klantvriendelijk

In de contacten die er geweest zijn is er een goed gevoel.

Snelle levering en zonder verzendkosten!!

great

I've always had super service from Sue; very informative and speedy.

vakkundig, vriendelijk en behulpzaam

Al bijna 30 jaar klant en altijd met plezier de winkel binnen gestapt. Telkens vakkundig geholpen en met een glimlach op m'n gezicht weer naar huis gegaan

Gewoon super eerlijk advies

Gewoon veel keuze met super eerlijk advies, geen aansmeren, geen haast , gewoon zoals je het wenst en dat is geweldig

Goed, betrouwbaar, snel

Had nog nooit bij Vitamin Advice Shop besteld. Mijn ervaring is dat ze snel, goed en betrouwbaar zijn!

snel

super snel geleverd

Professioneel, zeer goede kennis van zaken.

Ik haal mijn vitamines en andere supplementen het liefst bij de vitamin advice shop. Kennis en kwaliteit van producten is zeer goed. Ze nemen echt de tijd voor uitleg. Erg tevreden met de werking van de supplementen.

Snelle en correcte levering

Het was prima

Vlotte en goede bediening.

Super snelle en nette levering

Laat op de avond besteld en volgende dag al in huis en gratis verzenden, ik ben zeer tevreden. Ik zal deze vitamin Shop zeker aanbevelen. Mijn volgende bestelling zal wederom hier zijn mocht ik het weer nodig hebben.

Goede en snelle levering

goede en snelle levering

Goede service en goede informatie!

Ik voel mij echt geholpen!!! En vitamines van goede kwaliteit!

Uitstekende service en altijd mooi op tijd super

Nou ben heel tevrede

Fantastisch!

Snel, correcte afhandeling, voldoende voorraad en een groot assortiment + goede prijzen

Super vriendelijk en vakkundig advies!

Fijne winkel en webshop. Super vriendelijk en vakkundig advies!

zeer vriendelijke klantservice

Uitstekende uitleg over het assortiment.

Good and friendly site, professional coustomer service, good price, very fast delivery.

Fast and user friendly

I compared prices from many different websites since I knew exactly what I wanted to order. This was the best price AND, wow, super fast service!! Definitely come here again.

Lovely advice on vitamines, minerals, skin care and and all health products you need. Step inside!

I love to get my skin care and vitamins here! People are friendly and well informed. This place supports my daily dose of energy and light.

Snelle verzending, geweldige service

Ik ben dik tevreden over deze webshop, altijd supersnelle verzending en gelijk reactie terug als ik vragen heb. Ik ben vaak voorzichtig met webshops maar deze raad ik absoluut aan.

Heel goede voorlichting, prettig personeel

Je wordt altijd prima geholpen en personeel neemt echt de tijd voor en komt altijd met goed en professioneel advies. Heel goede winkel.

Topadvies

De mensen van de Vitamin Advice Shop zijn deskundig en aardig. Geen vraag is ze teveel, geduldig geven ze antwoord en als ze het niet weten, dan zoeken ze het voor je op. Daarom kom ik graag in de winkel! Met vriendelijke groet, Els Enschedé

Vriendelijk en vlot!

Voor de eerste keer iets besteld bij de Vitamin Advice Shop. Uitstekend bevallen en dit ga ik zeker vaker doen. Staat bij de favorieten!