Saty away from these crooks

I asked if I could buy on behalf of my company. They say yes, no problem. No way to get an invoice. No way to get the VAT back as is the law in cross boundary European business. They keep the money for themselves and do not even answer !

• Would you recommend us? No

Zeer slecht

geen horloge gekregen en ze zijn failliet, koop hier NIKS!

slechte online ervaring OOIT

Echte dieven! 6 weken geleden een ketting besteld en betaald! Nu is het muisstil, nog geen ketting gezien en m'n geld ben ik kwijt! Ze zijn ook niet te bereiken, noch via mail noch telefonisch. Dit zijn echte criminelen!!

LORUS RT389HX9

Mooie Lorus voor een hele mooie prijs. Supersnel verzonden en dus een aanrader!

Bestaat dit bedrijf nog?

Horloge besteld en betaald, snel een factuur gekregen, en daarna niets meer. e-mail gestuurd, geen reactie, drie keer gebeld, altijd antwoordapparaat zullen terug bellen maar doen dit niet. zelfs met Messinger een bericht gestuurd, totaal geen reactie. Is dit bedrijf inmiddels misschien over kop gegaan. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. Misschien eens ter plaatse gaan kijken als de grenzen weer open gaan.

Zeer slecht

Een maand geleden besteld een aantal keer gebeld en te horen gekregen staat op binnenkomen. Vandaag weer geprobeerd te bellen helaas niet te bereiken. Ben toch wel benieuwd of ze nog kunnen leveren en wanneer

Niets geleverd + ze nemen geen contact met je op

Ik zit al sinds begin april 2020 (het is nu begin juni 2020) op mijn horlogebandje te wachten. Volgens de site was de levertijd paar dagen, maar niets binnen. Met de Klantenservice contact opgenomen en die hebben 1 keer gemeld dat het vertraagd was met 2-3 weken, maar dat is alweer een maand geleden. Daarna gemaild en gebeld en voicemail achtergelaten, maar daar wordt geen enkele actie op ondernemen. Tot nu toe niets meer gehoord en niemand gesproken. En dat terwijl er nu op de site staat voor hetzelfde banden: voor 23:59 besteld, morgen geleverd!

Slechte klantenservice

Je krijgt alleen een bevestiging van je bestelling. Als je horloge niet op voorraad is hoor je verder niks van het bedrijf en zit je maar te wachten. Als je eenmaal zelf maar eens gaat bellen blijkt het horloge tot eind van de maand niet te leveren. Jammer dat je daar niet gelijk van op de hoogte word gebracht. het contact met de klanten kan dus een stuk beter. Verder wel netjes terugbetaald uiteindelijk.

These people are crooks

As a company I purchased an item with them, Since then I am trying to get an invoice and the VAT amount back. Before ordering I checked with them that this was feasible, they said yes. But since then, they remain silent on my request. My next step is the police.

5* service

12hrs from order to delivery - same day. Fantastic - updated with accurate times for courier who was polite and efficient. We will use this company again, easy to navigate website and various payment methods. Products clearly explained and photographed.

Slecht. Bestaan ze wel?

Na bestelling en betaling alleen een bevestiging per mail gekregen. Bedrijf reageert niet op mails en telefoontjes. Ik weet niet of het product nog ooit geleverd wordt en of ik mijn geld nu kwijt ben.

Beste Meneer de Leeuw, Onze excuses voor deze gang van zaken, dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals ik u per mail al heb aangegeven hebben wij de order voor u gecrediteerd. Nogmaals ons excuus. Met vriendelijke groet, Team horlogeloods

Mooi verpakt, super snel bezorgd

Mooi ingepakt als kadootje, snelle bezorging.

Ik heb vaker besteld en altijd goed geholpen. Communicatie kan wel wat beter maar het gaat om het resultaat en dat is dat ik een tevreden klant ben.

waardeloos bedrijf

Echt waardeloos, nu na 1.5. maand en verschillende mailtjes verder, geen reactie ontvangen. Gewoon oplichting!

Goedenavond Rene, Onze excuses dat de horlogeband nog steeds niet leverbaar is en dat de communicatie inderdaad niet juist was. Ik heb de order voor je geannuleerd en de €29,45 aan je terug betaald via IDeal. Vriendelijke groet, Daniel

snel en goede verpakking

jammer dat er geen tool bijzat voor het bandje te verkleinen.

Uitstekend goed geïnformeerd van te voren

Tevreden over Pulsar horloge. Fijn dat er een tool bij geleverd wordt om schakels te verwijderen. Op tijd geleverd, toppie Een tevreden gebruiker

Heel goed.

Netjes verpakt en geleverd volens afspraak.

Snelle levering Duidelijke website

Alles naar wens

Ben zeer tevreden

Ik had mijn horloge besteld, en wist niet zeker of ik een bandenverzetter er bij had besteld. Ik heb horlogeloods toen gebeld, en had de volgende dag mijn horloge inclusief de bandenverzetter er bij. Ik ga hier zeker mijn volgende horloge weer bestellen. Tom

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit voor prima prijs en zeer ruime sortering met vlotte bezorging 👍

Snelle levering, goede service voor als nog geen min punten.

Zo Als Het Hoort.

Goede levering en je kunt in 3 termijnen betalen zonder rente

Mijn ervaring is goed, ik heb mijn product redelijk snel ontvangen. Wel vond ik het jammer dat ik geen Track-and-Trace-code in de mail heb ontvangen, ondanks dat het mij wel beloofd was. Verder alles prima, bij vragen kreeg ik via de mail binnen een werkdag reactie.