Niet zo best

Wordt gewoon een maand te laat geleverd, terwijl een dag vóór de beoogde levering nog werd verteld dat er gewoon geleverd zou worden. Of dat nou aan beterbed ligt of aan Wave by M is niet duidelijk. Matras is wel prima.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goed verpakt Er zat alleen niets bij om de verpakking van matras open te maken, dit wordt wel vermeld dat het in de doos zit

Ligt lekker, snel en netjes geleverd

Ligt lekker, snel en netjes geleverd

Waardelos

14 juni heb ik matras besteld bij Mline. tweede dag was mijn bestelling binnen gekregen, maar het was verkeerde maat. Volgende dag Ik had Contact opgenomen met Mline en uitgelegd dat ik vanwege mijn gezondheid s probleem ( nieuwe heup gekregen) was noodzakelijk om nieuw matras te hebben. Ze konden pas 5 juli matras die verkeerd gebrachte matras omruilen, niet eens sorry gezegd op eigen gemaakte fout, of naar een andere oplossing gezocht. Na de paar keer bellen had ik mijn bestelling geannuleerd, en verkeerd bezorgde bestelling werd 27 juni opgehaald door Beterbed. Nu wacht ik mijn geld terug storting. Inga

Heerlijk matras (Wave Light)

Na een eerdere teleurstellende ervaring met de Wave by Mline die mij te zacht is, toch gekozen voor de Wave Light . Deze eenvoudigere versie van de gewone wave bevalt wel heel goed. De Wave Light is een stevig matras. De zachtere kant is ook nog behoorlijk stevig. Opvallend is dat je volgens de gebruiksaanwijzing het matras elke maand een slag moet draaien zodat hoofd- en voeteneind worden omgedraaid, maar OK. Goede keuze voor wie van een stevig matras houdt.

Verkeerde informatie , tijd klopte niet , geen antwoord op mijn vraag gekregen.

Te veel onnodige stress vanwege het feit dat op de site staat dat zij via pakketbezorgdienst post.nl bezorgen en dan na de bestelling blijkt dat er via pakketbezorgdienst DPD bezorgd ging worden. Had ik dit van te voren geweten had ik NIETS besteld, want DPD is de SLECHTSTE bezorgdienst die ik ken met TE VAAK problemen, eigen ervaringen! DPD mijd ik daar waar maar kan. vanwege : Bijv. Niet aanbellen. De klant niet de tijd geven om naar de deur te komen, Het onbeheerd neerzetten van spullen, zelfs in de stromende regen , in de modder en het wordt zelfs letterlijk over een schutting gegooid en bij de buren leveren ze het niet af. Dit is gelukkig NU NIET gebeurd, want ik was gelukkig thuis. Op mijn email vraag ( 9 juni 2022) aan de klantenservice is NOOIT antwoord gekomen ( ook niet in de spam). En de aangegeven tijd klopte ook niet, wij kregen te lezen dat het dinsdags bezorgd zou worden en ineens staat de DPD bezorger (zonder ook maar ruim op tijd een email te hebben ontvangen) op de maandag aan onze deur. Daar reken je dan niet op. De risico's zoals hierboven beschreven hadden dus gewoon kunnen gebeuren, iets dat bij post.nl NOOIT gebeurd

Slaapt heerlijk

Nu enkele weken het matras in huis. Slaapt heerlijk. Minder last van mijn rug en gewrichten.

Fijn matras, snel geleverd.

Alleen jammer dat de toevoeging van mijn adres niet vermeld werd. Gelukkig gaf de bezorger het pakket aan mij en niet aan de buren.

Snelle levering. In doos afgeleverd en op rol. Zelf ontdoen van folie en en ontrollen. In de doos zat geen gebruiksaanwijzing (welke kanten je kon draaien en wat hard en zacht was) maar dat staat heel duidelijk op de website.

Matras nog niet gebruikt ivm afwachting van het bed

Matras nog niet gebruikt ivm afwachting van het bed

Hele fijne matras

Hele fijne matras. Slaap op de 'zachte' kant.

Teleurstellend

De ronkende marketing van Wavebymline is vele malen beter dan het matras zelf. Het matras is erg zacht en daar moet je van houden. Volgens de marketing kun je het matras aanpassen waardoor er een harder of zachter matras zou moeten ontstaan. Ideaal zou je zeggen, voor elk wat wils. Echter in de praktijk maakt het vrijwel niets uit welke combinatie je kiest. Ook de hardste combinatie is heel zacht. Wil je het matras terugsturen dan kan het zo maar zijn dat de eerstvolgende ophaal gelegenheid pas over 6 weken is. Dus nog 1,5 maand met een groot en onhandig matras in huis. Positief is wel dat je 125 dagen kunt proefslapen.

