Snel

Batterij van telefoon is alleen slecht opzich wel te doen hoor redelijke telefoon

Telefoon doet het goed

Alleen het opladen ging soms niet helemaal goed, direct een nieuw kabeltje thuis gestuurd gekregen.

Kon zonder problemen ander afleveradres opgeven, pakketje lag klaar!

Top bedrijf

Zondag besteld, maandagavond geleverd! Toestel zonder krassen en met originele kabels geleverd (dit was bij andere refurbished bedrijven wel anders, die leveren gewoon gekopieerde kabeltjes). Erg tevreden, een dikke 10!

Bijzonder goed geregeld!!

Mijn bestelling geplaatst om 11.37 uur, en de andere dag was het om 09.45 uur binnen. Schitterend verpakt, schokvrij en krasvrij. Heel mooi!

Iphone X kopen doe het hier!

Makkelijk bestellen en snel in huis fijn dat ze het in de avond kunnen brengen want ik heb het meestal druk overdag, gewoon top!

In 1 woord "Fantastisch".

Ik heb via Coolmix de Samsung Galaxy Edge 7 besteld. Wauw! Snelle service, goede aankoop. Voor herhaling vatbaar. Met vriendelijke groet, Janneke Dantuma

Snelle levering, toestel is zoals verwacht!

De levering was zoals voorspelt en het toestel voldeed aan de verwachting.

foutje met de bestelling is een dag later keurig opgelost ,top service

top service ,niets op aan te merken

Zeer tevreden!!!

Ik ben zeer tevreden, alles wat er staat maken jullie ook waar. Hele snelle levering.

Snelle levering. Als nieuw toestel . iPhone 8 . Zeer tevreden

Goed geholpen snel geleverd, Alleen jammer dat er geen orginele iPhone oplaadkabel bij geleverd was. Voor Apple CarPlay heb je de orginele kabel nodig. Met de meegeleverde kabel ging het niet. Kosten € 20,00

Great service

Delivery super fast and quality phones!

Groot aanbod

Op zoek naar een refurbished iPhone Xs. Coolmix had het grootste aanbod. Prachtig toestel, als nieuw, snel ontvangen. Goed geïnformeerd door Coolmix.

Erg tevreden

Veel keus, prima service, vriendelijke medewerkers en prachtig product (iPhone 7).

Snel; correct en prima telefoon

Heb nu mijn tweede telefoon besteld, en net zoals de eerste keer erg tevreden. Telefoon is als nieuw, zoals beloofd, snelle levering, mooi en goed verpakt, snel bezorgd door PostNL. Tevreden!

Super goed. Kan niet beter.

Telefoon us gewoon nagelnieuw en héél snel in huis.

Alles voor een glimlach!!

Zoals bij alle eerdere aankopen ook deze keer weer zeer tevreden. Coolmix maakt de slogan 'alles voor een glimlach' wat mij betreft steeds waar. Uitstekende en snelle service, goede producten voor passende prijzen!

Perfwct

Goed product, trage levering

De refurbushed iPhone ziet er in eerste instantie prima uit en de overdracht van gegevens van de oude iPhone naar de ‘nieuwe’ iPhone verliep vlot en vlekkeloos. De tijd zal leren of het product ook goed blijft. Over de bezorging door Trunkrs (DHL) ben ik minder tevreden. ‘s Avonds om 22:41 uur (!) kreeg ik een email dat het pakketje die dag niet meer bezorgd zou worden, maar de volgende werkdag. Vanwege het weekend was dat wel 4 dagen na het bestellen i.p.v. de beloofde 1 dag.

100% tevreden

Duidelijke overzichtelijke site met een goede uitleg wat je kan verwachten van een refurbished toestel, en dito uitlevering.

Zeer tevreden 👌👍

Ik heb mijn smartphone via de website besteld, en heb zoals omschreven deze thuis geleverd gekregen. Ik ben zelfs meermaals op de hoogte gebracht van wanneer ik mijn bestelling kon ontvangen. Zeer goede service, zeker aan te raden.

Goede service Een iPhone X Refurbished besteld! Kwam netjes de volgende dag binnen! Toestel ziet er helemaal als nieuw uit!! Ga dit zeker aanraden bij de mensen die ik ken!

Goede snelle levering

Geleverd zoals afgesproken.

Perfecte levering in de avond uren.

Mijn toestel netjes op tijd in de avond uren thuis afgeleverd.