Bestelling nooit geleverd!

Bestelling geplaatst, betaald, werd meteen verzonden. Track & Trace blijft op 'wachten op ontvangst' staan. Contact krijgen met Coolmix is onmogelijk, niet via telefoon, niet via chat, geen reacties op mails. Het zijn oplichters.

mooi toestel

ik heb een iphone x besteld en die ook ontvangen en ziet er goed uit

Goede ervaring

Ik heb een toestel besteld bij Coolmix, en die werkt vooralsnog prima. Was verbaast van de kwaliteit.

Telefoon ipad

Iphone en ipad gekocht hier , prima toestellen vooralsnog

Goed en snel geleverd

Iphone binnen 2 dagen geleverd ondanks de drukte, ziet er nieuw uit en werkt vooralsnog goed bedankt

Blij!!

Ik moet zeggen dat ik skeptisch was om een refurbished toestel te kopen, maar ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, toestel ziet er als nieuw uit en werkt goed. Enorm bedankt!

Goede telefoon

Goede telefoon ik zal jullie aanraden!!!

topp

Bedankt voor mijn iPhone werkt geweldig

gewoon goed

mijn iphone 8 werkt prima

Iphone 8

Iphone 8 gekocht voor mijn zoon en hij is er blij mee, ziet er ook nieuw uit

iphone 11 gekocht, super tevreden :)

Sorteren op laag - hoog werkt alleen bij 1e pagina

Als ik sorteer op ervaring laag - hoog dan kan ik de eerste pagina lezen. Als ik dan op 'volgende' klik, valt de sortering terug naar standaard sortering. Jammer en onhandig.

Bedankt

goed smartphone ontvangen bedankt

Kind blij ik blij

Ik heb een iphone 8 voor mijn dochter gehaald, zij is er blij mee. Toestel zag er nieuw uit. Bedankt!

Ik heb een iphone X besteld en kreeg die de volgende dag meteen thuis bezorgd, geweldige service.

Niet voldoende info

Originele Apple oplader besteld vanwege de lage prijs en origineel Apple product. Product blijkt echter voorgaand model A1718 oplader te zijn en niet de nieuwe A1947. Dit staat op de site niet vermeld. Daarnaast zou ik een track&trace code ontvangen. Deze heb ik nooit gehad. Uiteindelijk wel na 2 werkdagen geleverd. Oplader werk prima voor mijn MacBook Pro 2019.

Iphone 11 pro

Beste cool mix, Wil jullie hierbij bedanken voor de snelle levering van een iPhone 11 Pro, had mijn bestelling een beetje te laat doorgegeven en ondanks dat hebben jullie het voor elkaar gekregen om het precies voor de verjaardag van mijn dochter te leveren! En nog met prachtige kaartje erbij! Haar telefoon werkt perfect! We zijn er super blij mee onze dank hiervoor!

Niks op aantemerken

Prima telefoon, de accessoires doen het ook gewoon goed, kreeg zelfs een kaartje mee gestuurd, omdat mijn bestelling iets later aankwam , Dankjewel peter van de klantenservice.

Mijn iPhone 8 plus doet het goed, kreeg er een gratis screenprotector bij

Een bedrijf van loze beloftes

Bij dit bedrijf een iPhone gekocht, mede omdat men BTW teruggave in het vooruitzicht stelde. Telefoon werkt goed. Echter niet alles is meegestuurd. Dit zou worden opgelost. Dit gemeld aan Coolmix. Weer een zending en ook bij de tweede zending nog steeds niet alles geleverd. Aan de BTW teruggaaf wilde men na aankoop niet meer meewerken.

Beste Willem, U woont in Malawi en wilt van ons het btw bedrag terugvragen, zo werkt dat niet, daarvoor dient u bij de Nederlandse douane te zijn te Schiphol. Wij zijn een legit bedrijf die normale btw tarieven hanteren voor iedere aankoop, het is niet de bedoeling dat een consument zonder btw bij ons kan kopen, daarvoor dient u een geregistreerd bedrijf te hebben. Jammer voor uw onterechte beoordeling, maar toch bedankt voor uw feedback! Coolmix

Hopeloos

Iphone xr besteld, zou dezelfde avond geleverd worden. Vervolgens niks meer van gehoord. Telefoon nemen ze niet op en via de mail word ik naar een pakketdienst gestuurd die zeggen geen zending voor mijn adres te hebben. Uiteindelijk zit ik nog steeds zonder telefoon.

Prima iphone

Prima iPhone gekregen. De glasbeschermer kreeg ik gratis erbij dat is top! Alleen de lader ging kapot. Contact opgezocht en de volgende dag gelijk in huis , het contact erover verliep uiterst vriendelijk en bergipvol.

positive ervaring

Mobiel precies zoals verwacht: zo goed als nieuw. Ik kreeg een mail waarop ik de tracking kon zien en werd duidelijk aangegeven dat het de volgende dag kwam

Erg blij en goede service

Deze week een iPhone 11 besteld en de dag erop al binnen gekregen. Zeer netjes verpakt en hij ziet er top uit en alles werkt perfect! Online valt er altijd wel wat te zeiken door mensen, maar bij Coolmix hebben ze de zaakjes gewoon goed op orde. Lijkt wel alsof andere bedrijven elkaar proberen kapot te maken. Je kunt gewoon met een gerust hart je telefoon hier bestellen.

Oplichters

Service en beĺlen wordt niet opgenomen. Meerdere telefoons gekocht, nu probleem met iPhone. Op mails wordt niet gereageerd en net bellen geen reactie. Oppassen met deze firma. Ik koop er nooit meer wat, ze geven twee jaar garantie maar zijn niet te bereiken.