De leverantie was op tijd. Vriendelijke chauffeur. Matras prima. Eerst de harde kant, maar toch omgegraaid

Uitstekend geleverd volgens afspraak

Matrassen werden netjes verpakt op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Zeer slechte communicatie

De leverdatum klopt van geen kant. Als ze deze niet halen dan wordt daar ook niet over gecommuniceerd. Ook bij verzending ontvang je geen enkel bericht. Al met al belooft dit weinig goeds voor de toekomst...

Top ervaring

Superlekker matras, snelle levering en prima communicatie. Daar kan Emma matrassen een voorbeeld aan nemen. We hebben een matras voor de caravan besteld. Deze bevalt zo goed dat we die ook thuis willen

Duidelijke site, correcte levering

Via de site en testen van de Consumentenbond besteld. Ging eenvoudig.

Snelle service, uitstekend matras

M Line Wave Light gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. Na jaren een (te) zacht matras te hebben gehad, ligt de harde kant van dit matras heerlijk.

Slechte communicatie en veel te laat

4 april besteld. Doir drukte levering pas op 6 mei. Dit zou eind mei worden maar pas nadat ik zelf ging bellen kwamen we er achter dat dit pas op 8 juni zou plaats vinden. In middels al een vakantie zonder moeten doen. Waardeloos

De jongens zijn er supertevreden mee!

Na hun vorige matras waar de springveren ongeveer uitsprongen slapen ze nu prinsheerlijk op hun nieuwe matras. Levering was ook prima.

Goed matras, wel een beetje hard, kwestie van wennen (denk ik).

Dit is mijn eerste aankoop via Wavebymline. Snelle aflevering na aankoop en netjes verpakt. De eerste twee weken goed luchten (raam open zetten), want het matras geeft een typische geur af. Tijk over het matras is netjes afgewerkt. Het slapen op dit matras voor zijslapers is goed. Ik zou dit matras alleen aanbevelen als je van een stevig matras houdt.

Heel snel geleverd, fijn matras

Bewust een stevig/stug matras besteld. Ondankns dat ik niet heb proefgelegen voldoet deze lreceis aan mijn wensen. De website informeert daarin dus fijn. De eerste maand bevalt erg goed!

Snelle levering. Een dag na de bestelling was het matras al bij mij thuis. Ik vind het ook een fijn matras.

eenvoudig en snel

eenvoudig snel en en overzichtelijk proces.

Helemaal prima

Op tijd geleverd, goed verpakt, er valt niet op aan te merken

vlot en op genoemd tijdstip geleverd

Niets op aan te merken, van bestelling tot levering alles prima verlopen.

Matras ligt heerlijk

Goede prijs-kwaliteit verhouding. We slapen fijner dan dat we in jaren gedaan hebben.

1 vd 2 matrassen afgeleverd, waar is de andere

Mailbericht: post.nl bezorgd. Geen melding in post.nl app. Na veel zelf !! zoeken komen we erachter dat DPD gaat bezorgen. Dat klopt: de bezorger pleurt 2 matras voor de deur en staat alweer in de lift voordat ee iets kunnen vragen. En waar is nu de tweede matras? Geen communicatie Waardeloos geregeld, zeer ontevreden

Ligt heerlijk

Hele aangename matras. Slaapt heerlijk. Zit wel een beetje een vreemd geurtje aan dat niet makkelijk vervliegt

Besteld volgende dag in huis

Pakket heb ik in ongeschonden staat ontvangen.

Snel en makkelijk

Het bestellen ging erg gemakkelijk. Ook de betaalmogelijkheden zijn fijn, meerdere keuzes. Het enige wat ik zelf minder vind is dat ik 2 matrassen had besteld en hier een dag of 4 bezorgtijd verschil in zat. Leg het namelijk liever compleet nieuw erop ipv maar half..

Ligt perfect

Matras aangeschaft i.v.m. rugproblemen. Matras lig prima en heb minder last van de rug.

Product goed nazorg niet optimaal

Twee matrassen ontvangen waarvan een met kapotte tijk. Doorgegeven en klacht als terecht beoordeeld. Ik denk dan stuur een nieuwe tijk maar nee er komt een service monteur de hele matras omruilen. Heb dit voorgesteld om tijd en kosten te besparen maar dan wordt het stil ineens

Fijn matras, goede klantenservice

Fijn matras- voor een licht persoon (56kg) vind ik de zachte kant zelfs toch nog iets te weinig flexibel om de juiste ondersteuning te bieden. Er was een wat langere levertijd en gedurende die tijd ging het matras ook ineens in prijs omlaag. Toen ik contact opnam met de klantenservice werd daar heel correct mee omgegaan.

Supersnelle levering

2 matrassen besteld en de volgende dag geleverd. Liggen Lekker!

Voor mij niet het juiste matras.

Voor mij persoonlijk en voor mijn partner niet het juiste matras. De zachte kant is zelfs nog te stevig voor ons. We zijn allebei geen zware personen, misschien scheelt dat :-) We sturen hen binnenkort retour. Jammer.

Lange levertijd

De levertijd bleek erg lang te zijn maar na een mail hierover werd er toch nog snel geleverd. Voordeel is dat je met Klarna uitgestelde betaling eerst rustig kijken of alles naar wens is. Je hebt tevens 100 dagen bedenktijd. Prima matras gekocht met een korting via Consumentenbond.