Dochter is er gek op.

Dochter eet ze graag, waardoor ze nooit vergeten worden. Sinds de vernieuwing van het recept zijn ze wel ontzettend plakkerig! Zodanig dat je je handen moet wassen nadat je het uit de pot hebt gehaald. Wat overigens ook moeilijk gaat aangezien ze allemaal diep in de pot blijven plakken.

Hoi Ludmilla We vinden inderdaad zelf ook dat de nieuwe gummies minder plakkerig kunnen. We hebben dan ook hard gewerkt aan een oplossing. Voor de Hair en Beauty leveren we vanaf 1 december een verbeterde versie uit. De multi gummies zullen eind januari een update krijgen.

Best lekker, en gezond

Ik neem ze omdat ik het goed vind om vitamine te nemen, ik heb gekozen voor yummygums omdat het leuk verpakt is, vegan en gezond. Maar ik moet zeggen, ik vind ze niet super lekker. Vond de oude versie lekkerder. Maar ik vind het prima zo. Wat ik wel echt minder vind is dat ze vrij lastig uit de verpakking te halen zijn. Ze kleven een beetje aan elkaar en daarom willen ze niet uit het potje.. Verder top spul, ik blijf het zeker gebruiken.

Hoi Vera, We vinden inderdaad zelf ook dat de nieuwe gummies minder plakkerig kunnen. We hebben dan ook hard gewerkt aan een oplossing. Voor de Hair en Beauty leveren we vanaf 1 december een verbeterde versie uit. De multi gummies zullen in januari een update krijgen.

Really improves the health of my nails, skin and hair!

First met yummygums staff at a Vegan Food Fair in Utrecht, had a very nice interaction! The gums were also strongly recommended by a good friend. Since then I am fully addicted to these yummy vitamin jellybons!

Hi Christina, That is so cool to hear! Great that you love our product!

Gewoonweg geweldig!

Hip bedrijf, hippe verpakking, hippe communicatiestijl,... . En ze doen wat ze zeggen. Alles vlekkeloos. proficiat!

Hoi Hilde, Wat leuk dat je blij bent met onze service! Dat is waar we het allemaal voor doen! Groetjes Frank

Geweldig en gemakkelijk met de kinderen

Zou wel graag een milieu vriendelijkere of grotere verpakking willen met minder plastic. ;-)

Hoi! Klopt we zijn hier zelf ook nog niet tevreden over. Het heeft echter allemaal te maken met volume. Om onze vitamines en gummies vers te houden moeten we werken met verpakkingen die moeten voldoen aan strikte eisen. De gummies groter verpakken heeft als probleem dat er dan teveel gummies in een pot komen wat het allemaal te zwaar maakt en zorgt dat alles gaat plakken. We hebben enige tijd geleden wel een kwartaal abonnement in het leven geroepen zodat klanten per 3 maanden in 1 verzending hun gummies kunnen laten opsturen. Dit scheelt vervolgens 2x verzending en inpak materiaal. We zijn ook aan het onderzoeken hoe we onze verzenddozen en vul materiaal vriendelijker kunnen maken. Onze plastic PET flessen zijn overigens van een hoge kwaliteit en kunnen zeer goed gerecycled worden. Als je de PET scheid van het normale afval in een voor plastic bedoelde afvalbak dan worden deze dus opnieuw verwerkt in een product. Groetjes Frank

Lekker maar erg plakkerig

Ik en mijn 3 jarige dochter gebruiken de Yummygums, ze zijn heerlijk en ik ben erg tevreden, ze plakken alleen wel aan je vingers en ik krijg ze niet erg makkelijk uit de pot.

Lekker maar lastig.

Ik vind yummygums qua smaak en structuur heel aangenaam in gebruik. Het enige min puntje voor is dat het heel lastig word om de gums uit de pot te krijgen als de pot over de helft leeg is omdat de gums aan mekaar geplakt op de bodem blijven plakken.

Hoi Dorien, Fijn dat je te spreken bent over de smaak. We vinden inderdaad zelf ook dat de nieuwe gummies minder plakkerig kunnen. We hebben dan ook hard gewerkt aan een oplossing. Voor de Hair en Beauty leveren we vanaf 1 december een verbeterde versie uit. De multi gummies zullen in januari een update krijgen.

Goed!

Smakelijk en makkelijk in te nemen!

Hi Chantal, Leuk om te horen dat de gummies je zo goed bevallen! We doen ons best het zo lekker en gemakkelijk mogelijk te maken om je dagelijkse vitamines binnen te krijgen. Groetjes, Dian

heel makkelijk om zo vitamine binnen te krijgen.

mijn man en ik gebruiken de multivitaminen en ik gebruik de serie erbij voor haar en nagels...en daar zie ik dus na 1 pot het resultaat; bij mijn nagels. Dus ik geef ook geregeld een pot cadeau aan een lieve vriendin, die ze als snoepjes eet, net als wij overigens!

