top tempo

Heel fijn dat de bezorging zo snel is. dat is echt bijzonder. hartelijk dank voor deze goede service.

Snel, goed en mooie korting.

Al eerder ervaren dat je goed zit bij vitamin store. Producten van Virtuoos voordeliger dan bij de producent, hou dit vol en ik blijf een tevreden klant.

Goed en uitgebreid advies.

In Nederland goed, maar ik kom jullie niet goed vinden

Eerst iemand in België aan de telefoon gehad, n.a. van de zoekfunctie. Die sprak geen Nederlands, Engels of Duits. Een kwartier lang geprobeerd tot een gesprek te komen. Ook het invullen van zijn gegevens online stuitte steeds op moeilijkheden, waardoor ik niet verder kwam. Uiteindelijk in Nederland de website gevonden en vanaf dat moment verliep alles vlekkeloos. Dus uiteindelijk is het goed en vlot verlopen

Snel en correct

Prima bedrijf

goed levering

Een enorme hoeveelheid ! Verschillende topmerken vitamines en supplementen

Enorme hoeveelheid ! Verschillende topmerken vitamines en supplementen. Snelle levering. De webwinkel is heel overzichtelijk en lijkt mij heel professioneel., kortom een echte aanrader.

Duidelijk

Niks aan toe te voegen

Voldoende

Toelichting niet noodzakelijk

Snel en correct

Besteld, bericht ontvangen,volgende dag in huis

Snelle afhandeling bestelling en vlotte levering

Zie hierboven

Oplossingsgericht meedenken voor alternatieven

Door het niet voorhanden zijn van de gebruikte middelen is er oplossend meegedacht voor een alternatief wat wel leverbaar is

Prima zoals altijd.

Prima,zoals altijd.

Kennis van zaken

Service uitstekend

Goeie prijs, goed product

Zelfde product, het goedkoopste hier kunnen vinden. Daar word ik blij van in deze dure tijd :)

Mooi optijd bezorgd

prima en correct bedrijf

Al jaren bestel ik bij Vitamin Advice Shop. Altijd probleemloos. Je wordt zelfs herinnerd aan je puntentegoed. Geeft een goed gevoel omdat je er zelf niet altijd bij stilstaat.

Wonderful customer service.

Delivery has always been speedy on my vitamin advice orders, and the price is always comparative. On a recent order I received some damaged goods which I'm sure was due to postnl, however vitamin advice shop resolved this without any fuss and help from their kind professional staff. Very happy

Kreeg verkeerde pakket toegestuurd, maar werd snel en goed opgelost met een klein cadeautje als extraatje.

Dat merk je pas echt als er iets fout gaat. Er ging iets fout, werd goed opgelost, zelfs met een attentie in de vorm van een pakje thee.

uitstekend

keurig snel bezorgd, mooie prijs

Prima prijs

Ptima prijs, snelle levering en prima product.

Goed geregeld.

Alles prima geregeld.

Snelle service, ben al jaren klant van Vitamin advice shop

Snel opgelost

D 3 vitaminen besteld, hadden wat vertraging. Na een mail snel opgelost. Goed geregeld

Nieuwe Nieuwstraat 47

1012NG Amsterdam