Zeker voor herhaling vatbaar!!

Het begint al met een groot assortiment aan stoffen. De stalen zijn van een mooi formaat, waardoor je een goede indruk krijgt hoe de stof bij de ruimte past. Het duurzame aspect van retourneren van de stalen vind ik erg fijn! De gordijnen zijn snel gemaakt en van goede kwaliteit. Erg mooie afwerking.

• betrouwbaarheid goed

Veel keuze, goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Heel veel keuze aan gordijnen, mooi formaat staal. Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heel fijn geholpen!!

Fijn geholpen en geadviseerd! Ik ben erg blij met de gordijnen

Beautiful fabrics

Beautiful fabrics, nice custumer care center and good service

• betrouwbaarheid goed

duidelijke meetinstructie, snelle levering, relatief prijzig maar dan krijg je wel een mooie stof.

Snelle reactie op vraag

Monster van stof snel geleverd en monster komt overeen met beeld van de site. Meteen besteld dus. Mooie stof tegen redelijke prijs.

Erg positief

Duidelijke website, snelle reactie op vragen, duidelijke communicatie. En natuurlijk erg mooie gordijnen!

• betrouwbaarheid goed

Goede service met een mooi resultaat

Goede service, betrouwbaar en een mooi resultaat

Geweldig.

Wat een mooie stof. Precies zoals ik gehoopt had. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik de stof keurig op tijd in huis had. Top. Dank hiervoor.

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.

Positief/behulpzaam

Goed. Duurde iets langer voordat de gordijnen kwamen, gebeld naar Okika en ze hebben goed geholpen een aangegeven wanneer het zou komen en dat klopte helemaal. Fijn website. Duidelijk. Fijn dat je kan betalen via Aftherpay. Ik heb de Gordijnen op 9 april ontvangen en ben nog wel aan het wachten op het betalingverzoek van Aftherpay. Is nog niet gekomen. Meestal krijg je deze gelijk nadat het product ontvangen is.

Super mooie gordijnen!

Heel erg tevreden voor de gordijnen,mooie prijs en snelle levering.

• betrouwbaarheid goed

Prachtige gordijnen met een goeie service

Super blij met mijn gordijnen!

Heel tevreden

We hebben stof uitgezocht op de website en de maten opgenomen volgens de instructie van de website. De gordijnen passen perfect. Het is mooie soepel vallende stof; precies zoals we wilden. Ze werden zelfs eerder geleverd dan verwacht. Kortom, heel tevreden!

• betrouwbaarheid goed

Om vrolijk van te worden

Zo fijn om de de stoffen thuis te kunnen bekijken die de staaltjes, maar dan moet je daarna wel tijdig bestellen natuurlijk. Het bestellen bleek bij ons net te lang uitgesteld: onze favoriete stof was niet meer beschikbaar! Gelukkig was het via de chat snel opgelost: er was nog wat stof over dus konden we toch de gedroomde gordijnen ophangen. Dank OKIKA!

• betrouwbaarheid goed

Vriendelijke service en mooie stoffen gordijn.

Vriendelijke service en mooie stoffen gordijn

Prachtige gordijnen!

Dit is de derde keer dat ik gordijnen bij Okika heb besteld. 2x voor de kinderen en nu voor onszelf. Ze zijn heel mooi blauw en de stof is prachtig! Ook fijn donker, er is geen extra verduistering nodig. Het bestellen is heel makkelijk en de levering was sneller dan verwacht! Ik krijg veel positieve reacties over alle gordijnen, ze zijn ook alle drie heel mooi en origineel. En ze hebben heel veel keus! Ook fijn dat je grote stalen stof kan bestellen om je keuze te maken. Ons huis is nu wel af maar ik kan Okika bij iedereen aanbevelen!

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Superfijne klantenservice, stof precies zoals beschreven en snel geleverd

• betrouwbaarheid goed

Prachtig gemaakt en mooie stof

Goed dat je eerst wat staaltjes kan bestellen , hierna een keus gemaakt. Binnen de afgesproken tijd zijn de gordijnen geleverd. Prachtig gemaakte gordijnen.

• betrouwbaarheid goed

Mooie stoffen, gordijnen netjes afgewerkt

Prettig contact toen ik vragen had, vragen netjes beantwoord. Gordijnen kwamen naar mijn idee sneller dan verwacht. Mooi geworden.

• betrouwbaarheid goed

Duidelijk, rechttoe rechtaan en degelijke uitvoering.

Blij met het resultaat, daar doe je het uiteindelijk toch voor, niet?

• betrouwbaarheid goed

Mooie kwaliteit stof en goed afgewerkt. Snelle levering

Prima ervaring, een aanrader!

Goed en betrokken

• betrouwbaarheid goed

Mooie stoffen en fijne service

Ik kon maar moeilijk kiezen zoveel mooie stoffen! Uiteindelijk toch gelukt, en met behulp van de opmeet instructies en een vlotte service hangen er nu hele sjieke gordijnen in de logeerkamer. Ik ben een blij mens!

Tevreden klant

Zeer tevreden over de service. Gordijnen op maat laten maken. Keurig gemaakt en netjes geholpen aan de telefoon m.b.t. enkele vragen.

Prachtige gordijnen

Mooie gordijnen, mooi afgewerkt, goede stof die mooi valt. Enige puntje is dat er wat beter gecommuniceerd mag worden over de levertijd.

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.