Fijne muurverf om mee te werken, mijn muren voelen inderdaad minder koud aan

Inmiddels een groot deel van mijn woning met Climate Controle muurverf geschilderd en ik denk er over om het ook voor de buitenmuren te gaan gebruiken.

Gedegen vakkennis

Een heel huis wit verven is een nieuwe ervaring voor me en de info over verfsoorten zijn legio. Veel marktonderzoek vericht en youtube info gezien. Een buitenkant vraagt echt meer dan even wat latex. Rekening houdend met ligging tov de zon en meeste regen goede verf grkozen. Primer vooraf nodig omdat muren jaar eerder earen geimpregneerd. Snel en goed advies en vooral meedenkers om de klus goed te doen. Super tevreden dus

Top produkt

Ik heb vorig jaar een koude muur in de woonkamer geschilderd met Thermoshield. En inderdaad geen schimmel meer en muur voelt nog steeds warmer aan dan de andere muren. En ik merkte in het stook seizoen dat de woonkamer eerder opgewarmd is en dat de CV minder aan hoeft te slaan, voelt meer behaaglijk in huis aan. Dus ik ben er blij mee.

Top product en goede service

Mijn ervaring met Climate Coating is perfect.

energie rekening omlaag

We hebben ons kantoorpand in Suriname voorzien van climate coating, zowel het dak als de buitenwanden. we zijn van 4 airco's terug naar 1 a 2 airco's om een constante aangename werkklimaat te houden . voor meer info neem contact op met Buro CITE. wij zorgen ook voor de producten en het aanbrengen. info@burocite.nl

Geweldig produkt!

Ik had zo mijn bedenkingen: isolerende muurverf waardoor de kamertemperatuur in de winter anderhalve graad hoger is en in de zomer lager? We schilderden de wanden en plafonds met ThermoShield / ClimateCoating, ondanks de bedenkingen. En ik kan het niet geloven, maar nu, twee maanden later, weet ik het helemaal zeker. De woonkamertemperatuur zakte voor het schilderen 's nachts altijd onder de 16 graden en nu bij vergelijkbare buitentemperatuur al twee maanden lang niet onder de 17 graden! De muren voelen ook echt warmer aan dan die in de andere ruimtes in huis. Die gaan we nu dus ook onder handen nemen. Ik hoop dat het de komende zomer andersom ook zo werkt. Ik vind het echt in een woord geweldig1

Muur is effectief warmer

Ik heb hier een deel van de muur geschilderd in Thermoshield het deel ernaast niet. Met een infraroodthermometer stel ik vast dat het gedeelte geschilderd met Thermoshield van 0 tot 2 graden warmer is, o.a. afhankelijk van het moment van de dag (vroeg in de morgen als de verwarming nog niet gedraaid heeft is er nauwelijks verschil). UPDATE op 17/02/2021 Hieronder zijn de laatste metingen waarbij een radiator in de buurt is uitgezet. Hoe groter het verschil tussen binnen- en buitentemperatuur, des te groter het verschil tussen standaard- en thermoshield-verf. De testopstelling geeft een idee maar is geen perfecte labo omgeving. We hebben een volle muur zonder isolatie. De behandelde muur voelt warmer aan. DATUM TIJD STANDAARD THERMOSHIELD VERSCHIL ----------------------------------------------------------------------------- 15/02/2021 21:42 15,3 15,9 0,6 ---------------------------------------------------------------------------- 16/02/2021 06:30 13,8 14,2 0,4 16/02/2021 07:30 14 14,3 0,3 16/02/2021 08:10 14,2 14,5 0,3 16/02/2021 19:50 17,4 17,6 0,2 16/02/2021 21:17 18 18,1 0,1 ---------------------------------------------------------------------------- 17/02/2021 03:10 15,6 15,7 0,1 17/02/2021 06:42 14,7 14,9 0,2 17/02/2021 07:54 15,7 16,1 0,4

Interessant product

Vlotte levering aan de deur. Mijn ervaring is dat de verf wat lastiger verwerkbaar is dan gewone muurverf. Het droogt vrij snel en er kunnen wat ruwere plekken ontstaan. De muur voelt wel warmer aan, maar of het werkelijk merkbaar energie bespaart kan ik nog niet zeggen. De leverancier biedt goede service. Ik vond de verf duidelijk lichter dan dezelfde RAL kleur van een andere leverancier en dat hebben ze vlot en naar tevredenheid opgelost.

