Laden reviews...
Laden reviews...
3.105 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden consequent snelle levering, hoogwaardige sieraden en keurige verpakking. De service wordt als betrouwbaar ervaren met een goede prijs-kwaliteitverhouding en een ruim assortiment. Veel reviews benadrukken duidelijke communicatie en een vlotte bestelervaring. Over het algemeen is de feedback positief en keren klanten terug voor toekomstige aankopen.
Op vrijdag een bestelling geplaatst en inmiddels is het woensdag en heb ik nog niets ontvangen (terwijl mij wel om een review gevraagd is per mail). Ik bestel niet nog eens en hoop mijn bestelling alsnog te ontvangen.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Annemijn
Krabbendijke
Geen allergische reactie! Normaal bij alles wat ik in mijn oor hang een alerchische reactie, hierbij gewoon niet! Heel erg blij mee.
Beveelt aan
24 June 2026
Jeannine
Beverwijk
Ben helemaal tevreden, de sieraden zijn prachtig en de levering was top!
Beveelt aan
24 June 2026
Joan
Amersfoort
Echt deze sieraden zijn zo perfect! Maak oprecht helemaal je outfit af, ze verkleuren niet en hebben hele goede kwaliteit!! 100% bestellen!!
Beveelt aan
24 June 2026
Sophie Van Oosterom
Bodegraven
Mooie armbanden!! Fijn in gebruik!!Je doet ze zo om dat is het fijne eraan.
Beveelt aan
24 June 2026
Kelly
Nieuwkoop
Snelle reactie en ontvangst, komt precies overeen met hoe het op de foto staat
Beveelt aan
24 June 2026
Gerry
Lochem
De dag erna geleverd. Mooi verpakt. Mooie juwelen precies zoals op de site. En nog eens een kortingbon erbij. Heel blij mee.
Beveelt aan
24 June 2026
An Van Ryckeghem
Waardamme
Ik ben heel blij mee met mijn siraden van fanesta ze zijn heel erg mooi en kwaliteit super leuk .heel erg bedankt fanesta .ik geef 5 sterren voor.ik raad iedereen aan
Beveelt aan
24 June 2026
W
Apeldoorn
Helemaal fan van Finaste! De sieraden zijn van goede kwaliteit en ik heb echt leuke oorbellen en kettingen uit de mysterie doosjes! Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Beveelt aan
24 June 2026
Nadine
Deventer
Snelle levering en een mooi product
Beveelt aan
23 June 2026
Mattanja
Tollebeek
Zo mooi verpakt. Een kadootje om te krijgen. Ga zo door!
Beveelt aan
23 June 2026
Jet
Nunspeet
Na aantal keer besteld tehebben heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad met Finaste! De keuze is reuze en er zit voor ieder wat wils bij. Bij de bestelling krijg je een doosje bijgeleverd zodat het sieraad onbeschadigd aankomt! Ik kan niet wachten op de volgende collectie.
Beveelt aan
23 June 2026
Eefje
Nuenen
Mooie sieraden tegen een goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd.
Beveelt aan
23 June 2026
Anne-Marie Bos
Eersel
Fijne site om te shoppen (veel keuze) ! Snelle levering en de site is betrouwbaar dat is waar we allemaal voor willen gaan!
Beveelt aan
23 June 2026
S
Obbicht
Mooie sieraden en een hele snelle levering. Echt super blij mee. Had het in laten pakken, echt een cadeautje ♥️
Beveelt aan
23 June 2026
Mas
Lisse
Alles naar wens
Beveelt aan
23 June 2026
Anita Habets
Maastricht
Leuke juwelen die niet afgeven en zelfs niet prijzig zijn!
Beveelt aan
23 June 2026
Liz Swerts
België Limburg
De producten komen helemaal overeen met de foto's van de website en de levering is super snel!
Beveelt aan
23 June 2026
Delphine
Delmarche
Prachtige producten die heel mooi en snel verzonden worden. Ik heb al meerdere malen een cadeau besteld bij Finaste en de cadeaus zijn elke keer weer een gigantische hit.
Beveelt aan
23 June 2026
Anika
Scherpenzeel
Al een tijdje opzoek naar een dagelijkse earparty, erg blij mee!
Beveelt aan
22 June 2026
Lieke
Oploo
Snelle levering en netjes verzorgd en cadeautjes ingepakt.
Beveelt aan
22 June 2026
Jose
Dordrecht
Ik ben super blij! Op tijd geleverd! Blijft mooi! En mooie prijs voor kwaliteit. En als je het binnen krijgt is het echt een cadeautje!
Beveelt aan
22 June 2026
Inge
Alphen aan de Rijn
Ik had het zomaar gekocht, vond het mooi Uiteindelijk waren mijn dochters er helemaal weg van die armbandjes. Ik heb de winkel al gevuld........
Beveelt aan
22 June 2026
ursila Poeran
ROTTERDAM
Ik heb een matching kettinkje en armbandje besteld voor een vriendin van mij. Voor een leuk prijsje heb je goede kwaliteit sieraden. Ook is het ideaal dat het voor je ingepakt kan worden. Al met al top! Ga eer zeker nog een keer bestellen.
Beveelt aan
22 June 2026
Eef
Prinsenbeek
Super mooie sieraden voor een goede prijs. Veel verschillende ook, dus je kunt lekker afwisselen.
Beveelt aan
22 June 2026
J
W
Buskesdries 3
6673DP Andelst
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
IT, Technologie, Computers
Webshops