Thermoplus; goed isolerende verf

Ik heb op verschillende stenen binnenmuren ( die een buitenkant hebben) de verf Thermoplus van Climate Coating geplaatst. Met resultaat dat de kamer , qua temperatuur , comfortabeler wordt. Een zitplaats naast een ongeverfde muur was altijd onbehaaglijk koud door de uitstraling. Na twee keer verven( zoals de instructie) is het aangenaam. Ik heb het temperatuurverschil niet gemeten, maar voel een duidelijk verschil tussen ongeverfde en geverfde muur. Een schatting zou 2 C verschil kunnen zijn. De klantenservice is uitstekend en betrouwbaar.

Mooie verf en Uitstekend service

I ordered outside paint instead of inside paint by mistake! Stupid error! Needless to say the result was not good. After mailing Climatecoating I got an immediate reply and a request to call the next day. It didn't take long for them to work out what the problem was and suggest a solution. Thank you Henk, your time and patience was very much appreciated. Within a week the problem as been solved. Wish all companies took as much pride in their customer service.

Staan meteen voor je klaar

Vriendelijke en hulpvaardige mensen, die een goed advies geven. Zowel telefonisch als via mail. Het product vandaag verwerkt, kan dus nog niets zeggen over de werking.

Ziet er goed uit huis is opgeknapt

Goed te verwerken wel meerdere vachtroller gebruikt om mooie verdeling te waarborgen

Uiterst correcte "follow-up"

Zeer vriendelijke en feitelijke reacties op mijn gestelde vragen. Zowel per email als telefonisch

Fijne verf en vlotte levering

Goede verf, stevige hechting.

Prima producten en perfecte service

Het team van ClimateCoating gaan net dat stapje verder om klanten tevreden te stellen. Ondanks dat er aan mijn kant iets niet goed gegaan was in de online betaling is alles keurig rechtgezet en opgelost, zelfs op zondag werd ik keurig teruggemaild. Top!! Ik heb in het verleden producten van deze firma tot grote tevredenheid gebruikt, ik heb mijn stookkosten met ca. 8% zien dalen (afrekening energie) en nu in de nieuwe woning gaan we weer voor de producten. Kortom, aanrader!

Zir er al 10 jaar op. Nu een nieuw laagje.

Ziet er eigenlijk nog steeds goed uit. Willen zo de volgende 10 jaar halen.

Prima product

Via kennis werden we gewezen op ClimateCoating Thermo Protect Zij was er heel tevreden over. Vandaar we dit hebben gekocht hebben en volgens climatecoating aanwijzingen aangebracht op een 40 vierkante meter muur. Afgelopen dagen met een felle zon op deze muur bleef deze koel aanvoelen. Voorheen werd deze muur wel heet te noemen. Extra voordeel woonkamer blijft aangenaam koel.

Een uitstekend resultaat en een prachtige uitstraling

Ons pand van 1880 staat weer schitterend bij. De coating was makkelijk aan te brengen. I.v.m. Het metselwerk en de voegen heb ik na een proefje met de rol toch gekozenom de coating aan te brengen met de kwast. Het climat deel van de coating moet ik nog ervaren aangezien we nog geen regen hebben gezien en de winter nog moet komen. Buren hebben helaas voor een andere minerale verf optie gekozen maar moesten wel nodig ook hun gevel voorzien van een nieuwe verflaag, omdat ons pand teveel afstak in heel positieve zin. Dank voor het advies en het uitstekende resultaat.

Wat een verschil maakt de Climate Coating Thermo Active!

Ter voorbereiding voor het leggen van zonnepanelen, heb ik besloten mijn dak wit te verven. Kom je al snel bij Climate Coating uit. Het platte dak van ongeveer 30m2 geeft in de zomer veel warmte door. Na behandeling met de Thermo Active coating is het op zolder zo aangenaam dat er geen airco meer nodig is. Nu nog even afwachten of dit ook een positief effect heeft op het rendement van de zonnepanelen.

Snelle levering, slechte bezorging

De bestelde verf is snel geleverd, zoals ook vermeld stond. De bezorging was ronduit slecht. Er was niemand aanwezig thuis en de bezorger heeft de verf gewoon voor de deur neergezet zonder overleg!!!

