Hele mooie kwaliteit gordijnen

Super dank voor de mooie gordijnen. Zijn van super kwaliteit, zwaar, vallen mooi en dimmen het licht van buiten goed. Fijne hulp van Esther, goed bereikbaar en denkt echt mee. Levering duurde (ook ivm corona) een stuk langer dan van te voren aangegeven, maar werd goed op de hoogte gehouden en was het wachten zeker waard!

Fijne service

- vriendelijk te woord gestaan en juiste bezorging

• betrouwbaarheid goed

Snel, super mooie stoffen en super mooi afgewerkt!

super mooie stoffen en super mooi afgewerkt. Snel geleverd en hele duidelijke uitleg online! Erg fijn helemaal in deze tijd!

• betrouwbaarheid goed

Goed advies, scherpe prijs, mooie kwaliteit

Gordijnen besteld hier. Mooie kwaliteit voir scherpe prijs. Fijn contact en advies. Top!

• betrouwbaarheid goed

Prima kwaliteit mooie afwerking, goede service. vr. gr.

Persoonlijk en heel professioneel

Vriendelijk en adequaat geholpen.

• betrouwbaarheid goed

Vlotte e afhandeling bij aanvullende vragen

Mooie website. Alleen niet duidelijk aangeven bij aantal meters of het aaneen stuk is.

Super handige webshop

bestellen ging erg eenvoudig en via de chat heb ik nog even gevraagd wat de levertijd was. Direct antwoord.

Subliem

De stoffen zijn mooi bedrukt en kwalitatief stevige katoenen stoffen. Lekker uniek in zijn soort. Delevering was erg vlot. Top!

• betrouwbaarheid goed

Positief over alles: de website,het veelzijdige aanbod, de levering, de prijs.

Gordijnen zijn zoals verwacht. Mooi

Goede service, tijdige levering zoals afgesproken.

Vriendelijke service

Onze eerste voorkeur gordijn was niet meer leverbaar bij de leverancier. Maar Okika heeft ons erg geholpen door verder te zoeken voor ons en een mooi andere gordijnstof gevonden!

• betrouwbaarheid goed

Leuke stoffen en snel thuis bezorgd.

• betrouwbaarheid goed

mooie gordijnen en goede service!

Wat een geweldige stoffen staan er op de website, ik moest en zou er gordijnen van hebben. Besteld, heel duidelijke website met goede meetinstructies enz. De gordijnen werden volgens afspraak geleverd en zijn supermooi! Ook geweldig dat je stalen van de stoffen kunt opvragen (en weer terugsturen).

Prettige service

Prachtige stof besteld, waarvan er helaas iets minder beschikbaar was dan online stond. Direct vriendelijke email met oplossing gekregen en snel verstuurd!

• betrouwbaarheid goed

Prima ervaring, erg mooi behang

Het product is prachtig, de service goed. De levertijd mag ietsjes korter, maar ik had het wel een dag eerder dan gecommuniceerd!

Hele goede service

Een hele mooie kwaliteit stof. Zeer blij mee

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.

Snel

Attent, goed kwaliteit en snel geleverd.

• betrouwbaarheid goed

Prachtige gordijnen en hele goede service

Een van mijn gordijnen was bij dhl kwijtgeraakt. Okika ging er meteen achteraan. Toen het niet tevoorschijn kwam zou ik zonder problemen en bijbetaling een nieuw gordijn krijgen. 2 dagen later arriveerde het oorspronkelijke gordijn toch. Gelukkig was de opdracht voor een nieuw gordijn nog niet verstuurd. Okika heeft mij steedd adequaat geinformeerd.

mooie patronen

Leuke patronen en mooie stof. Kwaliteit van de stof is wel verschillend maar prijs kwaliteit is in orde. Verduisterende laag is erachter genaaid en dat oogt niet altijd helemaal mooi, zeker als er licht op valt. Maar verder dik tevreden over kleur en patroon.

Mooie stof, goede service

Goede ervaring, ik kom zeker terug

Behulpzaam en efficient

Mijn bestelling via Okika ging geweldig. Ze waren uitverkocht van de stof die ik wilde, dus werd persoonlijk benaderd om een vervangende stof uit te kiezen. Ging heel soepel, vlot en professioneel. Het klein verschil in prijs hebben zij op zich genomen dus heel klant gericht. Toppers daar. Dank Esther!

• betrouwbaarheid goed

Supersnel in huis en hele mooie stoffen❤

Superblij met mijn mooie stof, hij kwam goed verpakt en supernel aan. Zeer tevreden en graag tot de volgende keer!

Prachtige gordijnen!

Wat ben ik blij met de gordijntjes in mijn dochters kamer! Wat een leuke stof (vogeltje). Ik was al een tijdje op zoek naar mooie gordijntjes passend bij de rest van haar kamertje maar kwam er niet goed uit. Deze stof vond ik gelijk prachtig (een van de vele leuke stoffen op de website overigens!). Ook heel netjes afgewerkt met de verduisterende stof. Bedankt!

Super service!

We zijn superblij met onze mooie behang van de walvis op onze muur! Het contact was heel prettig en de service om de juiste hoogte van de walvis op de muur te krijgen als eindresultaat was vlot en vriendelijk! We komen zeker nog eens bij Okika shoppen voor ons huis!

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.