Interessant experiment dat niet echt (geweldig) werkt

Ik wilde deze verf uitproberen. Het was een experimentje. Positief: 1. de verf heeft een prachtige witte kleur en dekt enorm goed (ws door de korrels). Nadeel daarvan is wel dat je niet alleen een plafond kunt verven als je witte muren hebt. De kleur is dermate stralend wit dat je echt alle muren ook even onder handen moet nemen. Effect visueel is echt geweldig. 2. De pot verf is nauwelijks leeg te krijgen. Ik kon met 12,5 liter al mijn plafonds 2x verven en had nog zoveel over dat ik daarmee het merendeel van de muren ook nog van een lik verf kon voorzien. Negatief: 1. De verf spat echt ENORM! Uiteindelijk ben ik met een kwast gaan verven omdat het met een roller echt niet te doen was. Tip: haal je kamers compleet leeg als je deze verf wilt gebruiken. M.i. wat misleidend: 1. Thermoshield beweert nogal wat qua isolatie, betere warmteverdeling etc. Ik heb een lasermeter waarmee je temperatuur kunt meten. Je zou verwachten dat de temperatuurverschillen in de kamer minder groot zijn na het opbrengen van deze verf, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik meet hier nog steeds temperatuurverschillen van ruim 4 graad Celsius, terwijl ALLE muren met Thermoshield geverfd zijn. Dus helaas de thermostaat kan hier echt niet omlaag. 2. Ook qua betere akoestiek merk ik niets. Ergo: leuk experiment, prachtige witte muren, maar het levert onder de streep verder weinig tot niets op. Dan kun je beter kurk op de muren plakken en een paar keer oververven met verf van de Action. Dat is een stuk goedkoper en het temperatuurverschil is daarmee WEL merkbaar.

Bedankt voor uw reactie en uiteraard zijn we blij dat het optisch verbeterd is! Met 12,5 liter kan overigens ca. 35-40 m2 oppervlak behandeld worden. Wanneer er meer m2’s gerealiseerd worden, zit er eigenlijk iets te weinig materiaal op de ondergrond. Het feit dat ThermoShield een ‘stralende’ uitstraling heeft komt doordat de keramische deeltjes licht reflecteren (golflengtebereik 380-780 nanometer). In het gedeelte van infrarood warmtestraling bij kamertemperatuur (rond 10.200 nanometer) bedraagt de reflectie ca. 45%. Dit is eigenlijk alleen te meten met fijngevoelige apparatuur, zoals bijv. een FTIR spectrometer. Het resultaat zou uiteraard wel voelbaar moeten zijn: een kokon-gevoel van warmte. Wanneer meer warmte wordt gereflecteerd en deze binnen het interieur blijft, zal de temperatuur iets moeten stijgen (ca. 1-1,5˚C). Anders gezegd, over een stabiele periode moet dit tot energiebesparing leiden van zo’n 10%. Wat het spatten betreft: dit zijn de keramische deeltjes die tijdens het rollen uit de verf kunnen ‘springen’. We adviseren een roller met een grote, harde kern, bijv. 60 mm, en lange vezels (14-15 mm). Bij rustig rollen moet het ‘spatten’ flink minder worden.

Zeer duurzaam! Nu al 9 jaar op mijn rabatdelen.

Primer en Lasur in 2011 opgebracht op rabatdelen tegen een betonnen gevel. Ik heb een hoekwoning, die het meest te lijden heeft van de wind en regen, maar de Thermoshield ziet er nog prima uit op wat lichte beschadigingen door de ladder, die er om de 2 maanden weleens tegenaan komt. De kleur (op maat gemaakte teak) is iets lichter geworden, maar dat viel pas op toen ik een niet gebruikt, in donker bewaard, deel er naast hield. Alle buren hebben hun rabatdelen 3 jaar geleden verwijdert wegens rottingsverschijnselen. Ik heb dat toen bij mij gecontroleerd, maar daar was geen sprake van en de rabatdelen zitten er bij mij als enige op het rijtje van 8 nog op. Het comfort is toegenomen na het aanbrengen, geveldeel is minder heet 's-zomers en minder koud in de winter. Over het gasverbruik kan ik alleen melden dat dat waarschijnlijk lager is geworden overeenkomstig het toegenomen comfort, maar ik heb geen objectieve metingen gedaan. Het was leuk om te zien dat het ook in de Woonwijzerwinkel in Rotterdam geëtaleerd stond.

Snelle levering en fijn materiaal om te verwerken

Snelle levering en fijn materiaal om te verwerken.

