Nog niet aangekomen

Ik had iets besteld en toen was het er niet en na 4 weken nog steeds niet hervuld en geleverd

Kussens zijn totaal verkleurd

Al na enkele weken zijn de kussens verkleurd dus ongeschikt om buiten te gebruiken

Winkel is alleen open als ze het niet druk hebben.

Ben speciaal naar de winkel gereden om een indruk van de producten te krijgen. Ben weg gestuurd omdat ze het te druk hadden. Of ik een andere keer terug kom. Heeft me 40 minuten gekost om met lege handen naar huis te gaan. Dit ga ik niet nog een keer proberen met het risico dat ik weer weg gestuurd wordt.

Echt een super product

Zit goed

Prima! Onze 16 jarige kat is erg blij met zijn eigen loungekussen

Een rond kussen voor buiten gekocht voor onze oude kat van 16. Hij is de enige die niet op onze lounge bank kan springen hetgeen onze 2 andere katten wel kunnen. Kussen ligt onder het salontafeltje en na 2 dagen om het kussen heen gelopen te hebben ligt ons oudje er nu dagelijks op. Topkussen! Jammer dat ik geen foto mee kan sturen.

Mooie producten snelle levering

Ik hou niet van zitzakken (ik vind ze niet lekker zitten), maar op mijn kleine balkon is dit de enige mogelijkheid om te kunnen zitten. Na lang zoeken een leuke zitzak/stoel gekocht bij Sit & Joy. Snelle keurige levering en de zitzak/stoel is perfect! Hij ziet er leuk uit zit lekker en is van mooi materiaal. Ook de prijs is keurig! Ik kan het zeker aanbevelen!!

Mijn ervaring met sit&joy zijn top. Services is goed. En de producten zijn super fijn. We hebben een kussen Voor de hond en twee zit/ ligbedden gekocht. We zijn echt super tevreden erover.

Beste Hans, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzak. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Leuke zit zakken en goede kwaliteit.

Nvt

Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzak. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! Veel plezier met de zitzak. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Mooie producten, sterke kwaliteit, zeer snel geleverd

niks te verbeteren, misschien meer producten.

Beste klant, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzak. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Perfecte levering en super tevreden over zitzak

Beste klant, Dank voor de positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzak. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Goed snel geholpen. Correcte zaak!

Beste Boxspringstudio, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzak. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Snelle levering en goed product

Beste Ivo, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzakken. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Wat een super service! Er is echt met mij meegedacht, op meerdere manieren, heel tevreden over de service en de stoelen.

Geen enkel verbeterpunt. Ga zo door!

Beste Miranda, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de zitzakken. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Super snelle levering. Goede kwaliteit.

Ik heb het kleinste stoeltje gekocht maar is voor kindjes van 1,5 jaar net iets te hoog. Een stoeltje waarvan de zitting een centimeter of 8 lager is zodat de allerkleinste ook een stoeltje heeft.

Beste Anja, Dank voor je beoordeling! We geven je tip door aan onze design afdeling. Vanaf 2 jaar zou de Primo geschikt moeten zijn voor de kleine. Nog heel even wachten dus ;-). Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Beste klant, Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Op tijd binnen

Beste Leonie, Dank voor je feedback. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

snelle levering en mooi product

Beste Job, Hartelijk dank voor de beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Beste klant, Dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Product is zoals het aangegeven op site. Vlotte en goede levering ook zoals aangegeven. Verder heb ik geen persoonlijk contact gehad omdat dit niet nodig was, daarover dus geen oordeel.

Beste Roos, Dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team sit&joy

Pluspunten

Snelle service. Mooie zitzak. Goede kwaliteit.

Moeilijk telefonisch contact.

Beste klant, Dank voor de positieve review. Veel plezier met de zitzak! Met vriendelijke groet, Team sit&joy