Verf met uitzonderlijke eigenschappen.

Als schilder heb ik hele positieve ervaringen met zowel de interieur als de exterieur versies en beiden zijn zeer prettig te verwerken met de Airless verfspuit. Instructie over te gebruiken spuittip en werkdruk zijn te vinden in een handig online filmpje op de ThermoShield website. Voor mij en mijn klanten is ook van belang dat de verf in vrijwel alle kleuren te verkrijgen is. Het resultaat is diverse tevreden klanten die blij zijn met zowel het eindresultaat als met de eigenschappen van de verf.

Werkt ook op een boot.

De viny plafond afwerking op onze polyester zeilboot was aan vervanging toe. Nieuw vinyl of ander plakspul zag ik niet zitten. Gekozen voor ThermoShield. Eenvoudig aan te brengen met goed resultaat. Voelt bij koud of vochtig weer niet klam aan. Ook geen last van condensvorming. Aanrader dus.

Coulant, goed advies en snel bezorgd

Coulante behandeling aan de telefoon, evenals goed advies. Online bestelling snel en goed afgehandeld. Geweldig. Nu product nog uitproberen, hopen we ook 5 sterren te kunnen geven :)

Geweldige muurafwerking: goed voor het klimaat, comfortabel en makkelijk

Beetje kritisch was ik wel over die glasbolletjes in Thermoshield. De werklijkheid is dat je zelfs voelt dat de warmte, die je zelf uitstraalt, door de wand wordt teruggestraald. Héél bijzonder effect. Onze badkamer voelt heel comfortabel aan terwijl de verwarming bijna niet aanslaat. Ook de kwaliteit van Thermoshield is prachtig. Makkelijk en strak aan te brengen en met een mooi resultaat. Leverantie gaat eenvoudig en elke kleur wordt geleverd. Dus wij gaan weer graag aan de gang met de volgende kamer. Succes verzekerd!

Het werkt echt.

“Ik ben zeer tevreden over Thermoshield. Je merkt echt het verschil met gewone Sikkens of Flexa verf op de muur. "Gewone" verf voelt koud aan en Thermoshield bijna lauw. Het voelt comfortabeler in huis, de warmte wordt meer vastgehouden, en de verwarmingsinstallatie schakelt minder vaak aan om bij te verwarmen. Heel mijn huis is nu geschilderd met Thermoshield (ook plafond) en in combinatie met de infrarode vloerverwarming geeft dit een zeer comfortabele/egale warmte in huis. De service was goed, vlot en meedenkend. Omdat ik niet helemaal uitkwam met de verf kreeg ik er bij de laatste bestelling extra Thermoshield bij! Super!” Met vriendelijke groet, Judith

Super efficient

Gemakkelijk te bestellen en snel bezorgd. Een voorbeeld voor anderen.

Het werkt echt!!!

Ik heb de thermoverf besteld en die was snel in huis. De kleur was ook perfect En het is supergoed dekkend, 2 lagen antraciet op een witte muur gebruikt en het ziet er super uit En het voelt zacht als je erover aait, heel apart. En vooral, het voelt ECHT warmer aan! Natuurlijk geen verwarming, maar het haalt wel de kille kou uit de muur. In dit geval een buitenmuur die nu warmer is geworden als je hem aanraakt dan de tussenmuur! Ik vind het een supergoede uitvinding die zijn geld inderdaad waard is.

Zeer te spreken over service en snelle levering

Content

Na twee keer opbrengen voel ik duidelijk verschil met de buitenmuur die nog gedaan moet worden.