Hi Toontje, Wat leuk om te horen dat je ze beide gebruikt en nu al verschil merkt! Ook fijn dat je jouw succes met anderen deelt. Groetjes, Dian

Sinds ik yummy gums gebruik is mijn haar voller worden en zit het altijd goed, ook zijn mijn nagels sterker geworden.

Hi Mary, Wat fijn dat de Yummygums voor jou zo goed werken! Dat zijn precies de resultaten waar we op doelen. Groetjes, Dian

Lekkere gummie met veel vitamines

Ik ben zeer te spreken over de smaak van Yummygums. Helemaal als je kijkt hoeveel vitamines erin zitten.

Hi Eric, We doen ons best om de smaak van de vele vitamines in balans te brengen met onze 100% natuurlijke kleur- en smaakstoffen uit kersen en frambozen. Fijn dat je daar zo tevreden over bent! Groetjes, Dian

top en lekker

gebruik ze nu 3 maanden en merk echt verschil.

Hoi Kim, Wat fijn dat je enthousiast bent over onze gummies en dat ze voor jou zo goed werken! Groetjes, Dian

Ik kan er nog niet veel over zeggen.

Dit is mijn eerste pot. Qua smaak wel te doen. Verder merk in uiteraard nog geen verschil.

Hoi Linda, Dat kan kloppen. Sommigen merken het verschil al eerder, maar de meesten pas na ongeveer 3 maanden. Ik hoop dat je straks wel verschil merkt en je gewenste resultaat bereikt! Groetjes, Dian

Mijn haar en nagels zijn veel sterker en gezonder, ik neem ook de multivitamines en deze helpen mij bepaalde vitamines op peil te houden wat zeker geen overbodige luxe is aangezien ik vegetarisch eet

Hoi Britt, Leuk om te horen dat je beide varianten gebruikt en dat je een groot verschil merkt! De Multi Plus is inderdaad in handige aanvulling op jouw dagelijkse behoefte aan vitamines. Groetjes, Dian

Kinderen zijn er gek op

Yummygums hebben bijna alle vitamines en mineralen en visolie in de gums verwerkt. En ik vind zelf de lucht van de snoepjes niet lekker. Mijn kinderen vinden het heerlijk en zodra ik het potje uit de kast haal dan rennen zij naar mij toe. Het zijn net snoepjes maar niet zo zoet als snoep. Wat goed is.

Compleet

Mijn zoontje wilde geen vegan vitaminen meer slikken in de vorm van oliedruppels. Ik wil hem wel altijd aanvullen ivm ons veganistisch eetpatroon. Nu ontdekte ik plotseling yummygums. Dit is voor hem het uitstekende alternatief. Hjj schreeuwt elke ochtend: vitaminies! Dus ik kan ze ook nooit vergeten👏🏽👏🏽👏🏽. Super bedankt! Jullie hebben een moeder van een jongetje van twee heel blij gemaakt!!! En dat in de: ik ben twee en ik zeg nee - fase

Lekkerste vitaminen

Lekkere gums, wat het vergemakkelijkt om ze dagelijks te nemen zonder ze te vergeten! Ik merk dat mijn haar gezonder is en vooral mijn nagels zijn veel steviger. Echter de mogelijk beloofde snelheid van haargroei is niet de spectaculaire 2,5cm per maand zoals op het doosje staat. Had dit ook niet echt verwacht. Ik blijf ze in alle geval nemen!

Lekker, maar iets te zoet

Lekker, maar iets te zoet

Qua inhoud helemaal goed. Qua verpakking heel veel plastic. Valt daar niet wat aan te doen? Vind ik echt groot minpunt helaas.

Bijna te lekker voor vitamines!

Mijn dochters vragen inmiddels zelf om de vitamines, omdat ze zo lekker zijn. Gelukkig zit er kinderslot op de pot 😉

Prettig

Handig dat je al je vitamines binnenkrijgt met een paar snoepjes, alleen in de ochtend vind ik het vrij zoet dus neem ik ze allemaal in de avond. Onhandig om mee te nemen op reis/vakantie. In warmte worden de snoepjes plakkerig.

Goede vitamine!

Ik ben erg tevreden over Yummygums. Ondanks dat ik de smaak niet erg lekker vind (alsof je pure siroop drinkt), merk ik door het slikken van de gummies positieve verbeteringen zoals: meer energie (waarschijnlijk door de vitamine b12 die erin zit) en sterkere nagels. Ook de bezorging is erg fijn. Ik heb gekozen voor maandelijks automatisch de bezorging van een nieuwe pot en dit loopt goed. Het abonnement is makkelijk aan te passen of stop te zetten waardoor je nergens aan vast zit. Dit zijn prima vitamine voor de veganisten onder ons (waaronder ikzelf) aangezien die gummies geheel vegan zijn.

lekker en volledig

Als of je een snoepje eet wat goed voor je is.

Vitamientjes die ik kan blijven innemen zonder maagklachten! Mijn haar is eindelijk terug aan het groeien en breekt niet meer halverwege af!

heerlijk

ik en mijn kinderen zijn er dol op ze smaken heerlijk kan niet geloven dat zoiets vol vitaminen zit