Hopeloos

Iphone xr besteld, zou dezelfde avond geleverd worden. Vervolgens niks meer van gehoord. Telefoon nemen ze niet op en via de mail word ik naar een pakketdienst gestuurd die zeggen geen zending voor mijn adres te hebben. Uiteindelijk zit ik nog steeds zonder telefoon.

De premium refurbished toestellen die ik ontvang zijn ondeugdelijk

Ik heb in februari dit jaar een premium refurbished iPhone 7 gekocht bij Coolmix. De telefoon bleek beschadigd en werd vervangen door een andere. Deze 2e iPhone ging binnen enkele maanden stuk en werd door Coolmix vervangen door weer een ander toestel. Deze 3e iPhone functioneert binnen een maand na levering niet meer. Tot aan de levering van het 3e toestel was de service goed, nu is er geen contact meer mogelijk. Ik heb Coolmix een email gestuurd; geen reactie. Ook wordt de telefoon niet meer opgenomen. Wat is er aan de hand bij Coolmix?

Prima iphone

Prima iPhone gekregen. De glasbeschermer kreeg ik gratis erbij dat is top! Alleen de lader ging kapot. Contact opgezocht en de volgende dag gelijk in huis , het contact erover verliep uiterst vriendelijk en bergipvol.

positive ervaring

Mobiel precies zoals verwacht: zo goed als nieuw. Ik kreeg een mail waarop ik de tracking kon zien en werd duidelijk aangegeven dat het de volgende dag kwam

Erg blij en goede service

Deze week een iPhone 11 besteld en de dag erop al binnen gekregen. Zeer netjes verpakt en hij ziet er top uit en alles werkt perfect! Online valt er altijd wel wat te zeiken door mensen, maar bij Coolmix hebben ze de zaakjes gewoon goed op orde. Lijkt wel alsof andere bedrijven elkaar proberen kapot te maken. Je kunt gewoon met een gerust hart je telefoon hier bestellen.

Oplichters

Service en beĺlen wordt niet opgenomen. Meerdere telefoons gekocht, nu probleem met iPhone. Op mails wordt niet gereageerd en net bellen geen reactie. Oppassen met deze firma. Ik koop er nooit meer wat, ze geven twee jaar garantie maar zijn niet te bereiken.

Goed, IPhone 7 besteld voor mijn dochter, overzichtelijke website en duidelijk hoe te bestellen

iphone x

Ik heb een iPhone X besteld hier en ben erg tevreden. Communicatie is goed, telefoon ziet er goed uit en werkt goed.

Blij met macbook

Snelle levering, en de macbook is zoals in de advertentie staat. In perfecte staat.

Snel

Woensdagnacht mijn mobiel in de thee laten vallen, vrijdagmiddag stond de bezorger aan de deur met mijn nieuwe telefoon, TOP! (en dank voor de gratis screenprotector)

Cool iphone :)

Alleen maar lof, accuraat ,eerlijk, je krijgt wat ze beloven. Een aanbeveling waard.

Goede ervaring

Goede ervaring, mooie overzichtelijke website, vandaag besteld, volgende dag om 11:00 was mijn macbook al thuis. Ik twijfelde over welke macbook ik moest halen. Vriendelijk geholpen door de klantenservice met mijn keuze. Kwaliteit van de macbook kwam overeen met de beschrijving op de website, tot nu toe niks op aan te merken.

toch gedaan

Ik was altijd al scepties over refusbished, Tot een vriend me adviseerde om een iphone te bestellen bij coolmix, Zondag besteld en maandag middag keurig verpakt thuis af geleverd door post nl. zat een klein krasje op de achterkant van het toestel. verder niks op aan te merken. doet het goed. Hiervoor had ik het zelfde model merk geen verschil.

fijne service en snel geholpen

Vorige maand een iPhone 7 plus bij Coolmix gekocht. Mijn pakket was op de verkeerde band beland tijdens het sorteerproces dus kwam mijn pakket later aan. Ik had toen contact opgenomen met de klantenservice, de klantenservice reageerde snel en vriendelijk. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden hoe en wat er gebeurd was met mijn pakket en wat er aan gedaan zou worden. Erg fijne service!

iphone

Snelle levering, overzichtelijke website en tot nu toe het idee dat ik een goedwerkend en deugdelijk product heb ontvangen. Vond het alleen opmerkelijk dat een aantal oneffenheidjes (vuil) op behuizing en glas aanwezig waren die niet nodig waren geweest, omdat ik ze zelf snel weg kon poetsen. Hierdoor vond ik het product minder gaaf bij uitpakken. Uiteindelijk kwam het goed na de aanvankelijke teleurstelling.

telefonisch goed bereikbaar

Telefonisch contact gezocht , vraag gesteld met de juiste persoon en adviseerde na enkele vragen de juiste telefoon niet voor een scherpe maar juiste prijs bij de kwaliteit die geleverd is

duidelijke website, goede coolmix

Verschillende websites vergeleken, uiteindelijk gekozen voor coolmix, mede omdat zij 2 jaar garantie geven.

