Deskundig, vriendelijk en enorm service gericht

Ik kreeg goed advies over het gebruik van het product en de service daarna was perfect. Altijd snelle en correcte levering. Voor mij een top bedrijf met top producten!

Goede service en mooie produkten

De gevels van ons huis bestaat voor 50% uit stucwerk en 50% uit houten delen. Voor beide soorten is verf gebruikt van ClimateCoating. Er is vanuit ClimateCoating deskundig en goed advies gegeven aan de schilders. Het resultaat is prachtig ook na een jaar. Wij zijn zeer tevreden over de gebruikte producten en begeleiding van ClimateCoating.

Zeer vakkundig en behulpzaam, mooi product en fijne mensen om mee te werken.

4 Jaar geleden waren wij op zoek naar verf voor de gevels van ons huis. Wonend aan zee moest deze sterk en zout- en zandbestendig zijn, en weinig vuil opnemen. Via Internet kwamen wij terecht bij Climate Coating (CC), Henk van Leeuwen. CC claimde naast bovenstaande eisen ook dat aanbrengen hiervan de stookkosten zouden verminderen. In overleg met onze schilder besloten dat wij kopse buitengevels met CC zouden behandelen. Omdat de bestaande verf op oliebasis was, moest de gevel wel, op advies van Henk, vooraf goed behandeld worden. De ervaring van onze schilder bij het opbrengen: Fantastische verf, heel fijn verwerkbaar. 2 Jaar later hebben wij zelf de 2 'lange kanten' van het huis geschilderd. En met dezelfde ervaring als onze schilder. Wat een fijne verf om mee te schilderen. Winter 2020/2021 begonnen met de binnenmuren en plafonds. Uiteraard met CC. Best een flinke klus, maar prima te doen met deze fijne verf. Wat is er uitgekomen van de claims? 1). Na 4 jaar (respectievelijk 2 jaar) is er aan de buitenkant nog geen sprake van vervuiling, afbladdering etc. Dat was historisch gezien met andere verven wel het geval. Dus de claims 'sterk, zoute en zand bestendig en weinig vuil opnemend' zijn helemaal waargemaakt. Met als bijkomstig, maar niet onbelangrijk voordeel dat de coating heel makkelijk te verwerken is. 2. Energiebesparing - Wij ervoeren binnenshuis dat de 'koude' kopse gevel aanmerkelijk minder koud aanvoelde. En daarmee ook geen koude-straling geeft naar de zitplekken. Dit werd nog aangenamer toen de binnenverf aangebracht werd. Deze verf voelt 'fluweelachtig' en aangenaam aan wanneer je daar met je handen aan komt. Omdat wij gelijktijdig ook van het gas af door aanschaf van een warmtepomp. Het is daarom lastig om de besparing in procenten te berekenen. Maar aangenamer en een lager energieverbruik overtuigt ons dat Climate Coating daar aan bijdraagt. Dank ook aan Henk voor al zijn goede en uitgebreide persoonlijke adviezen!! Super!

Pro-aktief en klantvriendelijk

Dhr. Karstens was zeer behulpzaam bij vragen en problemen, reageerde snel op berichten en dacht mee over oplossingen. Wij hebben gemerkt dat wij een veel hoger verbruik hadden dan het aangegeven gemiddelde van 1 liter per 6m2. Het is goed hier bij het bestellen rekening te houden. Ik ben hoopvol op de warmtewerende werking van climate coating op onze bakstenen zijmuur welke op het zuiden ligt. Bij goed resultaat gaan we ook de muren van de aanbouw verven.

Top product én professionele, kundige én vriendelijke hulp

Na inlezen op de website belde ik op om wat specifieke informatie over Thermo-active voor het dak van ons chalet, dat in de zomer erg warm wordt. Ik werd direct heel prettig en vakkundig te woord gestaan en het was helder wat ik nodig had. Direct maar besteld; volgende dag geleverd en na een 'klusje' om het aan te brengen op ons dak, gelijk al heel tevreden met het resultaat. Het maakt echt verschil; we houden het een paar graden koeler en dat is de investering helemaal waard!

Goede service en snelle levering!

Product besteld, de volgende dag al in huis. Ik had problemen met bestellen vis de site, maar medewerker heeft mijn perfect geholpen. in 1 woord TOPPIE!!!

Uitstekende produkten, doen wat ze beloven!

