Heel tevreden met het bestellen bij finaste

Hele mooie sieraden voor een hele goede prijs. Ook nog een een super snelle levering!

Prachtig glinsterende choker

Via Google kwam ik op jullie site. Mooie choker ketting voor een mooie prijs. Mijn bestelling zeer snel ontvangen en mooi verzorgd. Dank.

Geweldig mooi

Snelle levering , mooie sieraden, leuke verpakking

Hele mooie minimalistische armbandjes

Ook erg leuk dat er een doosje bij zit, heb het al cadeau gegeven.

Prachtige sierraden!

De initialen armband is super mooi. De armband werd erg snel geleverd. Verder vind ik de hele collectie super leuk !

snel binnen en goede kwaliteit

Ik heb al eens eerder besteld en de service is echt geweldig, je pakketje is echt super snel binnen en vaak past het gewoon door de brievenbus. De sieraden zitten mooi en goed verpakt en ook de sieraden zelf zijn mooi en van zeer goede kwaliteit. Zeker de moeite waard!

Super knap

Heb oorbelletjes besteld met de beginletter van mijn naam en de naam van mijn hondje zodat ik ze toch altijd een stukje bij me heb als ik er niet ben❤️

snelle levering mooie gravering

Mooiste cadeau om te geven

Het was even uitzoeken wat ik het leukste voor mijn vriendin vond maar het is gelukt! Ik zal zeker ook terugkomen om voor mezelf te shoppen

De bestelling was snel klaar, bezorgt en zag er goed uit! Ik ben er erg blij mee.

Had een armbandje voor mijn oma besteld, met de initialen van mij en mijn zusje erop. Super mooi armbandje en geweldige kwaliteit!

Mega vette aanrader!!!!

Geweldig merk ‘Finaste’. Prachtige sieraden, met geweldig goede kwaliteit.

Fijn

Leuk en snel geleverd!

Mooie ringen, super snelle service!

hartstikke goed

snel geleverd, komt goed en heel aan, niet te prijzig. En verkleuren haast niet. Het is dat ik m’n oorbellen kwijt was geraakt en daarom nieuwe moest halen, maar mijn paar van 1 jaar geleden zag er nog steeds goed uit!!!

Uitgebreid assortiment op de website. Ook de omschrijvingen bij de producten zijn duidelijk. Nadat ik mijn bestelling, 2 paar oorbellen, op een zaterdag had geplaatst kreeg ik gelijk een bevestigingsmail, maandag ochtend kreeg ik de track en trace code. Diezelfde dag ontving ik het pakket in de brievenbus. Netjes ingepakt met een retourfomulier en de bon erbij. Erg blij met de snelle service! :)

Héél mooi & blij mee !!

Derde bestelling & ik ben elke keer zeer tevreden. Mooi verpakt wordt het bezorgd & de kwaliteit is ook super. Ga zeker nog vaker bestellen!!

Kwalitatieve trendy juwelen!

Prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. De juwelen kwamen deftig verpakt toe!

Top service!

Wat een aardige en snelle service! Love it

Hele super top

Heb een kettings en armband gekocht. Zien er nog steeds helemaal super uit. Heel erg tevreden. Super kwaliteit.

Super goed

Ik had het de volgende dag al meteen in huis en de sieraden zien er super mooi uit en dat voor een leuk prijsje!

Supper blij :)

De kettingen waren super mooi!

Super goede service

Smiddags besteld en de volgende dag al in huis, super fijne snelle service en ook nog eens hele leuke sieraden!

Super leuke sieraden!

Mooie, leuke en moderne sieraden,goede kwaliteit en super snelle levering! Mijn vaste adres geworden voor een verwenmomentje.

Hele mooie ketting

Super snelle levering. Hele mooie ketting van goede kwaliteit. Heel blij mee