snelle service, goeie brandschone toestellen!

voor de 2de keer een gerefurbiched iphone besteld bij coolmix. Topkwaliteit! En wat ik al weet van de vorige: ook prima service achteraf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon heel erg tevreden!

Mooi toestel; werkelijk als nieuw! En alles werkt naar behoren. 2 jaar garantie, goede prijs/kwaliteitverhouding; wat mij betreft: prima!

Best wel een drama

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Het eerste toestel dat ik ontving bleek een probleem te hebben met de microfoon. Dat werd, ondanks een misverstand waardoor ik langer op mijn telefoon moest wachten, netjes opgelost door een nieuw toestel te sturen. Deze deed het welgeteld 4 dagen, daarna viel het toestel uit en ging het met geen mogelijkheid meer aan. Weer bellen, weer een paar dagen zonder toestel. Ook dit keer werd er een nieuw toestel naar mij gestuurd. De eerste dag bij gebruik viel deze uit en gaf aan dat de batterij leeg was. Daarna gebeurde het nog een keer, maar dit keer was ik er zeker van dat de batterij nog lang niet leeg was. Overigens geeft de telefoon dit altijd van tevoren aan. Na de telefoon een uur aan de oplader te hebben gedaan, leek hij het weer goed te doen. Toch maar voor de zekerheid een mailtje gestuurd met het probleem en de mededeling dat als dit toestel ook niet bleek te deugen, dat ik dan graag mijn geld terug wou. Geen probleem. Helaas bleef het toestel op random momenten uitvallen, om vervolgens aan te geven dat de batterij stuk is. Ik heb dus in korte tijd vaak met de klantenservice gesproken. Ergens snap ik heel goed dat het soms kan gebeuren dat een toestel niet werkt, maar 3 keer achter elkaar? Het leek soms ook alsof ik overal zelf achteraan moest, zelfs het terugstorten van het geld verliep met problemen. In het begin ben ik heel goed geholpen door een meneer, maar voor de rest heeft het me veel moeite en zorgen gegeven en zat ik het grootste deel van de tijd zonder mobiel. Ik ben niet over dit bedrijf te spreken, enkel om de manier waarop alles is gegaan en omdat het raar is dat een persoon 3 x achter elkaar een ondeugdelijk toestel ontvangt. Coolmix had hier beter mee om kunnen/moeten gaan.

Super goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden! Ik was al wat langer opzoek naar een goede iPhone, maagmr het gehele bedrag betalen vond ik maar onzin. Na lang zoeken kwam ik op deze websitebezoek terecht. En heb er meteen een besteld. Super netjes, want nog meteen de zelfde dag in huis! Na 1 maandje nog steeds erg tevreden mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi toestel na 11 dagen, maar batterij is niet top helaas.

Dat het zo lang ging duren moest ik zelf gaan vernemen door te bellen, en toen bleek dat het toestel nog "moest worden nagekeken". de beloofde "binnen 5 werkdagen" werd uiteindelijk 7 werkdagen zonder opgegeven reden. De batterij van de S7 houd het amper 24 uur vol.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Na een vervelende ervaring bij een concurrent die veel beloofde maar weinig presteerde heb ik bij Coolmix het omgekeerde ervaren. Snelle service en een dienstverlening die uitstijgt boven mijn verwachtingen. S'ochtends besteld en zelfs s' avonds al geleverd. Prachtig toestel, niet van nieuw te onderscheiden voor een zeer concurrerende prijs.

Foutloze levering

Ondanks dat de tijd een keer vertraagd werd. Is het wel gekomen en geleverd

Klantvriendelijk

Mijn Iphone werkt uitstekend! Ik ben er ontzettend blij mee, en ik kreeg zelfs een mail dat ik in plaats van 64GB een Iphone krijg met 128GB! Ontzettend fijn! Soms als ik een app open geeft hij een raar beeld met allemaal strepen, maar even uit en aan en dat is weer normaal. Pakketje was twee dagen later al bezorgd! Zeer tevreden, zeker een aanrader!

Niet goed

Door mij de verkeerde telefoon besteld, kon ik nog voordat hij verzonden was annuleren. Maar pas na 14 dagen werd het bedrag terug op mijn rekening gestort. Gelijk de goede telefoon besteld. Snelle levering, goed verpakt zag er keurig uit. Maar toen kwam het, telefoon uit de verpakking, aanzetten en er gebeurde helemaal niets, oplader erin nog niets. Kortom telefoon was zo dood als een pier. Ik geef ze nog 1 kans, mede omdat de prijs erg scherp is, en gevraagd om een ander werkend toestel te leveren.

