Prima product in ik kreeg 'next day delivery' die ik niet verwacht heb

Thermoshield vitaal. Ik voel het verschil in de kamers nu al.

Goed.

Op de website liep ik even vast bij het bestellen. Ik heb gebeld en daarna was het me duidelijk. De koerier kwam laat en we zaten wel een beetje in spanning of de verf op tijd zou komen. Maar daar heeft ThermoShield geen invloed op.

foute kleur

Twee emmers besteld, blijkt de kleur niet goed. Waarschijnlijk een niet goed functionerende mengmachine. Gelukkig heb ik een goede schilder in de stad die kon bijmengen tot de juiste kleur. Verder prima latex en op tijd bezorgd.

Gelukkig heeft de schilder het kunnen herstellen anders hadden wij het uiteraard opgelost. Een technische storing van de machine komt niet zo vaak voor maar wordt ook niet uitgesloten. Gelukkig dat de verwerking en de eigenschappen van ThermoShield dan weer het een en ander goed maakt!

Ontzettend goede verf

Afgaand op voorgaande reviews mij voorbereid op spattende verf. Maar met een vachtroller is er weinig van spatten te merken. Daarnaast ontdekt, dat als je per ongeluk knoeit op een vensterbank je dit er prima met een doek en beetje warm water afkrijgt de verf dekt goed, streeploos en doet waarvoor we het hebben gekocht. Namelijk de echo in huis verminderen. Voor ons geen andere verf meer in huis dan Thermoshield.

De verf werd snel geleverd.

De verf was makkelijk te bestellen en werd snel geleverd.

Toezegging gekregen dat het probleem opgelost wordt door een ander produkt.

Het bedrijf is wezen kijken. Doordat er plaatselijk wat water op het dak blijft staan blijkt de verf onder invloed van zonlicht af te bladderen. Ik moet het dak schoonmaken en het bedrijf komt komende week verf brengen die wel tegen water kan. Heel netjes opgelost. Oude recensie: Zomer 2017 topshield gekocht voor het bitumen dak en toegepast. Bijna 3 jaar later is het op het halve dak afgebladderd en op de andere helft bijna niet meer zichtbaar. Moest destijds heel lang wachten op levering met weinig communicatie.

Naar aanleiding van de beoordeling hebben wij op 30 april jl. een inspectie in Zoetermeer verricht. De afbladdering wordt veroorzaakt door een niet aflopend dak waardoor er permanent een waterbelasting is. ThermoShield TopShield is alleen geschikt voor daken waarop geen stilstaand water blijft staan. In overleg met de bewoner wordt gezocht naar een passende coating welke hier beter voor geschikt is.

Fijn product om mee te werken

De verf heb ik gebruikt voor op het dakkapel waar het in de zomer best warm kan worden. Ik heb er twee lagen opgesmeerd. De verf smeert zeer gemakkelijk uit op de bitumen en kan ook eenvoudig verwijderd worden van de plekken waar je gemorst hebt. Ik had eigenlijk nog een derde laag willen aanbrengen maar is door omstandigheden niet gelukt.

Prima verf, werkt lekker en bespaart energie!

Daarnaast een uitstekende service.

Zelfs op 2e Paasdag werd er via de mail geantwoord op mijn vragen. Helemaal top!

geweldig goede muurverf (buiten )

jaren terug op mijn huis deze muurverf gebruikt en zit er nog geweldig goed op Nu weer een emmer gekocht om op een ander deel van mijn huis mee te schilderen

Goed product

Betreft een herhalingsaankoop zeer tevreden. verwerkt makkelijk, kan net als latex met een roller worden aangebracht en heeft een lange levensduur 8 jaar.

snelle levering, prima

ruim voldoende

Uitstekende & sympathieke telefonische ondersteuning bij de keuze van juiste producten en hoeveelheden. Levering van de zware emmers aan de deur en op tijd. Ook weer met een glimlach. En ik kan aan de gang: voorstrijk en eerste laag ThermoShield zit er op. Fijn om mee te werken. Resultaat volgt nog maar ik ben voorstander van deze nieuwe milieuvriendelijke verf met bijzondere kenmerken: dampdoorlatend, geluidsdempend, energiebesparend, koelend in de zomer... Wonderspul!

Snel, accuraat en zeer goed in de communicatie over dit fantastische product!

