conform afspraak geleverd

De motor voor de dyson stofzuiger is snel geleverd. De motor was netjes verpakt.

Ik had een parketborstel van Dyson besteld. Voortreffelijke service en duidelijke site/aanbod

Vlotte correcte levering

Gemakkelijk om de juiste keuze te maken

Positief

Mondstuk Dyson stofzuiger stuk, bij Dyson zelf konden ze ons geen alternatief aanbieden daar dit stuk uit de handel was genomen. Met onze aankoop bij jullie kunnen wij het toestel toch nog gebruiken

super

nieuwe filters, als het ware een nieuwe stofzuiger! zo handig, geen geloop of gezoek of gevraag, alles tip top en puik besteld. dank u wel

Top bedrijf!

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Perfect geregeld.

Hulpvaardig en snel

Prima hulp per Whatsapp bij het zoeken naar het juiste stofzuiger onderdeel. Volgende dag in huis. Erg fijn.

Top bedrijf

Heb een mailtje gestuurd en gevraagd om een onderdeel voor mijn Dyson Stowaway. Kreeg snel een berichtje terug met een link welk ondereel zou moeten passen. Onderdeel gevonden, besteld en binnen een paar dagen ontvangen. Snelle service.

top winkel en snelle service

top winkel en snelle service.

Goede ervaring

Heb maar 1 opmerking. Als de betaling niet doorkomt geef dan even een seintje. Verder niets anders dan lof over de snelheid van leveren toen de betaling wel ontvangen was. Met excuses van VISA CARD !

Snelle volledige levering

Mijn bestelling was binnen een dag geleverd in een ruimtebesparende, maar volledig geschikte verpakking. Ik ben zeer tevreden!

Via marktplaats gevonden, contact was goed, de zuigmond voor mijn Dyson paste door een verloopstuk.

Zeer correct

Klantvriendelijk, correct, stipt. Zeker aan te bevelen

Levering sneller als verwacht en past prima.

Perfectie

Tijdig het juiste onderdeel geleverd met duidelijke communicatie Netjes verpakt Meer moet dat niet zijn Absolute aanrader

geweldig,zo zou het altijd moeten zijn..

Maar een woord. Prachtig..

ontzettende snelle levering

oplader van een Dyson stofzuiger besteld en de volgende dag al in huis. Ik ben zeer tevreden over het product en de snelle levering.

Ik moest een verloopstuk hebben voor mijn dyson na veel zoeken hier dus gevonden. Fantastisch

Geweldige site

Artikelen zijn goed gerubriceerd en makkelijk te vinden.

…….

……….

Prima gedaan

Het was er snel en het waren de juiste onderdelen dus de firma is zeker een aanrader. Noot; er was een klein misverstandje door een formulering in de bevestigingsmail waardoor ik dacht dat bestellingen ook in het weekend werden verwerkt en daardoor dat er vertraging was ontstaan, Dat bleek, bij navraag, niet zo te zijn en ik vond dat ook geen enkel probleem. Die 24/7 economie vind ik toch al een vrij overspannen concept.

Beste klant, Wij geven aan dat order voor 16:00 besteld zijn de zelfde dag verstuurd worden, U had een order gedaan om 16:39. Vaak verwerken wij deze order ook nog maar als het te druk is redden wij dat helaas niet meer. Uw order heeft daarom geen vertraging opgelopen maar is netjes op tijd geleverd zoals wij aangeven op de website. Aan het einde van de dag ontvangt u een track en trace code 'als' uw bestelling verstuurd is geven wij aan in de bevestigingsmail. Met vriendelijke groet. Onderdelen Winkel Online

duidelijke website, goed product, vlot verstuurd.

Snelle, correcte bestelling en levering

Snelle correcte levering

Dyson flexibele parket borstel is perfekt.

Dyson flexibele parket borstel past perfect op de Cyclone V10.

Een supersnelle en correcte levering!