Oke… niet meer niet minder

Gewoon 2 goeie iPhones hier gekocht. Wel even opletten. Er worden dus geen nieuwe accu’s in de iPhone gezet die je hier koopt. Eentje was 85% en de ander was nog 89%. Je ontvangt echt alleen een iPhone met lader. Een soort aliexpress ding. Maakt rare geluiden en wordt erg warm. Bij een iPhone ging hierdoor het scherm spoken en uit zichzelf dingen doen. Er zit nog wel een screenprotector bij als actie. Maar deze past niet op de iPhone 8. Er zit echt een enorme rand aan de buitenkant die niet aansluit op het scherm. Verder is er geen sim tool (staat wel op de site), boekjes of lightning naar koptelefoon adapter meegeleverd. Ik zou met deze ervaring hier niet opnieuw een iPhone kopen.

Kleindochter heeft niks te klagen over iPhone 8 die ik hier heb besteld!

Niks te klagen :)

Goedkoop alternatief

Wilde een goedkope iPhone, hier terecht gekomen. Goedkoop en telefoon werkt goed (iPhone 11).

Prima kwaliteit

Heb hier een refurbished iPhone besteld en de kwaliteit is verbazingwekkend goed!

Coolmix kreeg ik aangeraden door een vriendin en het stelt me niet teleur. Bestelde IPhone ziet er top uit en werkt prima.

Geen problemen

Alles ging zoals verwacht.

Absoluut aan te raden

Mooi aanbod en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Tegenwoordig betaal je zoveel voor een nieuwe telefoon. Daarom was refurbished voor mij een mooi alternatief. De Iphone 8 Plus die ik hier heb gekocht voldoet aan al mijn eisen. Een paar gebruikssporen lig ik niet wakker van. Toppers!

Goede Service

Kleindochtertje blij gemaakt met een Iphone. Het product ziet er vrijwel als nieuw uit voor een spotprijsje!

Top top top!

Moest uiteindelijk toch geloven aan een apple. Refurbished Iphone gekozen vanwege de aantrekkelijke prijs. Bij dit bedrijf besteld, en toestel werkt als nieuw met kleine gebruikssporen. Zeker een aanrader met mooi aanbod!

mooi toestel

ik heb een iphone x besteld en die ook ontvangen en ziet er goed uit

Goede ervaring

Ik heb een toestel besteld bij Coolmix, en die werkt vooralsnog prima. Was verbaast van de kwaliteit.

Telefoon ipad

Iphone en ipad gekocht hier , prima toestellen vooralsnog

Goed en snel geleverd

Iphone binnen 2 dagen geleverd ondanks de drukte, ziet er nieuw uit en werkt vooralsnog goed bedankt

Blij!!

Ik moet zeggen dat ik skeptisch was om een refurbished toestel te kopen, maar ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, toestel ziet er als nieuw uit en werkt goed. Enorm bedankt!

Goede telefoon

Goede telefoon ik zal jullie aanraden!!!

topp

Bedankt voor mijn iPhone werkt geweldig

gewoon goed

mijn iphone 8 werkt prima

Iphone 8

Iphone 8 gekocht voor mijn zoon en hij is er blij mee, ziet er ook nieuw uit

iphone 11 gekocht, super tevreden :)

Sorteren op laag - hoog werkt alleen bij 1e pagina

Als ik sorteer op ervaring laag - hoog dan kan ik de eerste pagina lezen. Als ik dan op 'volgende' klik, valt de sortering terug naar standaard sortering. Jammer en onhandig.

Bedankt

goed smartphone ontvangen bedankt

Kind blij ik blij

Ik heb een iphone 8 voor mijn dochter gehaald, zij is er blij mee. Toestel zag er nieuw uit. Bedankt!

Ik heb een iphone X besteld en kreeg die de volgende dag meteen thuis bezorgd, geweldige service.