Van uiterst tevreden klant naar ontevreden klant

Ik heb anderhalf jaar geleden een refurbished telefoon gekocht bij Coolmix. Toestel met plezier gebruikt, alleen na een paar maanden begonnen mijn klanten te klagen dat ik slecht verstaanbaar was. Met een headset werkte alles naar behoren, dus waarschijnlijk kapotte microfoon. Coolmix gecontacteerd, toestel teruggestuurd en netjes een nieuwe gekregen. Maanden ging het weer goed, toen hetzelfde probleem. Coolmix gecontacteerd, toestel teruggestuurd en wederom netjes binnen 3 dagen weer gerepareerd retour ontvangen. Nu vorige maand weer hetzelfde euvel. Ik Coolmix benaderd en gezegd dat dit nu de derde keer was en dat ik er weinig vertrouwen in had dat een reparatie of nieuw toestel nu wel langere tijd goed zou blijven. Of ze geen andere toestellen hadden waar dit probleem minder vaak voor kwam. Ze boden mij een "upgrade" aan. Ik kon een ander toestel uitkiezen, de orderbevestiging opsturen, vervolgens het oude toestel retourneren en dan zou ik het aankoopbedrag van de andere telefoon terug krijgen. Wederom zeer nette oplossing en zo gezegd zo gedaan. Nu krijg ik gisteren tot mijn stomme verbazing een mail dat het toestel wat ik geretourneerd heb helemaal niet defect is volgens Coolmix en ze de upgrade daarom niet aan kunnen bieden. Ik heb ze gebeld en uitgelegd dat ik dit een hele rare gang van zaken vind. Als ik had geweten dat er bepaalde voorwaarden aan de upgrade hadden gezeten (bijv. dat deze niet gegeven kan worden als het toestel bij retour toch blijkt te werken), dan had ik een andere werkwijze voorgesteld om exact de discussie waar we nu in zitten te vermijden. Dan had ik de defecte telefoon eerst opgestuurd alvorens een nieuwe te bestellen. Ben enorm teleurgesteld en boos dat Coolmix zich niet aan de afspraak houdt. Heb ik ook zo tegen de klantenservice gezegd en die komen alleen maar met mooie praatjes die kant nog wal slaan. Sterker nog als het te lastig wordt, dan verbreken ze gewoon de verbinding....dus nog geen oplossing! Dan maar klacht ingediend

Great service

We have ordered iPhones here, great service and good quality phone.

Geweldig!!

Ik en mijn vriendin hebben afgelopen week onze iphone 11 ontvangen en zijn enorm blij!! Dit heeft ons enorm veel geld gescheeld en het toestel ziet er gloednieuw uit! Bedankt coolmix!!

C Goelema

We Kregen de juiste telefoon bliksemsnel toegestuurd . Deze kwam super net verpakt bij ons aan. “unboxing” voelt aan alsof je een nieuwe kocht. Het toestel zelf is schittterend. Nieuwe batterij, super netjes, alles werkt. Ondertussen bestelden we er al een tweede keer en zijn ook deze keer 100% tevreden

Makkelijk bestellen en snel in huis

Mijn ervaring met Coolmix was prima, ik was op zoek naar een refurbished iPhone en via de duidelijke site kon ik heel makkelijk de verschillende toestellen vergelijken en was het heel eenvoudig het toestel te bestellen en ik kon gewoon via iDeal betalen en de telefoon werd de volgende dag al geleverd in een mooie verpakking. Kortom , mijn ervaring met Coolmix was prima.

Iphone 8

Heb ook mijn Iphone terug moeten sturen, i.v.m. mankement, wat wel eens kan gebeuren. Goed geholpen en kreeg snel een nieuwe. Telefoons zien er goed uit en ook de service is goed

Teleurstellend! Deel 1

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om bij Coolmix een IMac aan te schaffen. Het leek een goed aanbod te zijn om op korte termijn toch een Mac computer te kopen. Op 20 augustus heb ik de bestelling gedaan en via PAYin3 de eerste termijnbetaling voltooid. Ik heb van PAYin3 en Coolmix netjes een bevestiging ontvangen van de gemaakte bestelling. Echter ontving ik van Coolmix geen track-and-trace nummer zoals aangegeven op de website. Let wel, het gaat om een product dat (natuurlijk) niet in de brievenbus past en toch best wat geld kost. Ik heb ook voor een avondlevering gevraagd. Dit wordt op de website aangeboden. Ik heb niks gezien noch ontvangen die avond. Dit zat mij niet lekker. De volgende dag (21 augustus), heb ik het nummer gebeld dat is aangegeven op de website van Coolmix. Ik heb in totaal 6 keer gebeld! Geen gehoor, wel een vriendelijk bandje aan het begin van het gesprek. Dat is geen goed nieuws en een duidelijk signaal dat er wat aan de hand is. Bij één van de beoordelingen, las ik dat Coolmix is overgenomen/gefuseerd met een ander bedrijf. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met het bedrijf. Na een aantal malen te bellen, krijg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. De heer zou alles voor mij nagaan en terugbellen. Na drie niks te horen, ben ik zelf weer gaan bellen. Puntje bij paaltje: 1. Het product is niet voorradig. 2. Het is niet duidelijk wanneer dit wel voorradig zou zijn en hoogstwaarschijnlijk zou ik een week moeten wachten. Dit garandeert niet dat ik ook het bestelde product zal ontvangen. 3. Ik kan de bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen. Ik heb besloten dat om de bestelling te annuleren. Het feit dat ik geen direct contact kon hebben met Coolmix en dat het allemaal via het andere bedrijf zou verlopen vond ik toch vaag. Destelling was niet eens bekend bij het andere bedrijf! Als ik niet had gebeld dan zou ik zeer lang wachten op mijn bestelling. Ik heb in ieder geval netjes de annulering PAYin3 ontvangen. Tevens een e-mail

Moest erachteraan, zou nu moeten komen

Vrijdagmiddag een rode iphone 11 besteld, maandag nog helemaal niets gebeurd met status. Gebeld met tweedekans (zie reviews verderop) en toen kwam er actie. Rood was er niet meer, maar wel witte, zou vandaag opgestuurd worden. Wordt vervolgd ....!