Zeer tevreden!

De gordijnen voor de kinderkamer zijn prachtig geworden, mooie kwaliteit en een snelle en goede service. Een aanrader!

• betrouwbaarheid goed

Binnen drie weken hangen er prachtig gemaakte gordijnen!

Duidelijke website met meetinstructies, ruime keus uit mooie stoffen en patronen. Binnen 3 weken bezorgd. Heel mooi gemaakt.

• betrouwbaarheid goed

Mooie stof en heel mooi op maat gemaakt

Mooie stof met verduisterende voering, zeer mooi gemaakt en afgewerkt

• betrouwbaarheid goed

Onze ervaring met OKIKA was 5 sterren!

Okika is goed bereikbaar. Altijd vriendelijk. Eerlijk ook als de levertijd langer is. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en de kwaliteit van de stof is heel goed.

• betrouwbaarheid goed

Hulp bij meten en meedenken geven mooi resultaat

Ik moest dringend nieuwe gordijnen. De oude hadden 30 jaar gehangen. Ik besloot niet zelf te gaan maken, maar zag op tegen de dure aanschaf en het goed beoordelen wat ik het beste kon doen. Ik heb meerdere keren gebeld met vragen en werd steeds vriendelijk en adekwaat te woord gestaan. Mijn vouwgordijnen waren wel wat met vouwen en kreuken, maar nu na twee maanden hangen ze glad en strak en mooi! Dik tevreden!

• betrouwbaarheid goed

Mooie kwaliteit Gordijnen, goede site.

Bij Okika heb ik mooie gordijnen gekocht. De gordijnen hangen inmiddels en zijn goed op maat en gelijk aan de staal die ik daarvoor ontvangen heb. Duidelijke prijsberekening en keurige afhandeling! Tot de volgende keer Okika!

• betrouwbaarheid goed

Mooie gordijnen en zeer goede en vriendelijke service.

Heel vriendelijk geholpen door de klantenservice toen bleek dat ik niet conform meetinstructies gemeten had. De bestelling werd moeiteloos nog even aangepast en de gordijnen waren mooi en pasten precies.

Perfecte afhandeling

Uitstekend geholpen.

Vlotte behandeling. En prima resultaat.

Fijn

Mooie spullen, fijn contact en goede zorg

Prachtige gordijnen

Ik heb mooie gordijnen gekregen, goed afgewerkt en alles. Het duurde even, maar de communicatie daarover verliep ook goed en helder.

• betrouwbaarheid goed

Een bedrijf wat luistert naar de klant en goede adviezen geeft.

Er ging iets niet helemaal goed tijdens het bestel proces. Na 1 telefoontje werd alles naar tevredenheid opgelost.

Vriendelijk en pracht stof

Vriendelijke te woord gestaan en werkelijk een prachtige stof!

• betrouwbaarheid goed

prima gecommuniceerd, erg goed geholpen, snel, flexibel en to the point.

prima gecommuniceerd, erg goed geholpen, snel, flexibel en to the point. Heel mooie stof, precies zoals ik hoopte van het zien van de voorbeelden op het web.

Super goed

Wij hebben hele goeie ervaring met okika zijn erg goed geadviseerd en geholpen . We zijn dan ook super blij met onze mooie gordijnen en vouwgordijnen ik raad dit bedrijf zeker aan

Goede kwaliteit

De gordijnen zijn van goede kwaliteit, vallen mooi en verduisteren goed. Bij de levering ontbrak een gordijn, maar de klantendienst heeft dit goed opgevolgd en het ontbrekende gordijn is snel nageleverd. Wij zijn tevreden.

• betrouwbaarheid goed, matig

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit van de gordijnen, duidelijke informatie over de bezoeging.

Mooie stof, netjes bezorgd

Goed verzorgd, mooie stof

Aanrader!!

Mooie gordijnen met vakmanschap gemaakt Heldere communicatie en komen afspraken na.

• betrouwbaarheid goed

Prachtige gordijnen en snel geleverd

We kozen een mooie stof voor de slaapkamer van mijn zoon, kregen ook snel een proefmonster, met de mogelijkheid om dit in het licht van de duurzaamheid ook gratis te retourneren. Fijn! De gordijnen waren snel besteld en zijn prachtig.

• betrouwbaarheid goed

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke instructies en communicatie, snelle bezorging!

• betrouwbaarheid goed

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Het begint al met een groot assortiment aan stoffen. De stalen zijn van een mooi formaat, waardoor je een goede indruk krijgt hoe de stof bij de ruimte past. Het duurzame aspect van retourneren van de stalen vind ik erg fijn! De gordijnen zijn snel gemaakt en van goede kwaliteit. Erg mooie afwerking.

• betrouwbaarheid goed

Veel keuze, goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Heel veel keuze aan gordijnen, mooi formaat staal. Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heel fijn geholpen!!

Fijn geholpen en geadviseerd! Ik ben erg blij met de gordijnen

Beautiful fabrics

Beautiful fabrics, nice custumer care center and good service

Over OKIKA

OKIKA is een webshop waar je in 5 stappen een origineel gordijn of vouwgordijn kunt ontwerpen. Het gordijn wordt gemaakt door een team met 50 jaar ervaring op het gebied van confectie. Dit resulteert in kwaliteit. De persoon achter OKIKA, Esther Wassenaar, is altijd op zoek naar de mooiste stoffen voor mensen die graag een beetje buiten de randjes kleuren, en die houden van originaliteit. Verder begrijpen wij dat het bestellen van gordijnen, vouwgordijnen of behang makkelijk moet gaan. Met onze service ontzorgen we jou. Bestel gratis stalen en bekijk thuis de stoffen en kwaliteiten.