zeer snelle levering

bestelling correct uitgevoerd en geleverd

Snel. Goed. Duidelijk

Snel goed duidelijk

Echt goed

Goede levering Goed en snel antwoord op mijn vragen En dan ook nog eens een goed product Cijfer 9,8

Zeer snelle en accurate levering van het bestelde.

Snelle en correcte levering en geen bezorgkosten .

Prima bedrijf ,snelle levering zonder bezorgkosten. Ga zeker nog een keer bestellen.

Snelle aflevering van bestelling

Prima en betrouwbaar

Prima.

Snelle levering. Betrouwbaar.

vlot en geen gedoe

Simpel bestellen, snelle levering, geen overdadig mailverkeer.

betrouwbaar, vriendelijk en klantgericht

Ondanks dat ik tijdens het bestellen op de site geen leverdatum heb gezien, er stond ook niet bij binnen hoeveel dagen geleverd zou worden, kwam het best snel, binnen 2-3 dagen. Toen ik belde om te vragen wanneer de levering kwam, er werd mij uitgelegd vriendelijk, dat ze het bij een andere leverancier moesten bestellen. Daarnaast hielp de klantenservice medewerkster ook bij het kiezen van mijn volgende product. Deskundig en geduldig ging ze voor mij meteen op zoek. Terwijl ik al maandenlang op zoek was naar het beste product als een naald in een hooiberg, zij pikte het meteen uit. Ik ben erg tevreden.

Great knowledge and varied supply

I buy online and in the shop in Amsterdam. They have a very fair point saving system and are always able to answer your questions

Snelle levering en goede telefonische voorlichting

Snelle levering van het product en goede telefonische voorlichting over de werking over wat je kunt verwachten

Relatief goedkoop en snel!

Op zondag aantal producten besteld, op dinsdag in huis. Snelle levering dus, zeer blij mee. Bovendien door de korting op een aantal producten is Vitamin Advice Shop goedkoper dan andere Vitamin winkels. Met andere woorden; een aanrader!

Prima alles goed

Snel en goed!

Eerste ervaring ‘n goede ervaring

Product was op voorraad, direct online afgerekend en een dag later had ik het in huis. Top service.

Zeer goede klantvriendelijkheid!

Ondanks dat mijn bestelde product niet op voorraad bleek te zijn, uitstekend geholpen en een alternatief toegestuurd gekregen.

Redelijke prijzen en snel geleverd

Volgende keer weer.......

Prima service, goede produkten, snelle levering.

Deze shop heeft een uitgebreid assortiment, vriendelijke service, en er wordt bij persoonlijk contact deskundig advies gegeven.

Geweldige service

Goede hulp

goede service

aan de telefoon snel en goed advies gekregen scherpe prijzen en snelle levering

Adequaat en snel

Direct een bevestigingsmail ontvangen en tijdig de planning van de levering

goed product, snel geleverd, vriendelijk geholpen

heel goed!

Thorsten's kindness to a complete stranger

Earlier this year, as a tourist, I desperately required a measuring cup for my medication. Without any hesitation Thorsten gave me the cup free of charge. I realise it was only a plastic measuring cup but, that was a very kind gesture displayed to me, a complete stranger. Thank you once again. Every time I use it I think of this kindness

Bij de bestelling zagen ze dat er bij een product dat het niet meer leverbaar was in tabletten. Meteen werd er gebeld hierover en werd er een aanbod gedaan. Prima en vlot verlopen!