Snelle levering!

Snel verzonden prima onderdeel

Snel verzonden prima onderdeel goede prijs

wat een TOP SERVICE

Bestelling geplaatst, kreeg helaas een verkeerd onderdeel binnen, kan altijd gebeuren, maar met 1 telefoontje met een zeer aardige medewerker gesproken te hebben, de volgende dag het juiste onderdeel binnen. TOP SERVICE

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze nazorg. Door alle drukte was er helaas iets verkeerd gegaan bij het verwerken van uw order, u heeft meteen contact met ons opgenomen zodat wij het snel voor u konden oplossen. Wij vinden het belangrijk om het zo goed mogelijk op te lossen. Daarom hebben wij wegens het ongemak ook nog 3 setjes antibacteriële geurkorrels meegestuurd. Met vriendelijke groet, Het team van Onderdelen Winkel Online

Toppe service

Gebeld en binnen een paar dagen het product in huis, vriendelijke meneer aan de telefoon.

Volgens verwachting

Makkelijk de gewenste onderdelen te zoeken op de website en te bestellen

Snel mijn dyson onderdeel in huis

Mijn dyson was defect, en hier het used onderdeel kunnen aanschaffen voor een schijntje van de nieuwprijs! Top!

Netjes keurig

Voldeed exact aan het bestelde en de verwachting Keurig bezorgt en verpakt Gr...William

Snelle levering, prima product.

Prima geholpen. Na de levering gebeld voor advies van de reparatie. Keurig geholpen!

Prima !!

DE bestelde goederen waren met 3 dagen in his en werkten zoals verwacht.

Komen afspraken na en een snelle levering

Zijn telefonisch makkelijk bereikbaar en komen afspraken na. Een snelle levering van het bestelde product

conform afspraak geleverd

De motor voor de dyson stofzuiger is snel geleverd. De motor was netjes verpakt.

Ik had een parketborstel van Dyson besteld. Voortreffelijke service en duidelijke site/aanbod

Vlotte correcte levering

Gemakkelijk om de juiste keuze te maken

Positief

Mondstuk Dyson stofzuiger stuk, bij Dyson zelf konden ze ons geen alternatief aanbieden daar dit stuk uit de handel was genomen. Met onze aankoop bij jullie kunnen wij het toestel toch nog gebruiken

super

nieuwe filters, als het ware een nieuwe stofzuiger! zo handig, geen geloop of gezoek of gevraag, alles tip top en puik besteld. dank u wel

Top bedrijf!

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Perfect geregeld.

Hulpvaardig en snel

Prima hulp per Whatsapp bij het zoeken naar het juiste stofzuiger onderdeel. Volgende dag in huis. Erg fijn.

Top bedrijf

Heb een mailtje gestuurd en gevraagd om een onderdeel voor mijn Dyson Stowaway. Kreeg snel een berichtje terug met een link welk ondereel zou moeten passen. Onderdeel gevonden, besteld en binnen een paar dagen ontvangen. Snelle service.

top winkel en snelle service

top winkel en snelle service.

Goede ervaring

Heb maar 1 opmerking. Als de betaling niet doorkomt geef dan even een seintje. Verder niets anders dan lof over de snelheid van leveren toen de betaling wel ontvangen was. Met excuses van VISA CARD !

Snelle volledige levering

Mijn bestelling was binnen een dag geleverd in een ruimtebesparende, maar volledig geschikte verpakking. Ik ben zeer tevreden!

Via marktplaats gevonden, contact was goed, de zuigmond voor mijn Dyson paste door een verloopstuk.

Zeer correct

Klantvriendelijk, correct, stipt. Zeker aan te bevelen

Levering sneller als verwacht en past prima.

Perfectie

Tijdig het juiste onderdeel geleverd met duidelijke communicatie Netjes verpakt Meer moet dat niet zijn Absolute aanrader