perfect

used since many years, alwyas perfect

TOP!

snelle levering & goed verpakt :-)

Snel en alles correct behandeld.

Een goede service.

Heel adequaat en klantvriendelijk!

Heel prettig geholpen door Sue.

Goede service en goed bereikbaar.

Hele fijne service. En heel goed bereikbaar voor hulp. Aanrader!!

Goede en snelle service!

Zie hier boven.

Van aanvraag tot gebruik binnen 24 uur!

Prijs, en kwaliteit gaan samen. Wel vind ik dat we als klant niet altijd de hoofdprijs hoeven te betalen. Zeker ook dat er altijd een flinke marge op zit. Deze webshop denkt na. Prijs ligt gemiddeld lager. Kwaliteit wordt geleverd. En snel ook! Dus beide partijen blij.

Blij met mijn bestelling

Goede info. Makkelijk besteld, en snel geleverd. In een degelijke verpakking. Fijne pillen.

Ik had een vraag in de opmerkingen gezet en deze werd heel fijn opgepakt. Men begreep precies wat ik bedoelde en kreeg exact het soort product waarnaar ik op zoek was, ondanks dat t op de site nog niet vermeld stond omdat t net nieuw binnen was. Heel hartelijk dank! Ze denken echt met je mee.

Problem-free service

Ordering & delivery fast and efficient, as usual. Good service, no problems. When I used to shop in the store it was always a very enjoyable experience. Patient and helpful medewerkers, very knowledgeable.

Always quick delivery per internet orders

I've been ordering on interent with Vitamin Advice Shop for years since moving from Amsterdam and have never been disappointed. My orders arrive in a timely fashion without any problems. Thanks for the good service!!

Superfijne webshop!

Al vaker iets besteld hier en steeds snel bezorgd. Je spaart ook voor een fatsoenlijke waardebon die je later weer kunt gebruiken om weer iets anders aan te schaffen. Heel erg fijn, dus blij met deze webshop.

Snel en goede service

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima, lekker snelle bezorging

Prima, snelle bezorging!

Snel en gemakkelijk

Snelle service, goed verpakt.

Gewoon goed

Goed advies en heel snel in huis.

Dit keer had ik advies nodig voor een vriend. Door goeie vragen en goeie adviezen tot een samenstelling gekomen die voor hem heel goed werkt.

Geweldig.

Ik ben heel tevreden. Een snelle afhandeling, bezorging ,heel prettig.

alles oke

alles oke

Snelle afhandeling van de bestelling.

Prima en netjes afgeleverd en een goede informatie over het assortiment.

Gewoon goed

Fijne producten voor een goede prijs, snel in huis.

Doret is geweldig!