Prachtige gordijnen en hele goede service

Een van mijn gordijnen was bij dhl kwijtgeraakt. Okika ging er meteen achteraan. Toen het niet tevoorschijn kwam zou ik zonder problemen en bijbetaling een nieuw gordijn krijgen. 2 dagen later arriveerde het oorspronkelijke gordijn toch. Gelukkig was de opdracht voor een nieuw gordijn nog niet verstuurd. Okika heeft mij steedd adequaat geinformeerd.

mooie patronen

Leuke patronen en mooie stof. Kwaliteit van de stof is wel verschillend maar prijs kwaliteit is in orde. Verduisterende laag is erachter genaaid en dat oogt niet altijd helemaal mooi, zeker als er licht op valt. Maar verder dik tevreden over kleur en patroon.

Mooie stof, goede service

Goede ervaring, ik kom zeker terug

Behulpzaam en efficient

Mijn bestelling via Okika ging geweldig. Ze waren uitverkocht van de stof die ik wilde, dus werd persoonlijk benaderd om een vervangende stof uit te kiezen. Ging heel soepel, vlot en professioneel. Het klein verschil in prijs hebben zij op zich genomen dus heel klant gericht. Toppers daar. Dank Esther!

• betrouwbaarheid goed

Supersnel in huis en hele mooie stoffen❤

Superblij met mijn mooie stof, hij kwam goed verpakt en supernel aan. Zeer tevreden en graag tot de volgende keer!

Prachtige gordijnen!

Wat ben ik blij met de gordijntjes in mijn dochters kamer! Wat een leuke stof (vogeltje). Ik was al een tijdje op zoek naar mooie gordijntjes passend bij de rest van haar kamertje maar kwam er niet goed uit. Deze stof vond ik gelijk prachtig (een van de vele leuke stoffen op de website overigens!). Ook heel netjes afgewerkt met de verduisterende stof. Bedankt!

Super service!

We zijn superblij met onze mooie behang van de walvis op onze muur! Het contact was heel prettig en de service om de juiste hoogte van de walvis op de muur te krijgen als eindresultaat was vlot en vriendelijk! We komen zeker nog eens bij Okika shoppen voor ons huis!

Snelle levering!

De stof was precies wat ik ook zocht op de site. Fijne katoenen stof en de levering was vrij snel! Thanks!

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.

zeer klantvriendelijk !

zeer klantvriendelijk !

• betrouwbaarheid goed

Super mooie gordijnen en heel snel geleverd!

Het bestellen ging heel soepel. Een duidelijke website. Voor de levering stond 3 weken, maar ik ontving de gordijnen al binnen 2 weken. En ze waren ook nog eens heel mooi.

Positief

Mooie en verzorgde gordijntjes. Mijn voorstel, wat niet standaard was, werd perfect uitgewerkt. Klant is koning bij Okika. Bij andere bedrijven kan je enkel standaard modellen bestellen.

Goede kwaliteit en afwerking

Mooie gordijnstof en netjes afgewerkt.

Heel tevreden

Goed geholpen bij bepalen van de afmetingen van het stof. Het stof zelf is prachtig.

• betrouwbaarheid goed

Precies wat ik besteld had

De kleur en kwaliteit kwamen precies overeen met wat er online aangeboden werd, top. Ik heb eerst een gordijn voor 1 kamer gedaan om te testen maar ik ga nu de rest ook bestellen bij Okika, volgens mij zegt dat eigenlijk het meest :) Het was een verrassing om extra stof aan te treffen in de doos, misschien dat dat als een voetnoot op het instructie papiertje zou kunnen staan om verwarring te voorkomen.

Prima!!!

Goede service en website.

• betrouwbaarheid goed

Prachtige stoffen en goede service

Wij hebben zowel een behangwand als gordijn besteld voor de babykamer. Met beide super tevreden, alles perfect op maat en prachtige stoffen. Behang zeer mooie kwaliteit (vogels) en gordijn met kraanvogel ook prachtig, met dimmer eronder perfect. Duidelijke meetinstructie en communicatie omtrent levering. Wij zouden zo weer bij Okika bestellen.

• betrouwbaarheid goed

Prachtig gordijn met fijne service

We hebben lang gezocht naar mooie gordijnstof voor de kamer van onze peuter. Toen vonden we de wereldkaarten-met-dieren stof toevallig op jullie website. Fijn dat er hele duidelijke meetinstucties worden gegeven. Zo is het bestellen wat minder spannend. En super dat er steeds duidelijke mails komen met de status van de bestelling. Het gordijn kwam op de afgesproken dag en ziet er prachtig uit. Heel blij mee! Een volgende keer bestellen we weer bij jullie en raden jullie shop van harte aan.

• betrouwbaarheid goed

Tevreden, maar had iets zwaardere kwaliteit verwacht

Prachtige prints. De levering duurde bij ons erg lang, maar hier werd wel netjes over geïnformeerd. Dat was prettig, want dan wist je waar je aan toe was. Wat ik wel merk is dat de vulling in de plooien, het verstevigende materiaal wat binnen in de stof zit, erg dun is waardoor de gordijnen moeilijker naar links en naar rechts schuiven. Bij onze vorige gordijnen was dit veel zwaarder/steviger. Ook vind ik de stof erg dun. Nu geeft dat in ons geval niet, omdat wij een verduisterend rolgordijn erachter hebben, maar als je dat niet hebt, schijnen ze wel door. Verder is het naaiwerk mooi en netjes. Best tevreden dus, maar had de kwaliteit iets zwaarder verwacht op basis van de website.

• afspraken nakomen matig
  • betrouwbaarheid goed

Prachtige gordijnen en goede service!

Wij hebben hier nu voor de 2e keer (en 2e kindje) gordijnen besteld. We zijn er weer heel erg blij mee. Heel fijn dat de stalen nu groter zijn zodat je nog beter kunt kiezen. Ook zijn de meetinstructies handig en duidelijk. De gordijnen waren binnen 2 weken geleverd, zeer netjes verpakt (niet met teveel materiaal ook belangrijk)en zagen er keurig uit. De stof is heel mooi. We hadden nu de kraanvogel stof, echt een goede prijs/kwaliteit verhouding. De keuze in stoffen is groot en het is net even wat anders. Wij zijn helemaal tevreden en ik raad het iedereen aan :)

Topservice

Wat een Klantservice ! Ik kan deze webshop heel erg aanbevelen, zeer vriendelijke dienstverlening zelfs tot in België ! Annemie

• betrouwbaarheid goed

Super mooie overgordijnen, afgewerkt tot in de perfectie!

great

very happy with the 3 curtains ordered-great materials and well-made! thank you

Fijn contact, goed meegedacht, mooie gordijnen, goede prijs

Fijn contact, goed meegedacht, mooie gordijnen, goede prijs

• betrouwbaarheid goed

Mooi, origineel en goed idee met recycling!

Ik ben erg tevreden. Dus nu ook voor mijn dochter gordijnen besteld. Ik laat mij verrassen😄

Super service, mooie gordijnen

De gordijnen zijn erg mooi, passen precies. Heel vriendelijke service.

• afspraken nakomen N.v.t.

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.