Goed product

Super snelle levering

Mooi design, maar geen zitcomfort

Beige kleur is mooi en ziet er top uit. Helaas is het zitvlak glad en loopt schuin, waardoor dochter van 2 er niet in kan zitten. Retour melden lukte niet, wel goed opgelost nadat ik gemaild had.

Fantastische dienstverlening

De zitzak van mijn zoontje werd beplast door onze kat. En we kregen deze rustplek van onze zoon niet meer geurloos. Dus een vraag gesteld over hoeveel parels ik nodig had om de hele inhoud te vervangen. En buiten een antwoord op mijn vraag ook een zitkussen voor de kat gekregen. Wij hebben wel de oude zitzak vervangen.

Betrouwbaar, kwaliteit die je verwacht

In eerste instantie ontving ik een ander product dan ik had besteld. Daar gaan we weer dacht ik. Contact opgenomen met sit&joy, aardige dame die excuses maakte en direct de juiste levering heeft georganiseerd. Netjes goede product ontvangen en de kwaliteit ook zoals het hoort. Dingen kunnen misgaan, maar als het zo wordt opgelost krijg je mijn vertrouwen. Goed gedaan sit&joy!

Super zitzak super service

De zitzak de volgende dag al ontvangen en voldoet aan wat er op de website stond, heel happy met mijn aangekocht product!

Top zitzak

Snelle service, goed verpakt en mooi product zoals vermeld op de website. What you see is what yo get!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de Kids Sit&Joy zitzak en poef die ik bestelde. Door een administratief foutje werd ik niet op de hoogte gebracht dat er een item niet meer voorradig was. Ik contacteerde het bedrijf en aangezien dit een kerstcadeautje was brachten ze het onmiddellijk in orde en kreeg ik mijn bestelling alsnog de volgende dag, op kerstavond, net op tijd. Dankjewel voor de TOP service!

Zitzak was in orde, maar...

Zitzak was in orde, maar niet te spreken hoe het wordt verpakt/geleverd. Doos zat vol met scheuren, plakband werd precies verwijderd en zeer slordig teruggeplaatst. Kan me inbeelden dat Sit&Joy hier misschien niks aan kan doen, maar om eventuele verdere beschadigingen door de transporteurs te voorkomen, was het zeker wenselijk dat de zitzak nog eens in plastiek verpakking zou zitten.

De hond luwte het

Niet sterk genoeg

Mijn katten zijn er dol op!

Goede kwaliteit, inmiddels 4 kattenkussens hier in gebruik. Snelle verzending. Het IPad kussen kregen we bij een bestelling om te testen en bevalt goed, handig voor op de bank

Product na ruim een week nog niet binnen, telefonisch niet bereikbaar

Op de website staat voor xx uur besteld, de volgende dag binnen. Kerstkado op 13 dec besteld. Op 24 december (nog) niet binnen. Telefoon wordt niet opgenomen.

Mooie cosy zitzakken

Mooie en cosy zitzakken, veel keuze, goede levering en levertijd. Goeie kwaliteit.

leuke zitzak om te zien maar is vrij hard

de zitzak is echt hard en de kinderen glijden er daardoor makkelijk van af. zou hem niet perse aanraden.

Mooie dienst

Zak ziet er goed uit, maar van de twee stuks maar 1 geleverd ?

Twee zitzakken besteld, waarvan er 1 op tijd geleverd werd volgens afspraak. Nu na een week de tweede zitzak nog niet ontvangen. Leverdatum volgens postNL niet bekend.

Mooie degelijke poefzak, correct en op tijd geleverd.

positief

snelle levering, goed product

Outdoor zitzak om buiten lekker te lezen of te dutten. Moet wel na een tijd gebruik bijgevuld worden.

Poef is perfect. Levering is ook prima.

Nog niet aangekomen

Ik had iets besteld en toen was het er niet en na 4 weken nog steeds niet hervuld en geleverd

Kussens zijn totaal verkleurd

Al na enkele weken zijn de kussens verkleurd dus ongeschikt om buiten te gebruiken

Winkel is alleen open als ze het niet druk hebben.

Ben speciaal naar de winkel gereden om een indruk van de producten te krijgen. Ben weg gestuurd omdat ze het te druk hadden. Of ik een andere keer terug kom. Heeft me 40 minuten gekost om met lege handen naar huis te gaan. Dit ga ik niet nog een keer proberen met het risico dat ik weer weg gestuurd wordt.

Echt een super product

Zit goed

Prima! Onze 16 jarige kat is erg blij met zijn eigen loungekussen

Een rond kussen voor buiten gekocht voor onze oude kat van 16. Hij is de enige die niet op onze lounge bank kan springen hetgeen onze 2 andere katten wel kunnen. Kussen ligt onder het salontafeltje en na 2 dagen om het kussen heen gelopen te hebben ligt ons oudje er nu dagelijks op. Topkussen! Jammer dat ik geen foto mee kan sturen.

Mooie producten snelle levering

Ik hou niet van zitzakken (ik vind ze niet lekker zitten), maar op mijn kleine balkon is dit de enige mogelijkheid om te kunnen zitten. Na lang zoeken een leuke zitzak/stoel gekocht bij Sit & Joy. Snelle keurige levering en de zitzak/stoel is perfect! Hij ziet er leuk uit zit lekker en is van mooi materiaal. Ook de prijs is keurig! Ik kan het zeker aanbevelen!!

Mijn ervaring met sit&joy zijn top. Services is goed. En de producten zijn super fijn. We hebben een kussen Voor de hond en twee zit/ ligbedden gekocht. We zijn echt super tevreden erover.

Mispelhoefstraat 21 5651GK Eindhoven

040 248 45 33