Prima gegaan, snelle levering

Goed product en snelle service

Goed product en snelle service

Heel tevreden.

Snel, verzorgd en goedkoper dan elders.

Goed geholpen

Alles zoals afgesproken is

Snel en netjes

Snel en keurig verzonden . Top

Goede service en levering

Voor de 2e keer heb ik ervaren dat Doret goed communiceert als er iets ís met de producten van de bestelling. Dat voelt betrokken.

Scherp geprijsd , geen verzendkosten

Voor de derde keer de beste produkten besteld tegen de laagste prijs zonder verzendkosten. Ga zo door. Ik ben vaste klant geworden.

geweldig

Snelle levering Goed verpakt Denken mee

Goede producten die snel geleverd worden

Ik had niet voorzien dat mijn pillen alweer snel op zouden zijn. Vandaar dat ik erg blij was met de snelle verzending van een nieuwe voorraad. Super! Èn het zijn ook fijne goede producten!

zeer goed en snel

UItstekende webshop, product snel geleverd

zeer correcte en snelle levering

proficiat, jullie handelen de bestellingen zeer snel en correct af.

Snel en vriendelijk bezorgd

Ik ben heel blij dat ik dit product bij jullie kon bestellen, want ik ben bekent er mee.

Ik gebruik boswellia serrata al heel lang, en het is voor mijn artrose. Ben ook heel tevreden er mee.

Alles in 1 keer ontvangen, en had het snel binnen

Correcte afwikkeling

Correcte afwikkeling van de best

Goed en netjes verzonden

top tempo

Heel fijn dat de bezorging zo snel is. dat is echt bijzonder. hartelijk dank voor deze goede service.

Snel, goed en mooie korting.

Al eerder ervaren dat je goed zit bij vitamin store. Producten van Virtuoos voordeliger dan bij de producent, hou dit vol en ik blijf een tevreden klant.

Goed en uitgebreid advies.

In Nederland goed, maar ik kom jullie niet goed vinden

Eerst iemand in België aan de telefoon gehad, n.a. van de zoekfunctie. Die sprak geen Nederlands, Engels of Duits. Een kwartier lang geprobeerd tot een gesprek te komen. Ook het invullen van zijn gegevens online stuitte steeds op moeilijkheden, waardoor ik niet verder kwam. Uiteindelijk in Nederland de website gevonden en vanaf dat moment verliep alles vlekkeloos. Dus uiteindelijk is het goed en vlot verlopen

Snel en correct

Prima bedrijf

goed levering

Een enorme hoeveelheid ! Verschillende topmerken vitamines en supplementen

Enorme hoeveelheid ! Verschillende topmerken vitamines en supplementen. Snelle levering. De webwinkel is heel overzichtelijk en lijkt mij heel professioneel., kortom een echte aanrader.

Duidelijk

Niks aan toe te voegen