Keurig volgens afspraak geleverd.

Tot nu toe hersteld het bed zich van alle indrukken. Het voelt goed.

Heerlijk matras

Heerlijk matras, zeer scherp geprijsd, maar levering binnen 24 uur konden ze niet waarmaken. Jammer dat de levering van zo'n groot product niet beter afgestemd kan worden.

Bestelling nog niet ontvangen

Na inmiddels 3 weken wachten is mijn bestelling die 'morgen in huis' zou zijn nog steeds niet geleverd. De klantenservice geeft hier ook geen enkele duidelijkheid over en zegt dat ik moet afwachten, tot wanneer is niet duidelijk...

Goed matras voor niet te veel geld

Redelijk hard, maar zeker niet oncomfortabel. Goede beluchting.

Super geslaagd

Snel geleverd en prima matras

Teleurgesteld

''Vandaag besteld, morgen in huis'' was bij mijn bestelling eerder ''Vandaag besteld en we weten niet wanneer we gaan verzenden''. Misleidend en teleurstellend. Ook de klantenservice meerdere malen proberen te bellen op werkdagen binnen kantoortijden maar nooit iemand aan de lijn gekregen. Alleen telkens een bandje dat aangeeft dat ik zsm word geholpen. Nou niet dus. Dit kan echt niet! Aan andere beoordelingen te zien ben ik niet de enige met deze ervaring dus misschien moeten jullie hier een keer wat aan gaan doen!

Matras kwam een week later dan het mailtje zei.

Met de service zelf was niks mis. Prima levering. Netjes afgeleverd, goed verpakt.

Toch snel bezorgd terwijl ik dat niet wilde

Dit zegt niets over het product, maar over de service aan de telefoon. Ik moest erg lang wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Ik wilde de bezorgdatum ivm verhuizing een aantal dagen later. Dat keam voor elkaar volgens de telefoniste. Toch werg het matras de volgende dag bezorgd. Heel vervelend omdat we toen nog niet verhuisd waren en het niet konden aanpakken. Jammer!!

Fijn matras, stevig en toch zacht

Fijn matras. Stevig en toch zacht genoeg voor mij. Hij is behoorlijk dik, dus let goed op of het in het bed past. Levertijd is niet (altijd) binnen een dag. Ze werken met post nl. Wij bestelden ruim een week voor de kerst en hebben 4 werkdagen levertijd gehad.

Slecht

De bezorging was niet handig gepland aanpassen kon niet De tijd was tussen 13.15 en 17.15 Ik had geregeld dat er iemand in mijn huis was. De desbetreffende persoon was er om 12.40 u en wat schetst de verbazing…. De matras is in doos voor de voordeur gezet geheel buiten de aangegeven tijd!

Nog altijd geen matras binnen

Het is dat ik weet dat het product goed is maar de levering laat nogal lang op zich wachten. Zou de volgende dag in huis zijn maar inmiddels 3 weken verder en nog niets ontvangen. Deze enquête is er eerder dan het product. Inmiddels meerdere malen telefonisch & per mail contact gehad maar zelfs de klanten service kan mij niet vertellen wanneer het product gaat komen. Erg jammer dit! Wat zacht is uitgedrukt. Mijn advies, licht je klanten beter en pro-actief in en ben eerlijk over wachttijden!

Goede aanbieding maar lange levertijd

Matras gekocht met 50% korting, aangegeven levertijd ca. 7 weken. Na afloopactie (1 oktober) was levertijd opeens 8 dagen voor nieuwe bestellingen. Levertijd werd niet aangepast aan nieuwe situatie. Wel zeer tevreden over het matras.

Hard matras met kuilen

Het matras heeft een harde en een minder harde kant. Ook heeft het matras zogenaamde comfortzones waardoor schouders en heupen dieper wegzakken in het matras. Deze zones zouden lichamelijke klachten moeten voorkomen maar deden bij mij het tegendeel. Ook heeft het matras een sterke chemische geur die na 2 maanden nog steeds niet weg was. Het matras gaat daarom retour.

Linie 27

5405AR Uden