Persoonlijk goed geholpen

Wij hebben een bestelling geplaatst terwijl er een Website crach was. Daarna zijn we na een melding van ons over geen levering op verwachte datum Kwam, persoonlijk goed geholpen en is er extra transport geregeld, Prima gedaan

Slechte levering

Om te beginnen duurde het heel lang en waren meerdere contacten nodig, om mijn telefoon geleverd te krijgen. Vervolgens bleek de screenprotector er niet bij te zitten. Inmiddels weer vele contacten gehad en er is veel beloofd, maar tot op heden .... 4 weken na de order... nog steeds niets ontvangen. Geen aanbeveling, wel triest.

Niet helemaal functionerende telefoon

Telefoon prima ontvangen in nette maar zuinige verpakking. Helaas zat ,net als vorige keer, het sim-kaart pinnetje er weer niet bij. Bij het installeren al problemen met het instellen van de touch-id. Hoe ik ook probeerde, de telefoon registreerde geen enkele vingerafdruk. Contact opgenomen met de klantenservice en die antwoordde netjes binnen een dag. Telefoon is nu retour gestuurd naar Coolmix. Ben benieuwd hoe dit afgehandeld wordt..

Top bedrijf! Goede service

Goedkoop en top service. Ook snelle levering. Bedankt!!

Blij met iPhone 8 refurbished

Superblij met mijn iPhone 8 met 256 gb. Batterijconditie is 90%. Zou nog hoger kunnen maar is ook wel prima voor een refurbished Zo goed als nieuw. Verder was de levering 1 dag later, maar ook dat was prima. Al met al erg tevreden, iPhone was netjes, geen krasjes en mooi en werkt goed! Blij mee!

Onzeker wanneer het pakketje verzonden wordt

Maandag besteld ,na dat ik een mail had verstuurd kreeg ik antwoord dat het woensdagavond gebracht wordt tussen 17.00 uur en 22.00 uur Heb de hele avond gewacht ,niks gekregen Weer een mail gestuurd ,zou donderdagavond gebracht worden kreeg keurig bericht van de pakketbezorgers dat het onderweg was en tussen 18.00 uur en 20.00 uur gebracht wordt Om 19.00 kreeg ik een mail dat het niet geleverd kon worden ,omdat het niet uitgeleverd was. Om 20.00 uur staat de bezorger voor de deur met het pakketje Dus Veel verwarring

goede kwaliteit telefoon, wel probleem met creditcard

met de telefoon zelf is echt niets mis. ook snelle levering en prijs kwaliteit verhouding was zeker goed. nadeel alleen is dat de site gehackt is en je creditcard gegevens door het darkweb over genomen werden. gelukkig had onze creditcard maatschappij het onderschept. als je dit aangeeft bij coolmix krijg je hier geen enkele reactie op.

M’n IphoneX was snel bezorgd en zo goed als nieuw! Groot verschil in prijzen met de echte, super !

Super goeie service! Blij met mij nieuwe iPhone. Was super snel geleverd en hij werkt perfect!!

Top service en goede producten!

Ik beveel Coolmix aan omdat het een zeer hoede bedrijf is. De service is top en de producten zijn heel erg goed! Ik raad iedereen aan om hier jullie bestelling te plaatsen.

Toppie

mijn iphone 7 doet het nog altijd goed.

Super blij mee!

Super snelle service

Heb mijn iPhone heel snel ontvangen. Super bedankt Coolmix! Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Goed geholpen!

Ben heel erg blij met mijn aankoop. Super bedankt!!!

mijn iphone 8 plus besteld bij coolmix. Gister besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Vandaag geleverd.

waardeloze service en waardeloze kwaliteit

In augustus bestelde ik een zwarte Samsung Galaxy S8. Daarvan krijg ik ruim buiten levertijd, na mijn eigen navraag te horen dat er iets niet goed was gegaan en de vraag of ik een andere kleur wilde omdat die wel op voorraad was. Dat wilde ik niet. Na 2 weken ontving ik een roze (ipv zwart dus) telefoon thuis. Vervolgens moet ik deze eigen kosten terug sturen en werd er pas gewacht tot dat deze telefoon binnen was voordat de zwarte werd opgestuurd. Ik zou de verzendkosten terug krijgen, echter heb ik deze nooit gehad. Meerdere malen om gevraagd per mail en telefoon. Na opnieuw een week ontving ik een zwarte telefoon. (Weer buiten levertijd). Eindelijk! Even later bleek dat de front camera kapot was. Uitgebreid uitleg gedaan van het probleem en tevens foto's meegestuurd waarop duidelijk zichtbaar was, wat het probleem was. Ik verzocht een reparatie, wat 3 dagen zou duren (aldus repairmix.com). Dit duurde uiteindelijk 2 weken. Beloofde ontvangstbevestiging, nooit ontvangen. Zelf navraag gedaan, men wist de status niet, zouden dit laten weten. Na enkele dagen ontving ik een e-mail met "er is geen probleem, hij wordt retour gezonden". Enkele dagen later ontving ik de telefoon terug. Probleem was er nog. Ik nam telefonisch contact op en vroeg waarom ik nu 2 weken zonder telefoon zat en er nog niks aan de telefoon gemaakt was. Excuses werden gemaakt, verzendkosten werden vergoed. Prima. Na 2 weken (beloofde 3 werkdagen) wederom ontving ik bericht dat ik een andere kleur telefoon moest kiezen, omdat deze niet te maken was. Nog geen week later, ontdekte ik een barst op achterkant van de telefoon, zonder hem te laten vallen en met hoesje. Volgens klantenservice mijn eigen schuld. Paar weken later kwamen er enkele waterspatjes op de bovenkant, waarop de telefoon begon te crashen. Kon voor 74 euro incl. 10 euro coulantie worden gemaakt. Alles doorgegeven, na paar dagen werd ik gebeld met dat hij total loss was. 389,- door de plee gespoeld......

Goeie laptop alleen geen lader bij gekregen

De laptop werkt goed alleen heb ik geen lader er bij gekregen dat vind ik een beetje vreemd want op de site stond er inclusief lader.

Prima ervaring

Goede en snelle service en bereikbaarheid!

Samsung Galaxy Edge S7

De smartphone werkt prima. Ben er heel tevreden over. Netjes geleverd en op tijd. Prima service.

vlotte service, alleen jammer dat er geen antwoorden komen op de chat

positief!

Zeer tevreden!!

Ik ben heel erg tevreden over me nieuwe telefoon Samsung Galaxy s9 mooi op tijd binnen duidelijk goede service!!

levering

ik heb de 10e een iphone 8 besteld maar nog niet gekregen,ook geen excuus voor de vertaging,niks,ik vind dat niet netjes

6 dagen na mijn bestelling werd ik gebeld door een medewerking dat het bestelde artikel niet geleverd kon worden. E-mail had ik gemist, stond in de spam box. Dus nette service om na te bellen en uitleg te geven. De dag erna kreeg ik een e-mail bevestiging van de creditnota. Keurig. Wat dan wel vreemd is dat ik een bericht krijg waarin Coolmix bedankt voor mijn aankoop. Om een e-mail te ontvangen met het verzoek een review achter te laten is natuurlijk prima, maar wel vreemd icm het bedanken voor mijn aankoop :-D

Uitstekend product, snelle levering, de 3de keer al

IPhones XR 64 en 8plus, hoesjes en screenprotectors, keer op keer, zeer tevreden over de producten en de snelle levering

Niets op aan te merken goede service en snelle levering. Toestel is echt als nieuw ook ze ingepakt. Klasse.