Matras is niet geleverd.

Wachtend op bericht van Postnl kreeg ik een mail van Mline wat mijn IBAN nummer was, omdat ze mijn aankoopbedrag willen terugboeken. Blijkt dat de matras door Postnl teruggebracht is naar Mline. Geen idee waarom. Gebeld met klantenservice dat ik niet mijn geld terug wil maar de matras wil hebben. Afspraak is nu dat de matras 29 augustus geleverd zal worden.

Slechte klanten service, ze sturen maar geen factuur op

Al 3 weken in het bezet van het matras (ligt goed), maar ik heb nog steeds geen factuur van ze ontvangen. Meerdere gebeld en gemaild, maar nog steeds geen factuur mogen ontvangen. Echt waardeloos. Aan de telefoon en via de mail zeggen ze steeds dat dit na 3 werkdagen vanaf levering wordt gestuurd, maar nooit ontvangen.

Zeer snelle levering

‘s Avonds besteld, de volgende dag in huis.

Niets op aan te merken.

Xx

Prima matras. Levering helaas niet de volgende dag.

Op zich geen probleem als matras na paar dagen komt, maar zet dan niet op de website 'morgen in huis'. Fijn dat je er dezelfde dag op kunt slapen en dat de tijk wasbaar is. Nog niet ge-experimenteerd met draaien van de lagen. Lig prima zoals het nu is.

Fantastisch matras

Slaapt heerlijk, weer super nachtrusten!

Geleverd zoals beloofd

Gedaan wat er op de website staat. Keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Matrassen en topper moet ik nog testen

Snelle levering, geen instructies/handleiding bijgeleverd

Klantenservice moet voor veel vragen doorverbinden

Klantenservice moet voor veel vragen doorverbinden, weten het antwoord niet en als je doorverbonden wordt duurt het nogal lang,en de kans bestaat dat de verbinding wordt verbroken. Zelf 2x meegemaakt.Denk dat het succes (matrassen test consumentenbond) wat teveel voor hun is geworden. Over het matras zelf kan ik nog weinig zeggen, moet nog wat nachten erop slapen. Overigens was de matras bijzonder slecht verpakt, contact over gehad, kasjemuur verhaal, uiteindelijk poging om een goed antwoord te krijgen maar gestaakt! Wat klantenservice betreft kan ik dit bedrijf op dit moment niet aanbevelen, en de matras kan ik nog niet goed beoordelen. Nog te weinig nachten op geslapen maar het begin is goed.

Wat ik persoonlijk vervelend vond is dat je pas één werkdag van tevoren een tijdslot krijgt. Als hij dan op maandag wordt bezorgd krijg je op vrijdag pas een tijdslot... Dat hield in dat ik de maandag geheel vrij moest houden wat vervelend is. Aan de andere kant heb ik contact gezocht en aangegeven dat ik een deel van de dag niet thuis zou zijn en daar is uiteindelijk wel rekening mee gehouden! De bezorging ging verder prima er werd ook 5min van tevoren gebeld.

Heerlijk stevig matras, wel aan de warme kant

Heerlijk stevig matras, wel aan de warme kant

Fijn product, goede levering

Matras is van goede kwaliteit en ligt heerlijk. Voldoet volledig aan de verwachting.

Erg comfortabel maar wel een sterke geur

Het is een hele nieuwe ervaring om op zo’n lekker matras te slapen. Het vormt zich goed naar het lichaam, wat het heel comfortabel maakt. Minpunt is de intense geur van het matras wat in de eerste dagen zorgde voor hoofdpijn en nu na 3 weken nog steeds aanwezig is. Hoop dat deze snel verdwijnt zodat alleen de positieve punten overblijven.

Verzending helemaal fout gelopen.

Postnl heeft het pakketje fout afgeleverd waardoor het veel te laat aankwam. Het item werd na terugvinden retour gezonden. Ik wacht nu nog steeds op terugbetaling.

Slecht

Niet op tijd gekomen 5 dagen later en slecht kwaliteit en vond ik echt te duur voor zo kwaliteit.niet aanraden

Eenvoudig bestellen, betalen en afgeleverd

Snel geleverd, fijn matras

Matras gekocht voor in de vouwwagen. Voor dat doel een heel fijn matras, vele malen comfortabeler dan het standaard geleverde matras. Voor dagelijks thuis zou ik eerder wat hoger segment opzoeken

Prima en verrassend?

Nadat ik de verkeerde matrasmaat had besteld en ik de matrassen wilde omruilen naar de wave (een andere matras) ben ik zeer goed geholpen. Ik kreeg zelfs een grote korting (verrassend!). De aflevering en het omruilen ging echt zeer gesmeerd. Goede communicatie en aardige bezorgers. Top gedaan. Nu nog wennen aan het nieuwe matras. Dat duurt even denk ik. Marianne en Dolf Nijmegen.

Levering driemaal uitgesteld.

Wij hadden de topper besteld en betaald op 20/4 met een voorziene levering op 20/05. Uiteindelijk na 3 maal te zijn uitgesteld werd de matras geleverd op 07/07. De eerste maal moest ik zelf informeren waar mijn bestelling bleef. Daarna werd een standaard mailtje gestuurd. Op geen enkel moment werd er een compensatie voorgesteld.

Fijne matras, goed verpakt.

Ben blij met mijn bestelling; de matras is stevig en slaapt goed. Enig minpuntje was het bezorgbedrijf die de matras -op een regenachtige avond- in de tuin had gelegd. Onbehoorlijk! We waren dus extra blij dat de matras goed in plastic was verpakt.

Slaap lekker

Mooie nieuwe matrassen van M-line

Via website nieuwe M-line matrassen besteld. Ging allemaal snel en soepel. Onlangs afgeleverd in keurige dozen geheel vacuüm verpakt. Zijn benieuwd naar de slaapervaringen de komende tijd.

Kwaliteit die ik gewent was!

Prima matrassen!!!

Keurig volgens afspraak geleverd

Keurig volgens afspraak geleverd

Toffe matras

Deze matras voldoet helemaal aan de verwachting. Ik heb in eerste instantie de hardere kant boven gelegd en wilde gaan experimenteren met ook de zachte kant boven, maar hij lag meteen zo goed dat het er niet van gekomen is. Prima product!