Uitstekende produkten, doen wat ze beloven!

Gedegen advies. Mooi produkt om mee te werken

Veel twijfels in voorbereiding. Latex of dit produkt. Deze verf werkt super. 1e keer opbrengen vraagt veel verf. Nat in nat werken. 2e laag na 24 uur direct dekkend en fractie tov hoeveelheud 1e x in gebruik. Tov latex groot verschil. Cilmate lijkt meer levend en latex mat en stenen dichtgeschilderd Wij hebben gekozen voor ral 9003 signaalwit met contrast on0021 van flexa. Dit is antraciet obv zwart en diep bruin passend bij onze nieuwe dakpannen. Prima service. Makkelijk te komen tot sparren. Snelle levering van de verf. Vaak de dag na de bestelling al geleverd.

Fijne muurverf om mee te werken, mijn muren voelen inderdaad minder koud aan

Inmiddels een groot deel van mijn woning met Climate Controle muurverf geschilderd en ik denk er over om het ook voor de buitenmuren te gaan gebruiken.

Gedegen vakkennis

Een heel huis wit verven is een nieuwe ervaring voor me en de info over verfsoorten zijn legio. Veel marktonderzoek vericht en youtube info gezien. Een buitenkant vraagt echt meer dan even wat latex. Rekening houdend met ligging tov de zon en meeste regen goede verf grkozen. Primer vooraf nodig omdat muren jaar eerder earen geimpregneerd. Snel en goed advies en vooral meedenkers om de klus goed te doen. Super tevreden dus

Top produkt

Ik heb vorig jaar een koude muur in de woonkamer geschilderd met Thermoshield. En inderdaad geen schimmel meer en muur voelt nog steeds warmer aan dan de andere muren. En ik merkte in het stook seizoen dat de woonkamer eerder opgewarmd is en dat de CV minder aan hoeft te slaan, voelt meer behaaglijk in huis aan. Dus ik ben er blij mee.

Top product en goede service

Mijn ervaring met Climate Coating is perfect.

energie rekening omlaag

We hebben ons kantoorpand in Suriname voorzien van climate coating, zowel het dak als de buitenwanden. we zijn van 4 airco's terug naar 1 a 2 airco's om een constante aangename werkklimaat te houden . voor meer info neem contact op met Buro CITE. wij zorgen ook voor de producten en het aanbrengen. [email protected]

Geweldig produkt!

Ik had zo mijn bedenkingen: isolerende muurverf waardoor de kamertemperatuur in de winter anderhalve graad hoger is en in de zomer lager? We schilderden de wanden en plafonds met ThermoShield / ClimateCoating, ondanks de bedenkingen. En ik kan het niet geloven, maar nu, twee maanden later, weet ik het helemaal zeker. De woonkamertemperatuur zakte voor het schilderen 's nachts altijd onder de 16 graden en nu bij vergelijkbare buitentemperatuur al twee maanden lang niet onder de 17 graden! De muren voelen ook echt warmer aan dan die in de andere ruimtes in huis. Die gaan we nu dus ook onder handen nemen. Ik hoop dat het de komende zomer andersom ook zo werkt. Ik vind het echt in een woord geweldig1

Muur is effectief warmer

Ik heb hier een deel van de muur geschilderd in Thermoshield het deel ernaast niet. Met een infraroodthermometer stel ik vast dat het gedeelte geschilderd met Thermoshield van 0 tot 2 graden warmer is, o.a. afhankelijk van het moment van de dag (vroeg in de morgen als de verwarming nog niet gedraaid heeft is er nauwelijks verschil). UPDATE op 17/02/2021 Hieronder zijn de laatste metingen waarbij een radiator in de buurt is uitgezet. Hoe groter het verschil tussen binnen- en buitentemperatuur, des te groter het verschil tussen standaard- en thermoshield-verf. De testopstelling geeft een idee maar is geen perfecte labo omgeving. We hebben een volle muur zonder isolatie. De behandelde muur voelt warmer aan. DATUM TIJD STANDAARD THERMOSHIELD VERSCHIL ----------------------------------------------------------------------------- 15/02/2021 21:42 15,3 15,9 0,6 ---------------------------------------------------------------------------- 16/02/2021 06:30 13,8 14,2 0,4 16/02/2021 07:30 14 14,3 0,3 16/02/2021 08:10 14,2 14,5 0,3 16/02/2021 19:50 17,4 17,6 0,2 16/02/2021 21:17 18 18,1 0,1 ---------------------------------------------------------------------------- 17/02/2021 03:10 15,6 15,7 0,1 17/02/2021 06:42 14,7 14,9 0,2 17/02/2021 07:54 15,7 16,1 0,4