Goede achtergrondinformatie

Zeer snel werden ervaringen van anderen doorgestuurd. Snelle levering. Binnen 1 dag

prima service

goede service om door ons gewenste kleur te maken prima uitleg ver wat deze verf betekend voor het verbeteren van isolatie en comfort van mijn woning

het werkt echt!

top!

snelle levering, goed verwerkbaar, goed advies

Duidelijk en helder advies, mooi spul en prima verwerkbaar. Effect op de stookkosten weet ik pas over een jaar, maar eerste gevoel is heel goed. Snelle levering en prima advies ook bij aflevering.

Heb de verf nog niet op de muur aangebracht.

Een zeer goed te verwerken verf met een uitstekend resultaat

In de 20 jaar dat ons Finse huis bestaat, hebben wij in Thermoshield de juiste verf gevonden. Het vochtgehalte in het hout is afgenomen en houtrot is sterk verminderd. Ook worden de gevels minder snel vuil.

Goede en snelle levering

super verf, goede service!

Snelle reactie op vragen, er wordt goed meegedacht, hele fijne verf! Topbedrijf.

contact goed servicegericht en alles binnen no-time ontvangen!

Ik had nog advies nodig nadat ik een deel bestelling gedaan had. Hieruit volgde nog een 2e bestelling die moeiteloos bij de 1ste werd gevoegd. Goede service dus. Het materiaal moet ik nog gebruiken, ik moet alleen even een periode wachten voordat dit kan. Ik ben enorm benieuwd naar het eindresultaat.

Ik kende het product al en ben er zeer tevreden over.

Geweldige verf, super service!

Fijne muurverf voor buiten, smeert prima! Snelle levering. Op onze vragen wordt supersnel gereageerd en er wordt goed meegedacht. Als we voor service een 11 konden geven, gaven we die. Aangezien dat niet kan van ons een dikke 10. Bedankt, Thermoshield!

klantvriendelijk

Ik had enkele vragen waarover ik telefonisch contact heb gehad met ThermoShield. Telefoon werd direct opgenomen, al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord, binnen 3 dagen had ik het juiste product in huis.

Doen wat ze beloven

Werd aanbevolen door een kennis die zijn huis ook had geverfd. Klopt als een bus.

Hooggespannen verwachtingen

Binnenkort komt de schilder het in onze badkamer aanbrengen en daarmee moet dan ons vochtprobleem verholpen zijn. Telefonisch prettig contact gehad met Thermoshield voor advies en ook een kortingscode gekregen wat heel aardig is. Alleen... die extreem hoge verzendkosten (bijna drie keer zo hoog als PostNL).

Beste Lucien, bedankt voor deze positieve beoordeling. De transkosten hebben onze aandacht. Post NL is dan wel goedkoper maar zij accepteren geen zendingen, als zijnde emmers verf, waardoor we meer aandacht en exclusiviteit (en kosten) voor ons transport kwijt zijn. We zijn ons echter aan het oriënteren op alternatieve vervoerders. Inmiddels kunnen we melden dat we op basis van ons groeiend aantal zendingen in combinatie met een aanpassing op de verzekeringscondities, ons tarief aanzienlijk hebben verlaagd. Vanaf heden bezorgen we de zending bij u thuis voor 9,50 Euro (incl. btw).

Muurverf

Prima verf! Goed te verwerken. Verzendkosten van 18,50 euro voor 5 ltr verf vind ik wel heel duur. Ik had verwacht dat ze het voor deze prijs met de gouden koets en 2 jachtluipaarden ervoor zouden brengen, maar nee.....

Dat lag ook in de planning maar volgens de CAO voor jachtluipaarden mogen deze boven de 20 Gr. Celsius niet worden ingezet. Dit gezegd hebbende gaan we onderzoeken of meer voordelige maar ook betrouwbare transportmogelijkheden haalbaar zijn.

ThermoShield doet wat het beloofd

Voor onze duurzaam gebouwde blokhut in het mooie Overijssel hebben wij gekozen voor ThermoShield Nature dekking voor de buitenkant. 120m2 hout moet ‘damp-open’ beschermd worden om er tientallen jaren van te kunnen genieten. ThermoShield doet wat het beloofd!

super service

Verkoopteam van ThermoShield is behulpzaam en vriendelijk. De schilders en ik zijn tevreden over het resultaat. De gevels zien er weer prachtig uit. Of de verf de andere beloftes waarmaakt moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Snelle levering, goed te verwerken, duidelijke info

De beloofde besparingen op energie moeten komend stookseizoen nog blijken.

top product

top product

Zelfs na een telefoontje is mijn bestelde product netjes weerder thuis geleverd.

Goede service en meedenken met de klant

Verf op kleur besteld. Bleek dat deze tijdens het transport door Nederland als vermist stond genoteerd. Gebeld met ThermoShield en direct werd een nieuwe bestelling op kleur gemaakt en deze werd de volgende dag geleverd. ook werd door ThermoShield gebeld of we de zending wel hadden ontvangen. Klasse!!!!

Prima geregeld en snelle levering.

Prima geregeld en snelle levering.