Slechte communicatie

Alleen melding dat ik besteld had. Geen melding wanneer het thuis bezorgd zou worden. Geen melding dat de bezorger aan de deur was geweest en dat ik het blijkbaar kon halen bij Post. Nl punt. Na een week zelf gebeld waar het bleef en kon ik het halen bij Post.nl. punt.

Perfect geregeld

Voor de 1e keer besteld, alles prima geregeld en snel ontvangen.

Snelle levering!

Een snelle levering maakt me altijd blij.

Snel en correct geleverd

Makkelijk te bestellen en snel en correct geleverd

Prima afgeleverd

Goede verpakking en mooi op tijd afgeleverd!!

Goede klantenservice

Ik had verschillende producten besteld en één daarvan had ik zo snel mogelijk nodig. Echter er was een ander product niet op voorraad dus ik moest wachten. Ik heb hun gebeld en het uitgelegd en het was fantastisch dat ik de producten op voorraad de volgende dag al kreeg en het andere product zonder extra kosten nagestuurd kreeg.

Duidelijke website, snelle service!!

Producten zijn makkelijk te vinden, makkelijk te bestellen en supersnel in huis!

Mijn ervaring is zeer positief

Ik ben wel tevreden maar de prijzen mogen wel omlaag de service is toppie

Top service!!

Snelle levering, goed verpakt en vriendelijke communicatie. Alles is duidelijk en simpel.

Vriendelijk en persoonlijk advies

Bestelling wordt snel bezorgd en je ontvangt een persoonlijk advies.

Goed snel geleverd

snel en goed

Gemakkelijk vitamines en supplementen vinden, snel opgestuurd en netjes verpakt.

Goed product, snelle leveriny

Prima gegaan, snelle levering

Goed product en snelle service

Goed product en snelle service

Heel tevreden.

Snel, verzorgd en goedkoper dan elders.

Goed geholpen

Alles zoals afgesproken is

Snel en netjes

Snel en keurig verzonden . Top

Goede service en levering

Voor de 2e keer heb ik ervaren dat Doret goed communiceert als er iets ís met de producten van de bestelling. Dat voelt betrokken.

Scherp geprijsd , geen verzendkosten

Voor de derde keer de beste produkten besteld tegen de laagste prijs zonder verzendkosten. Ga zo door. Ik ben vaste klant geworden.

geweldig

Snelle levering Goed verpakt Denken mee

Goede producten die snel geleverd worden

Ik had niet voorzien dat mijn pillen alweer snel op zouden zijn. Vandaar dat ik erg blij was met de snelle verzending van een nieuwe voorraad. Super! Èn het zijn ook fijne goede producten!

zeer goed en snel

UItstekende webshop, product snel geleverd

zeer correcte en snelle levering

proficiat, jullie handelen de bestellingen zeer snel en correct af.