fijne service en snel geholpen

Vorige maand een iPhone 7 plus bij Coolmix gekocht. Mijn pakket was op de verkeerde band beland tijdens het sorteerproces dus kwam mijn pakket later aan. Ik had toen contact opgenomen met de klantenservice, de klantenservice reageerde snel en vriendelijk. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden hoe en wat er gebeurd was met mijn pakket en wat er aan gedaan zou worden. Erg fijne service!

iphone

Snelle levering, overzichtelijke website en tot nu toe het idee dat ik een goedwerkend en deugdelijk product heb ontvangen. Vond het alleen opmerkelijk dat een aantal oneffenheidjes (vuil) op behuizing en glas aanwezig waren die niet nodig waren geweest, omdat ik ze zelf snel weg kon poetsen. Hierdoor vond ik het product minder gaaf bij uitpakken. Uiteindelijk kwam het goed na de aanvankelijke teleurstelling.

telefonisch goed bereikbaar

Telefonisch contact gezocht , vraag gesteld met de juiste persoon en adviseerde na enkele vragen de juiste telefoon niet voor een scherpe maar juiste prijs bij de kwaliteit die geleverd is

duidelijke website, goede coolmix

Verschillende websites vergeleken, uiteindelijk gekozen voor coolmix, mede omdat zij 2 jaar garantie geven.

Van uiterst tevreden klant naar ontevreden klant

Ik heb anderhalf jaar geleden een refurbished telefoon gekocht bij Coolmix. Toestel met plezier gebruikt, alleen na een paar maanden begonnen mijn klanten te klagen dat ik slecht verstaanbaar was. Met een headset werkte alles naar behoren, dus waarschijnlijk kapotte microfoon. Coolmix gecontacteerd, toestel teruggestuurd en netjes een nieuwe gekregen. Maanden ging het weer goed, toen hetzelfde probleem. Coolmix gecontacteerd, toestel teruggestuurd en wederom netjes binnen 3 dagen weer gerepareerd retour ontvangen. Nu vorige maand weer hetzelfde euvel. Ik Coolmix benaderd en gezegd dat dit nu de derde keer was en dat ik er weinig vertrouwen in had dat een reparatie of nieuw toestel nu wel langere tijd goed zou blijven. Of ze geen andere toestellen hadden waar dit probleem minder vaak voor kwam. Ze boden mij een "upgrade" aan. Ik kon een ander toestel uitkiezen, de orderbevestiging opsturen, vervolgens het oude toestel retourneren en dan zou ik het aankoopbedrag van de andere telefoon terug krijgen. Wederom zeer nette oplossing en zo gezegd zo gedaan. Nu krijg ik gisteren tot mijn stomme verbazing een mail dat het toestel wat ik geretourneerd heb helemaal niet defect is volgens Coolmix en ze de upgrade daarom niet aan kunnen bieden. Ik heb ze gebeld en uitgelegd dat ik dit een hele rare gang van zaken vind. Als ik had geweten dat er bepaalde voorwaarden aan de upgrade hadden gezeten (bijv. dat deze niet gegeven kan worden als het toestel bij retour toch blijkt te werken), dan had ik een andere werkwijze voorgesteld om exact de discussie waar we nu in zitten te vermijden. Dan had ik de defecte telefoon eerst opgestuurd alvorens een nieuwe te bestellen. Ben enorm teleurgesteld en boos dat Coolmix zich niet aan de afspraak houdt. Heb ik ook zo tegen de klantenservice gezegd en die komen alleen maar met mooie praatjes die kant nog wal slaan. Sterker nog als het te lastig wordt, dan verbreken ze gewoon de verbinding....dus nog geen oplossing! Dan maar klacht ingediend

Great service

We have ordered iPhones here, great service and good quality phone.

Geweldig!!

Ik en mijn vriendin hebben afgelopen week onze iphone 11 ontvangen en zijn enorm blij!! Dit heeft ons enorm veel geld gescheeld en het toestel ziet er gloednieuw uit! Bedankt coolmix!!

C Goelema

We Kregen de juiste telefoon bliksemsnel toegestuurd . Deze kwam super net verpakt bij ons aan. “unboxing” voelt aan alsof je een nieuwe kocht. Het toestel zelf is schittterend. Nieuwe batterij, super netjes, alles werkt. Ondertussen bestelden we er al een tweede keer en zijn ook deze keer 100% tevreden

Makkelijk bestellen en snel in huis

Mijn ervaring met Coolmix was prima, ik was op zoek naar een refurbished iPhone en via de duidelijke site kon ik heel makkelijk de verschillende toestellen vergelijken en was het heel eenvoudig het toestel te bestellen en ik kon gewoon via iDeal betalen en de telefoon werd de volgende dag al geleverd in een mooie verpakking. Kortom , mijn ervaring met Coolmix was prima.

