Filters

10

Top

Mooie sieraden tegen een goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Fijne site om te shoppen (veel keuze) ! Snelle levering en de site is betrouwbaar dat is waar we allemaal voor willen gaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie♥️ sierraden

Mooie sieraden en een hele snelle levering. Echt super blij mee. Had het in laten pakken, echt een cadeautje ♥️

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke juwelen

Leuke juwelen die niet afgeven en zelfs niet prijzig zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden van de producten en de service

De producten komen helemaal overeen met de foto's van de website en de levering is super snel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Prachtige producten die heel mooi en snel verzonden worden. Ik heb al meerdere malen een cadeau besteld bij Finaste en de cadeaus zijn elke keer weer een gigantische hit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Al een tijdje opzoek naar een dagelijkse earparty, erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Snelle levering en netjes verzorgd en cadeautjes ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Ik ben super blij! Op tijd geleverd! Blijft mooi! En mooie prijs voor kwaliteit. En als je het binnen krijgt is het echt een cadeautje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig produkt

Ik had het zomaar gekocht, vond het mooi Uiteindelijk waren mijn dochters er helemaal weg van die armbandjes. Ik heb de winkel al gevuld........

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik heb een matching kettinkje en armbandje besteld voor een vriendin van mij. Voor een leuk prijsje heb je goede kwaliteit sieraden. Ook is het ideaal dat het voor je ingepakt kan worden. Al met al top! Ga eer zeker nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super mooie sieraden voor een goede prijs!!!

Super mooie sieraden voor een goede prijs. Veel verschillende ook, dus je kunt lekker afwisselen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Het was snel bezorgd, binnen 2 dagen had ik al mijn pakketje binnen en de kwaliteit is erg goed daarnaast is het ook erg duidelijk ingepakt en is de prijs niet hoog, ik ga vaker hier vandaan halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit

Prijs/kwaliteit is prima, en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Jammer van de levering

Heel tevreden met mijn nieuwe oorbellen. Heel vlot besteld met mooie promotiecode van op FB. Snel geleverd! Ik was niet op de hoogte wanneer het pakje zou geleverd worden. Toen ik thuiskwam na mn werk lang het pakje op de oprit....misschien al weggewaaid want er was toen veel wind... het kon evengoed al weggenomen zijn door iemand met slechte bedoelingen... Altijd hetzelfde hier met PostNl... Ze doen zelfs geen moeite om naar een afhaalpunt te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed.

Snel, goed en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Ik vind Finaste een fijne en overzichtelijke website met leuke producten. Het bestellen ging gemakkelijk en duidelijk. Mijn bestelling is nog niet binnen en ik kan de status van mijn pakketje niet goed terugvinden, dus daar zou wat meer duidelijkheid prettig zijn. Verder ben ik tot nu toe positief over mijn ervaring en benieuwd naar mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super leuke sieraden

Heb een adventkalender en verrassingsbox gekocht. Ben nu 20 sieraden rijker voor maar €50. Ze zien er super mooi uit. Mijn outfit ziet er in 1x een stuk luxer uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Ge-wel-dig!!

Echt een suuuuuper harde aanrader!!! Ik heb hier juwelen op besteld en ze zijn echt prachtig, ben er echt heel content mee !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens!

Ik bestelde enkele oorbelletjes en ze zijn precies zoals verwacht. De levering is ook heel snel! Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle service goede website

Zou elke website een voorbeeld aan moeten nemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service en producten

Heel tevreden over mijn ervaring met FINASTE Juwelen. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, waardoor ik snel vond wat ik zocht. Mijn bestelling werd vlot verwerkt en geleverd, en het juweel was prachtig verpakt. De kwaliteit is uitstekend en het ontwerp is elegant en tijdloos. Ook de communicatie verliep heel professioneel. Absoluut een betrouwbare webshop voor wie op zoek is naar mooie juwelen. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon super !

2 armbandjes besteld en super netjes en snel geleverd. Ook netjes verpakt !

  • Aanbevelen? Ja
5

Te geel

Mijn bestelde ring is te geel en lijkt daarvoor erg nep Vind dat erg jammer

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Buskesdries 3

6673DP Andelst

+31(0)638032964

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.