Hallo Casper, Bedankt voor je terugkoppeling. Helaas hebben we de huidige vervoerders niet aan een touwtje en herkennen we allemaal de problemen rond transport. We hopen dat in ieder geval het product wel aan je verwachtingen voldoet! Veel succes. Het ClimateCoating team

Mooi product en goede service

Verf schildert fijn en bestellingen gaan altijd vlot.

SUPER!!

Product doet wat belooft. Prima service met jongens die met je meedenken.

Goede verf, goede service en goede prijs.

In het voorjaar van 2022 had ik enkele vragen over de verf van Climate Coating. Ik belde en kreeg Stefan aan de lijn. Na een korte melding van wat ik wilde , bood hij aan om op korte termijn langs te komen en ter plekke mij te adviseren. Enkele dagen later was hij er. Het advies was duidelijk en ook over de prijs waren we het snel eens. Dus uitstekend. De verf is makkelijk te verwerken. Omdat ik natuurlijk erg benieuwd was of deze verf echt een positief resultaat zou geven op het energie-gebruik van ons huis moest ik even geduld hebben, Maar het klopt helemaal. Bij echt warm weer liep de temperatuur veel langzamer op dan de jaren daarvoor. Ook het energie-gebruik van de verwarming was zeer duidelijk veel minder. De investering is zijn geld duidelijk meer dan waard. Trouwens, de service hield niet op na levering en betaling van de verf. Op het einde van het schilderwerk bleek ik enkele liters tekort te komen. Een telefoontje en dezelfde dag werd dit te kort, zonder nota op gestuurd. Erg netjes.

Geweldige verf! Geld meer dan waard

De keuken en het toilet waren mijn koudste gedeelte van het huis met een hoge luchtvochtigheid (75% op bepaalde momenten). Dit zorgde ervoor dat het klam aanvoelde. Een dag na het verven is de luchtvochtigheid al gedaald tot 55%. Ook de warmte blijft langer hangen. Kortom, de ruimtes zijn nu behaaglijk om er te zijn en ben benieuwd naar het resultaat als de uitgeharde verf volledig effectief wordt, na zo een dertig dagen. Momenteel zijn het toilet zo een 1,5-2 graden warmer per vertrek. Echt bijzondere verf. Makkelijk te verwerken, goede dikte. Over een maand ga ik de hal en de woonkamer doen. Dit smaakt naar meer, vooral met deze energieprijzen

Hoge kwaliteit verf met akoestische demping

In een grote hoge kamer met veel galm 3 lagen aangebracht met een echt merkbaar resultaat; vermindering van de galm Goed product

Fijne verf. Dank en ook voor de uitleg.

Wij wonen sinds 2 jaar in vissershuisje van 1910, 1920. Isoleren zoals de overheid wil is geen doen voor ons. Heel fijn dat we iets kunnen doen met u verf. We hebben nu de keukenmuur buiten mooi donkergrijs. Heel mooi geworden en goed te doen voor onszelf. Elke x gaan we nu iets doen zowel binnen als buiten. Zodat ook hier iets beter gaat in dit ijskoude huis.

Het werkt echt!!!

Hallo Stefan... het is al even geleden dat we contact hebben gehad en dat ik langs kwam om extra verf te halen... Ik zou nog steeds een recensie voor jullie schrijven. Nou daar komt ie: Vanaf het moment dat wij de ClimateCoating hebben aangebracht in de huiskamer, op het plafond en op de muren is de vochtigheidsgraad flink gedaald, naar nu minder dan 50% (was meer dan 80%). Het voelt daardoor al een stuk minder koud aan in de huiskamer. Als je een hand op één van de muren legt in de huiskamer en tegelijkertijd één hand op een muur in de hal (die niet is geverfd met ClimateCoating), dan voel je het verschil in temperatuur. We hebben het zelfs nagemeten met een laser thermometer: het verschil is minimaal 3° C. Dat vinden wij aanzienlijk. Vervolgens hebben we de buitenmuur van de slaapkamer ook van ClimateCoating voorzien, maar een binnenmuur niet. Zelfs deze buitenmuur is nu 3° C. warmer dan een onbehandelde binnenmuur. Natuurlijk kun je nog veel meer doen om je huis te isoleren, maar ClimateCoating raden wij vanaf nu aan iedereen aan!!! Vriendelijke groet Bernard en Mieke Bult Leimuiden

