Hele mooie sieraden!

Hele mooie sieraden en ze passen perfect! Heel blij mee

Goede ervaring

Leuke armband gekocht en een klein ringetje.

Hele mooie sieraden!

De sieraden zijn prachtig, de maten kloppen. Zeer snel verzonden en netjes verpakt!

Heel netjes en goed kwaliteit op alle vlakken.

Perfect als kadootje. Snel geleverd en goede kwaliteit en ook nog eens leuk en veilig ingepakt.

Lang opzoek geweest naar een specifiek armbandje (dat ook betaalbaar was)en heb deze bij finaste gevonden! Bestellen en betalen ging zeer vlot. De levering was ook zeer netjes juweeltjes netjes in een apart doosje verpakt en dit nog eens samen in zijdepapiertje en verzegeld met een finaste stickertje. Zeer leuk om uit te pakken dus!

Super!!

Super snel geleverd, goed en vriendelijk!

Precies zoalz verwacht.

Ik heb een goud, graveerbaar armbandje besteld. Precies zoals verwacht en de volgende dag al in huis.

Mooie sieraden! Al keer eerder besteld en heel tevreden mee! Goede kwaliteit sieraden!

Lichtpuntje van de dag

Op het moment dat ik thuis kwam, was mijn pakketje door de brievenbus geleverd. Ik was hier ontzetten blij mee. Het gene wat ik had besteld was ook heel snell binnen. Zeker een aanrader X aisah

Zeer tevreden!

Ik heb al een hele lange tijd geen nieuwe sieraden meer gekocht omdat ik niet veel winkels kan vinden met mijn stijl, maar ik ben helemaal verliefd op m'n nieuwe sieraden! Snel binnen gekregen en super leuk ingepakt, ik voelde me heel speciaal tijdens het open maken! Ik ga zeker nog een keertje bestellen! :)

Fijne, prettig en snelle levering

De ring is keurig op tijd binnen en ziet er mooi uit. Hij past precies om de vinger waarvoor ik hem had besteld!

Wauw! Eerste keer besteld hier en zo onder de indruk van levering en kwaliteit. In 1 woord: wauw!

Eerste keer besteld hier. Super mooie armbanden set gekocht. Heel mooi gegraveerd, goede kwaliteit en snelle levering. Binnenkort zeker weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Perfect!

Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht en in mijn stijl! Ben blij met mijn nieuwe sieraden !!

Ik kreeg mijn pakket snel en zorgvoldig geleverd. Prijs-kwaliteit is zeer goed en het is zeker een pluspunt dat er kleine doosjes inzitten voor de juwelen. Het zijn mooie juwelen en ze zien eruit juist zoals beschreven. Ik ben zeer tevreden!!

Prachtige sieraden

Ik heb een ring gekocht. Hij was mooier dan verwacht. Echt super blij mee. Hij kwam zelfs in een sieraden doosje!

Super fijn!

1 van mijn ringen was uitverkocht en er werd gelijk contact met mij gemaakt om te vragen of ik me geld terug wou of een nieuwe ring wou uitkiezen. Ik had een nieuwe uitgekozen die €5 goedkoper was en de €5 is gewoon weer naar mijn rekening over gemaakt.

Boven verwachtingen

Prachtige ringen van goede kwaliteit, netjes verpakt bij aankomst, snelle levering & en dat alles ook nog voor een hele betaalbare prijs!!

Prachtige sieraden voor een goede prijs

Advies gekregen over welke ketting mooi past bij de rest van mijn Finaste kettingen. En idd, de nieuwe staan er prachtig bij. Ook verkleuren de kettingen niet naar verloop van tijd; ze blijven mooi goud.

Super mooie site!

Een super leuke site hele leuke sieraden. Een ring gekocht met de letters van mijn dochter er in super goede kwaliteit echt heel blij mee Zeker een aanrader om daar te bestellen

Snel geleverd en goede kwaliteit! Super leuk dat je je sieraden ook kunt personaliseren. Ik ben heel erg tevreden!! :)

De leveringstijd duurde wel wat langer, maar ik wel te verstaan (België én coronatijden). Het zijn zulke leuke oorbelletjes. Fav accessoire!

Ik had mijn bestelling op zondag geplaatst en 2 dagen later was het al geleverd in de brievenbus. Daarbij is de kwaliteit van de ketting super goed en het is super mooi gegraveerd.

Precues wat ik had gehoopt!

Ik was beel erg blij dat het paket al binnen een dag was bezorgd. En ze passen perfect en mijn oren zijn nkrmaal beel gevoelig voor soorten oorbellen en ik hen nog helemaal geen klachten. Zeker vaker bestellen op deze site!

Mooie armband van goeie kwaliteit en hij kwam mega snel binnen!

De levering was erg snel! Ik heb een paar oorbellen laten graveren en een ketting. Beide producten zijn net zo mooi als op de foto en zijn van hoogwaardige kwaliteit tegen een prima prijs. Ook kwam alles in een handig bewaardoosje en waren de oorbellen (zoals ik had verzocht) als cadeautje ingepakt.