Okika vind ik echt super klantvriendelijk, goede website, goed bereikbaar en heel mooie stoffen!

Het bestelproces is goed beschreven. Op mijn vraag kreeg ik, persoonlijk telefonisch door Ester, goed en duidelijk advies Ik ben goed op de hoogte gehouden. Na levering constateerde ik een kleine menselijke fout. Na telefonisch overleg werd direct, adequaat en heel klantvriendelijk door Esther opgepakt. En zo ben ik heel blij met mijn mooie blaadjes gordijnen :):)

• betrouwbaarheid goed

Het rolgordijn is van goede kwaliteit en de print met vogeltjes staat prachtig.

Ik raad okika aan!

Het contact via de chat was superleuk, de stalen waren snel binnen en de gordijnen ook volgens afspraak, zelfs sneller dan de verzendbevestiging!

uitstekend

Mijn vragen werden netjes beantwoord en ook meegedacht. De aflevering van de oker fluwelen stof liet even op zich wachten daar ik 20 meter wilde hebben en dat moest nabesteld worden, maar de wachttijd viel reuze mee! De rol stof was zeer goed verpakt bij aanlevering!

• betrouwbaarheid goed

De service van Okika is vlot, persoonlijk en professioneel.

Vragen worden serieus en professioneel beantwoord. Telefonisch contact is prettig door de persoonlijke en positieve sfeer. Het bestelde product wordt goed verpakt en snel verzonden.

• betrouwbaarheid goed

Super service, maar niet de kwaliteit die ik verwachtte

Erg tevreden over service, minder tevreden over de kwaliteit. Eerste contact over bestelling pas na 6 weken (wel vakantieperiode). Gordijnen uiteindelijk na 9 weken ontvangen. Slecht afgewerkt (zijzomen open, verzwaardingen los in doos, veel draden die uitsteken bij de haken), maar gelijk contact met mij gezocht om het op te lossen, dat was erg fijn, dus goede service. Atelier eens over slechte afwerking, dus bereid opnieuw af te werken. Nu opnieuw de gordijnen ontvangen, veel beter ingepakt, maar weer 1 verzwaardingetje los in de doos, dus wederom zelf via stukje open zijzoom teruggestopt. Al met al blij dat mijn klacht serieus werd genomen, maar helaas weer niet helemaal tevreden. Wel verliefd op de stof en nu hangen ze dan eindelijk.

• afspraken nakomen matig
  • kennis en vakmanschap matig
  • betrouwbaarheid goed

Beste Lana, Wij hebben echt ons best gedaan om ook van jou een tevreden en blije klant te maken. Als ik het samenvat vind je onze service goed, de verpakking correct en de gordijnen mooi. (de slechte afwerking was een blinde zoom die los was geraakt en die wij meteen hebben laten terug komen om netjes te maken) Maar ben je niet tevreden omdat het loodje - die de gordijnen mooi strak naar beneden laat hangen - tijdens vervoer uit de zoom was gegleden en je die zelf weer even in de zoom moest leggen. Wij als Okika concluderen dan dat we helaas niet iedereen tevreden kunnen maken, maar dat jouw reactie wel laat zien dat onze reviews echt zijn.

mooie gordijnen, mooie stoffen

Het heeft wat lang geduurd, maar naar wat ik heb begrepen was dit ook voor Okiko overmacht. Communicatie was eerlijk en werd door mij op prijs gesteld. Toen ik de gordijnen kreeg was ik alle frustratie vergeten, zo mooi. Dank jullie wel

Prachtige producten

Voor de 2e keer een gordijn besteld. Dewebsite is al erg duidelijk. Ook nu weer mooi product ontvangen. Vanwege zomervakantie was de levering wel veel langer dan aangegeven en ben hier niet actief over geïnformeerd. Maar het eindresultaat mag er weer zijn!

Top gordijnen!

Zeer mooie stof en snel geleverd, blij met mijn keuze.

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.
  • betrouwbaarheid goed

Gordijnen zijn prachtig, vooraf de gratis stalen besteld. Dat werkt perfect.

