Filters

10

in een woord correct

levering correct bijzonder de "persoonlijke boodschap" ondertekend door Anouk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Was iets misgegaan maar direct van jullie een email met waarom perfect

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte webwinkel

Perfecte webwinkel, altijd alles op voorrad. En zeer snelle levering. Een heel tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima product en goede service

Het duurde even voor ik de bestelling in ontvangst kon nemen. Na navraag werd ik persoonlijk gebeld voor de uitleg. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
6

Net gisteren ontvangen net begonnen

Ik vond het vreemd dat er niet is aangebeld en het pakketje gewoon buiten is neer gezet

  • Aanbevelen? Ja
10

Good knowledge and service

Good no complaints

  • Aanbevelen? Ja
10

UITSTEKEND

OVERZICHTELIJKE WEBPAGINA----SCHERPE PRIJZEN------LEUKE KORTINGEN-----SNELLE LEVERING------PROFICIAT

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne betrouwbare winkel

koop hier al jaren mijn voedingssupplementen vroeger in de winkel zelf en nu altijd online. prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherpe prijs, snelle verzending

Scherpe prijs, snelle verzending en prima klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Heel verrast was ik door de bijzonder snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

eerste keer iets besteld is prima gegaan

het duurde langer bij post nl bericht gestuurd naar vitamin shop en gelijk bericht terug gehad dat het zou komen dus top Vitamin shop reageerd alert

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Ik voelde een verkoudheid opkomen , na een dosis voor de nacht waten de klachten de volgende ochtend verdwenen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering en prettig klantcontact

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Besteld en gewoon geleverd,zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima, alles naar wens, tijdige levering

top

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging en goede produkten

Fijne webshop met een breed scala aan produkten van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
10

Een fijne winkel om mijn voedingssupplementen te kopen

Ik kom al 20 jaar bij de Vitamine Advice Shop omdat ze een ruime assortiment hebben en zij goede advies en uitleg geven voor het maken van een goede keus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Artikelen tegen redelijke prijs zeer vlot geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed advies en fantastische kundige medewerkers !

Altijd geode adviezen en tips van zeer kundige, bekwame medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keuze en snelle verzending.

Al jaren zeer tevreden over de Vitamin advice shop!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en deskundige service

Vriendelijke winkel met veel deskundigheid, fijne kortingen voor vaste klanten, en snelle service bij online bestellingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Happy customer :)

Altijd snelle verzending, ruime keuze en top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Multivitamine van Bonusan

Ik heb bewust gekozen voor deze Multi Vital Forte Actief 180 cps van Bonusan en deze was bij Vitamin Advice Shop aanwezig. Het is wel een dure multivitamine. Het voordeel is, dat het alle snel opneembare vormen van vitamines heeft met wat extra's. Ik ben tevreden over de vlotte procedure van bestellen en afleveren, maar de prijs mag wat naar beneden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon prima

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Goede prijs, netes ingepakt. Gewoon prima dus.

  • Aanbevelen? Ja
1

5 dagen moeten wachten op bestelling

We hebben 5 dagen moeten wachten op onze bestelling. Bij andere bedrijven is vandaag bestellen morgen in huis. Contact opgenomen met bedrijf. Zij deelde mede dat het allemaal aan post nl lag en niet aan hun.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jean, Hartelijk dank voor je feedback. Wij vinden het uiteraard vervelend dat de levering van je bestelling langer heeft geduurd dan je verwachtte. Je hebt bij ons je bestelling gedaan op dinsdagmiddag 10 november 2020. Deze is bij ons opgehaald door PostNL op diezelfde dag. Normaal gesproken mag je dan verwachten dat deze de volgende werkdag, in dit geval dus zijnde woensdag 11 november 2020, bij je wordt bezorgd. Doordat PostNL echter in een aantal sorteercentra regelmatig te kampen heeft met vertragingen, komt het helaas voor dat pakketten in tijdelijke depots worden opgeslagen, alvorens in een sorteercentrum te kunnen worden verwerkt. Nadat je pakket bij ons is opgehaald op 10 november, is het pas op 13 november in het sorteercentrum in Kolham aangekomen en vervolgens doorgestuurd naar het sorteercentrum in Venlo, van waaruit het op zaterdag 14 november ter bezorging bij je is aangeboden. Nadat de pakketten door PostNL bij ons zijn opgehaald, hebben wij geen invloed meer op het leveringsproces. Wij hopen op je begrip in deze. Met vriendelijke groet, René Horst Vitamin Advice Shop

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd