Lange levertijd

De levertijd bleek erg lang te zijn maar na een mail hierover werd er toch nog snel geleverd. Voordeel is dat je met Klarna uitgestelde betaling eerst rustig kijken of alles naar wens is. Je hebt tevens 100 dagen bedenktijd. Prima matras gekocht met een korting via Consumentenbond.

Mijn bestelde matras werd snel bezorgd

De bezorging van mijn bestelde matras was super snel, zelfs eerder dan was aangekondigd!

Stevig en zacht en irriteert niet na lang slapen

Heb inmiddels een aantal matrassen gekocht en deze kan ik wel aanbevelen. Mijn gewicht is rond 70 kg. Matras wordt niet te warm en het materiaal is prima. Dwz je wordt niet wervelig als je er lang op ligt. Goede veringen en prima tegendruk

Blij met de eerste weken nieuw matras

Ik heb dit matras nu enkele weken en ben er erg blij mee. Ik slaap op de hardere kant en dat ligt goed. Veel minder last van mijn rug bij het opstaan dan bij een ander ingezakt matras.

Fijn matras, slechte communicatie

Na een aantal weken wachten ontvingen wij zonder vooraankondiging van levering de verzendingsmail van PostNL na middernacht. Dezelfde ochtend werd het pakket al geleverd. Omdat er geen rekening mee te houden was, is het ook nog eens afgeleverd bij de buren. Matras zelf is fijn, maar communicatie moet beter.

Alles top!

Matras besteld. Werd duidelijk aangegeven wat de levertijd was. Voor de bezorging werd ik op de hoogte gesteld van de levering. Het matras was gemakkelijk boven te krijgen (vacuüm verpakt). Verder is het een heerlijk matras doe goede ondersteuning bied. Ben er erg blij mee.

Fijn matras, prima levering en informatie

Slaapt heerlijk

Perfecte service

Ik heb een tweepersoonsmatras besteld. Het werd snel en op tijd bezorgd en lag zeer goed. Helaas had ik het verkeerde formaat besteld, en was het voor mijn bed juiste formaat niet leverbaar. Daarop is het matras zonder probleem teruggehaald en de aankoopsom geretourneerd.

Mijn zoon is blij

Gekocht voor mijn zoon (10 jaar) en hij is er heel blij mee. Ideaal dat je hem kan omdraaien nr hard of zacht.

Prima bed, wel snel een klein defect.

Ik heb een aantal keer op het bed gelegen. Gekocht voor de harde kant, maar uiteindelijk geef ik de voorkeur aan de zachte kant. Toch erg handig dat je kan uitproberen en kiezen! Aan de zijkant zitten lussen waarmee je het bed kan optillen. Erg jammer dat er al een lus stuk is gegaan nadat ik deze een paar keer heb gebruikt.

Super matras !

Heel fijn matras. Uitpakken ging heel simpel, geen mesje nodig gehad, gewoon de ompverpakking eraf halen en dan rolt het matras zich zo uit en is in no time op zijn volle dikte. Hij ligt heerlijk, Los van het feit dat je hem harder en zahcter kunt maken naar eigen wens, is het vooral heel fijn dat je de tijk er heel makkelijk af kunt halen om te wassen. Had hem jaren eerder moeten kopen

Heerlijk slaapgenot.

Het blijft toch altijd weer een hele belevenis. Een matras online uitzoeken. Je moet het er toch weer een tijdje mee doen en een goede nachtrust is essentieel. MLine heeft zijn beweringen meer dan goed gemaakt. Uitgebreide voorlichting op de website zodat je de juiste keuze kon maken. Wij hebben in ieder geval geen spijt om met MLine in zee te zijn gaan. Slapen heerlijk en komen eindelijk weer eens tot rust.

Prima matras

Sinds een paar weken in het bezit van een wave matras en het ligt heerlijk. Ondersteuning op de juiste plaatsen en verder heerlijk slaapcomfort.

Vandaag besteld, morgen geleverd. Top!

Mijn online bestelling bij Wavebymline liep werkelijk gesmeerd. Op vrijdagavond besloot ik 2 matrassen te bestellen. Ik verwachtte dat de levering pas na het weekend zou plaatsvinden, maar de opvolgende email berichten beloofden mij een levering op zaterdag. Als beloofd werden ze zaterdag rond 11 uur in de ochtend al geleverd. Helemaal geweldig! Goed gecommuniceerd, super uitgevoerd!

Goed en snel

Goedcen snel geleverd

Topmatras voor een fijne prijs

Vergelijkbare MLine matrassen bij de verschillende bedden speciaalzaken zijn vaak bijna dubbel zo duur. Deze matras is tevens door de draaibare toplaag ideaal aan te passen.

Top ervaring

Wij zijn zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het Wave matras. Inmiddels de tweede i.v.m. een groter bed.

Ik slaap weer lekker

15 jaar oude matras vervangen, het was een openbaring om weer goed te kunnen slapen

Duidelijke communicatie

Levering binnen een week, duidelijke communicatie over hoe wat waar wanneer. Zeer tevreden

Eenvoudig bestelproces, onduidelijke levering

Heel eenvoudig om een nieuwe matras te bestellen, de leverdatum werd meteen de volgende dag bevestigd. Het tijdvak van levering 1 dag van te voren, perfect geregeld! Alleen 1 opmerking, als de bezorger (beter bed, matras 180x200) een half uur tot tien minuten voor aflevering telefonisch contact opneemt, zou het ook fijn zijn als ze even bellen dat het drie kwartier na het afgesproken tijdvak gaat worden, ik begrijp dat je niet alles kunt voorzien wat er op de weg of bij eerdere leveringen tegenzit, maar het geeft iets meer rust als je weet waar je aan toe bent.

Goed matras, snelle levering.

Niet zo best

Wordt gewoon een maand te laat geleverd, terwijl een dag vóór de beoogde levering nog werd verteld dat er gewoon geleverd zou worden. Of dat nou aan beterbed ligt of aan Wave by M is niet duidelijk. Matras is wel prima.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goed verpakt Er zat alleen niets bij om de verpakking van matras open te maken, dit wordt wel vermeld dat het in de doos zit

Ligt lekker, snel en netjes geleverd

Ligt lekker, snel en netjes geleverd

Waardelos

14 juni heb ik matras besteld bij Mline. tweede dag was mijn bestelling binnen gekregen, maar het was verkeerde maat. Volgende dag Ik had Contact opgenomen met Mline en uitgelegd dat ik vanwege mijn gezondheid s probleem ( nieuwe heup gekregen) was noodzakelijk om nieuw matras te hebben. Ze konden pas 5 juli matras die verkeerd gebrachte matras omruilen, niet eens sorry gezegd op eigen gemaakte fout, of naar een andere oplossing gezocht. Na de paar keer bellen had ik mijn bestelling geannuleerd, en verkeerd bezorgde bestelling werd 27 juni opgehaald door Beterbed. Nu wacht ik mijn geld terug storting. Inga

Linie 27 5405AR Uden