Zeer tevreden!!

Ik ben heel erg tevreden over me nieuwe telefoon Samsung Galaxy s9 mooi op tijd binnen duidelijk goede service!!

levering

ik heb de 10e een iphone 8 besteld maar nog niet gekregen,ook geen excuus voor de vertaging,niks,ik vind dat niet netjes

6 dagen na mijn bestelling werd ik gebeld door een medewerking dat het bestelde artikel niet geleverd kon worden. E-mail had ik gemist, stond in de spam box. Dus nette service om na te bellen en uitleg te geven. De dag erna kreeg ik een e-mail bevestiging van de creditnota. Keurig. Wat dan wel vreemd is dat ik een bericht krijg waarin Coolmix bedankt voor mijn aankoop. Om een e-mail te ontvangen met het verzoek een review achter te laten is natuurlijk prima, maar wel vreemd icm het bedanken voor mijn aankoop :-D

Uitstekend product, snelle levering, de 3de keer al

IPhones XR 64 en 8plus, hoesjes en screenprotectors, keer op keer, zeer tevreden over de producten en de snelle levering

Niets op aan te merken goede service en snelle levering. Toestel is echt als nieuw ook ze ingepakt. Klasse.

Gewoonweg verrast van de kwaliteit smartphone

Ik heb een Samsung galaxy S8 Plus refurbished gekocht en geen enkele beschadiging, niemand geloofd mij als ik dit zeg.

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering en Supertoestel.

Goede service, vlotte levering

Geweldige service en waar voor je geld!

Hetgeen Coolmix belooft, komen ze ook echt na! Snelle levering en prachtige mobiele telefoon. Dus in de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van Coolmix.

Fantastische kwaliteit

Het lijkt bijna wel alsof je een mooiere iphone krijgt dan het origineel. Wij zijn in ieder geval tevreden met onze premium refurbished telefoon

Reeds na twee dagen, in coronatijden, ontvangen. Uitwendig niet van nieuw te onderscheiden! Wel premium genomen. Zeer tevreden!

Tweede x dat ik hier een telefoon voor me kinderen heb besteld en wederom gewoon weer gekregen wat je mag verwachten van een webwinkel.

wederom een toestel gekocht

ik heb er weereen gekocht,dus was een tevreden klant wederom perfect geleverd,dank u, meer kan ik niet zeggen

Zeer fijn zaken doen met deze winkel. Denken en werken super mee. Goede after sales zeker een aanrader.

Prima,tevreden

Zoals verwacht zeer goed

Prima product en snelle levering

Bestelling conform beschrijving op de site en snel geleverd

Top service!

Ik heb na de eerste ervaring wederom voor Coolmix gekozen en ook nu ben ik onder de indruk van de service, het meedenken en de hoge mate van oplossingsgericht denken en handelen!

gewoon correct

alles liep zoals beloofd: dus kwaliteit is zeer goed

Goede wijn behoeft geen krans

Alles wat in het vooruitzicht wordt gesteld is ook waar gemaakt

Perfect geregeld goede service

Service

super

Klantvriendelijk en Servicegericht

Onze refurbished Iphone bleef uitvallen en Coolmix kon de oorzaak niet vinden. Uitgebreide telefoongesprekken gevoerd en er werd niet moeilijk gedaan over het retourneren van het aankoopbedrag. Prima dus!

Snelle levering, maar communicatie kan beter

iMac besteld en achteraf snel geleverd. Echter na bestelling wel bevestiging en factuur, maar geen enkele info over verzending. Met bellen alleen muziek, zelfs geen ingesproken bericht. Terugbeloptie: Doet men niet. Chat werkt niet, kan slechts als mail behandeld worden en krijg je veel later als mosterd na de maaltijd mail over. Uiteindelijk wel op moment van verzending bericht waarna paar een later vervoerder voor de deur stond. Een dag later dan tijdens bestelling aangegeven. Daarnaast had ik, ook bij een refurbished iMac, wel even een Quick start guide verwacht. Echter- buiten de pakbon - helemaal niets. Uiteindelijk toch 4 sterren omdat iMac zelf wel aan alle verwachtingen lijkt te voldoen.

i buy samsung galaxy s7 edge. i am berry happy the phone is been like brend new

Super mooie telefoon en snel geleverd

Zeker aan te bevelen. De telefoon ziet er als nieuw uit en werkt tot nu toe uitstekend. De batterij conditie is ook 100%. En de telefoon was snel geleverd👍 Ben heel erg tevreden en zou zo weer bestellen!