Snelle levering en ziet er mooi uit.

Wachten op bestelling

Na drie dagen nog geen bestellingen binnen

zalige zitzakken

recente hebben wij deze zitzak mogen ervaren bij een zomerbar hier in de buurt. erg fijn materiaal

Zie hier. Super

Eest wou mijn hond er niet op. Oude mat er onder gelegd. Ze is van gedachten veranderd

Juist,snel geleverd

Goed verpakt en snel geleverd

Toppie

Alles is vlot verlopen en de zitzak is ongelooflijk goed

Prima afhandeling na bestelling en kwalitatief goed materiaal.

Genieten

De hawai lounge is top, nog een 2e besteld.

Niet tevreden

De zitzak voor dat bedrag is na 2 weken al gelijk zo ingezakt tot het punt dat het zit gedeelte met hoofdstuk gewoon niet meer meer de goede steun kan bieden wat erg jammer is

jaren na aankoop word je gespamd om een review te schrijven

verder kan je erop zitten terwijl je je spam wegklikt

Geen reactie

Beste , Ik heb geen reactie gekregen op de vraag of ik een losse hoes kon bestellen. Dit heb ik meerdere malen gevraagt. Mvg Erik

Zitzak snel uit model

We hadden er twee, maar al snel waren ze uit model. De ene hebben we met de andere kunnen vullen zodat we tenminste nog een fatsoenlijke zitzak hebben. Erg jammer.

stof is dun

de stof is erg dun, waardoor er na een aanraking met een rits al een sneetje in ontstaat, en de korrels door de het hele lokaal liggen. Valt tegen.

Goeie prijs kwaliteit

Goeie prijs kwaliteit en ruime keuze kleuren

Fijne zitzak en snelle levering!!

Snelle en correcte levering. Tevens zeer goed verpakt! Top!!

Goede zitzak

Zitzak is van goede kwaliteit

Super mooie kwaliteit/leuke design stoel.

Geweldig leuke stoel waar mijn kleindochter van 5 jaar, maar ook mijn dochter graag op zit. Goed te vormen en licht van gewicht. Blij mee!

Top product!

Zoals omschreven

Correcte levering en artikel zoals beschreven.

Fijne ervaring

mooi product,snelle verzending

fijn online keuze gemaakt.mooie stoel.snel verzonden.heel tevreden

Goed, maar kwalitatief kan beter.

Goed, maar kwalitatief kan beter.

blijft in vorm, zit lekker en staat gezellig

Geen reactie

Ik heb mijn bestelling woensdag voor 16.00 uur geplaatst. Vandaag (vrijdag) nog niks gehoord. Bestellingen voor 16.00 uur worden dezelfde dag nog verstuurd. Donderdag en vrijdag een e-mail gestuurd, ik heb de bestelling morgen nodig, geen reactie. 3 keer gebeld, er wordt niet opgenomen, en 2 berichten via sociale media die ook niet beantwoordt worden. Ik maak me nu wel zorgen.

Ronduit TOP!

Uitstekend geholpen! Goede service en snelle levering.

snelle levering ,mooi product

voor het eerst besteld bij Sit&Joy,keurig voor elkaar,mooi product ,een aanrader