Super snelle levering

GROTE BLIJ!

top en snelle levering

Bijna 5 sterren

In principe een mooie kleine zaak, waarschijnlijk vanuit huis, goed aantal onderdelen, verzending was snel. Echter... (dit aan de verkoper gericht) plak geen reclame stickers op de dure originele producten. En al helemaal niet stickers die moeilijk te verwijderen zijn en dus lijmresten achter laten op je relatief-dure originele onderdeel. Dit zal bij veel mensen averechts werken. Doe evt de sticker er los bij OF gebruik een heel makkelijk verwijderbare sticker (liever niet). Anders had het 5 sterren geweest. Aanbevelen doe ik nog wel ‘ja’, ervanuitgaande dat deze suggestie serieus overwogen wordt.

Snel en correct geleverd

Bestelde goederen werden snel en correct geleverd. Duidelijke aanduiding welke dyson-producten al dan niet compatibel waren.

Product was gebruikt met duidelijke gebruikerssporen

Ik wist dat ik een gebruikt artikel kocht maar wat ik niet had verwacht is dat ik de haren van de vorige eigenaar erbij kreeg. Deze zaten verwikkeld in de wieltjes van het onderstel, erg smerig toch wel. Levering was verder goed en op tijd. Er is met mij contact opgenomen om dit uit te leggen, dit had niet mogen gebeuren en om excuses aan te bieden, heel netjes.

Binnen twee dagen was de bestelde batterij in huis. Monteren en klaar. Geen probleem. Vriendelijke groet Cor Wijsman.

Prima.

Goed contact, snelle levering.

onderdeel perfect inclusief schroefjes en 100% conform beschrijving

Duidelijke website, snel geleverd en perfect passend

Snel en zeer keurig verpakt is het bestelde onderdeel geleverd

Ondanks deze periode, zeer snel en correct geleverd!

Was eerlijk wat wantrouwig. Maar kijk, toch bestelling geplaatst met snelle correcte levering!

Besteld en volgende dag in huis.

Goede ervaring

Ik ben heel tevreden over de levering en het product.

het is goed bevallen het is aan te bevelen

Het was prima in orde

Snel en correct

Snel en correct

uitstekend

prima service, levering volgens afspraak, deftige verpakking !

super snel geleverd, binnen 24 uur

onze Dyson stofzuiger werkt weer als vanouds, perfect

Zeer tevreden!

Snelle respons op mijn vraag met goed advies. Vlotte afhandeling van bestelling (dyson motor) en ultrasnelle levering.

Geleverd wat ik had besteld

Snelle levering van wat ik had besteld dus prima

Snelle levering en juiste onderdeel ls niet origineel.

Even vlottevplatsing als origineel en functineert prma.

Alles is correct verlopen. De bestelling is vlug geleverd.

Erg tevreden

Snelle levering voor redelijke prijs

perfecte en verzorgde service.

Ik werd gebeld om het serienummer te kennen van mijn stofzuiger. er zijn zoveel verschillende modellen van Dyson waardoor dit onmisbaar is om het juiste wisselstuk te hebben. het gaf mij een veilig gevoel. De prijs ligt wel hoger in de markt, maar het is met plezier betaald.

Professioneel.

Zeer vlotte, correcte en professionele afhandeling van de bestelling.

Lekker snel geregeld

Prima ervaring mee