Leuk, origineel, kwaliteitsvol.. Top!!!

De bestelling werd binnen de voorziene tijd geleverd. Het diende als cadeau en werd ook mooi ingepakt. De kwaliteit van de armbandjes zijn ook zeer goed en ze zijn ruim verstelbaar en passen dus ook als gegoten!

Hele mooie sieraden, goede kwaliteit en heel divers! Super blij mee

Super mooie ketting en super snelle service!!

Ik had een leuk simpel slot kettingkje besteld en het was al de volgende dag binnen! ben er zo blij mee de ketting is super mooi!

Toujours satisfaite par les magnifiques bijoux

Je trouve ce site génial! Et les délais de livraison super court !!!!

Het was super snel aangekomen, en perfect verpakt dankjewel!

Super blij met mijn bestelling!!

Een tijdje terug heb ik voor het eerst bij jullie besteld. Ik heb een ring en een armband besteld. Bij beide producten heb ik letters erin laten graveren. Ik ben er echt super blij mee!

Duidelijke website, meteen een berichtje met de bevestiging van de bestelling en de volgende dag al gegraveerd in huis! Top!

Top kwaliteit

Pakketje was de volgende dag al binnen, het pakketje was keurig ingepakt en alle vier de ringen zijn prachtig. Verder heb ik ook voor mijn verjaardag een armbandje met initialen gekregen, echt super leuk. Raadt het iedereen aan.

Supersnelle levering en mooie sieraden!

geweldig!

Mijn ervaring met Finaste was perfect! Bij mijn bestelling kreeg ik altijd voldoende informatie in de verzonden emails en het kwam ook heel snel aan (2 dagen). De verpakking was super mooi en professioneel. De ketting zelf was ook prachtig, het leek precies zoals op de foto. Ik ga zeker vaker bij Finaste bestellen!

Love it!

Jullie hebben zulke leuke en mooie sieraden! Kwaliteit is top en ik had mijn armbandje met gravering de volgende dag al in huis! Thanks Finaste, ik bestel snel weer!

Mooie webshop met hele leuke sieraden!

Mooie webshop, snelle levering en hele vriendelijke klantenservice! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Het ziet er super goed uit!

Heel erg bedankt voor de super mooie oorbellen zo mega blij mee hoop nog snel wat te bestellen hier. Medewerkers ook erg vriendelijk

Super en snelle service

Ik heb nu 4 prachtige kettingen gekocht bij Finaste en alle keren is het snel en leuk netjes verpakt verzonden naar mijn adres. Ze blijven mooi de kettinkjes en de sieradendoosjes zijn ook fijn om ze daarin te bewaren. Al met al een super fijne webwinkel met de mooiste sieraden voor een mooi prijsje.

Eerste keer besteld en meteen volgende dag in huis! Ook een goede kwaliteit!!

Super service!

Heb al 2 keer iets besteld en en bevalt me goed. Leuke dinge voor een goede prijs en snelle service.

Mooie kettingen

Besteld..snel in huis. Hele mooie kettingen Dus al met al goede service Zeer tevreden

vlotte en correcte service

Ik omschrijf mijn ervaring als zeer positief. Ik kreeg de bestelling binnen de vooropgestelde data en kreeg precies wat ik verwachtte te krijgen.

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

Goeden kwaliteit en snel bezorgd

Zeer fijn! Mijn ketting is zo als gewenst was En het was de volgende dag optijd in huis.

In een woord "Super"

De eerste keer een bestelling geplaatst, snelle levering makkelijk site en overzichtelijk en heel veel leuke producten. Erg blij met mijn kettingen! Thanks ga hier vaker wat bestellen!!!

Product valt tegen!

Had mijn ketting van betere kwaliteit verwacht maar dat viel vies tegen! Jammer!

Ik vind de sieraden erg tegenvallen

Erg oranje van kleur en na 2 dagen dragen al verkleurd

Mooi en snelle levering

Snelle levering, mooi sieraad, super!

Tot nu toe ben ik erg blij met mijn aankopen niks op aan te merken top kwaliteit!