Mijn contacten met Thermoshield waren tot nu toe altijd prima. Vragen worden correct, snel en to the point beantwoord. We hebben nu al enkele kamers geverfd met de thermoshield verf en ik moet toegeven dat het inderdaad warmer lijkt dan ervoor. Het is wel in het begin wat zoeken naar de juiste manier van verven (liefst met een fijne borstel) en kleur (zuivere RAL 9010 kan, afhankelijk van de lichtinval, nogal koel-wit overkomen en zuivere RAL 9001 kan, ook afhankelijk van de lichtinval ietsje donker overkomen). Wij hebben een mengeling gemaakt van RAL 9010 en RAL 9001 met een beetje extra geel. Deze kleur bevalt ons.

Super snel warm

Ik heb mijn woonkamer en hal met Themoshield in deze zomer 2020 laten spuiten. Bouwjaar van mijn woning begin 1970 geen isolatie in spouw. Voorheen duurde het lang voordat mijn cv de woonkamer warm had. Nu merk ik de warmte al binnen een half uur. Top een flinke verbetering.

comfortabel

Makkelijk te verwerken, rustig rollen dus. Verbruik lager dan opgegeven. Of er daadwerkelijk bespaart wordt op mijn energie rekening zal ik pas volgend jaar kunnen beoordelen. Maar direct nadat ik het had aangebracht voelt mijn muur op het noorden pretttiger aan.

Top service!

Kwalitatief hoogwaardige verf en service!

zeer behulpzaam en coulant

ik werd zeer behulpzaam te woord gestaan bij mijn vragen over het product. Voorts zou ik het product zelf ophalen, maar kreeg ik een ongeluk waardoor dat niet mogelijk was. Opsturen was vervolgens geen enkel probleem. Onze schilder zei dat het erg prettig was met dit product te werken

Top verf

Thermoshield interieur gebruikt op koude muur. Verf dekt prima, en je gelooft het of niet maar de muur voelt na drogen meteen anders aan, warmer ! En het komt zeker meer behaaglijk over. Ik ben deze verf gaan gebruiken na zeer duidelijk advies op de website en na telefonisch contact. Het zou de koude brug op deze muur moeten verlagen en dat in de toekomst de schimmel achter de kast wegblijft. Dat kan ik nu nog niet beoordelen. De verf spettert wel iets meer bij aanbrengen , ook al had ik een grovere roller gebruikt. Met de grovere roller heb je wel iets meer structuur, de volgende keer gebruik ik toch fijnere roller , dan maar iets meer spetters. Ik laat over aantal maanden weten of de schimmel wegblijft en of de thermostaat een tandje lager kan.

Mooi product, top service

Wij zijn sinds 2010 eigenaar van Huize De Rechthoek (1879) in Twello. Het huis heeft van oorsprong gestucte muren. Wij hebben het saus- en schilderwerk in 2013 voor het laatst laten doen. Het sauswerk was inmiddels sterk vervuild en vertoonde scheurvorming. Dit jaar was het dus tijd voor een nieuwe ronde. Via de schilder werd ik geattendeerd op TS. Ik had er wel eens over gelezen, maar wist eigenlijk niet wat het was. Het blijkt een heel mooi product. Ik ben maar een leek, maar ik stel vast dat het huis een soort elastische, waterafstotende laag heeft gekregen. Waar vuil eerder werd aangetrokken, wordt het nu juist afgestoten. En scheuren lijken door de elastische werking onmogelijk. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat TS in augustus 2020 is aangebracht. Ik kan dus niet inschatten hoe het er over een paar jaar uitziet. Over eventuele energetische verbetering kan ik nog niks zeggen. Dat kan pas na verloop van jaren. Maar vertrouwen in het product heb ik. Dat wordt mede ingegeven door de zeer vriendelijke en servicegerichte werkwijze van TS. Met Stefan Karsten van TS had ik een heel korte lijn. Ik kon bellen en appen als ik vragen had. Ook kwam Stefan twee keer langs om te kijken of het allemaal naar wens verliep. Dat vind ik uitzonderlijk en heel prettig. Top service dus! Wellicht geef ik over een jaar of vijf een volgende update. Ik zal het in de agenda zetten.

Geweldige verf!

Wij zijn al enkele jaren bezig om onze Finse woning in de Thermoshield te zetten; elk jaar een gevel. Intussen zijn 3 gevels klaar. De gevels blijven “schoon” en er is veel minder houtrot. Ook de kleur van de verf blijft fris!