Prettig

Handig dat je al je vitamines binnenkrijgt met een paar snoepjes, alleen in de ochtend vind ik het vrij zoet dus neem ik ze allemaal in de avond. Onhandig om mee te nemen op reis/vakantie. In warmte worden de snoepjes plakkerig.

Goede vitamine!

Ik ben erg tevreden over Yummygums. Ondanks dat ik de smaak niet erg lekker vind (alsof je pure siroop drinkt), merk ik door het slikken van de gummies positieve verbeteringen zoals: meer energie (waarschijnlijk door de vitamine b12 die erin zit) en sterkere nagels. Ook de bezorging is erg fijn. Ik heb gekozen voor maandelijks automatisch de bezorging van een nieuwe pot en dit loopt goed. Het abonnement is makkelijk aan te passen of stop te zetten waardoor je nergens aan vast zit. Dit zijn prima vitamine voor de veganisten onder ons (waaronder ikzelf) aangezien die gummies geheel vegan zijn.

lekker en volledig

Als of je een snoepje eet wat goed voor je is.

Vitamientjes die ik kan blijven innemen zonder maagklachten! Mijn haar is eindelijk terug aan het groeien en breekt niet meer halverwege af!

heerlijk

ik en mijn kinderen zijn er dol op ze smaken heerlijk kan niet geloven dat zoiets vol vitaminen zit

Lekker, vegan zonder rommel

De gums zijn lekker en vegan, met zo min mogelijk troep (d.w.z. ingrediënten die ik niet eens uit kan spreken). Ben er heel blij mee. Zou wel blij zijn met een extra smaakje voor de afwisseling (bij voorkeur sinaasappel)

Ik kijk elke ochtend weer uit naar m'n vitamines!

Voordat ik ze begon te gebruiken dacht ik: pff wat onhandig, moet ik er dan víer innemen om binnen te krijgen wat ik nodig heb? Inmiddels moet ik me inhouden om er niet nog méér te nemen. Ze zijn gewoon echt lekker! Heerlijke zoete snoepjes met een lekkere structuur. En de ingrediënten zijn ook nog eens top. Verder heb ik ondervonden dat de service van het bedrijf heel goed is, fijn!

Super product, helaas te duur voor het hele gezin

Dit is zó handig als je altijd je supplementen vergeet óf geen zin hebt om ze te nemen omdat ze zo vies zijn. De yummy gums zijn erg lekker, dus zeker geen straf om te nemen! Helaas zijn ze te duur om ons hele gezin van supplementen te voorzien: met 1 kind en 2 volwassenen zouden we na 12 dagen (!) al door één potje heen zijn. Een familieverpakking die wat goedkoper is zou echt super zijn!

lekker!

Mijn kinderen en ik zijn dol op Yummygums! Ze zijn lekker en makkelijk te kauwen. Daarnaast vol met de belangrijke (B12, D3 & Omega 3) vitamines voor veganisten zoals mijn kinderen en ik.

Yummy

Vind ze te zoet.

TOP :)

Al na korte tijd hardere nagels en steviger haar!

Top product!

Sinds ik deze gummies gebruik merk ik duidelijk verschil, ook mijn bloedwaarden zijn beter. Daarnaast is het een soort traktatie, wat het later ook makkelijker maakt voor mijn zoontje straks.

Ideaal en lekker in zon snoepje

Helaas teveel zoetstof suiker spul er in ok evht gezond te zijn

Ik vind de yummiegums goed wat de inhoud betreft maar te zoet.

Beste, Ik probeer mijn meisjes op te voeden zonder te veel suiker. De yummiegums zijn heel erg zoet. In het begin vond ik het snoep- concept fantastisch maar nu vind ik de dagelijkse zoetheid te veel. Ook zou glucosestroop echt niet gezond zijn voor ons waardoor ik twijfel of ik mijn abonnement wil verder zetten. Een minder zoet, glucosestroop -vrij alternatief zou welkom zijn! Vriendelijke groetjes, Jessica

Lekker en gezond

Hoi,ik ben blij met jullie produkt. Niet allen omdat het vegan is ,maar ook omdat mijn kinderen en mijn man ze ook lekker vinden!ik ben blij dat ze voor het 1.ieder dag hun supplementen nemen. Alleen vind ik het heel jammer dat er geen gezins verpakkingen/ opties / hoeveelheid /preis producten zijn. De pot is bij 4pers.snel op en het is ook toch een preisig luxe die ik ons zo gun. Met vreindelijken groeten L.Kocsis

Lekker, maar erg zoet en duur ☺️

Prima.

Goed, lekkere smaak

Fijne gummies, lekkere smaak. Alles beter dan die vieze pillen! Vergeet ze nooit in te nemen dat is ook fijn.

Zeer fijne vitamines

Ik vind de vitamines zeer fijn en makkelijk in te nemen. Ik heb alleen wel soms dat er in een vitamine snoepje een hard stukje in zit, al een aantal keer gehad.

Perfect!

Ik hoef niet meer verder te zoeken.

Compleet, makkelijk en lekker. Mag iets minder zoet mijns inziens.

Handig en lekker!

Super fijn een supplement wat ook Omega-3 bevat!

Het zijn net snoepjes en dit supplement bevat ook omega-3 wat ik echt geweldig vind! Alles in één!

Lekker en makkelijk en nooit vergeet ik nog mijn vitaminen in te nemen.

Zie hierboven

Goed!

Goed, kinderen vinden ze heerlijk en super dat ze vegan zijn!

Okeey, grote en smaak vallen ietsje tegen.

Ik had de gums zelf kleiner verwacht, ik ben niet echt een snoeper, dus die 4 gums is best wel even wennen. De smaak op zich is okeey, Maar iets overheersend. Verder een goed concept en prettiger dan vitamine pillen.

Super lekker en rijk aan vitaminen

De gummies zijn heerlijk om te eten. Maar wat nog belangrijker is dat ze ter ondersteuning genoeg vitaminen en mineralen bevatten.