Snelle levering, goed product!

Ik had makkelijk via de mail contact en mijn bestelling werd daarna snel geleverd. Tevreden met dit bedrijf en de werkwijze!

Dit is klantenservice!

Mijn Dyson DC19 werkte opeens niet meer en ik dacht dat het aan de motor lag. Dus motor besteld en vervangen maar helaas, werkte nog niet. Toevallig moest ik toch in de buurt zijn en had vooraf gebeld om een afspraak te maken om de stofzuiger af te geven en aan te bieden ter reparatie. Lang verhaal kort: oude motor was nog goed, het lag dus aan de kabel haspel. Dit kon gewoon omgeruild worden en de ‘reparatie’ was gratis! In de ochtend gebracht en na een paar uurtjes kon ik het weer ophalen! Dit noem ik nu echte klantenservice! Nogmaals super bedankt en mocht er in de toekomst nog iets zijn met de stofzuiger dan weet ik iig waar ik moet zijn!

Zeer goede service

Je wordt zeer goed geholpen en de bestelde motor kwam de volgende al binnen, samen met een hepa-filter wat gratis werd meegeleverd!

Fantastische producten

Had al jaren Dyson, met flexibele voet, tot mijn grote ergernis. Via deze site op de hoogte gekomen wat de mogelijkheden zijn om andere zuigmonden , parket en of tapijt te bestellen , nagenoeg alles kan ik bestellen voor mijn Dyson DC 23. Ongelofelijk , besteld wat ik wou , 2 dagen nadien had ik de bestelling al. Heel tevreden , moest dit al langer gekend en geweten hebben . Dus dank voor jullie site !!!

Geweldig!.

Hele goeie service.

Vlotte communicatie en levering

zeer tevreden, kwaliteit zoals beschreven

Prime

Prima geholpen

Goed geholpen. Vlotte verzending.

Goede webshop

Na wat zoeken naar onderdelen voor mij duson v11 kwam ik op deze webshop 2 opties tegen. Beiden zouden zelfs voorradig zijn, wat tegenwoordig best bijzonder is. Ik heb er 1 uitgekozen en besteld. Alles is vervolgens snel afgehandeld en geleverd. De onderdelen waren erg netjes verpakt. Ik ben erg tevreden en kan weer stofzuigen.

zamowienie i dostawa

Bardzo dobra firma,szybka dostawa i produkt zgodny z opisem polecam jak najbardziej,bede napewno czesciej korzystal.Dziekuje.

• Poleciłbyś nas? Tak

Gewoon goed en correct

Top service en snelle levering

Zoals belooft op hun site was de dyson body op voorraad en de volgende dag geleverd. Top service!

Duidelijke uitleg via telefoon

Hoewel de materie ingewikkeld is voor een leek met weinig knutselervaring toch geholpen met enkele specifieke onderdelen voor mijn stofzuiger, die niet meer "origineel" te vinden waren. Dit stimuleert reparatie en hergebruik elektr. app.

Had een vraagje, zelfde avond antwoord, onderdeel rap geleverd

Top bedrijf, snel, eerlijk en deskundig

Snel, en mooie prijs.

Goed bedrijf. Snel en alles correct. Professioneel en leuke prijs.

Snelle levering , onderdeel exact wat ik nodig had

Aan te bevelen

Superservice en uitstekende reparatie

De schakelaar van mijn Dyson V11 was kapot. Op internet heb ik de onderdelwinkelonline gevonden en na wat op en neer gemaild te hebben heb ik de Dyson opgestuurd. Binnen 4 dagen was de Dyson weer terug en werkt weer perfect.

Had het huisnummer verkeerd ingevuld en gevraagd of dit aangepast kon worden. Hele snelle reactie en vriendelijk contact met klantemservice en de volgende dag al in huis. Dank je wel!

aanrader!!

overzichtelijke website 2e handse dyson stofzuigerslang gekocht. goede prijs/kwaliteit verhouding. super degelijke verpakking. een dag erna al in huis. ik ben een zeer tevreden klant .

Aankoop mondstuk ouder model Dyson stofzuiger

Kreeg naar sturen van foto per whatsapp snel advies en ook afhandeling was transparant en vlot geregeld! Dank u!

Snelle levering.

Voldeed aan mijn verwachtingen. Zachte doorzichtige Dyson borstel voor mijn stofzuiger. Bij Dyson niet aan te komen maar bij Onderdelenwinkelonline gelukkig wel. Ze hebben heel veel onderdelen voor kruimeldief en stofzuiger van Dyson.

Overzichtelijke website, de onderdelen die wij nodig hebben zijn ook betaalbaar en worden snel geleverd. Ga zo door!

Geweldig alles werd uitgevoerd zoals beschreven.

Ruime keuze en zeer snelle aflevering

Goed en snel

Goede producten ontvangen. Snel geleverd.

Snelle levering en conform beschrijving.

Probleemloos, snel, gemakkelijk.