Prima Topper

Deze Topper ligt lekker en geeft geeft geen kuilen. Kortom een Topper!

Hi J.B., Wat fijn dat je deze beoordeling geplaatst hebt! Fijn dat de topper lekker ligt. Wij wensen je nog heel veel (slaap) plezier van deze topper. Vriendelijke groeten, Janneke M line

Prima matras

Ja slaapt goed

Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. Wij wensen je veel (slaap) plezier van je bestelling. Groetjes Demi M line

Beetje dun maar ligt goed

Prima ondersteuning

Beste Jaap, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling, we vinden het erg fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen en zijn blij dat het topmatras bevalt. Vriendelijke groeten!

Slaapt lekker

Ik lig sinds een paar dagen van mijn nieuwe matras wat ook in mijn nieuwe bed ligt.al was dat niet de bedoeling. Dit is een van de goedkoopste uit de m-line collectie. En het geld is het zeker waard. En ook is de service beter dan bij Emma.

Beste Ron, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling! We zijn blij dat het matras zo goed bevalt en wensen je heel veel (slaap) plezier met je nieuwe aankoop. Vriendelijke groeten!

Matras en topper besteld: ondanks "morgen in huis" levertijd matras 48 dagen

Op 23-02 hebben we twee matrassen besteld. Ondanks op de site vermelde levertijd "morgen in huis" bleek dat voor de e-mail te zijn die we idd een dag later kregen. Daarin stond een wat bijzondere tekst: Voorkeur bezorgmoment: 11-04-2024 navraag leerde dat het "morgen in huis" door leverproblemen idd niet gehaald kon worden. Afwachten of dit gehaald gaat worden. Op zich geen probleem echter de toppers staan nu onuitgepakt te wachten.

Beste Frank, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen! Wel wat jammer dat de leverdatum "morgen in huis" niet gehaald is. Nog heel eventjes geduld en dan kan je van je nieuwe matrassen gaan genieten! Wij wensen je alvast heel veel (slaap) plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten!

Prima matras voor prima prijs

Ik heb nu een aantal dagen op de Wave Light (zachte kant) geslapen en dat bevalt redelijk goed (1.75m, 78kg). De harde kant heb ik niet geprobeerd, ik hou van zacht. Ik heb ook een "echt" M-line Slow Motion matras met traagschuim enzo en daarmee vergeleken is het comfort en de kwaliteit van de Wave Light wel beduidend minder. Zo scheurde bijvoorbeeld bij de eerste keer optillen al een van de (uiterst minieme) lusjes los. Gelukkig was dat makkelijk weer vast te naaien. Ook denk ik dat deze matrassen wat minder lang mee zullen gaan. Dat verschil uit zich dan ook in de prijs. De prijs/kwaliteitverhouding van de Wave vind ik overigens prima. Ook de proefperiode van 125 dagen vind ik fantastisch. Zonder dat had ik het misschien niet aangedurfd deze matrassen te bestellen. De bezorging vond ik wel bijzonder. Ik had 2 matrassen tegelijk besteld in één order, maar toch stond eerst DPD op de stoep met één matras en een uur later PostNL nog een keer met de tweede. Samengevat ben ik tevreden met de Wave Light. Hoe ze zich op langere termijn zullen houden is even afwachten. De ruime proeftijd is in elk geval al heel fijn.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je Wave Light matras! Wat goed dat je de lusjes weer vast hebt weten te maken! Wij wensen je heel veel (slaap) plezier met je nieuwe aankoop! Vriendelijke groet

Super topper

Hi Lindy, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat de topper zo goed bevalt. Vriendelijke groet, Janneke

Effe wennen

De eerste dagen was echt wennen aan het matras maar nu bevalt hij zeer goed.

Hi Alwin, Bedankt voor je beoordeling. We zijn erg blij dat je aan het kussen hebt kunnen wennen, en dat deze nu zeer goed bevalt! Vriendelijke groet, Janneke

Heerlijk matras

Ik ben super blij met mijn matras, en de voorwaarden voor aanschaf waren via de website een stuk voordeliger dan via de fysieke winkel. Kwam er wat laat achter dat ik de bezorgdatum van mijn matras zelf kon aanpassen. Hier wel dankbaar gebruik van gemaakt zodat ik er rekening mee kon houden. Pakket werd netjes boven gebracht, gelukkig want het is geen licht matras, denk niet dat mij dit in mijn eentje was gelukt.

Ligt goed, goede service, mooie prijs. Ik zeg doen :)

fijn matras en fijne service

fijn matras en fijne service

Fijn matras

Goede en snelle verzending. Fijne matrassen, voor ieder wat wils en goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke communicatie over bezorging

Vanaf het begin van de bestelling werd er duidelijk gecommuniceerd over de verwachtingen m.b.t bezorgen en het tijdstip. Keurig gebeld enige minuten voor ze er waren. Matras ligt tot op heden heerlijk. Geen klachten meer van mijn rug. Bovenlaag hangt wat over t.o.v rest van matras maar dit geeft in ons bed geen problemen verder.

Prima matras

Ik slaap nu bijna 2 weken op de Mline matras en bevalt prima. Het voordeel is dat de hard of zachtheid kan worden aangepast.

Heerlijk matras

Goeie service en snelle bezorging! Matras en topper slapen heerlijk

Bestelling is probleemloos verlopen

Bestelling is probleemloos verlopen. Wat mij ook aanspreekt is de ruime termijn van proefslapen en eenvoudige kosteloze retour procedure. Product was goed en compact verpakt en goed te verplaatsen.

Heel positief

De snelle levering, wat niet altijd door andere word nagekomen...

Snelle levering zonder problemen

na de bestelling was het even niet duidelijk welke besteldienst de levering ging uitvoeren. Tijdig opgelost. De levering zelf bestond uit twee handzame dozen met elk een opgerolde matras.

Fijne service

helaas was het matras niet geschikt, maar maar een fijne bezorgers, zowel met brengen als weer afhalen

Super fijn matras, snelle levering

Het matras van m-line ligt echt geweldig!! Mijn partner heeft pijn aan haar rug en ik hou niet van mega harde matrassen. Een lastige combinatie dus. Maar dit matras ligt perfect!! De levering was ook erg snel en ze waren super behulpzaam.

Zeker niet slecht prijs kwaliteit met de 50% korting.

Snelle levering en keurig ingepakt

Heerlijk slapen

Altijd last van me rug op dit matras voelde ik het per dag afnemen ik raad hem zeker aan

Heerlijk slapen

Het matras lijkt mijn lichaam helemaal recht te trekken. Fantastisch!

Top matras

Ben blij met deze aankoop Het matras ligt heerlijk, en het is een stevig matras