Hele mooie gordijnen!

Ik heb gordijnen in ribfluweel Petrol besteld en ze zijn echt prachtig. Ik had voor de 100% blackout voering gekozen en ze zijn ook heel goed verduisterend! Ik ben er ontzettend blij mee!

Aanrader !!

Zoals het hoort. Goede service en op tijd. Kwaliteit van de stoffen en systemen. Perfecte vakmanschap. Hang er mooi bij.

Fijne, snelle service!

Fijne, snelle service! Ik had snel een reactie op mijn vraag, kon daarna snel bestellen en bestelling was snel binnen. Heel blij mee!

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.

mooie gordijnen, prettige service

De stof die we hadden gekozen, bleek helaas niet voldoende op voorraad. Bij het maken en afhandelen van de nieuwe gordijnen, werden we snel en goed geholpen.

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.
  • betrouwbaarheid goed

Perfecte kwaliteit, top geleverd!

Super eenvoudig om je eigen gordijnen te ontwerpen, en geleverd conform afspraak!

Goede communicatie

Ondanks dat de levering van de gordijnen wat langer duurde dan verwacht werd er vanuit Okika goed gecommuniceerd over de status van de bestelling. Gordijnen zijn precies naar wens!

• betrouwbaarheid goed

service van begin tot eind

prima service van begin tot eind. Ik hier zeker weer mijn gordijnen bestellen.

• betrouwbaarheid goed

Jammer dat het niet groter is

Het ontwerp is mooi, maar super jammer dat het slechts A5 formaat is. Een klein poster formaat was veel fijner geweest. En de verzendkosten voor een ansichtkaart ( meer dan 6 eur) is erg uit verhouding. Nu heb ik 12 eur betaald voor formaat ansichtkaart. Bizar.

• betrouwbaarheid goed

Allereerst heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling. De titel en de beschrijving van de poster die je hebt gekocht is: "poster Svømmeren, A5 formaat" "De poster Svømmeren van Vissevasse op A5 formaat 21x15cm, is een vastlegging van een moment; en wij vinden het een grappige aanblik." Wij denken dat we daarmee duidelijk het formaat van de poster hebben aangegeven. Natuurlijk kan je het product gratis retourneren wanneer het niet aan je verwachtingen voldoet.

Zoals verwacht:prima.

De stof had ik al eerder besteld en is prima bevallen voor het maken van een tafelkleed. Daarom nog maar besteld om een tafelkleed te maken als cadeau voor vrienden. Op tijd geleverd en mooie stof.

• betrouwbaarheid goed

Fijne service en perfect meedenken

Onlangs hebben we ons gordijn gekregen. Mijn dochter had een speciale wens om 3 verschillende stoffen te gebruiken. Ondanks dat een van de stoffen niet meer te koop was en het door de vertraging van een nieuwe stof uitkiezen vertraging opliep, zijn. We heel blij met het meedenken en sturen van plaatjes etc. Om toch een mooi gordijn op te leveren. We zijn blij met het eindresultaat!

Keurig gemaakt

Erg fijn om de stofstalen thuis te kunnen bekijken. Keurig gemaakt en goed gecommuniceerd.

Blij van de kleur ook

Heeel blij duidelijk, goed verpakt, goed op maat

FANTASTISCH

Heb behang en gordijnen op maat gekocht. Toffe prints en kleuren. Superservice. Behang op rol kunnen laten printen; miste nog een klein stukje. Fijn meegedacht. Snel bezorgd. Ik wacht nog op mn gordijnen. Maar die worden ook snel bezorgd, erg benieuwd naar. Maar alle vertrouwen!

• betrouwbaarheid goed

Ramen gemeten, stof uitgezocht en doorgegeven. Keurig volgens afspraak geleverd. Perfect gemaakt

• betrouwbaarheid goed

Topkwaliteit, goed advies en snel geleverd!

Op de website is niet alleen ruim aanbod te vinden, maar ook gedegen advies over het meten en monteren van de gordijnen. We hebben staaltjes besteld, en nadat we een keuze hebben gemaakt werden de perfect op maat gemaakte gordijnen razendsnel bezorgd!

• betrouwbaarheid goed

Goede service, wij zijn helemaal tevreden!

• betrouwbaarheid goed

Mooi gemaakte gordijnen maar stof erg dun

Staaltjes opgevraagd en deze staaltjes zijn standaard gevoerd. Daar bij de bestelling geen rekening mee gehouden. Zou beter zijn als je gevoerd en ongevoerd krijgt

• afspraken nakomen matig

Prachtig

Wat een prachtige stof. Het is zacht, soepel en prachtig gekleurd. Ik ben heel erg blij ermee. Ook werd het pakketje snel en netjes gestuurd. Ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden!

De gordijnen voor de kinderkamer zijn prachtig geworden, mooie kwaliteit en een snelle en goede service. Een aanrader!

• betrouwbaarheid goed

Binnen drie weken hangen er prachtig gemaakte gordijnen!

Duidelijke website met meetinstructies, ruime keus uit mooie stoffen en patronen. Binnen 3 weken bezorgd. Heel mooi gemaakt.

• betrouwbaarheid goed

Mooie stof en heel mooi op maat gemaakt

Mooie stof met verduisterende voering, zeer mooi gemaakt en afgewerkt

• betrouwbaarheid goed

Onze ervaring met OKIKA was 5 sterren!

Okika is goed bereikbaar. Altijd vriendelijk. Eerlijk ook als de levertijd langer is. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en de kwaliteit van de stof is heel goed.

• betrouwbaarheid goed

Hulp bij meten en meedenken geven mooi resultaat

Ik moest dringend nieuwe gordijnen. De oude hadden 30 jaar gehangen. Ik besloot niet zelf te gaan maken, maar zag op tegen de dure aanschaf en het goed beoordelen wat ik het beste kon doen. Ik heb meerdere keren gebeld met vragen en werd steeds vriendelijk en adekwaat te woord gestaan. Mijn vouwgordijnen waren wel wat met vouwen en kreuken, maar nu na twee maanden hangen ze glad en strak en mooi! Dik tevreden!

• betrouwbaarheid goed

Mooie kwaliteit Gordijnen, goede site.

Bij Okika heb ik mooie gordijnen gekocht. De gordijnen hangen inmiddels en zijn goed op maat en gelijk aan de staal die ik daarvoor ontvangen heb. Duidelijke prijsberekening en keurige afhandeling! Tot de volgende keer Okika!

• betrouwbaarheid goed

Mooie gordijnen en zeer goede en vriendelijke service.

Heel vriendelijk geholpen door de klantenservice toen bleek dat ik niet conform meetinstructies gemeten had. De bestelling werd moeiteloos nog even aangepast en de gordijnen waren mooi en pasten precies.

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.