Positief gevoel

Mijn ervaring bij Coolmix is heel positief aangezien ik geen klachten heb over deze bedrijf heb

IPhone 11 gekocht, blijkt in perfecte staat te zijn!

Volledig ontzorgd door de toppers van Coolmix

Ik heb voor een spotprijsje een mooie telefoon gekocht bij Coolmix. Een iPhone 11, die heel fijn werkt. Zitten maar paar krasjes op, verder werkt de telefoon prima. En dat voor zo'n prijs, geen geld.

Mooi toestel

Iphone X besteld en de dag erna ontvangen, top service

Top service en goede kwaliteit

Tijd geleden dat ik hier een telefoon heb gekocht. De telefoon kwam heel snel aan en hij was van goede kwaliteit. Daarbij was de klantenservice ook zeer sociaal. Ga zo door zou ik zeggen.

Awesome delivery!

my A Grade iPhone is very clean as promised, thanks for the fast delivery!

Mooi

Ja mooi telefoon mag ik gratis

Waardeloze communicatie.

Aankoop gedaan van 2 goederen. Goed 1 prima geleverd. Maar goed nummer 2 kon niet worden geleverd tegen die prijs. Daarop mail gehad dat het bedrag teruggestort zou gaan worden. 3-4 weken later, geen bedrag retour. Contact gehad, zou uitgezocht worden. Ruim 2 weken daarna nog niks,ook geen reactie. Daarop weer contact gezocht, wederom geen actie. Ruim 3 maand verder, Coolmix in gebreke gesteld.

Oke… niet meer niet minder

Gewoon 2 goeie iPhones hier gekocht. Wel even opletten. Er worden dus geen nieuwe accu’s in de iPhone gezet die je hier koopt. Eentje was 85% en de ander was nog 89%. Je ontvangt echt alleen een iPhone met lader. Een soort aliexpress ding. Maakt rare geluiden en wordt erg warm. Bij een iPhone ging hierdoor het scherm spoken en uit zichzelf dingen doen. Er zit nog wel een screenprotector bij als actie. Maar deze past niet op de iPhone 8. Er zit echt een enorme rand aan de buitenkant die niet aansluit op het scherm. Verder is er geen sim tool (staat wel op de site), boekjes of lightning naar koptelefoon adapter meegeleverd. Ik zou met deze ervaring hier niet opnieuw een iPhone kopen.

Kleindochter heeft niks te klagen over iPhone 8 die ik hier heb besteld!

Niks te klagen :)

Goedkoop alternatief

Wilde een goedkope iPhone, hier terecht gekomen. Goedkoop en telefoon werkt goed (iPhone 11).

Prima kwaliteit

Heb hier een refurbished iPhone besteld en de kwaliteit is verbazingwekkend goed!

Coolmix kreeg ik aangeraden door een vriendin en het stelt me niet teleur. Bestelde IPhone ziet er top uit en werkt prima.

Geen problemen

Alles ging zoals verwacht.

Absoluut aan te raden

Mooi aanbod en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Tegenwoordig betaal je zoveel voor een nieuwe telefoon. Daarom was refurbished voor mij een mooi alternatief. De Iphone 8 Plus die ik hier heb gekocht voldoet aan al mijn eisen. Een paar gebruikssporen lig ik niet wakker van. Toppers!

Goede Service

Kleindochtertje blij gemaakt met een Iphone. Het product ziet er vrijwel als nieuw uit voor een spotprijsje!

Top top top!

Moest uiteindelijk toch geloven aan een apple. Refurbished Iphone gekozen vanwege de aantrekkelijke prijs. Bij dit bedrijf besteld, en toestel werkt als nieuw met kleine gebruikssporen. Zeker een aanrader met mooi aanbod!

mooi toestel

ik heb een iphone x besteld en die ook ontvangen en ziet er goed uit

Goede ervaring

Ik heb een toestel besteld bij Coolmix, en die werkt vooralsnog prima. Was verbaast van de kwaliteit.

Telefoon ipad

Iphone en ipad gekocht hier , prima toestellen vooralsnog

Goed en snel geleverd

Iphone binnen 2 dagen geleverd ondanks de drukte, ziet er nieuw uit en werkt vooralsnog goed bedankt

Blij!!

Ik moet zeggen dat ik skeptisch was om een refurbished toestel te kopen, maar ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, toestel ziet er als nieuw uit en werkt goed. Enorm bedankt!

Goede telefoon

Goede telefoon ik zal jullie aanraden!!!