Parketborstel besteld en keurig 1 dag later bezorgd.

Ruim assortiment en snelle verzending

Dyson onderdeel gezocht en hier gevonden. Zelfs bij Dyson zelf niet op voorraad!

Aan te bevelen

Assortiment duidelijke omschreven waardoor juiste keuze kunnen maken voor de stofzuiger onderdelen. Spreekt mij ook aan dat ik gebruikte (zo goed als nieuwe) onderdelen kon bestellen tegen goedkopere prijs!

keurig geleverd, snoertje jammer genoeg niet in enveloppe geleverd, maar in een doosje. Was het goede snoertje, dus tevreden.

Correct

Correcte levering

Super bedrijf alles netjes op tijd geleverd

Dikke pluim

Snelle en correcte levering. Heel veel verschillende onderdelen voor de Dyson v 11 beschikbaar

Prima service. We hadden het onderdeel snel in huis. DE product omschrijving en de foto's hebben het product goed weergegeven. Super.

Supersnel geleverd!

Onze Dyson v7 was invalide doordat de zuigkop niet meer draaide. Gelukkig had onderdelenwinkelonline.nl de zuigkop op voorraad. Dit is uiteraard al top. Maar het was de volgende dag nog bezorgd ook! Helemaal goud! En daarom, 5 sterren!

snelle en vlotte levering [ top ].

snelle en vlotte levering [ top ].

Duidelijke afspraken, goede communicatie, bekomen wat je verwacht

Tevreden over alle aspecten van het opzoeken , bestellen, betalen en laten opsturen van onderdeel.

Snelle service!

Supersnelle service!

In mijn geval vond in de levering snel en goed verzorgd!

De levering van het belangrijke onderdeel van mijn dyson stofzuiger was op voorraad en kreeg het goed, spoedig netjes aangeleverd dus top!

Levering was heel snel, de adapter voor de Dyson was niet helemaal wat we verwacht hadden, maar het werkt goed. Ik weet alleen niet hoelang de adapter het volhoudt

Snelle verzending. Prima!

Snelle levering!

Snel verzonden prima onderdeel

Snel verzonden prima onderdeel goede prijs

wat een TOP SERVICE

Bestelling geplaatst, kreeg helaas een verkeerd onderdeel binnen, kan altijd gebeuren, maar met 1 telefoontje met een zeer aardige medewerker gesproken te hebben, de volgende dag het juiste onderdeel binnen. TOP SERVICE

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze nazorg. Door alle drukte was er helaas iets verkeerd gegaan bij het verwerken van uw order, u heeft meteen contact met ons opgenomen zodat wij het snel voor u konden oplossen. Wij vinden het belangrijk om het zo goed mogelijk op te lossen. Daarom hebben wij wegens het ongemak ook nog 3 setjes antibacteriële geurkorrels meegestuurd. Met vriendelijke groet, Het team van Onderdelen Winkel Online

Toppe service

Gebeld en binnen een paar dagen het product in huis, vriendelijke meneer aan de telefoon.

Volgens verwachting

Makkelijk de gewenste onderdelen te zoeken op de website en te bestellen

Snel mijn dyson onderdeel in huis

Mijn dyson was defect, en hier het used onderdeel kunnen aanschaffen voor een schijntje van de nieuwprijs! Top!

Netjes keurig

Voldeed exact aan het bestelde en de verwachting Keurig bezorgt en verpakt Gr...William

Snelle levering, prima product.

Prima geholpen. Na de levering gebeld voor advies van de reparatie. Keurig geholpen!

Prima !!

DE bestelde goederen waren met 3 dagen in his en werkten zoals verwacht.

Komen afspraken na en een snelle levering

Zijn telefonisch makkelijk bereikbaar en komen afspraken na. Een snelle levering van het bestelde product