super verf, goede service!

Snelle reactie op vragen, er wordt goed meegedacht, hele fijne verf! Topbedrijf.

contact goed servicegericht en alles binnen no-time ontvangen!

Ik had nog advies nodig nadat ik een deel bestelling gedaan had. Hieruit volgde nog een 2e bestelling die moeiteloos bij de 1ste werd gevoegd. Goede service dus. Het materiaal moet ik nog gebruiken, ik moet alleen even een periode wachten voordat dit kan. Ik ben enorm benieuwd naar het eindresultaat.

Ik kende het product al en ben er zeer tevreden over.

Geweldige verf, super service!

Fijne muurverf voor buiten, smeert prima! Snelle levering. Op onze vragen wordt supersnel gereageerd en er wordt goed meegedacht. Als we voor service een 11 konden geven, gaven we die. Aangezien dat niet kan van ons een dikke 10. Bedankt, Thermoshield!

klantvriendelijk

Ik had enkele vragen waarover ik telefonisch contact heb gehad met ThermoShield. Telefoon werd direct opgenomen, al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord, binnen 3 dagen had ik het juiste product in huis.

Doen wat ze beloven

Werd aanbevolen door een kennis die zijn huis ook had geverfd. Klopt als een bus.

Hooggespannen verwachtingen

Binnenkort komt de schilder het in onze badkamer aanbrengen en daarmee moet dan ons vochtprobleem verholpen zijn. Telefonisch prettig contact gehad met Thermoshield voor advies en ook een kortingscode gekregen wat heel aardig is. Alleen... die extreem hoge verzendkosten (bijna drie keer zo hoog als PostNL).

Beste Lucien, bedankt voor deze positieve beoordeling. De transkosten hebben onze aandacht. Post NL is dan wel goedkoper maar zij accepteren geen zendingen, als zijnde emmers verf, waardoor we meer aandacht en exclusiviteit (en kosten) voor ons transport kwijt zijn. We zijn ons echter aan het oriënteren op alternatieve vervoerders. Inmiddels kunnen we melden dat we op basis van ons groeiend aantal zendingen in combinatie met een aanpassing op de verzekeringscondities, ons tarief aanzienlijk hebben verlaagd. Vanaf heden bezorgen we de zending bij u thuis voor 9,50 Euro (incl. btw).

Muurverf

Prima verf! Goed te verwerken. Verzendkosten van 18,50 euro voor 5 ltr verf vind ik wel heel duur. Ik had verwacht dat ze het voor deze prijs met de gouden koets en 2 jachtluipaarden ervoor zouden brengen, maar nee.....

Dat lag ook in de planning maar volgens de CAO voor jachtluipaarden mogen deze boven de 20 Gr. Celsius niet worden ingezet. Dit gezegd hebbende gaan we onderzoeken of meer voordelige maar ook betrouwbare transportmogelijkheden haalbaar zijn.

ThermoShield doet wat het beloofd

Voor onze duurzaam gebouwde blokhut in het mooie Overijssel hebben wij gekozen voor ThermoShield Nature dekking voor de buitenkant. 120m2 hout moet ‘damp-open’ beschermd worden om er tientallen jaren van te kunnen genieten. ThermoShield doet wat het beloofd!

super service

Verkoopteam van ThermoShield is behulpzaam en vriendelijk. De schilders en ik zijn tevreden over het resultaat. De gevels zien er weer prachtig uit. Of de verf de andere beloftes waarmaakt moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Snelle levering, goed te verwerken, duidelijke info

De beloofde besparingen op energie moeten komend stookseizoen nog blijken.

top product

top product

Zelfs na een telefoontje is mijn bestelde product netjes weerder thuis geleverd.

Goede service en meedenken met de klant

Verf op kleur besteld. Bleek dat deze tijdens het transport door Nederland als vermist stond genoteerd. Gebeld met ThermoShield en direct werd een nieuwe bestelling op kleur gemaakt en deze werd de volgende dag geleverd. ook werd door ThermoShield gebeld of we de zending wel hadden ontvangen. Klasse!!!!

Prima geregeld en snelle levering.

Prima geregeld en snelle levering.

The product worth a try

After sales support was very professional. For the product itself i cannot tell a lot because I returned it (did not really get what I ordered and it was too late for the replacement), however I believe that it worth a try and I will give it a chance again next time.

Direct na ontvangst van de beoordeling hebben we contact met Ivan opgenomen. Uit onderzoek ter plaatse bleek dat de kleur RAL 9010 vanuit een verkeerde basis is gemaakt en daardoor te waterig was. We hebben aangeboden om het emmertje om te ruilen voor de juiste uitvoering hetgeen helaas niet werd geaccepteerd. De aanschafkosten van het materiaal zijn vervolgens door ons volledig op de rekening van Ivan teruggestort en sluiten we de kwestie af met zijn onderstaande opmerking: I am unhappy with what happened but in the same time it is satisfactory how you are handling the whole situation. I hope that there are no more influenced customers.

Mooi product, goed resultaat

Snel bezorgd, snelle respons op mijn vraag. Top

Makkelijk besteld en snel geleverd. Verf is precies zoals omschreven makkelijk te verwerken.

Pluspunten

Duidelijk product beschrijving

Een gewenste levertijd. Eventueel een aanbod in muurrollers en kwasten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vlotte levering. of de producten goed zijn is natuurlijk afwachten.

de afgesproken creditnota is nog niet binnen/verrekend.

Pluspunten

Bedrijf reageert als een overbodig product bestelt en betaalt per omgaande het terug te ontvangen betaalde bedrag terug. Zeer goede service!

Pluspunten

ThermoShield heeft een mooi product en geeft daarbij een goed advies. Ook als particuliere klant was ik meer dan welkom op kantoor voor informatie. We hebben het product Nature gebruikt voor de houten schuur. Het ziet er weer als nieuw uit!! Heel blij mee;)

Pluspunten

Goed bereikbaar per telefoon en ik had de bestelling na twee dagen in huis.

Pluspunten

Gaven advies en dachten mee, vriendelijke communicatie en zeer behulpzaam

Pluspunten

Snelle levering en prima ThermoShield Interieur.

Waterland 19 1948RK Beverwijk