakje de volgende dag kon worden opgehaald. Dat bleek na telefonisch contact een dag later. Niet erg natuurlijk en de bestelling verder in orde, maar bericht op de site was te voorbarig. Ik kom er zeker nog eens! 👍

de levering was snel maar terugstorten geld retourzending slecht

Ik heb op 13 juni een bestelling geretourneerd. Deze heb ik per mail aangemeld (bestelnr.100000800), heb tot op heden nog steeds geen geld retour ontvangen. Via de barcode van track en trace kan ik zien dat jullie het pakket op 14 juni hebben ontvangen. Graag ontvang ik een reactie van u hoe het hier mee staan!

Goede en snelle service

Prima en snel

Top service, snel geleverd

Mooie merken, bezoek ook regelmatig in de winkel, waar genot!

Correct en snel

Keurig netjes geholpen bij vragen over de maatvoering van de gewilde sneaker. Duidelijke site en zeer snelle levering . Top !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie shop zowel de stenen winkel als online. Mooie merken. Snelle service na online bestelling.

Presentatie online bij voorkeur ook op persoon. Bij schoenen ontbreekt dit. Bovendien duidelijkere specificatie maatvoering.

Pluspunten

Supermooie kleding! Hele goede afhandeling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

professionele service goed advies mooie collectie (kleding en accessoires) prettige omgeving

De eigenaren zijn zichtbaar het meest betrokken bij de onderneming en hebben een super professionele uitstraling richting de klanten (serviceniveau uitmuntend) Bij drukke dagen staat er ook "ander" personeel in de zaak zorg er voor dat zij met dezelfde professionele uitstraling hun werk doen en klanten benaderen.

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld