Voor het eerst dit product hier besteld en verrast door de snelle levering,mocht het bijna op zijn bestel ik ze weer

Helemaal prima

Veel keuze in goede producten Makkelijk te bestellen Snelle levering

Prima verzorgd

Goede berichtgeving en op tijd bezorgd.

Goede ervaring en advies

Professioneel, veelzijdig en vriendelijk

Mijn favoriete winkel, al jaren, fysiek en online. Veel kennis, ervaring en keuzes!

Zeer goede ervaringen

Zie hierboven.

Uitmuntend

Goed produkt, snelle bezorging…top!

Snel geleverd voor goede prijs

Merkproduct snel geleverd voor uitstekende prijs.

Zeer snelle levering

Goed product en snel geleverd

Professioneel

Goed verpakt,vlotte levering

snel en makkelijk

Aangenaam verrast, Snel, to the point en zonder gedoe.

Goede producten voor een goede prijs

Omdat ik deze producten steeds weer nodig heb is het heel makkelijk dat ik gewoon de bestelling kan herhalen. Ik log dan gewoon in en zoek mijn vorige bestelling op, in mijn geschiedenis, en herhaal deze bestelling. Ik hoef dan niks op te zoeken, en ben snel klaar. Ik doe dit omdat ik weet dat ik steeds goede producten krijg voor een goede prijs. Bovendien worden ze ook goed ingepakt en snel geleverd. Ik ben er erg blij mee!

Snelle verzending! Top!

Fijn product en super snelle levering.

TOP

t team staat altijd voor je klaar!!!

Gunstige prijs en snelle levering

Snelle levering en gunstig geprijst

Binnen 1 week bezorgd… dat is 5 dagen meer dan beloofd!

Vandaag besteld, morgen geleverd! NOT!! Echt teleurstellend! Op woe middag besteld en op maandag de week erna kon ik het pakket ophalen. Handig met een bestelling die spoed had; de winkel wilde het bestellen, zou 3 dagen duren. Dat vond ik te lang, had ik het toch maar gedaan…

Alles naar wens.

Goede producten, goede service

Onlangs online een product besteld. Ik ontving snel en keurig ingepakt.

Geregeld zoals men mag verwachten

Idem

Veel keus in natuurlijke producten.

Al het na vijf jaar niet goed zou zijn daar je producten te kopen op natuurlijke basis. Het niet goed zou zijn snelle levering. Het niet goed zou zijn te weten dat je ongemerkt punten spaart en bij 50 punten een cadeaubon krijgt van € 25,00 euro. Het niet goed zou zijn de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers, met als Sue Jones als eigenaresse..... Dan was ik er al lang weg geweest! Dus 5 sterren en een aanrader daar te bestellen. Maar ga dat zelf beleven! Dat is de beste ervaring! Gerrit uit Almelo.

Goed advies gekregen, fijne winkel.

Goed advies gekregen, fijne winkel.

Product geleverd in twee dagen

Calcium drankje had andere uitwerking

Ik maakte mijn CalMag drankje zoals altijd en had deze keer niet het gewenste effect. In overleg met de shopmedewerker/eigenares ga ik nu een aantal andere variaties uitproberen (magnesium apart innemen of hogere dosis met minder calcium en een ander soort calcium) in de hoop weer een voor mij "ideale formule" te vinden... Bedankt alvast voor alle adviezen.

Nieuwe Nieuwstraat 47

1012NG Amsterdam