Iphone 8

Heb ook mijn Iphone terug moeten sturen, i.v.m. mankement, wat wel eens kan gebeuren. Goed geholpen en kreeg snel een nieuwe. Telefoons zien er goed uit en ook de service is goed

Teleurstellend! Deel 1

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om bij Coolmix een IMac aan te schaffen. Het leek een goed aanbod te zijn om op korte termijn toch een Mac computer te kopen. Op 20 augustus heb ik de bestelling gedaan en via PAYin3 de eerste termijnbetaling voltooid. Ik heb van PAYin3 en Coolmix netjes een bevestiging ontvangen van de gemaakte bestelling. Echter ontving ik van Coolmix geen track-and-trace nummer zoals aangegeven op de website. Let wel, het gaat om een product dat (natuurlijk) niet in de brievenbus past en toch best wat geld kost. Ik heb ook voor een avondlevering gevraagd. Dit wordt op de website aangeboden. Ik heb niks gezien noch ontvangen die avond. Dit zat mij niet lekker. De volgende dag (21 augustus), heb ik het nummer gebeld dat is aangegeven op de website van Coolmix. Ik heb in totaal 6 keer gebeld! Geen gehoor, wel een vriendelijk bandje aan het begin van het gesprek. Dat is geen goed nieuws en een duidelijk signaal dat er wat aan de hand is. Bij één van de beoordelingen, las ik dat Coolmix is overgenomen/gefuseerd met een ander bedrijf. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met het bedrijf. Na een aantal malen te bellen, krijg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. De heer zou alles voor mij nagaan en terugbellen. Na drie niks te horen, ben ik zelf weer gaan bellen. Puntje bij paaltje: 1. Het product is niet voorradig. 2. Het is niet duidelijk wanneer dit wel voorradig zou zijn en hoogstwaarschijnlijk zou ik een week moeten wachten. Dit garandeert niet dat ik ook het bestelde product zal ontvangen. 3. Ik kan de bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen. Ik heb besloten dat om de bestelling te annuleren. Het feit dat ik geen direct contact kon hebben met Coolmix en dat het allemaal via het andere bedrijf zou verlopen vond ik toch vaag. Destelling was niet eens bekend bij het andere bedrijf! Als ik niet had gebeld dan zou ik zeer lang wachten op mijn bestelling. Ik heb in ieder geval netjes de annulering PAYin3 ontvangen. Tevens een e-mail

Moest erachteraan, zou nu moeten komen

Vrijdagmiddag een rode iphone 11 besteld, maandag nog helemaal niets gebeurd met status. Gebeld met tweedekans (zie reviews verderop) en toen kwam er actie. Rood was er niet meer, maar wel witte, zou vandaag opgestuurd worden. Wordt vervolgd ....!

Goed geholpen

Ik belde met Coolmix om te kijken welke laptop voor mij de beste keus was. De man die ik aan de telefoon had dacht mee en adviseerde mij de ideale laptop voor mij als om met grafische programma's te werken. 2 dagen later had ik deze laptop binnen.

Keurige tijdige levering

Producten zijn goed verpakt, Website is heel duidelijk en leveringen zijn snel en correct! Bedankt!

Verschrikkelijke service BESTEL HIER NIET!

24 juli ben ik naar de website gegaan en heb ik mijn bestelling geplaatst Op de website staat vermeld dat deze met avondlevering dezelfde dag bezorgd zou worden. Ik heb betaald en een bevestiging ontvangen van mijn betaling, echter geen verzend label of factuur. Na het meermaals mailen van de ‘klantenservice’ kreeg ik eindelijk reactie met een factuur (met datum 10 januari 2030) en dat mijn telefoon dezelfde avond tussen 17:00 en 22:00 bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd en al mijn vragen voor een track en trace code werden niet beantwoord. Een weekend verder en niks ontvangen. Op maandag 27 juli besluit ik PostNL te bellen en te proberen zonder track en trace code erachter te komen of zij mijn pakketje in hun systeem kunnen zien. Tot mijn verbazing is er helemaal niks verstuurd naar mijn adres, zij adviseren mij met de klantenservice van Coolmix contact op te nemen hierover. Alle telefonische gegevens van Coolmix, de moederbedrijven en de eigenaar van het bedrijf zijn niet in gebruik. Gelukkig werd ik uiteindelijk gebeld door een medewerker wie mij vertelde dat de gekozen kleur niet meer beschikbaar was maar dat er een zgan paarse uitvoering beschikbaar was. Deze heb ik uiteindelijk maar gekozen. 28 juli krijg ik eindelijk mijn iPhone binnen, in een niet origineel, matig doosje. Tijdens de setup komt al snel naar voren dat de Face ID niet werkt van de iPhone en na meerdere resets werkt het nogsteeds niet. Na veel moeite weer contact op kunnen nemen en mijn geld teruggevraagd. Alles teruggestuurd en binnen 72 uur na ontvangst zou ik mijn geld terug krijgen. Niet teruggekregen natuurlijk en na wederom moeilijk contact opnemen met de ‘klantenservice’ krijg ik te horen dat iemand was vergeten de betaling door te voeren, 6 augustus heb ik mijn geld eindelijk terug. 18 augustus, 3 weken na het retourneren krijg ik een mail met excuses voor de slechte dienstverlening. Deze krijg ik natuurlijk alleen door deze review. Bestel hier niets. edit: wegens privacy

Klantenservice denkt mee

Fijn bedrijf. Na 3 maanden had mijn dochter problemen met de binnencamera van haar telefoon. Prima gerepareerd. Als dat niet was gelukt, had ze haar geld terug gekregen. Super !

Afgelopen vrijdag heb ik een iPhone 11 besteld nadat ik goed ben geholpen door de klantenservice, ze doen hun werk en als je netjes bent wordt je goed te woord gestaan hier. Bedankt nogmaals!

Goed product

Heb een Iphone 8 besteld. premium refurbished. Volgende dag geleverd. Als nieuw. Keurig in doosje Met pin voor de simkaart. Toestel werk zoals het hoort. Ben zeer tevreden.

Prima ervaring

onlangs een Iphone XS refurbished besteld. Deze een dag later mogen ontvangen via de post. Duidelijke website, kort strak en bondig met juiste info. Via mail op de hoogte gehouden van het verzendklaar maken en de zending zelf. Dit alles binnen 24 uur! Levering was keurig verpakt en het toestel zelf was zonder enig mankement. Topservice!!

iphone xs doet het prima

Hoewel een keuze maken via internet je misschien doet aarzelen hoef je naar mijn mening bij coolmix niet bang te zijn Het geleverde product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Kortom geweldig.

Snelle service en IPhone was in perfecte staat!

Via Coolmix een perfecte "nieuwe" Iphone gevonden. We hadden gekozen voor een Iphone met de classificatie premium. En dat bleek ook echt als nieuw te zijn. Het leek wel of hij nieuw uit de doos kwam. Na onze slechte ervaring bij een ander bedrijf , waar als nieuw blijkbaar betekent dat op vier hoeken en de achterzijde behoorlijke beschadigingen zichtbaar mogen zijn), was de Iphone van coolmix perfect (en ook nog eens goedkoper). De snelle service en de extra toebehoren maken het helemaal compleet. Koop je refurbished Iphone bij coolmix!!

Goede service, bedankt

Goede service, de iPhone bevalt goed

Mijn ervaring met Coolmix was geweldig

Mijn ervaring met Coolmix was geweldig! Goede klantenservice, snelle levertijden en de iPhone 11 was zo goed als nieuw! niks op aan te merken.

Te riskant ... Ben wel 580,00 euro kwijt !

Coolmix ? Ja indien alles werkt. En anders, er kan wat mislopen voor uzelf, maar nooit voor Coolmix ... Hahaha ! Moet helaas het volgende melden : wat Coolmix ons leverde was helemaal geen XR iPhone "premium" : geen enkele schriftelijke garantie (zoals vermeld op hun website), geen pin (voor lade nanosimkaart), geen originele verpakking meer, geleverde screenprotector was voor een ander kleiner toestel, accucapaciteit 93%, en krassen rond fotolens... Dus, onmiddellijk teruggestuurd omwille van consumentenrecht "14 dagen bedenktijd". Maar... geen telefonische contact mogelijk met Klantendienst ( toevallige technische probleem met hun telefoon...), dus, teruggestuurd in Eindhoven (zoals gemeld op hun site Klantendienst) op eigen kosten met Bpost. Track&Trace oké , en keurig afgeleverd door Bpost in Eindhoven met datum en uur ! En wat had u nog verwacht ? Wel... COOLMIX BEWEERT NIETS GEKREGEN TE HEBBEN ! Cool toch ?

Super goed

Snelle levering en goede service!