Dit is de eerste keer dat ik iets tweedehands bestel. Telefoon werkt prima ziet er als nieuw uit. Alleen oplader gaat beetje stroef in.

Coolmix levert precies dat wat je wilt

Telefoon, zo goed ala nieuw, besteld. Alles verliep zoals afgesproken.

Ondeugdelijk en niet-origineel product, onduidelijk en onvriendelijke klantenservice

Veel van onderstaande recensies zijn van producten die net zijn besteld. Ik heb mijn iPhone inmiddels 5 maanden in huis en ben er niet tevreden over. Na navraag bij de Apple store blijkt dat het scherm, de oplader én de oortjes niet origineel zijn. De klantenservice geeft aan dat dit niet waar is. Ik heb er geen verstand van, maar kan slechts zien dat het scherm er inderdaad iets anders uit ziet wanneer ik het vergelijk met een origineel product, datzelfde geldt voor het oplaadsnoer en de oortjes (die overigens binnen 3 maanden beiden al kapot waren). Ik heb om garantie gevraagd, maar de klantenservice (die overigens erg onvriendelijk is, en bijvoorbeeld zegt dat ik 'niet zo lomp met mijn telefoon moet omgaan') spreekt zichzelf een aantal keren tegen. Op de website bijvoorbeeld staat dat er garantie is op accessoires, terwijl de telefonische klantenservice aangeeft dat dit niet waar is. Via de chat-functie op de website werd mij verteld dat het scherm wat kapot is, geen probleem is voor de overige onderdelen waar garantie op zit, terwijl aan de telefoon wordt verteld dat ik eerst 130 euro voor een nieuw scherm moet betalen, voordat ze de overige onderdelen kunnen bekijken (de homeknop die niet werkt en de speaker die heel zacht is).

Beste Nienke, Jammer dat je Coolmix in het verkeerde daglicht te zetten probeert te zetten. Gelukkig zijn wij een legit bedrijf met ons ruime bestaan van maar liefst 6 jaar en een groot klanttevredenheid! Als wij een onbetrouwbaar bedrijf die namaak producten verkochten hadden wij niet langer mogen bestaan. Het scherm van je iPhone is in duizenden stukjes gebarsten, via de behuizing is te zien dat het toestel meerdere malen gevallen is doordat deze meerdere deuken heeft. Dat is inderdaad 'niet normaal gebruikt'. Wat betreft het oplaad accessoires en oordopjes, deze waren vies en geel retour gekomen, daar zit helaas geen garantie op alhoewel hebben wij je alsnog dit uit coulance wel aangeboden mits je voor de gebreken door eigen toedoen zal betalen, zoals het gebroken scherm, maar jij probeert dit allemaal naar de garantie voorwaarden te schuiven. Al met al zijn we een eerlijk bedrijf die goed product leveren mét 24 maanden wettelijk garantie én bedenktijd. Maar als wij eerlijk zijn: klanten zoals jou hebben wij liefst niet. Toch bedanken we je voor je feedback ;) Coolmix

Dramatisch

Ik heb al eens eerder een review geschreven over Coolmix op dit platform, maar het conflict is nogsteeds niet over. Coolmix en ik gaan inmiddels al meer dan 6 maanden terug. Ik zal daarom een korte omschrijving geven van het afgelopen halve jaar. De bestelling bij Coolmix was geen probleem, alles verliep zoals je zou verwachten. Ik ontving mijn eerste (ja er komen er meer) Iphone netjes op tijd via de post. Helaas begon na 1 week het scherm uit te vallen waardoor dit toestel niet meer functioneerde. Deze telefoon kon retour gestuurd worden naar het "repaircentrum" waar het probleem verholpen zou worden. Echter vertoonde dit toestel exact dezelfde fouten als voorheen. Wederom werd contact met Coolmix gezocht die mij weer terugverwezen naar het reparatiecentrum. Een derde 'nieuw' toestel werd geleverd. Maar inmiddels raad u het al, ook deze was binnen een week door een interne fout kapot. Inmiddels contact gezocht met Coolmix over een volledige refund van het aankoop bedrag + de gemaakte verzendkosten voor het opsturen naar het repaircenter (ohja die moet je trouwens zelf betalen). Kreeg ik het volgende teruggestuurd "Wat betreft het Refund geldt onze deelvergoeding, dat betekend dat je dan 75% van het dagwaarde retour krijgt." - Ajmal. Dit betekend dus dat ze mij tot drie keer toe een waardeloos niet werkend product kunnen leveren en vervolgens met de 25% van het aankoop bedrag (dan praten we over ~100 euro) de ballen uit hun broek kunnen lachen. Goed verdien model Coolmix. Ik vind Coolmix een waardeloos bedrijf en zou het een ieder aanraden om elders je telefoon te bestellen, het riciso dat het verkeerd gaat is je tijd en moeite niet waard - Bob