Iedereen zou deze verf moeten ervaren

Interessant experiment dat niet echt (geweldig) werkt

Ik wilde deze verf uitproberen. Het was een experimentje. Positief: 1. de verf heeft een prachtige witte kleur en dekt enorm goed (ws door de korrels). Nadeel daarvan is wel dat je niet alleen een plafond kunt verven als je witte muren hebt. De kleur is dermate stralend wit dat je echt alle muren ook even onder handen moet nemen. Effect visueel is echt geweldig. 2. De pot verf is nauwelijks leeg te krijgen. Ik kon met 12,5 liter al mijn plafonds 2x verven en had nog zoveel over dat ik daarmee het merendeel van de muren ook nog van een lik verf kon voorzien. Negatief: 1. De verf spat echt ENORM! Uiteindelijk ben ik met een kwast gaan verven omdat het met een roller echt niet te doen was. Tip: haal je kamers compleet leeg als je deze verf wilt gebruiken. M.i. wat misleidend: 1. Thermoshield beweert nogal wat qua isolatie, betere warmteverdeling etc. Ik heb een lasermeter waarmee je temperatuur kunt meten. Je zou verwachten dat de temperatuurverschillen in de kamer minder groot zijn na het opbrengen van deze verf, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik meet hier nog steeds temperatuurverschillen van ruim 4 graad Celsius, terwijl ALLE muren met Thermoshield geverfd zijn. Dus helaas de thermostaat kan hier echt niet omlaag. 2. Ook qua betere akoestiek merk ik niets. Ergo: leuk experiment, prachtige witte muren, maar het levert onder de streep verder weinig tot niets op. Dan kun je beter kurk op de muren plakken en een paar keer oververven met verf van de Action. Dat is een stuk goedkoper en het temperatuurverschil is daarmee WEL merkbaar.

Bedankt voor uw reactie en uiteraard zijn we blij dat het optisch verbeterd is! Met 12,5 liter kan overigens ca. 35-40 m2 oppervlak behandeld worden. Wanneer er meer m2’s gerealiseerd worden, zit er eigenlijk iets te weinig materiaal op de ondergrond. Het feit dat ThermoShield een ‘stralende’ uitstraling heeft komt doordat de keramische deeltjes licht reflecteren (golflengtebereik 380-780 nanometer). In het gedeelte van infrarood warmtestraling bij kamertemperatuur (rond 10.200 nanometer) bedraagt de reflectie ca. 45%. Dit is eigenlijk alleen te meten met fijngevoelige apparatuur, zoals bijv. een FTIR spectrometer. Het resultaat zou uiteraard wel voelbaar moeten zijn: een kokon-gevoel van warmte. Wanneer meer warmte wordt gereflecteerd en deze binnen het interieur blijft, zal de temperatuur iets moeten stijgen (ca. 1-1,5˚C). Anders gezegd, over een stabiele periode moet dit tot energiebesparing leiden van zo’n 10%. Wat het spatten betreft: dit zijn de keramische deeltjes die tijdens het rollen uit de verf kunnen ‘springen’. We adviseren een roller met een grote, harde kern, bijv. 60 mm, en lange vezels (14-15 mm). Bij rustig rollen moet het ‘spatten’ flink minder worden.

Zeer duurzaam! Nu al 9 jaar op mijn rabatdelen.

Primer en Lasur in 2011 opgebracht op rabatdelen tegen een betonnen gevel. Ik heb een hoekwoning, die het meest te lijden heeft van de wind en regen, maar de Thermoshield ziet er nog prima uit op wat lichte beschadigingen door de ladder, die er om de 2 maanden weleens tegenaan komt. De kleur (op maat gemaakte teak) is iets lichter geworden, maar dat viel pas op toen ik een niet gebruikt, in donker bewaard, deel er naast hield. Alle buren hebben hun rabatdelen 3 jaar geleden verwijdert wegens rottingsverschijnselen. Ik heb dat toen bij mij gecontroleerd, maar daar was geen sprake van en de rabatdelen zitten er bij mij als enige op het rijtje van 8 nog op. Het comfort is toegenomen na het aanbrengen, geveldeel is minder heet 's-zomers en minder koud in de winter. Over het gasverbruik kan ik alleen melden dat dat waarschijnlijk lager is geworden overeenkomstig het toegenomen comfort, maar ik heb geen objectieve metingen gedaan. Het was leuk om te zien dat het ook in de Woonwijzerwinkel in Rotterdam geëtaleerd stond.

Snelle levering en fijn materiaal om te verwerken

Snelle levering en fijn materiaal om te verwerken.

Goede achtergrondinformatie

Zeer snel werden ervaringen van anderen doorgestuurd. Snelle levering. Binnen 1 dag

prima service

goede service om door ons gewenste kleur te maken prima uitleg ver wat deze verf betekend voor het verbeteren van isolatie en comfort van mijn woning

het werkt echt!

top!

snelle levering, goed verwerkbaar, goed advies

Duidelijk en helder advies, mooi spul en prima verwerkbaar. Effect op de stookkosten weet ik pas over een jaar, maar eerste gevoel is heel goed. Snelle levering en prima advies ook bij aflevering.

Heb de verf nog niet op de muur aangebracht.

Een zeer goed te verwerken verf met een uitstekend resultaat

In de 20 jaar dat ons Finse huis bestaat, hebben wij in Thermoshield de juiste verf gevonden. Het vochtgehalte in het hout is afgenomen en houtrot is sterk verminderd. Ook worden de gevels minder snel vuil.

Goede en snelle levering

super verf, goede service!

Snelle reactie op vragen, er wordt goed meegedacht, hele fijne verf! Topbedrijf.