Interessant product

Vlotte levering aan de deur. Mijn ervaring is dat de verf wat lastiger verwerkbaar is dan gewone muurverf. Het droogt vrij snel en er kunnen wat ruwere plekken ontstaan. De muur voelt wel warmer aan, maar of het werkelijk merkbaar energie bespaart kan ik nog niet zeggen. De leverancier biedt goede service. Ik vond de verf duidelijk lichter dan dezelfde RAL kleur van een andere leverancier en dat hebben ze vlot en naar tevredenheid opgelost.

Verf met uitzonderlijke eigenschappen.

Als schilder heb ik hele positieve ervaringen met zowel de interieur als de exterieur versies en beiden zijn zeer prettig te verwerken met de Airless verfspuit. Instructie over te gebruiken spuittip en werkdruk zijn te vinden in een handig online filmpje op de ThermoShield website. Voor mij en mijn klanten is ook van belang dat de verf in vrijwel alle kleuren te verkrijgen is. Het resultaat is diverse tevreden klanten die blij zijn met zowel het eindresultaat als met de eigenschappen van de verf.

Werkt ook op een boot.

De viny plafond afwerking op onze polyester zeilboot was aan vervanging toe. Nieuw vinyl of ander plakspul zag ik niet zitten. Gekozen voor ThermoShield. Eenvoudig aan te brengen met goed resultaat. Voelt bij koud of vochtig weer niet klam aan. Ook geen last van condensvorming. Aanrader dus.

Coulant, goed advies en snel bezorgd

Coulante behandeling aan de telefoon, evenals goed advies. Online bestelling snel en goed afgehandeld. Geweldig. Nu product nog uitproberen, hopen we ook 5 sterren te kunnen geven :)

Geweldige muurafwerking: goed voor het klimaat, comfortabel en makkelijk

Beetje kritisch was ik wel over die glasbolletjes in Thermoshield. De werklijkheid is dat je zelfs voelt dat de warmte, die je zelf uitstraalt, door de wand wordt teruggestraald. Héél bijzonder effect. Onze badkamer voelt heel comfortabel aan terwijl de verwarming bijna niet aanslaat. Ook de kwaliteit van Thermoshield is prachtig. Makkelijk en strak aan te brengen en met een mooi resultaat. Leverantie gaat eenvoudig en elke kleur wordt geleverd. Dus wij gaan weer graag aan de gang met de volgende kamer. Succes verzekerd!

Het werkt echt.

“Ik ben zeer tevreden over Thermoshield. Je merkt echt het verschil met gewone Sikkens of Flexa verf op de muur. "Gewone" verf voelt koud aan en Thermoshield bijna lauw. Het voelt comfortabeler in huis, de warmte wordt meer vastgehouden, en de verwarmingsinstallatie schakelt minder vaak aan om bij te verwarmen. Heel mijn huis is nu geschilderd met Thermoshield (ook plafond) en in combinatie met de infrarode vloerverwarming geeft dit een zeer comfortabele/egale warmte in huis. De service was goed, vlot en meedenkend. Omdat ik niet helemaal uitkwam met de verf kreeg ik er bij de laatste bestelling extra Thermoshield bij! Super!” Met vriendelijke groet, Judith

Super efficient

Gemakkelijk te bestellen en snel bezorgd. Een voorbeeld voor anderen.

Het werkt echt!!!

Ik heb de thermoverf besteld en die was snel in huis. De kleur was ook perfect En het is supergoed dekkend, 2 lagen antraciet op een witte muur gebruikt en het ziet er super uit En het voelt zacht als je erover aait, heel apart. En vooral, het voelt ECHT warmer aan! Natuurlijk geen verwarming, maar het haalt wel de kille kou uit de muur. In dit geval een buitenmuur die nu warmer is geworden als je hem aanraakt dan de tussenmuur! Ik vind het een supergoede uitvinding die zijn geld inderdaad waard is.

Zeer te spreken over service en snelle levering

Content

Na twee keer opbrengen voel ik duidelijk verschil met de buitenmuur die nog gedaan moet worden.