• betrouwbaarheid goed

Prima op maat, mooie stof

Perfecte gordijnen, goed verduisterend, mooie stof en goed op maat gemaakt.

Goede en nette service

Fijne service en fijn met me meegedacht Uiteindelijk de keuze gemaakt om niet met Okika verder te gaan, maar wel netjes opgelost!

• betrouwbaarheid goed

Betaalbare kwaliteit en goede service

Snelle levering, samples kunnen retour worden gezonden voor hergebruik.

• betrouwbaarheid goed

Goeie communicatie en mooie gordijnen

Er werd meteen naar mij geluisterd en aan mijn wensen voldaan en ik heb nu mooie gordijnen!

Vloeiend en kwaliteit

In mijn geval liep alles zeer vloeiend en er wordt ook mee gedacht. Kwaliteit is heel goed. Heb al eerder gordijnen besteld bij OKIKA

Mooi en correct afgewerkt

Perfect heb jullie werk al aangeraden aan vrienden en fam. Niet duur !

Fantastisch!!!

Wat een prachtige stoffen! De gordijnen vallen mooi soepel, zelfs met verduistering erachter :) alles wat we ervan verwacht hadden. Super service ook!!! Fijn contact! De levering was ook goed. Vooral mail en sms, heel prettig. Okika bedankt!!

• betrouwbaarheid goed

Mooie gordijnen! Breed assortiment en goed advies.

Wij hebben voor het hele huis maar vooral voor de ramen gordijnen bij Okika uitgezocht. Okika heeft zich aan de afspraken gehouden en leverde ook de gordijnrails erbij. Het is een prettig bedrijf met veel kennis en creativiteit! Wij zijn blij met het advies en het resultaat. Dank Okika! Tot de volgende keer.

Top product!

Duidelijke, heldere website. Mooie proeflapjes. Kwalitatief mooie en fijne gordijnen.

• betrouwbaarheid goed

Goede prijs, kwaliteit en service verhouding

Kort geleden hebben we gordijnen gekocht bij Okika. Mooie gordijnen voor een schappelijk prijs, geleverd binnen het daarvoor vermelde tijdspad. Bij de kwaliteitscontrole had men 1 missend haakje over het hoofd gezien. Binnen enkele dagen had ik meerdere vervangende haakjes in huis. Dus prima achteraf opgelost. Ik verwacht in de toekomst mijn gordijnen weer hier te kopen.

Vriendelijk en behulpzaam

Via de website was het lastig om de wensen door te geven. Via de chat en telefonisch ging dat heel prettig. Na verschillende aanpassingen hebben we ontvangen wat we voor ogen hadden. De gordijnrails met toebehoren vonden we aan de prijzige kant. Voor de levering van de gordijnen konden we niet aangeven op welke dag het goed uit zou komen. Dat was wat onhandig. Al met al mooie gordijnen en tevreden over het eindresultaat.

• betrouwbaarheid goed

Geweldig bedrijf en snelle levering van prachtige gordijnen

De witte gordijnen heb ik besteld en was erg nieuwsgierig naar het resultaat! Slaapkamers mooie verduisterende gordijnen en de woonkamer tijdloos wit! Snelle levering en prachtig geworden!!

• betrouwbaarheid goed

Mooie gordijnen en goede service

Recent gordijnen gekocht bij Okika. Stalen aangevraagd en direct ontvangen. Goede informatie hoe de maten opgemeten dienen te worden. Vervolgens besteld en geleverd volgens afspraak. De prijzen die worden gehanteerd zijn ook oké!

Hele mooie gordijnen!

Ik heb gordijnen in ribfluweel Petrol besteld en ze zijn echt prachtig. Ik had voor de 100% blackout voering gekozen en ze zijn ook heel goed verduisterend! Ik ben er ontzettend blij mee!

Aanrader !!

Zoals het hoort. Goede service en op tijd. Kwaliteit van de stoffen en systemen. Perfecte vakmanschap. Hang er mooi bij.

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.