Super leuke verrassende items

Ik bestelde de surprise box in het zilver, had verder geen idee wat ik ervan kon verwachten, maar omdat Finaste eigenlijk alleen maar leuke items heeft, had ik er wel vertrouwen in dat het leuke sieraden zouden zijn. Super enthousiast over welke sieraden erin zaten, waren allemaal items die ik ook echt draag en leuk vind. Kortom: de surprise box is een leuke aanvulling op de sieraden die ik al van Finaste had :)

Echt TOP

Altijd super snelle levering! Alles blijft mooi en kan tegen water! Super blij mee

Geweldige service

Netjes verpakt allemaal, zeer mooie sieraden. Ik ga er zeker vaker bestellen

Uitstekend!

Ik heb zoveel producten gekocht vorig jaar, ik draag ze nog steeds! En met douchen ook! Geen 1 sieraad is verkleurt!! Super fijn! Weer een nieuwe ketting besteld met de naam van mijn dochter die ik over een maandje krijg! Altijd blij met Finaste beste sieraadshop!

Heel erg mooie ketting en snelle levering

Heel erg mooie ketting en snelle levering

Mooie ketting!

Een hele mooie ketting! Is zoals beschreven en netjes op tijd bezorgd.

Ketting die ik besteld heb super goeie kwaliteit en heel mooi ingepakt! Ga zeker nog een keer wat bestellen.

Mooie sierraden, snelle levering, leuke prijzen.

Geweldig product, snel geleverd

Het is een super mooi armbandje en snel geleverd. Lekker door de brievenbus waardoor ik niet thuis hoefde te zijn. Zeker een aanrader.

Super mooie ringen voor iedereen

Ik heb voor het eerst 4 ringen bij Finaste besteld die super snel binnen waren. De ringen zijn precies als op de foto en de omschrijving, super mooi en van een super kwaliteit dus! Helaas waren 2 van de 4 ringen iets te groot voor mij maar vond mijn zusje deze uiteraard ook super mooi dus die heb ik gelijk kado kunnen doen :) Wij zijn helemaal blij!

Mooie producten en snelle levering

Gekozen voor een armbandje en ketting met gravure, mooie kwaliteit en snel geleverd.

Hele mooie sieraden. Precies zoals op foto’s!

De sieraden zien er precies uit zoals ze op foto’s worden laten zien. Het is uniek en past perfect. Een snelle levering en mooie verpakking! Ik bestel er bijna maandelijks wel iets!

Super tevreden

Super snelle levering en een goeie kwaliteit. Ben er heel blij mee.

Heel mooi!

Snel in huis, mooi verpakt en goede kwaliteit! Nu maar hopen dat het mooi blijft na een tijdje dragen.

Voor het eerst een ketting besteld bij Finaste. Ik vond jullie door een advertentie die voorbij kwam op mijn facebook. Mooie ketting, netjes gegraveerd en een super snelle levering. Vrijdag avond besteld en dinsdag ochtend lag die op de mat. Ik ben er erg blij mee!

Formidabel!!

Super maar dan ook super tevreden. Besteld en is dezelfde dag nog verzonden. Toen het pakketje werd geleverd en ik het uitpakte kon ik mijn ogen niet geloven. Ontzettend mooie spullen. Ik had 2 (wat ik dacht) kettinkjes besteld maar deze waren groter en mooier dan ik dacht. Wauw. Wat kan een mens dankbaar zijn. Goed betaalbaar, erg tevreden en krijg veel complimenten. Ik weet waar ik mijn spullen in de toekomst ga bestellen!

Snellle levering en moooie producten

Laat in de middag besteld, 4 ringen met onder andere gravering. En de volgende dag al in huis!!! Super snelle levering. En wat een kwaliteit! I love it. Ik ga hier zeker vaak bestellen, ook nog mooie prijsjes

Kwaliteitsvolle juwelen, heel mooi, en snelle levering

Enorm tevreden van mijn bestelling. Ze hebben een zeer mooi aanbod op hun webshop, en heb hele leuke items toegekregen. De levering was de dag nadien al! Top webshop, leuke artikelen, snelle levering!

De sieraden zijn geweldig!!

Ik bestel altijd mijn sieraden bij FINASTE en die zijn geweldig.

Goeie service

Super winkel en sieraden!

Super ervaring bij finaste! Hele mooie sieraden al best lang draag ik ze en blijven echt super mooi. Ook als je vragen of iets hebt heb je echt super snel al een reactie terug (voor mij max een halfuur tot me vraag al beantwoord was) Dus raad het je zeker aan om hier te bestellen. Bij twijfel gewoon doen:) je zal geen spijt krijgen!

Zeer goed!

Ik had 4 ringen besteld. Deze kwamen super snel binnen en zijn ook nog van goede kwaliteit. Ik zal zeker vaker bestellen bij FINASTE!

Super mooie armband

Super snelle levering, mooi materiaal en super blij met de armband.

Helemaal top! Verkleurd niet, goede kwaliteit

Leuke sieraden én top kwaliteit

Ik heb inmiddels meerdere sieraden van Finaste: ketting, armband en ringen. Allemaal een mooie kleur goud wat niet verkleurt!! Een supergrote plus aangezien zoveel sieraden van andere webshops wel verkleuren met tijd… Daarnaast ook super leuke minimalistische, persoonlijke designs. Finaste is echt mijn to go sieraden webshop!