Beste Bob, Vervelend dat je meerdere klachten hebt gehad bij de iPhone 6 Plus, echter hebben wij alle keren de klachten netjes voor je opgelost en het laatste toestel hebben wij zelfs voor je omgeruild tegen een nieuwe. Dat je nog steeds niet tevreden bent met je aankoop betekend dat niet wij als verkopers hier de 'Bank' spelen, je hebt als consument rechten en plichten en hetzelfde geldt dit ook voor verkopers, zoals Coolmix. Je hebt als Consument het recht op een goed product en dat binnen de garantie periode, dat is jou iedere keer en ook deze keer aangeboden. Zoals reeds telefonisch als per mail hebben wij je laten weten je dat wij bereid zijn de iPhone 6 Plus dit maal in te ruilen tegen een iPhone 6S Plus welke een jaartje nieuwer is, daar zijn we nog steeds in afwachting. Al met al wil ik je bedanken voor je feedback! Met vriendelijke groet, Coolmix

Prima service. Product besteld en de volgende dag in huis.

goed verzorgd produkt

De iphone was niet te onderscheden van een nieuwe rechtstreeks van Apple.

Ontzettend tevreden

Ik heb lang getwijfeld of het wel slim was om een refurbished telefoon te kopen, maar als arme student waren er voor mij eigenlijk geen andere opties. Ik ben ontzettend blij dat ik de keuze heb gemaakt, want ik heb nu een iPhone 8 Plus waar ik helemaal niks verkeerds aan merk. Zo goed als nieuw!

Duidelijke site en goede prijzen

Prima levering op tijd en toestel in zeer goede staat

Gewoon perfect!

Bestelprocedure, aflevering, geleverde kwaliteit zijn allen topklasse. Waarom zou je nieuw kopen?

iPhone 7 gekocht, erg tevreden

iPhone 7 gekocht, ziet er fantastisch uit!

Keurig

Snelle afhandeling!

Heb alleen als kanttekening dat er een screenprotector wordt aangeboden (inschrijving voor nieuwsbrief) maar heb dat niet mogen ontvangen!

Snelle levering en ziet er inderdaad als nieuw uit zal het zeker bij vrienden en familie aanbevelen

Snelle levering, top refurbished

Toestel was makkelik te bestellen, en zeer snel, correct geleverd. IPHONE ZIET ER als nieuw uit!

top levering en veilig geleverd.

Vriendelijk, goede en duidelijke website en snelle levering met beste koop (goedkoop) Een volle aanrader Bedankt en veel succes

top, goede chatlijn en snelle levering

heel goed en tevreden over nieuwe refusbishes iPhone, als nieuw

Goed service, besteld en op afgesproken uur geleverd met alles erop en eraan. Gsm werkt perfect.

Good quality and fast delivery

Ordered iPhone XR from this website and needed fast delivery to Eindhoven. Thanks to the nice customer support gentleman, it was delivered really fast and was well packed. I will definitely recommend the shop to my friends.

Lange levering en niet bereikbaar

De bestelde telefoon kwam pas na 2 weken in plaats van 3-5 werkdagen en de klantenservice was telefonisch niet bereikbaar. Ook de bel terug service werkte niet. De chat ging ook langzaam met geen duidelijke antwoorden. Telefoon is prima maar er zijn geen oortjes bij geleverd.

Snelle bestelling en levering van Iphone 7

Toestel besteld en de volgende dag geleverd. Toestel is uiterlijk in nieuwstaat. Pas enkele dagen gebruikt en alles lijkt goed te functioneren.

🔝

Beloofde levertijd nagekomen en toestel was in nieuwstaat!

Levertijd klopt niet, goed alternatief geboden

Op de website stond aangegeven dat mijn product (Samsung s7) binnen 3-5 werkdagen geleverd kan worden. Maar in werkelijkheid betekent dat 'niet op voorraad'. En er blijkt weinig aanbod. Dag later werd ik gebeld en ben ik akkoord gegaan met een gratis 'upgrade' naar s7 edge. Toch enigszins onsympathieke manier van werken, eerst geld binnen harken dan pas goed communiceren over levertijden etc. Een dag na telefonische contact werd mijn goed werkende s7 edge bezorgd. Prima telefoon!

Helemaal top

Een iPhone 8 besteld volgende dag netjes in huis ziet er uit als nieuw ben der super blij mee, alleen 1 min puntje de oplader die er bij zat doet het niet dus die heb ik kunnen weg gooien

snel en goed

refurbished iphone se64 besteld, volgende dag ern mooi exemplaar ontvangen. Nu afwachten, ik heb m nu 2 dagen dus kan verder weinig vertellem