SUPER

Super klantvriendelijk. Super snelle levering Super refurbished telefoons, niet van nieuw te onderscheiden. In een woord SUPER

Super fijne webshop!

Bestelling was goed verpakt, je word goed op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling wordt bezorgd en het product ziet er geweldig uit!

Snelle levering. Telefoon doet het goed. Scherpe prijs

Ik heb gelukkig geen ervaring met een kapotte telefoon (nog) waardoor ik een klantenservice moet bellen of iets. Maar de iPhone 8 is snel geleverd en doet het prima. Het bijbestelde hoesje is echter minder. De buitenkant is zwart maar als je m openklapt is het bruin. Een oudelullen hoesje voor een 14jarige jongen, is niet de bedoeling. Dat had duidelijker zichtbaar moeten zijn. Kost toch een hoop geld waar voor gespaard is.

Domper

Op 20 augustus 2018 heb ik een iPhone 7 gekocht en de eerste bestelling moest al terug want er rammelde iets (los schroefje), nu bijna anderhalf jaar later heb ik van ellende alsnog een nieuwe telefoon moeten kopen want vanaf het begin zag ik al dat de batterijconditie niet optimaal was maar wilde niet weer terugsturen. Ik had Coolmix eigenlijk al opgegeven en mijn verlies genomen. Nu gaat de batterij nog geen ochtend mee en geeft de conditiemeter 84% aan en weer rammelt er al maanden iets van binnen. Nu blijkt de helft van alle onderdelen goedkope namaak te zijn. Wat een troep voor 500 euro. Jammer, heel jammer!

Beste Diana, Wij betreuren het ontzettend dat u deze negatieve ervaring met ons heeft, echter is het wel zo dat indien een toestel door onzorgvuldig gebruik vooral na 1,5 jaar tijd wel gebreken kan tonen, tevens gaat het accu capaciteit ook omlaag, dat is dus niet gek na optimaal gebruik van te hebben gemaakt. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en helaas kon ik u telefonisch niet overhalen te helpen, aangezien u reeds een nieuwe telefoon heeft aangeschaft. Al met al bedankt voor uw feedback!, Coolmix

Goed advies, goede verzending

Helder en accuraat. Ik ben tevreden.

Ze doen wat ze moeten doen.

Telefoon aangeschaft en is echt als nieuw. Werkt fantastisch en mijn volgende toestel is ook van hun uit. Perfect gewoon. Reageren gelijk als er een probleem is. Dus voor mij een dikke 10.ga zo door

Slecht. Ze verkopen Chinese iphones

Verkopen Chinese (rommel) telefoons op de Nederlandse markt. Veel mankementen gehad aan mijn iPhone. Geen aanrader dus.

Kapotte microfoon

Ik heb mijn telefoon hier 3 weken geleden kocht, maar ontdek dat mijn telefoon het niet doet en dat ik alleen op luidspreker met deze telefoon kan bellen. Waardeloos!

Eerst niet geleverd, daarna proactief opgelost

Per abuis heeft de vervoerder mijn pakketje bij de buren afgeleverd, terwijl ik de melding kreeg dat het bij mij thuis afgeleverd zou zijn. Coolmix nam pro-actief contact met mij op en heeft het samen met de vervoerder binnen 48 uur opgelost.

De IPhone ziet er als nieuw uit, inclusief nieuwe accu (100%). Volgende dag geleverd zoals beloofd. Alles prima!

Prettig

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle service en klantvriendelijk. Er zat een verkeerde screenprotector bij me iphone volgende dag had ik de juiste al weer binnen gekregen.

Goede ervaring, zal het doorvertellen!!

iPhone 8 besteld en netjes op tijd binnen, mijn tempered glass bleek bij de levering gebroken te zijn, deze heb ik gratis vervangen gekregen na 1 telefoontje met de klantenservice! dat was echt goed geregeld!

4 sterren

Tevreden en snelle levering

Refurbished IPhone XS gekocht en erg blij met het mooie toestel wat niet onderdoet voor een nieuwe telefoon. Echter, zou het wel fijn zijn geweest als oordopjes (tegen meerprijs) aangeboden zouden worden, gezien ‘normale’ oordopjes niet meer passen.

Bestellen voor 12:00 zelfde dag in huis... helaas niet

Dit is dan ook het enige minpuntje. Toestel prachtig , batterij goed, scherm goed en nieuw draadje en stekker. Top

Airpods

Airpods gekocht voor mij en mijn vriend enorm tevreden

Goed toestel

Heb een roze telefoon gekocht iPhone voor mijn dochter ze is er super blij mee

Blij

Blij met mijn telefoon Samsung galaxy:)

blij met refurbished zo goed als nieuw

Ik heb de zo goed als nieuw besteld op coolmix en het toestel was er de zelfde avond al!!!

Toestel binnen en enorm blij mee ik heb de premium refurbished gekocht

I phone 7 gekocht. Snelle levering, verpakt zoals nieuw. En dit alles aan een goede prijs en service. Proficiat!

Perfect!

Ik stond nogal twijfelachtig over de aankoop van een refurbished toestel. Ik heb dan ook gezocht naar zowel nieuwe toestellen als refurbished. Ik bleef met een dubbel gevoel zitten tot ik op de website van Coolmix terecht kwam. Een zeer duidelijk filmpje legde uit hoe bij hun een refurbished iPhone wordt behandeld en hoe deze geleverd wordt. Ik was overtuigd en heb dan het dan toch gewaagd om een refurbished iPhone 6s aan te schaffen. Zondagavond besteld en dinsdag in huis. Er zijn nergens krasjes te zien en hij werkt prima. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Als dit goed blijft lopen, zal ik sneller de keuze kunnen maken om een refurbished toestel aan te kopen en dan liefst via Coolmix.

Goede service,

Wij hadden een iphone 7s 128 gb besteld. Maar bleken een 32 gb te hebben gekregen. Hadden wij nog niet gezien. Wij werden opgebeld dat ze de verkeerde hadden geleverd. Goede snelle eerlijke service, reden voor mij om ook een iPhone via coolmix te bestellen.

Overzichtelijke website. Ziet er ook betrouwbaar uit.

iPhone 8 Gold Premium besteld. Geen krasje te zien. Vlotte levering. Keurig verpakt. Mijn kleindochter had eerst besteld. Ze was zo enthousiast dat ik ook daar besteld heb. Zeer tevreden.