Snelle en duidelijke levering.

Idem.

Top service supersnel in huis !

Zo goed als geen opvliegers meer . Terwijl ik er pas mee begonnen ben .

Snel geleverd, zonder problemen

Ruim keus in producten Vanaf 20€ verzendkosten ben ik blij mee En de volgende dag al binnen

Snel, servicegericht

Geen andere opmerkingen

goed geregeld en alles op tijd

Gebeld voor advies, uitgebreid geïnformeerd met duidelijke informatie wat ik wilde weten. Zeer snelle levering. Verpakking was zeer professioneel en netjes. Ben zeer tevreden en zal zeker altijd here gaan bestellingen doen. Ik raad ook Iedereen aan.

Van het begin tot het eind prima verzorgd!

De bestelling was geen probleem, betaling goed. terugkoppeling netjes op de mail. Levering goed aangegeven. Dus. Weer een tevreden klant.

Te late levering

Producten besteld en te laat ontvangen. Ze hadden wel laten weten dat de producten later zouden komen.

Snel, geen bijsluiter

Levering was snel, maar bij het product zat geen bijsluiter. Een gebruiksaanwijzing rond inname (complete capsule innemen of inhoud capsule in water uiteen laten vallen en dan met water innemen) was niet bijgesloten, misschien een goed idee om deze bij te voegen.

Snel en correct!

Zoals het hoort ...

Snel geleverd en mooi ingepakt.

Ik blij met de zending omdat alle artikelen waren zorgvuldig ingepakt.

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijke en snelle service

Goed product

Ik gebruik het al lang en ben er zeer tevreden over!

Alles ging goed

Very friendly and knowleged staff

My name is ali .today i visited vitamin advice shop in Amsterdam . It has wide range of products and staff are very friendly and knowledged . I received a free supplement as a gift too. I suggest people to visit this shop

Goede koop voor kwaliteit

Een fijne redelijk goedkoop. Wel een week moeten wachten op de levering. Verder prima. Voor herhaling vatbaar

Behulpzaam en vriendelijk

Fijn dat ik gehoord ben met mijn dubbele betaling. Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen en is er alles aan gedaan om de dubbele betaling zo snel mogelijk op te lossen.

Snel, voor een goede prijs

Snelle levering.De goedkoopste.

Duidelijk

Helemaal tevreden

Het product is snel bezorgd.

Mooie kwaliteitsproducten en top service

Een eerste kennismaking en meteen raak. Alles dat ik nodig had kon ik via de website bestellen. De artikelen werden keurig en op tijd bezorgd. Minpuntje vind ik de plastic vulling in de doos. Zou deze met papier kunnen worden vervangen? Dan krijgen jullie de volgende keer 5 ⭐️

Snelle levering voor een scherpe prijs!

Bestellen ging zeer gemakkelijk. Meerdere betaalmogelijkheden. Daarnaast een snelle levering tegen een scherpe prijs voor het benodigde product. Top!

Snelle bezorging!

Snelle bezorging en duidelijk.