Besteld en zeer snel geleverd, sneller en beter kan niet. Topper.

Ook de belservise is prima welke mij goed geholpen heeft.

Perfect geregeld.

Een maatschappij wat aan te bevelen valt. geeft antwoord op de vragen. Alleen Post Nl. liet het afweten

Snelle levering. Goed product.

Verkeerde onderdelen en portokosten kaart PostNL gekregen!

nderdelen voor de stofzuiger kwamen vlot binnen. Alleen niet volgens beschrijving, onderdelen waren niet orgineel en de beschrijving op de site hiermee misleidend. Nog storender, een kaart van portokosten kreeg ik van PostNL, omdat deze winkel niet genoem postzegels heeft geplakt. Terwijl ik wel voor verzendkosten heb betaald! Ik hierachteraan mailen naar stofzuigeronderdelen, niets meer van gehoord. Heeeel slordig.

Dat is spijtig om te horen, jammer om te zien ook dat u de beoordeling nog niet gewijzigd heeft. Uw opmerkingen over misleidende tekst en dat u niets meer van ons hoort zijn totaal misplaatst. Wij hebben direct telefonisch contact met u gehad over de filters die binnen gekomen zijn. En hierbij hebben wij ook uitgelegd dat het motor filter er anders uit ziet dan op de foto, net zoals in de omschrijving van het product op de website is aangegeven. U gaf hierbij aan dat u het niet goed begrepen had en het in orde was. (het filter wat wij hebben verstuurd is ook nog eens een verbeterd filter met betere kwaliteit) Vervolgens heeft u een kaart ontvangen van de Post NL dat er extra porto kosten betaald moet worden, dit is een fout van de Post NL. Ze gaven aan dat het pakket te groot was maar ze hebben het alsnog door de brievenbus gekregen. Hier hoeft te klant tevens nooit voor op te draaien. Daarover heeft u een mail gestuurd op zaterdag 31 augustus en deze beoordeling al op zondag geplaatst. Op zaterdag zijn wij gesloten dus dan kunnen wij niet op e-mails reageren. Wij hebben de week daarna u meteen een aantal keer proberen te bellen zonder succes om dit te bespreken maar u gaf aan dat u daar geen tijd voor had en de beoordeling wel ging wijzigen. Met vriendelijke groet, Onderdelen Winkel Online

Prima geholpen

Prima geholpen. Uitstekend

Snel en duidelijk

Via mail goed geholpen waardoor ik het juiste product kon bestellen. Geeft vertrouwen.

Prima en snel.

Behoeft weinig omschrijving: probleemloos en super snel👍

Zeer snelle toezending

Snelle levering vrijdag besteld en zaterdag in huis!

Snelle levering vrijdag besteld en zaterdag in huis!

Perfecte service meer hoeft niet gezegd te worden👍

Duidelijk, snel, en goed

De onderdelen zijn gemakkelijker en duidelijk te bestellen op de website. De verwerking en levering gebeuren snel. Geleverde producten zijn zoals beloofd.

prima onderdelen winkel

het goede onderdeel dankzij de overzichtelijke website snel gevonden, en geleverd zoals beloofd.

Besteld en volgende dag al thuisbezorgd. Ik ben super tevreden hiervoor.

Snel en goed!

Goed en snel

prima geregeld en levering ander dag !!

ene dag besteld en ander dag netjes op tijd geleverd !!

Snelle service.

Ik zocht een onderdeel voor mijn Dyson stofzuiger. Goed te vinden op de website. Alleen als.ik de details van een onderdeel bekijk en vervolgens terug wil naar het vorige menu dan kan dat niet en moet ik opnieuw alle zoekcriteria ui nvoeren. Verder erg tevreden over de snelle service.

Zeer goede en snelle service echt een aanrader.

correcte levering

gemakkelijke website om te bestellen, goede producten en een heel snelle levering

zeer goed

prima service en goed en snel geholpen

geweldig

Supersnelle levering en perfect verpakt.

Gewoon volgens bestelling geleverd

Alles correct uitgevoerd zonder enig gedoe

vriendelijk en deskundig advies.

Super echt alles op voorraad én zelfs een belletje als levering product iets langer duurt

Perfect geholpen

Telefonisch advies goed en duidelijk.Snelle levering