Filters

10

geweldig

Mooie armbanden!! Fijn in gebruik!!Je doet ze zo om dat is het fijne eraan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle reactie en ontvangst, komt precies overeen met hoe het op de foto staat

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

De dag erna geleverd. Mooi verpakt. Mooie juwelen precies zoals op de site. En nog eens een kortingbon erbij. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

De beste sieraden ooit

Ik ben heel blij mee met mijn siraden van fanesta ze zijn heel erg mooi en kwaliteit super leuk .heel erg bedankt fanesta .ik geef 5 sterren voor.ik raad iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit, snelle levering

Helemaal fan van Finaste! De sieraden zijn van goede kwaliteit en ik heb echt leuke oorbellen en kettingen uit de mysterie doosjes! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het is geweldig

Snelle levering en een mooi product

  • Aanbevelen? Ja
10

Het uitpakken is een kado op zich!

Zo mooi verpakt. Een kadootje om te krijgen. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super tevreden!

Na aantal keer besteld tehebben heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad met Finaste! De keuze is reuze en er zit voor ieder wat wils bij. Bij de bestelling krijg je een doosje bijgeleverd zodat het sieraad onbeschadigd aankomt! Ik kan niet wachten op de volgende collectie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie sieraden tegen een goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Fijne site om te shoppen (veel keuze) ! Snelle levering en de site is betrouwbaar dat is waar we allemaal voor willen gaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie♥️ sierraden

Mooie sieraden en een hele snelle levering. Echt super blij mee. Had het in laten pakken, echt een cadeautje ♥️

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke juwelen

Leuke juwelen die niet afgeven en zelfs niet prijzig zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden van de producten en de service

De producten komen helemaal overeen met de foto's van de website en de levering is super snel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Prachtige producten die heel mooi en snel verzonden worden. Ik heb al meerdere malen een cadeau besteld bij Finaste en de cadeaus zijn elke keer weer een gigantische hit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Al een tijdje opzoek naar een dagelijkse earparty, erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Snelle levering en netjes verzorgd en cadeautjes ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Ik ben super blij! Op tijd geleverd! Blijft mooi! En mooie prijs voor kwaliteit. En als je het binnen krijgt is het echt een cadeautje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig produkt

Ik had het zomaar gekocht, vond het mooi Uiteindelijk waren mijn dochters er helemaal weg van die armbandjes. Ik heb de winkel al gevuld........

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik heb een matching kettinkje en armbandje besteld voor een vriendin van mij. Voor een leuk prijsje heb je goede kwaliteit sieraden. Ook is het ideaal dat het voor je ingepakt kan worden. Al met al top! Ga eer zeker nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super mooie sieraden voor een goede prijs!!!

Super mooie sieraden voor een goede prijs. Veel verschillende ook, dus je kunt lekker afwisselen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Het was snel bezorgd, binnen 2 dagen had ik al mijn pakketje binnen en de kwaliteit is erg goed daarnaast is het ook erg duidelijk ingepakt en is de prijs niet hoog, ik ga vaker hier vandaan halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit

Prijs/kwaliteit is prima, en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Jammer van de levering

Heel tevreden met mijn nieuwe oorbellen. Heel vlot besteld met mooie promotiecode van op FB. Snel geleverd! Ik was niet op de hoogte wanneer het pakje zou geleverd worden. Toen ik thuiskwam na mn werk lang het pakje op de oprit....misschien al weggewaaid want er was toen veel wind... het kon evengoed al weggenomen zijn door iemand met slechte bedoelingen... Altijd hetzelfde hier met PostNl... Ze doen zelfs geen moeite om naar een afhaalpunt te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed.

Snel, goed en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Buskesdries 3

6673DP Andelst

+31(0)638032964

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.