Altijd tevreden

Het word altijd snel geleverd

Altijd prettig en goede service met altijd iets extra's

Ik bestel al een aantal jaren regelmatig bij vitamin advice shop. Alle aspecten van het bestellen en afleveren zijn prettig: overzichtelijk en makkelijk bestellen, goede communicatie en snelle levering. En altijd dat kleine kaartje wat een bestelling net iets extra's geeft. Bedankt !!

Gewoon goed, wat best bijzonder is

De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Levering is goed. En artikelen worden niet in een onnodige grote verpakking verstuurd maar netjes compact

een product op de website die niet geleverd kan worden

Ik zocht een bepaald potje dat ik op jullie website vond. Daarom had ik bij jullie de hele zending besteld, maar toen werd ik gebeld dat net dat ene potje niet meer bestaat. Dus toen is de rest wel geleverd, maar die had ik dan ergens anders weer goedkoper kunnen bestellen.

Snel en correct

Je merkt pas of een bedrijf klantvriendelijk is als er iets misloopt. Mijn bestelling was gedeeltelijk buiten voorraad. Ik kreeg hierover snel bericht en kreeg de keuze tussen gedeeltelijke levering en terugbetaling van het saldo, ofwel annulatie van de volledige bestelling, ofwel levering van een alternatief product. Ik koos de eerste optie en zowel de levering als de terugbetaling werden snel uitgevoerd.

Snel en perfecte middelen

Ik ben heel blij met de snelle levering en de ontvangst van deze fijne producten tegen een goede prijs.

Gewoon heel goed

Correct. Op tijd. Prima

Snelle goede levering door goed bedrijf

Na bestellen ontving ik de producten heel snel. Ook werd het pakje zonder verzendkosten geleverd, maakt me blij. Werking van product is nog niet helemaal merkbaar maar zal ongetwijfeld goed zijn.

Prima en snel geleverd

Zeer tevreden . !

TOP

n goede ondernemer

goede service

Snelle afhandeling, goed product.

Prettige ervaring , snel geleverd, en n goed product

Snellle bezorging en heel goed verpakt

Als eerste wil ik jullie bedanken voor het perfect verpakken van het product. Ik ben erg tevreden over de producten vooral om de nano ijzer dat helemaal geen niet naar ijzer smaakt ideaal !

Uitstekend!

Grote assortiment, goede prijs, snelle levering

geweldig

via internet besteld. volgende dag geleverd. prima service

Gewldig

Geweldig super snelle levering

Snelle levering - verpakking OK

Levering en verpakking voldoen aan onze verwachting

Heel betrouwbaar

Er ging iets mis met de bestelling en Vitaminshop heeft het zonder problemen en kosteloos opgelost. Dank!

Goeie service

Goeie service

Heel tevreden!

Alle keren dat ik bij deze winkel bestel leveren ze snel en is alles gewoon goed geregeld ! Heel fijn!

Geen enkele opmerking zeer tevreden

geen op of aanwerkingen

Goede informatie en een snelle verzending

Fast Delivery, Good products

Fast Delivery, Good products and price

Altijd perfect

De bestellingen bij Vitamine Advice Shop zijn altijd perfect afgehandeld. Inmiddels ben ik verhuisd naar de andere kant van het land maar blijf klant, ook omdat telefonisch contact voor vragen en advies altijd mogelijk is.