Prachtige gordijnen

Ik heb mooie gordijnen gekregen, goed afgewerkt en alles. Het duurde even, maar de communicatie daarover verliep ook goed en helder.

• betrouwbaarheid goed

Een bedrijf wat luistert naar de klant en goede adviezen geeft.

Er ging iets niet helemaal goed tijdens het bestel proces. Na 1 telefoontje werd alles naar tevredenheid opgelost.

Vriendelijk en pracht stof

Vriendelijke te woord gestaan en werkelijk een prachtige stof!

• betrouwbaarheid goed

prima gecommuniceerd, erg goed geholpen, snel, flexibel en to the point.

prima gecommuniceerd, erg goed geholpen, snel, flexibel en to the point. Heel mooie stof, precies zoals ik hoopte van het zien van de voorbeelden op het web.

Super goed

Wij hebben hele goeie ervaring met okika zijn erg goed geadviseerd en geholpen . We zijn dan ook super blij met onze mooie gordijnen en vouwgordijnen ik raad dit bedrijf zeker aan

Goede kwaliteit

De gordijnen zijn van goede kwaliteit, vallen mooi en verduisteren goed. Bij de levering ontbrak een gordijn, maar de klantendienst heeft dit goed opgevolgd en het ontbrekende gordijn is snel nageleverd. Wij zijn tevreden.

• betrouwbaarheid goed, matig

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit van de gordijnen, duidelijke informatie over de bezoeging.

Mooie stof, netjes bezorgd

Goed verzorgd, mooie stof

Aanrader!!

Mooie gordijnen met vakmanschap gemaakt Heldere communicatie en komen afspraken na.

• betrouwbaarheid goed

Prachtige gordijnen en snel geleverd

We kozen een mooie stof voor de slaapkamer van mijn zoon, kregen ook snel een proefmonster, met de mogelijkheid om dit in het licht van de duurzaamheid ook gratis te retourneren. Fijn! De gordijnen waren snel besteld en zijn prachtig.

• betrouwbaarheid goed

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke instructies en communicatie, snelle bezorging!

• betrouwbaarheid goed

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Het begint al met een groot assortiment aan stoffen. De stalen zijn van een mooi formaat, waardoor je een goede indruk krijgt hoe de stof bij de ruimte past. Het duurzame aspect van retourneren van de stalen vind ik erg fijn! De gordijnen zijn snel gemaakt en van goede kwaliteit. Erg mooie afwerking.

• betrouwbaarheid goed

Veel keuze, goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Heel veel keuze aan gordijnen, mooi formaat staal. Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heel fijn geholpen!!

Fijn geholpen en geadviseerd! Ik ben erg blij met de gordijnen

Beautiful fabrics

Beautiful fabrics, nice custumer care center and good service

• betrouwbaarheid goed

duidelijke meetinstructie, snelle levering, relatief prijzig maar dan krijg je wel een mooie stof.

Snelle reactie op vraag

Monster van stof snel geleverd en monster komt overeen met beeld van de site. Meteen besteld dus. Mooie stof tegen redelijke prijs.

Erg positief

Duidelijke website, snelle reactie op vragen, duidelijke communicatie. En natuurlijk erg mooie gordijnen!

• betrouwbaarheid goed

Goede service met een mooi resultaat

Goede service, betrouwbaar en een mooi resultaat

Geweldig.

Wat een mooie stof. Precies zoals ik gehoopt had. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik de stof keurig op tijd in huis had. Top. Dank hiervoor.

• afspraken nakomen goed
  • kennis en vakmanschap N.v.t.

Positief/behulpzaam

Goed. Duurde iets langer voordat de gordijnen kwamen, gebeld naar Okika en ze hebben goed geholpen een aangegeven wanneer het zou komen en dat klopte helemaal. Fijn website. Duidelijk. Fijn dat je kan betalen via Aftherpay. Ik heb de Gordijnen op 9 april ontvangen en ben nog wel aan het wachten op het betalingverzoek van Aftherpay. Is nog niet gekomen. Meestal krijg je deze gelijk nadat het product ontvangen is.

Super mooie gordijnen!

Heel erg tevreden voor de gordijnen,mooie prijs en snelle levering.

• betrouwbaarheid goed

Prachtige gordijnen met een goeie service

Super blij met mijn gordijnen!

Heel tevreden

We hebben stof uitgezocht op de website en de maten opgenomen volgens de instructie van de website. De gordijnen passen perfect. Het is mooie soepel vallende stof; precies zoals we wilden. Ze werden zelfs eerder geleverd dan verwacht. Kortom, heel tevreden!

• betrouwbaarheid goed

Om vrolijk van te worden

Zo fijn om de de stoffen thuis te kunnen bekijken die de staaltjes, maar dan moet je daarna wel tijdig bestellen natuurlijk. Het bestellen bleek bij ons net te lang uitgesteld: onze favoriete stof was niet meer beschikbaar! Gelukkig was het via de chat snel opgelost: er was nog wat stof over dus konden we toch de gedroomde gordijnen ophangen. Dank OKIKA!

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.