Het was even wennen maar we zijn nu erg tevreden

Wij zijn met name blij met de goede service van Climate Coating. Na de eerste muur waren wij namelijk niet zo tevreden: na 3 lagen zagen we nog steeds de banen van de roller op de muur. Hierna hebben we bij ons thuis extra uitleg (en verf!) gehad, hebben we nog 3 muren gedaan en nu ben ik erg tevreden. Ik denk ook verschil te merken in de warmte van de kamer. De verf zit er nu 3 maanden op en de muur voelt warm en droog aan, beter dan daarvoor. Uiteindelijk zou ik deze verf aanraden, maar let wel op: de laagdikte van de verf moet overal gelijk zijn, dus goed gelijkmatig schilderen.

Eenvoudig en snel aan te brengen, met een mooi resultaat

Eind 2020 voor het eerst ClimateCoating gebruik, vergde wat aandacht en geduld om de verf egaal aan te brengen. Bij donkere kleuren kan het resultaat wat vlekkerig zijn als je niet zorgvuldig werkt Recent opnieuw ClimateCoating gebruikt, dat ging nu eigenlijk net zo gemakkelijk als "normale" muur/plafond verf. De verf spatte ook veel minder, eigenlijk helemaal niet. Uit navraag bleek dat de receptuur van de verf is aangepast, zonder de thermische eigenschappen aan te wijzigen. Aanrader!

Einde aan koude uitstraling wand in woonkamer.

Bij de renovatie van onze woonkamer/-keuken waarbij binnen opnieuw gestuct en gesaust is, hebben wij een lange wand (8,5 m) van ons hoekhuis laten schilderen met Thermoplus verf voor binnen. We hadden een probleem met die wand, welke op het noord-oosten is gesitueerd, die wand voelde en was ook daadwerkelijk vanaf oktober t/m maart een bron van koude uitstraling.. Er bestond een verschil van ca 1 tot 1.5 gr verschil t.o.v. de tegenoverliggende muur waar de thermostaat hangt. Gevolg in die koude maanden moest de thermostaat zeker 1 meestal 1.5 gr. omhoog om ook daar behaaglijk te kunnen zitten. Na het aanbrengen van de Thermoplus, waarbij de schilder aangaf dat het zeer makkelijk te verwerken is, is het koude probleem verdwenen, De thermostaat hoeft niet te worden bijgesteld, de muur voelt absoluut warmer aan. Het is overal in de kamer behaaglijk. De thermostaat kan zelfs standaard naar een iets lager niveau Dit is wat ons betreft echt een goed product zeker een aanrader. De aanbeveling van de Vereniging Eigen Huis is zeker terecht. Ron, dank je wel voor de service en de advisering.

Buitenkant muur schuur geverfd, top

In het voorjaar een lelijke buitenmuur van de schuur geschilderd. Muur goed schoongemaakt en algen groei verwijderd. Eerst primer en toen de verf , in mooie kleur grijs geverfd. Product is fijn verwerkbaar, 1 laag dekte al heel mooi , wel 2 de laag gedaan. Nu paar maanden later ziet de muur er nog prachtig uit , en wat belangrijk is GEEN algengroei te zien, opspattend vuil borstel je er zo af. Binnen voelt het beduidend minder vochtig aan. Echt heel blij mee.

top product

mijn huis een red ceder gevel staat volop het zuiden om de twee jaar kon ik mijn gevel in de verf zetten .,zeven jaar geleden voor het eest Climate Coating gebruikt nu twee weken geleden voor de tweede keer geschilderd met Climate Coating even schoonmaken licht schuren en schilderen maar echt een TOP Product . op mijn gevel komt geen andere verf meer .

Een fijne muurverf, die zeer goed presteert tegenover andere merken

Het mooiste van deze producten zijn de eigenschappen welke erbij komen kijken, dit toegelicht aan mensen maakt ze zeer enthousiast, Dit merken wij ook de exterieur muurverf. Hopelijk nog vele woningen te gaan met deze producten, wij zijn er zeer content mee.