PERFEKT

Ligt fijn ,het matras zet zich naar je lichaam

Matras goed, levering zwaar slecht

Matras ligt kei goed! De levering was uitermate slecht, misschien toch eens met de leverdienst gaan zitten.

Goedemorgen Jennifer, Wij vinden het kei fijn dat je zo tevreden bent over je matras! Wel jammer natuurlijk dat de levering zo slecht was! Dit zetten we door naar de juiste afdeling! Groetjes, Janneke Wave by M line

Goede prijs goed matras,snel en duidelijk

Ik heb dit matras gekocht ivm mijn rugklachten. Een stevig matras voor een scherpe prijs,een goede klantenservice en een snelle levering.tijd om te testen. Wat wil je nog meer….

Hi Frank, Wat leuk dat je deze mooie beoordeling met ons deelt! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons product, de service en levering! Heel veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groetjes, Janneke Wave by M line

Echt een heerlijk matras

Een van mijn beste aankopen van de laatste tijd erg blij mee

Beste Pascal, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je aankoop. Groetjes Demi Wave By M line

Heerlijk slapen

Deze fijne zijslapersmatras helpt me bij het soepel opstaan in de ochtend.

Beste René, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe matras. Groetjes Demi Wave By M line

Fijne topper. Op tijd bezorgd.

De topper is zoals verwacht, heerlijk slapen.

Beste Clementine, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe topper. Groetjes Demi Wave By M line

Ik probeer de topper om te ruilen

De topper is fijn, maar ik had een verkeerde maat en probeer het matras om te ruilen. Ik heb hem terug terug op de post gedaan maar voor omruilen krijg ik geen duidelijke respons. Inmiddels zijn de toppers ook een andere prijs dus zelf opnieuw bestellen doe ik ook niet.

Hi Plenty, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je nog geen duidelijke respons hebt gekregen hebt over je omruiling. We nemen hierover contact met je op om dit in orde te maken! Groetjes, Janneke M line

Helemaal mijn matras

Mijn gewicht is 76kg. Ik heb de wave smart gecombineerd met de wave topper. Niet te zacht en niet te hard, slaap er heerlijk op!

Beste Florian, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Goed om te lezen dat jij jou idealen slaapcomfort bij ons gevonden hebt. Wij wensen jou veel (slaap) plezier. Groetjes Demi M line

Goede service en bezorging

Goede service en bezorging. Daarnaast voldoet het bestelde product aan de verwachtingen.

Beste Myrthe, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Heel slecht ervaring

De verzending was erg slecht dpd us niet goed die heeft de natras niet bezorgd

Beste Aya, Wij hebben geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas was dit niet succesvol. Wij komen graag met je in contact, we hebben je hiervoor een email gestuurd. Groetjes Demi M line

Goed snelle levering

Beste Erwin, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Tot nu zeer tevreden

Was op zoek naar een hardere topper Online kwam ik deze mooie aanbieding tegen Een harde topper en de andere zijde wat zachter (tot nu toe alleen op de hardere kant gelegen) en die is perfect voor ons. Bijkomend voordeel is dat hij niet zo zwaar is als de oude swiss sense die ik je uppie nagenoeg niet te draaien was

Beste Michel, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Goed om te lezen dat de topper zo goed bevalt. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Snelle levering en topper ligt prima

Beste Ilona, Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Goed om te vernemen dat de topper goed bevalt. Groetjes Demi M line

"lekker" matras.

Een "lekker"matras. Ik ben er nog niet uit of de zachte of de harde kant mijn voorkeur heeft. In elk geval de keuze uit twee stevigheden is heel mooi.

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je op beide kanten lekker kan slapen. Wij wensen je nog veel slaap plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Janneke Mline

Hele fijne topper!

Ik had rugklachten van mijn matras omdat het waarschijnlijk te hard was. Om dit op te lossen heb ik de topper van Wave by Mline besteld. Het was even wennen maar ondertussen heb ik bijna geen rugklachten meer. Aanrader!

Beste Anne, Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het erg fijn om te lezen dat deze topper zo goed bevalt en dat je geen rugklachten meer hebt! Wij wensen je nog veel (slaap) plezier! Met vriendelijke groet, Janneke Mline

Te hard

Wij slapen op een dure Mline van een aantal jaar terug. Mijn zoon wilde dit ook graag, echter is de Wave line toch nog te hard.

Beste Linda, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer dat het matras niet aan de verwachtingen van je zoon voldoet. Weten jullie dat je gebruik van de 125 dagen proefslapen kan maken? Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Janneke Mline

Prima aankoop

Het is een heerlijk matras

Uitstekend matras

Vlotte levering op afspraak. Matras ligt uitstekend, niet te stevig. Tevreden zijslaper!

Heerlijk matras

Snel geleverd. Matras is heerlijk om te slapen.

Erg zacht

Niets voor mij persoonlijk vind het te zacht liggen ook de firm kant.

Beste Dennis, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer dat je product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Vriendelijke groet, Janneke Mline

Very comfortable

This is the second matras we buy, very comfortable

Best Petya, Thank you for sharing this beautiful review. How nice that you have once again chosen our products. Sincerely, Janneke M line

Niet zoals afgesproken!

Er staat op de website binnen 1 dag geleverd!! Daar speciaal op vrijgenomen! En snachts nog een bericht van DPD later vandaag komt je pakket. Nou mooi niet!! DPD doet er minimaal 2 dagen over! En levert niet op zaterdag! Zowel m-line als DPD geven elkaar de schuld hiervan! Maar m-line weet dat DPD minimaal (vaak veel langer)na 2 werkdagen pas gaat leveren, dus 1 grote leugenaar, en DPD moet geen misleidende mails sturen! Ook een leugenaar , en hele slechte pakket bezorger .. owjah… het matras ligt lekker

Beste Sandra, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer dat de levering niet op de gewenste dag heeft plaatsgevonden. We zijn weel erg blij om te vernemen dat het matras lekker ligt en wensen je nog veel (slaap) plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Janneke M line

Helemaal top

De Matrassen werden de volgende werkdag geleverd

Beste Alvin, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe Wave matras. Groetjes Demi Wave By M line

Ligt goed

Ligt lekker

Na even wennen heerlijk slapen!

Ik heb een tweepersoons matras gekocht, ik had hiervoor 2 eenpersoons matrassen. Dat alleen al is een wereld van verschil door niet meer in het midden wakker te worden. Het nieuwe matras is een stuk harder waardoor ik ongeveer 2 weken heb moeten wennen. Maar na gewend te zijn slaap ik echt goed en lang door. Na lange tijd van slaap problemen te hebben gekend zijn die nu weg (ik heb ook andere kussens gekocht wat enorm helpt)

Beste Jeremy, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je nieuwe matras. Groetjes Demi M line

Linie 27

5405AR Uden