Goed produkt en snelle levering

Goed alternatief voor onze stofzuiger en werkt perfect. Levering was heel snel.

Past op de dyson, borstel ook geschikt voor PVC vloeren, ik ben er blij mee.

Prima geregeld

Goed geregeld.

prima geholpen en voorzien van juiste advies!

Prima service weer! We zijn prima geholpen en voorzien van juiste advies! Gr, Randy

Snelle verzending goed verpakt Toppie!

Prima kwaliteit, snel bezorgd in een deugdelijke verpakking.

Correct proces

Fijn, dat ik snel na de bestelling de goederen aangeleverd heb gekregen. Goed geregeld.

Perfect.

Duidelijke site en snelle + goede levering

Het juiste Dyson-onderdeel snel geleverd.

De motor van mijn Dyson stofzuiger was kapot. Heb een merkloze motor besteld. Snel geleverd, past perfect. Maakt wel meer lawaai dan de originele motor.

Perfect, ik had een originele nieuwe Dyson motor besteld en de volgende dag kon ik weer stofzuigen

L.S. Van onze Dyson DC37 stofzuiger raakte de motor stuk, een originele nieuwe Dyson motor besteld bij de Onderdelenwinkelonline en de volgende dag na montage hiervan konden wij weer stofzuigen ! Pefect geregeld ! J.J.M. Juurlink

Tevreden snel geleverd. Het onderdeel is het juiste en werkt. Hopenlijk heb ik er lang plezier van

zeer goed

snelle levering goede onderdeel stofzuiger weer als nieuw hiervoor mijn dank

Prima afgeleverd

In het weekend besteld, de website is overzichtelijk en het afrekenen ging prima. Post NL was een dag te laat met afleveren, maar dat lag niet aan onderdelenwinkel.nl.

Zo makkelijk als het bestellen ging, zo makkelijk was de levering. Producten snel binnen!

Snel geleverd. Product als verwacht.

Snelle levering en de parketborstel past perfect aan onze Dyson V8. Kop is lekker soepel/licht, waardoor hij makkelijk te hanteren is. Prima koop!

Zeer accurate medewerker en goede website

Doordat ik meende dat mijn Dyson DC37 cycloon niet meer functioneerde, wilde ik die bestellen bij de Onderdelenwinkelonline.nl De medewerker belde mij op met de tip om toch een vernauwd gedeelte van de zuigslang te onderzoeken of deze niet verstopt was. Dit bleek dus inderdaad het geval, waardoor aankoop niet meer nodig was. Het reeds gestorte bedrag werd binnen 24 u. terugbetaald aan mij.

Prima!, vlot, juiste artikel, netjes verpakt

Alleen in de voorwaarden bij de review staat dat ik mijn e-mail prijsgeef... of het is op zijn minst onduidelijk. Beetje raar. Motiveert niet echt om een review te schrijven Nep e-mail ingevoerd evenals de verplicht in te vullen woonplaats. Geen zin in. Daarom ster minder.

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw e-mail wordt alleen met ons gedeeld, deze komt niet op de beoordelingspagina te staan en is niet door andere klanten te zien.

Goede en snelle service

Prima site die je ook nog eens goed te woord staan per telefoon.

Prettig te woord gestaan en prima geadviseerd

Goede service door even te bellen over de juistheid vd bestelling

Ik kreeg een telefoontje over mijn bestelling want de medewerker had vragen over mijn bestelling. Ik had nog een andere bestelling gedaan en de medewerker zag dat die tegenstrijdig waren. Bleek dat ik de verkeerde stofzuigermotor had besteld. Telefonisch iAd at recht gezet en het verschil direct teruggestort op mijn rekening. Heel alert en klantgericht!

tevreden

tevreden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Besteld en zeer snel geleverd, sneller en beter kan niet. Topper.

Ook de belservise is prima welke mij goed geholpen heeft.

Verkeerde onderdelen en portokosten kaart PostNL gekregen!

nderdelen voor de stofzuiger kwamen vlot binnen. Alleen niet volgens beschrijving, onderdelen waren niet orgineel en de beschrijving op de site hiermee misleidend. Nog storender, een kaart van portokosten kreeg ik van PostNL, omdat deze winkel niet genoem postzegels heeft geplakt. Terwijl ik wel voor verzendkosten heb betaald! Ik hierachteraan mailen naar stofzuigeronderdelen, niets meer van gehoord. Heeeel slordig.

Dat is spijtig om te horen, jammer om te zien ook dat u de beoordeling nog niet gewijzigd heeft. Uw opmerkingen over misleidende tekst en dat u niets meer van ons hoort zijn totaal misplaatst. Wij hebben direct telefonisch contact met u gehad over de filters die binnen gekomen zijn. En hierbij hebben wij ook uitgelegd dat het motor filter er anders uit ziet dan op de foto, net zoals in de omschrijving van het product op de website is aangegeven. U gaf hierbij aan dat u het niet goed begrepen had en het in orde was. (het filter wat wij hebben verstuurd is ook nog eens een verbeterd filter met betere kwaliteit) Vervolgens heeft u een kaart ontvangen van de Post NL dat er extra porto kosten betaald moet worden, dit is een fout van de Post NL. Ze gaven aan dat het pakket te groot was maar ze hebben het alsnog door de brievenbus gekregen. Hier hoeft te klant tevens nooit voor op te draaien. Daarover heeft u een mail gestuurd op zaterdag 31 augustus en deze beoordeling al op zondag geplaatst. Op zaterdag zijn wij gesloten dus dan kunnen wij niet op e-mails reageren. Wij hebben de week daarna u meteen een aantal keer proberen te bellen zonder succes om dit te bespreken maar u gaf aan dat u daar geen tijd voor had en de beoordeling wel ging wijzigen. Met vriendelijke groet, Onderdelen Winkel Online

Perfect geregeld.

Een maatschappij wat aan te bevelen valt. geeft antwoord op de vragen. Alleen Post Nl. liet het afweten

Snelle levering. Goed product.