Snel gevonden, snel geleverd. Top!

Ik dacht dat mijn Dyson voor de vuilbak was gezien zijn leeftijd. In een mum van tijd gevonden en 2 dagen later in huis. Top!

snelle levering van een prima product

precies het product wat omschreven stond dus toppie

snel en goed

snel en goed

Snelle levering van de bestellingen

Diverse onderdelen besteld voor onze dysons . we hebben er meerdere dus onderdelen op zijn tijd vervangen is een must . de bestelde spullen werden snel geleverd waarvoor onze dank

Wij hebben de bestellingen netjes op tijd bij u afgeleverd, Alleen het wieltje en asje heeft u niet bij ons besteld zoals wij telefonisch samen besproken en gecontroleerd hebben, Hier kunnen wij dus niks aan doen. Met vriendelijke Groet, Onderdelen Winkel Online

Corrrecte service en snelle levering

Duidelijk en makkelijk onderdelen vinden op de website. Mijn Dyson stofzuiger kan weer vele jaren verder gebruikt worden

Original parts fast and at the right price!

I highly recommend this shop if you're looking for replacement parts for your equipment. Had a broken dyson head and the replacement part brought my vacuum cleaner back to life. Shame on dyson for breaking after only 3 years but it's great the replacement parts are easily available so you don't have to buy a new device so quickly.

Gedegen kennis

Na een onbevredigend servicegesprek met Dyson bleek dat mijn steelstofzuiger, noch de onderdelen ervan, nog te koop zijn via Dyson. Via google bij deze firma terecht gekomen. Omdat ik er via de webshop niet helemaal uitkwam even gebeld en ik kreeg direct het juiste advies over welke onderdelen het beste geschikt zouden zijn. Volgende dag in huis en alles werkt!

Geweldig Super!!!!!!!!!!!!

Vakkundig / behulpzaam. Bij twijfel, wordt de klant benaderd om het juiste product in één keer goed uit te leveren. Uitstekende service en attent. volledige aandacht voor de klant. In één woord SUPER!!!!. Dank je wel.

Correct wisselstuk, snel geleverd

Correct wisselstuk, snel geleverd

voldoet aan alle verwachtingen

vlotte afhandeling en product voldoet aan alle verwachtingen

Goed product

Snelle levering en werkt prima

snelle en goede levering

Ik kreeg het bestelde product snel in huis. Goed ingepakt. Ik ben tevreden.

Snel

Kreeg precies wat ik nodig had. Werkt perfect. Snel geleverd.

Snel en goed geleverd

Overzichtelijke site, direct het goede gevonden en snel geleverd.

Snelle levering / duidelijke communicatie

Binnen een dag geleverd, super!

Perfekte en snelle levering.

Goeie site,degelijke onderdelen en snelle levering.

zeer goed

geen reden tot klagen alles heel goed verlopen

Snelle en correcte levering

Goede overzichtelijke website maakt bestellen eenvoudig. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Super snelle levering

Overzichtelijke site, super snelle levering. Binnen 2 dagen producten ontvangen. Zoals omschreven. 1 ben ik nog aan het retourneren, het lijkt erop dat ik de verzendkosten zelf moet betalen. Dat is jammer, maar niet onoverkomelijk.

perfect geleverd

Valt verder niets op aan te merken.

Supersnel geleverd

Makkelijk te vinden en snel geleverd

‘S middags besteld. De andere dag in huis. Het onderdeel is perfect.

Snel en efficient

Hele snelle levering