Klantvriendelijk en betrouwbaar

Heel klantvriendelijk, goed geholpen via de telefoon Op tijd binnen en betrouwbaar

Prima in orde

Alles prima in orde en snelle levering top

geweldig

ik was op zoek naar onderdelen voor een dyson en in België zat ik met een wachttijd van minstens 10 weken. plots kwam ik dan bij jullie uit en de volgende dag wisten jullie mijn onderdelen reeds te leveren in België. gewoon een perfecte service !!!

Snelle levering na deskundig advie!

Prettig contact!

Heel tevreden

Vlug geleverd netjes verpakt Alles prima in orde!

Goed product, zoals besteld

Prima ervaring. Zou er weer bestellen. Enige nadeel is hoge bezorgkosten.

Zoals het moet!

Perfect.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ben je ook hier terecht gekomen en denk je vertrouw ik dit wel? Die vraag had ik ook, met afterpay deze motor gekocht. Super snel geleverd en goede originele kwaliteit. Onze stofzuiger doet het weer goed voor een lange periode.

snelle levering en goede prijs

via deze site vond ik voor mijn stofzuiger van dyson een vervangstuk. wel tweedehands maar goede kwaliteit en zeer goede prijs. top !

Alles binnen no time geregeld

Ik was verrast door de snelle en complete levering

perfect

Bestelling geplaatst,na 19,00uur.Dag erna bevestiging en bericht van verzending.Dag erna in voormiddag levering,alles perfect in orde.

Uitsetkende dienstverlening.

Vriendelijke en correcte uitleg op mijn vraag.

Alles volgens afspraak

Doen wat ze beloven klasse

Zeer goede online shop !

Onderdeel voor onze stofzuiger besteld. De dag erna al in huis. Goede service ! We bestellen bij jullie zeker nog als we iets nodig hebben.

Razendsnelle service met een grote "S"!

Bestelling doorgevoerd, groot gebruiksgemak via de website en enkele dagen later reeds op mijn wenken bediend! Service met een zeer grote "S". Dankjewel!

Juiste Dyson producten geleverd en op tijd!

Nu al 2 Dyson producten bij hen besteld. De volgende dag zouden ze geleverd worden en dat is ook gebeurd. De heer Dinkelaar heeft zich naar mij toe zeer coulant opgesteld inzake een gebruikt Dyson reservoir. Hulde! Ik zal zeker United Electronics / Onderdelen Winkel Online aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. B.Jonathans

Snel en groot assortiment

Snelle levering van stofzuigerslang.

Geweldige service en razendsnel bezorgd

Ik had een vraag over het onderdeel dat ik nodig had voor mijn Dyson stofzuiger en de medewerker heeft gelijk het juiste item voor me gezocht en beloofde het gelijk te verzenden na betaling. De volgende dag had ik het onderdeel ontvangen. Ik ben erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Geweldige service dus en razendsnel bezorg. Hartelijk dank!

Zeer tevreden over de levering

Onderdeel werd snel geleverd. Het contact per mail was ook prima

Prima product

Vanaf bestelling tot en met levering en installatie van het reserve onderdeel is alles naar volle tevredenheid gegaan

Super goed gecommuniceerd

Keurig ontvangen een dag na dat ik het besteld had

Groot assortiment

Groot assortiment en zeer snelle levering! Ben zeer tevreden, kom zeker online nog terug.

Snelle correcte levering

Onderdeel besteld, zeer snel geleverd, in goede verpakking. TOP!

Goed product en goede levering!

Gewoon goed

Snel en producten zijn goed

Het zijn tweede hand producten, maar ben er erg blij mee!