Snelle en goede service

Goede site en vele mogelijkheden.

Zeer vlotte service.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Een uitgebreid assortiment aan Dyson-onderdelen en een snelle levering, prima in orde dus!

Prima, heel tevreden.

Perfect,

zeer tevreden alleen wist ik niet dat er op zaterdag niet gewerkt word.

goed product

Prime service. Snelle levering

Zie hier boven.

Zeer vlotte levering en het artikel doet wat het moet doen. En de prijs is ook een punt niet te duur.

Perfect snelle levering

Toppie goede onderdelen

Onderdelen voor een Dyson besteld. Waren perfect. Dyson werkt weer als nieuw.

Super bedrijf goeie service !

Super snelle levering

GROTE BLIJ!

top

top en snelle levering

Bijna 5 sterren

In principe een mooie kleine zaak, waarschijnlijk vanuit huis, goed aantal onderdelen, verzending was snel. Echter... (dit aan de verkoper gericht) plak geen reclame stickers op de dure originele producten. En al helemaal niet stickers die moeilijk te verwijderen zijn en dus lijmresten achter laten op je relatief-dure originele onderdeel. Dit zal bij veel mensen averechts werken. Doe evt de sticker er los bij OF gebruik een heel makkelijk verwijderbare sticker (liever niet). Anders had het 5 sterren geweest. Aanbevelen doe ik nog wel ‘ja’, ervanuitgaande dat deze suggestie serieus overwogen wordt.

Snel en correct geleverd

Bestelde goederen werden snel en correct geleverd. Duidelijke aanduiding welke dyson-producten al dan niet compatibel waren.

Product was gebruikt met duidelijke gebruikerssporen

Ik wist dat ik een gebruikt artikel kocht maar wat ik niet had verwacht is dat ik de haren van de vorige eigenaar erbij kreeg. Deze zaten verwikkeld in de wieltjes van het onderstel, erg smerig toch wel. Levering was verder goed en op tijd. Er is met mij contact opgenomen om dit uit te leggen, dit had niet mogen gebeuren en om excuses aan te bieden, heel netjes.

Binnen twee dagen was de bestelde batterij in huis. Monteren en klaar. Geen probleem. Vriendelijke groet Cor Wijsman.

Prima.

Goed contact, snelle levering.

onderdeel perfect inclusief schroefjes en 100% conform beschrijving

Duidelijke website, snel geleverd en perfect passend

Snel en zeer keurig verpakt is het bestelde onderdeel geleverd

Ondanks deze periode, zeer snel en correct geleverd!

Was eerlijk wat wantrouwig. Maar kijk, toch bestelling geplaatst met snelle correcte levering!

Besteld en volgende dag in huis.

Goede ervaring

Ik ben heel tevreden over de levering en het product.

het is goed bevallen het is aan te bevelen

Het was prima in orde

Snel en correct