Wederom top!

2 jaar geleden voor mezelf een Iphone 5s besteld. Snelle levering vanaf het begin goed en nog steeds. Nu voor beide dochters een Iphone 7. Maandag besteld en woensdag in huis. Keurig verpakt en compleet. Zien eruit als nieuw, niet 1 krasje kunnen vinden. Telefoon werken tot op heden uitstekend en de kids zijn er dolgelukkig mee.

goeie service

goede service en belooft wat er staat

Volgens afspraken keurig geleverd

Geen gebruikssporen zichtbaar, als nieuw.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en komen beloftes na!

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn; een krasvrije telefoon met een nieuwe accu en een uitgebreide controle. Ik had enige scepsis alvorens te bestellen. Maar toen de telefoon binnenkwam - 's avonds laat geleverd - was dit inderdaad het geval. Krasvrij. Na een dagje veelvuldig instellen en gebruik en het opnieuw opladen van de accu kan ik concluderen; inderdaad een nieuwe accu. Op deze manier wordt een mooi toestel voor iedereen toegankelijk; zeker als je niet het nieuwste van het nieuwste nodig hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelde producten zoals beloofd snel binnen. Een issue werd snel verholpen. Zou hier zeker vaker wat bestellen!

leveringsbelofte niet nagekomen

's avonds zou de bestelling worden afgeleverd. volgens track & trace zouden wij het volgende leveringsadres zijn. Dan komt er een sms dat het (te) druk is en dat er de volgende werkdag zal worden geleverd (nog ruim binnen de afgegeven levertijd). We hadden juist hier besteld vanwege de snelle levering. geprobeerd hierover te corresponderen; geen inhoudelijke reactie. een beetje een flop

Super tevreden dwz prima

Voor het eerst refurbished telefoon besteld dus eerst verschillende bedrijven vergeleken. Dan moet je kiezen tussen gebruikt en goed en zeer goed. Al is het niet nieuw toch wil je dan absoluut geen krasjes en dat maakt Coolmix helemaal waar. M'n refurbished telefoon is gewoon nieuw. Ik vond het ook fijn dat ik steeds op de hoogte werd gehouden hoe en wat na mn bestelling . Ben zeer tevreden

Goed product

Refurbished telefoon besteld. Zo goed als nieuw volgens de website. Nou dat was hij ook. werkelijk geen krasje, ook niet op de behuizing. k Keurig, alleen de levering duurde iets langer dan gedacht. Niet zo heel erg.

prima ervaring

Naast een telefoon had ik separaat een hoesje besteld. Dat hoesje werd niet afgeleverd, maar na een telefoontje als nog met spoed dezelfde avond thuisbezorgd.

geweldige service!

Hallo onze zoon had zijn telefoon 1,5 jaar in bezit toen de microfoon niet meer werkte. Telefoon opgestuurd naar coolmix. Na telefonisch overleg zou de telefoon gerepareerd worden en die dag ook retourgestuurd worden. Uurtje later kreeg ik een email dat het tot hun spijt niet lukte om de telefoon op tijd te repareren en er uit coulance een NIEUWE opgestuurd zou worden. Onze zoon is helemaal blij met zijn nieuwe telefoon. Bedankt Coolmix, dit is echt een super service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geleverd wat werd beloofd.

Prima ervaring, vlot en erg net geleverd. De ontvangen iphone was als beschreven in nieuw staat.

Vervelend

Vervelend dat ik een refurbished telefoon heb besteld en deze kapot wordt geleverd. Nog teleurstellender dat deze een week na de reparatie door Coolmix dezelfde klachten begon te vertonen als voorheen. Vervolgens 5 dagen niks over de mail te horen gekregen en nog steeds wachten we op een reactie...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Voor de 2x een i phone 7 besteld, super snelle levering, telefoon super, geen gebruikerssporen zichtbaar, alleen de oplader van niet zo'n goede kwaliteit, stekkertje verbuigt snel, waardoor de telefoon niet meer oplaadt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle levering van mooie iPhone 8 & iPhone 8 plus.

Overzichtelijke website waardoor keuze gemakkelijk gemaakt kan worden. De iPhones zien er zoals gezegd als nieuw uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke keuze in kwaliteit, produkt is precies wat beloofd is.

"Een tweedehands iphone, zo goed als nieuw." Eigenlijk is de telefoon gewoon nieuw, voor een geweldige prijs. Kwaliteit is inderdaad als nieuw!

Snel en nuttig

Ik heb mijn bestelling binnen twee dagen gekregen en hij was precies als beschreven.

Over Coolmix

Filter op Taal