prima zitzakken, snelle levering

Tot nu toe bevallen de zitzakken goed, maar ik weet natuurlijk nog niet op de lange termijn of ze sterk zijn en goed blijven. Voor nu prima, goede levertijd.

Helemaal geweldig

Wij hebben al jaren lang zitzakken in ge bruin van sit and joy in alle vormen en maten. Ze zijn sterk, blijven mooi, zijn goed schoon te maken en onlangs hebben we na 8 jaar intensief gebruik 1 zak voor het eerst bijgevuld en dat gaat ook heel makkelijk. Naast super goede producten, zijn de medewerkers van sit and joy ontzettend leuk en lief. Heel toegankelijk en echt meedenken. Nu voor de kamer van onze jongste ook een mooie set besteld voor een chillhoek. Ze kan niet wachten :-)

Erg goed

Goede en snelle service, kwaliteit goed, erg tevreden.

Blij mee

Snelle levering Product precies a ls op het plaatje Goeie kwaliteit

Super leuke zitzakken!!

De zitzakken zijn super leuk. De primo is wel kleiner dan ik dacht. Had expres die gekozen ipv de poco omdat daar vanaf 6 jaar stond. Levering was lang maar dat zal met de feestdagen te maken hebben en dus de postorderbedrijven.

Goed en snel

Ik was mijn huisnummer vergeten in te vullen en ik werd netjes gebeld om het te vragen.

Super goede service

Super goed

Nog geen ervaring :-(

De zitzak een week geleden(donderdag) besteld..levering al de volgende dag,, Helaas vrijdag niet volgens post.nl, drukte. Nou dan zaterdag maar, helaas.. maar een nieuwe update hij komt dinsdag….helaas…nu hopen wij op vandaag, donderdag een week later. Halleluja Post.nl!

Product nog steeds niet ontvangen.

Kan nog niets beoordelen over product zelf. Communicatie door PostNL niet altijd helder.

Precies zoals verwacht een heel snel geleverd

De kleinste stoel besteld voor ons zoontje. Werd heel snel geleverd en is helemaal naar verwachting.

Mijn zoon zit graag op zijn zitzak

Sinds we de zitzak hebben gekocht, zit mijn zoon er met veel plezier op. Het lijkt een zeer goed en solide ontwerp te zijn.

Dat wat ik verwachtte

De perfekte zitzak. Zeer geschikt ook als meditatiekussen. Top

Snelle levering, werd gebeld omdat het huisnummer ontbrak. Heel blij mee!

Zeer leuke goedgevulde zitzak

Werd op tijd geleverd, in een grote doos die nu dienst doet als speelhuisje Is mooi gevuld en zit zalig.

Bestelling, aflevering en product helemaal top!!!

Ik was op zoek naar iets aparts wat niet te groot was en waar je toch lekker op kan relaxen en dat vond ik bij jullie. Erg blij mee!!

Zeer netjes en snel geholpen

Zeer netjes en snel geholpen bij het omruilen van de zitzak voor een ander model

Snelle levering, goed zitcomfort! Mooie kleur en stof! Heel blij!

Topproduct

Snelle verzending, duidelijke communicatie. Super!

Goede produkten voor een goede prijs

Snelle accurate afhandeling van de bestelling Goede kwaliteit produkten en zeer snelle verzending.

Alles was goed

Zit/logt zalig

Heerlijk om op te relaxen

We hebben een prachtige zitzak ontvangen van goede kwaliteit. Groot genoeg voor onze puberzoons. Snelle levering en goede info via mail.

Perfect!

Perfecte service en heel hartelijk bedankt voor het extra cadeau wat er bij zat!!

Mooie kleur, ligt heerlijk! Makkelijk te verplaatsen. TOP

Leuke poef die past bij een eerder gekochte zetel!

Vorig jaar bestelde ik reeds een ligzetel die comfortabel zat. Een passende poef ontbrak. Deze poef is vrij stevig. Met een dienblad erop fungeert die ook als tafeltje.Ik gebruik het zelfs buiten.