Het werkt echt!!!

Ik heb de thermoverf besteld en die was snel in huis. De kleur was ook perfect En het is supergoed dekkend, 2 lagen antraciet op een witte muur gebruikt en het ziet er super uit En het voelt zacht als je erover aait, heel apart. En vooral, het voelt ECHT warmer aan! Natuurlijk geen verwarming, maar het haalt wel de kille kou uit de muur. In dit geval een buitenmuur die nu warmer is geworden als je hem aanraakt dan de tussenmuur! Ik vind het een supergoede uitvinding die zijn geld inderdaad waard is.

Zeer te spreken over service en snelle levering

Content

Na twee keer opbrengen voel ik duidelijk verschil met de buitenmuur die nog gedaan moet worden.

Mijn contacten met Thermoshield waren tot nu toe altijd prima. Vragen worden correct, snel en to the point beantwoord. We hebben nu al enkele kamers geverfd met de thermoshield verf en ik moet toegeven dat het inderdaad warmer lijkt dan ervoor. Het is wel in het begin wat zoeken naar de juiste manier van verven (liefst met een fijne borstel) en kleur (zuivere RAL 9010 kan, afhankelijk van de lichtinval, nogal koel-wit overkomen en zuivere RAL 9001 kan, ook afhankelijk van de lichtinval ietsje donker overkomen). Wij hebben een mengeling gemaakt van RAL 9010 en RAL 9001 met een beetje extra geel. Deze kleur bevalt ons.

Super snel warm

Ik heb mijn woonkamer en hal met Themoshield in deze zomer 2020 laten spuiten. Bouwjaar van mijn woning begin 1970 geen isolatie in spouw. Voorheen duurde het lang voordat mijn cv de woonkamer warm had. Nu merk ik de warmte al binnen een half uur. Top een flinke verbetering.

comfortabel

Makkelijk te verwerken, rustig rollen dus. Verbruik lager dan opgegeven. Of er daadwerkelijk bespaart wordt op mijn energie rekening zal ik pas volgend jaar kunnen beoordelen. Maar direct nadat ik het had aangebracht voelt mijn muur op het noorden pretttiger aan.

Top service!

Kwalitatief hoogwaardige verf en service!

zeer behulpzaam en coulant

ik werd zeer behulpzaam te woord gestaan bij mijn vragen over het product. Voorts zou ik het product zelf ophalen, maar kreeg ik een ongeluk waardoor dat niet mogelijk was. Opsturen was vervolgens geen enkel probleem. Onze schilder zei dat het erg prettig was met dit product te werken

Top verf

Thermoshield interieur gebruikt op koude muur. Verf dekt prima, en je gelooft het of niet maar de muur voelt na drogen meteen anders aan, warmer ! En het komt zeker meer behaaglijk over. Ik ben deze verf gaan gebruiken na zeer duidelijk advies op de website en na telefonisch contact. Het zou de koude brug op deze muur moeten verlagen en dat in de toekomst de schimmel achter de kast wegblijft. Dat kan ik nu nog niet beoordelen. De verf spettert wel iets meer bij aanbrengen , ook al had ik een grovere roller gebruikt. Met de grovere roller heb je wel iets meer structuur, de volgende keer gebruik ik toch fijnere roller , dan maar iets meer spetters. Ik laat over aantal maanden weten of de schimmel wegblijft en of de thermostaat een tandje lager kan.

Mooi product, top service

Wij zijn sinds 2010 eigenaar van Huize De Rechthoek (1879) in Twello. Het huis heeft van oorsprong gestucte muren. Wij hebben het saus- en schilderwerk in 2013 voor het laatst laten doen. Het sauswerk was inmiddels sterk vervuild en vertoonde scheurvorming. Dit jaar was het dus tijd voor een nieuwe ronde. Via de schilder werd ik geattendeerd op TS. Ik had er wel eens over gelezen, maar wist eigenlijk niet wat het was. Het blijkt een heel mooi product. Ik ben maar een leek, maar ik stel vast dat het huis een soort elastische, waterafstotende laag heeft gekregen. Waar vuil eerder werd aangetrokken, wordt het nu juist afgestoten. En scheuren lijken door de elastische werking onmogelijk. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat TS in augustus 2020 is aangebracht. Ik kan dus niet inschatten hoe het er over een paar jaar uitziet. Over eventuele energetische verbetering kan ik nog niks zeggen. Dat kan pas na verloop van jaren. Maar vertrouwen in het product heb ik. Dat wordt mede ingegeven door de zeer vriendelijke en servicegerichte werkwijze van TS. Met Stefan Karsten van TS had ik een heel korte lijn. Ik kon bellen en appen als ik vragen had. Ook kwam Stefan twee keer langs om te kijken of het allemaal naar wens verliep. Dat vind ik uitzonderlijk en heel prettig. Top service dus! Wellicht geef ik over een jaar of vijf een volgende update. Ik zal het in de agenda zetten.

Geweldige verf!

Wij zijn al enkele jaren bezig om onze Finse woning in de Thermoshield te zetten; elk jaar een gevel. Intussen zijn 3 gevels klaar. De gevels blijven “schoon” en er is veel minder houtrot. Ook de kleur van de verf blijft fris!

Uitstekend geholpen

Uitstekendgeholpen

Top advies en service!

Scherpe focus op de klant en zijn/ haar wensen. Persoonlijke levering van 2 emmers omdat leverancier in de buurt een grotere bestelling moest afleveren. Grote klasse!

prettige verf die meteen gebruiksklaar is

kamer, hal en keuken geverfd. Fijn dat de verf gebruiksklaar is. Ik heb in totaal 3 weekeinden geverfd en kon gewoon dezelfde roller en kwast gebruiken. Anders heb je dat er harde stukjes in komen maar dat was nu niet. Wel spat de verf met rollen maar dat is makkelijk weer van je huid af te wassen.

Goed advies en meedenken

Na een mail over de mogelijkheden kwam er een goed advies en men bleef meedenken over oplossingen. Ook verhelderende foto's werden gestuurd. Na levering, op tijd en volgens afspraak, bleek dat de gevraagde kleur zeer goed te vergelijken was met het eerder gebruikte. Verf is goed te verwerken. Voelt soms wel wat elastisch aan als er enigszins gedroogd is. Maak wel de verfspullen meteen schoon. Verf droogt sneller dan normale muurverf.

Prettig te verwerken.

Is gemakkelijk aan te brengen. Zowel met kwast als roller. Spat alleen bij het rollen.

prima product voldoet aan mijn verwachting

Goede service en snelle levering (zondag besteld dinsdag om 12.00 geleverd.) Goede verwerkbaarheid en mooi resultaat. product heeft een lange stand tijd.

Heel fijn product, zeer goede service

Wij hadden de ThermoShield Exterieur - 12,5 liter en de ThermoShield Exterieur - 12,5 liter besteld Deze werden heel snel geleverd. De producten waren fijn en zuinig in gebruik en smeerden goed uit. Onze muur is weer helemaal opgeknapt en alles maakt de belofte van de site van Thermoshield waar. Ook hebben wij zeer goed advies gehad en hulp voor een ander product en kregen wij een dag later al een pakketje bezorgd. We zouden hier zeker nog eens bestellen.

Webshop duidelijk en snelle bezorging

De zin hierboven zegt het al

Klantgerichte service voor een redelijke prijs

Geweldige service, snelle levering, makkelijk verwerkbaar product tegen redelijke prijs. Alleen de kwaliteit kan ik natuurlijk pas later beoordelen, maar het gevoel is goed!

Sneller als beloofd

De emmer werd sneller geleverd als beloofd op de website. Tijdens het aanbrengen spettert het net zo erg als andere producten, daarin geen verschil. Het dekt wel goed in 1 keer terwijl het verbruik per vierkante meter meevalt. Dit komt mede doordat er al een laag muurverf op de muren zit.

Wat een fantastisch product!

Soms lees je product-reviews die wel heel positief en denk je "ja ja, is dit allemaal wel echt?". En ja, dat kan ik bij Thermoshield direct beamen! Wij hebben een woning gemaakt met kalk-zand-steen muren, wat inhoudt dat ze enorm veel vocht opnemen. Via onze buren kwamen wij bij Thermoshield uit. Na ingelezen te hebben (dampopen verf was voor ons essentieel) en Ron gebeld te hebben (super vriendelijk, denkt mee, geeft advies en is nog gezellig ook ;)), hebben wij verf en primer besteld. Primer is heel makkelijk met een spuit onder druk aan te brengen en de verf met een roller. Bij ons dekte het niet na 1 laag, maar dat kwam, ondanks de primer, helaas door de zuigende muren (rendement was daardoor helaas ook wat lager). 2e laag dekt daarna prima en zorgt ook meteen voor een egale uitstraling. Tip; als je toch aan het verven bent, breng dan een spatlaag aan in een donkere kleur. Scheelt veel vuil. Tip 2; als je echt wil weten hoe goed dit product is, gooi dan de emmer nadat hij leeg is niet weg. Zodra het restant verf opdroogt, kan je deze als een masker uit de emmer trekken. Hiermee zie je meteen hoe elastisch het is en wat voor structuur de verf heeft. Wij hebben nu alleen de buitenmuren behandeld maar gaan Thermoshield ook binnen gebruiken zodra de verbouwing zover is.

Vandaag besteld in de middag ophalen

Professionele aanpak

Ik had 1 kleine emmer interieur en 1 grote emmer exterieur besteld. Kreeg per ongeluk 2 kleine emmers interieur. Na een mailtje gevolgd door telefonische excuses van het bedrijf, kreeg ik de dag erop alsnog de grote emmer. Wat ik met de andere kleien emmer moest doen? Die mocht ik houden. Ben erg benieuwd naar de effecten van de verf, maar de reviews beloven in ieder geval al veel goeds!

Super!!!

Snelle levering en super verf.