Geen productkennis op helpdesk, levertijd klopt niet

Voor het bestellen heb ik gebeld met de helpdesk over de matrassen zelf, maar deze dame wist echt niets te vertellen. De matrassen bevallen heel goed, maar mijn ervaring met de bestelling is minder. Volgens de website zou ik de matrassen de volgende dag in huis hebben, maar het heeft 3 weken geduurd. Als je dus heel snel een matras nodig hebt: Niet doen.

Prima levering

Artikel was niet op voorraad. Na bestelling binnen afgesproken levertijd het product ontvangen.

Zeer positief

Voldoet aan mijn verwachting, slaap weer heerlijk

Ik slaap fantastisch op mijn nieuwe matras

Goed matras voor een goede prijs

Goed matras voor een goede prijs Snelle verzending, klein verpakt Goede retour voorwaarden, Klein verbeterpunt zou zijn dat er een instructie / plaatje bij zit over welke kant de harde en welke kant de zachte is.

Geen snelle reactie op klacht

Bestellen gaat snel, leveren duurt wat langer dan op factuur staat. Moet ik ook voor bellen. Dan klacht gemeld over levering van matras met beschadiging op tijk. Nu 8 dagen later nog steeds geen bericht op klacht.

Goed matras maar veel te hard

Deze Wave by M line matras is op zich een goed product. Het matras is alleen geschikt voor mensen die graag op een hard matras willen slapen. Voor mensen met lichamelijke klachten of zijslapers is dit matras niet aan te bevelen. Het matras geeft heel veel tegendruk, hierdoor kunnen de heupen en schouders niet in het matras zinken en niet de juiste ondersteuning krijgen. Helaas retour doordat het matras niet geschikt is voor mij.

Snelle levering, goede klantenservice maar wel beschadigde dozen

De klantenservice was zeer vriendelijk. Heeft ons goed geholpen en geadviseerd. De levering was met 2 dagen vlot. Helaas waren de dozen bij levering wel beschadigd (kan ook bij transport gebeurd zijn). Het product daarentegen was onbeschadigd.

Echt een heerlijk matras. Ben er zo blij mee.

Is goed

Goed geregeld

prima matras

fijn matras waar ik al gelijk lekker op lig. levertijd was onduidelijk, duurde ongeveer een week en ik kreeg geen melding vooraf dat ie geleverd zou worden. contact met klantenservice vond ik onvoldoende. Maar ik slaap heerlijk en dat is het belangrijkste.

Bijzonder teleurstellend

Volgens PostNL is het matras afgeleverd bij mij wat dus niet het geval is. Hierop besproken met de Wave (Beter Bed) en die gingen eerst een onderzoek instellen bij PostNl. Zelfs een aantal keer zelf moeten bellen met postnl omdat men er niet uitkwam. Uiteindelijk loopt deze zaak nu al 3 weken, moet ikzelf telkens overal achteraan bellen en heb ik nog steeds geen matras omdat ze volgens de procedure van Beter Bed pas overgaan op het aanleveren van een nieuw matras wanneer PostNl uitsluitsel geeft. Als betalende consument word je op deze manier van het kastje naar de muur gestuurd. Dus al met al behoorlijk teleurgesteld in de service.

Simpel en betrouwbaar

Reclame gaf aan 2 voor de prijs van 1 terwijl je uiteindelijk toch voor 2 betaald

Naar behandeld door klantenservice

Goeden surves

Slaapt heerlijk

Slaapt heerlijk

Snel geleverd en snel antwoord.

Onduidelijkheid over levertijd, doos beschadigd

Het was moeilijk om erachter te komen wanneer het matras precies geleverd zou worden. Uiteindelijk is het afgeleverd bij een distributiepunt omdat ik niet thuis was op het moment van levering. De doos viel zowat uit elkaar. Gelukkig was het matras niet beschadigd.

Goed matras, goede dienstverlening

Slapen is weer een genot

Toen ik rechtstreeks bij M- line bestelde had ik even het vermoeden dat ik via een fake-site besteld had en dat ik mijn geld kwijt was, want ik kreeg geen bevestiging zoals dat bij andere firma’s gebruikelijk is. Dat wekt argwaan dus dat is een verbeterpunt voor jullie. Voor de rest alleen maar lof. De levering was volgens plan en na plaatsing van de nieuwe matrassen hoefden we niet meer in de kuilen van de vorige matrassen te kruipen bij het slapen gaan.

Matras na drie weken nog steeds niet ontvangen

Ik wacht al drie weken op mijn matras. Nu na drie weken en talloze keren bellen gaan ze eindelijk uitzoeken waar mijn matras is. Tot op heden geen goede ervaring, zeker niet met de customer service, die mij ronduit onbeschoft je te woord staan.

Alles verliep als afgesproken. Snel geleverd. Stevige Matras is de wave light maar slaapt prima.

Lekkere matrassen met een zachte en wat stevige zijde dus voor ieder wat wils.

Na een paar weken op deze matras geslapen te hebben weet ik zeker dat ie voor mij goed is. Slaap lekkerder sindsdien en heb ik minder rugpijn als ik wakker wordt. Slaap nu ook lekker op mijn buik. Bestellen en leveren ging zoals het hoort.

Zeer zeer slechte communicatie

Ik ben totaal niet op de hoogte gehouden van de levering. Deze is 3 x uitgesteld zonder dat ik op de hoogte werd gesteld. Steeds als ik dan zelf contact op nam kwam de mededeling dat het vertraagd was. Heb steeds zelf moeten bellen. Ben totaal niet door het bedrijf op de hoogte gesteld of gebeld. Ik beveel jullie ZEKER NIET aan!!!! Uitermate slechte service!!!