Snelle levering en mooie sieraden

Goede prijs kwaliteit verhouding! En een super snelle levering! Zou het zeker aanraden.

Super super blij mee!

Ik was al even op zoek naar een cadeautje voor mijn vriendin en heb het perfecte kettinkje op deze site gevonden! Super leuk verpakt in het sieraden doosje dus gelijk klaar om te geven. Mijn oorbellen die ik een half jaar geleden heb besteld zijn ook nog steeds mooi en heb ze al super veel gedragen. Ik ben helemaal blij met deze winkel!!

Top en super mooi verpakt

Ik vond het super mooi verpakt en ben heel blij met de ring het pakketje was er al binnen 2 dagen!!!

Ik koop best vaak cadeautje bij Finaste en nu eindelijk voor mezelf. Ben er super blij mee!!

Mooie kwaliteit en superleuk verpakt

De ketting ziet er mooi uit en hoe het was ingepakt zag er ook superleuk uit.

Ziet er goed uit.

Op tijd geleverd. Keurige mail vooraf. Prijs /kwaliteit verhouding van de armbandjes is naar verwachting. Hopelijk blijven ze goed wanneer ze worden gedragen door mijn kleindochters.

Erg leuk!

Een mooi gegrafeerd armbandje, het ziet er erg mooi uit.

Ik had een armband besteld waar namen in staan gegraveerd. Super mooi geworden! En een snelle levering! Dus blij mee

Hele mooie oorbellen, snel binnen, erg tevreden :)!

Ik kreeg het pakketje binnen is heeel mooi ingepakt en de ketting zelf nog mooier dan verwacht!!!!

Goede service en zeer tevreden

De bestelling was optijd en de sieraden die binnen kwamen waren heel mooi en precies zoals verwacht!

Keurig op tijd en in goeie orde ontvangen

Zie hierboven

Ik ben verliefd geworden op Finaste

Ik heb laatst een aantal sierraadjes besteld bij Finaste en ik ben er helemaal blij ermee. Hele leuke sieraden voor jezelf en voor andere. Ik heb onder andere sieraden gekocht als cadeautjes voor vriendinnen en ik kan niet wachten om het ze te geven! Ik heb het sierraadje laten inpakken en het ziet er super mooi uit. Ik ben verliefd geworden op de overzichtelijke site, de prijs, het sieradendoosje, maar vooral op op de sierraadjes zelf. Echt een aanrader!

Uitstekende ervaring

Het was een plezier om op deze website te bestellen. Zeer snelle levering, zeer goede kwaliteit! Heel tevreden over Finaste!

Prachtige kwaliteit met een uitstekende service!

Enorm tevreden!

Super mooie sieraden!

Mooi verpakt en een snelle service!

Ontzettend fijn!

Het was optijd binnen & ik heb een mooi cadeautje nu! Ik ben jullie ontzettend dankbaar ! Ook is het een mooie kleur en dat vind ik echt top

Fantastisch sieraad!

Het armbandje is echt prachtig, mooi gegraveerd en super kwaliteit!

Kwaliteit en levering zoals verwacht

Kwaliteit en levering zoals verwacht

Topervaring

Zoals steeds is mijn bestelling helemaal in orde en snel geleverd. Mooi en verzorgd ingepakt. Bij mijn vorige bestelling was er iets fout gelopen met de ringetjes van een paar oorbellen, dit heeft het team van Finaste supergoed opgelost en mij nieuwe ringetjes opgestuurd. Bedankt voor de service toen!

Super fijn, snel én persoonlijk!

Na 1 werkdag al in huis, mooi verpakt + super schattige cadeau verpakking en een persoonlijk kaartje om je te bedanken voor jouw bestelling! Helemaal tevreden en natuurlijk leuke sieraden!:)

Fijne service

Was erg snel binnen en alles netjes verpakt. Mooie sieraden!:)

Mooie Sieraden

Hele mooie ringen. In heb ze nog niet lang kunnen dragen om te beoordelen of het kwalitatief ook goed is, maar zo op het eerste gezicht ziet het er prachtig uit. Ik vind het wel enorm jammer dat je de ringen niet gratis ruilen als het te groot is. Ik had liever een kleiner maatje gewild. Heel zonde dat die service er niet is.

Prachtige sieraden!

Pakketje kwam snel binnen, alles keurig verpakt en kwaliteit is super! Geeft niet (groen) af, precies zoals de foto’s en mooi blinkend! Ga hier zéker vaker een bestelling plaatsen!

Snelle levering, prachtig verpakt, mooie ring voor redelijke prijs. Aanrader