Mooie sieraden van goede kwaliteit, en snel geleverd en altijd mooi ingepakt (m’n dochter bewaard zelfs de cadeau verpakkingen) ik kijk elke week op de site, beetje verslaafd geworden en ik krijg zelfs van oma opdracht om sieraden te kopen voor dr!

Elke keer weer tevreden!

Bestel best wel regelmatig bij Finaste en altijd tevreden. Artikel zoals op de site, goed en mooi ingepakt en snelle levering. Wat ik fijn vind is dat je in de omschrijving van het artikel ook kan lezen dat het artikel niet verkleurt. Dat is inderdaad zo want alles wat ik gekocht heb verkleurt niet. Blijft mooi ook als ik ermee ga douchen en zwemmen! Ik ben er blij mee. Wat wel nog een puntje is dat er meer kleuren steentjes in het assortiment mogen vind ik dan.

Heel mooie sieraden! Komt overeen met de foto's op de website. Snelle levering en mooi ingepakt. Kortom: super!

Snel, mooi en in love

Super bedankt voor de snelle leveringen. Ben helemaal gek van jullie site, zzooooo veel keus, kan tegen water en ga zeker nog vaker bij jullie bestellen

Echt super!!

Mega snelle levering, leuke sieraden voor een strakke prijs.

Snel levering en mooie producten.

Heb de bestelling snel binnen gekregen. Ook zijn het mooie oorbellen verpakt in een mooi doosje. Blij mee!!

Het is geweldig en heb der nooit problemen gehad.

Het is topp! Ik heb veel besteld en nooit last gehad. Het is heel snel geleverd en daarbij ook leuk verpakt. Zelf kan ik niet tegen zilver of goud materiaal maar doordat ze sterling zilver gebruiken juist wel.

Helemaal tevreden

Heel prettig, hele mooie sieraden, de keuze is enorm. De kwaliteit is ook super! En klantenservice ook altijd vriendelijk

Mooie sieraden voor een leuke prijs

Onlangs heb ik besloten om van zilver over te gaan op gouden sieraden. Bij finaste heb ik werkelijk alles kunnen vinden, zowel ringen, armbanden als oorbellen.

Prachtige armband, goede kwaliteit, snelle levering

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goede kwaliteit.

Eerste aankoop en heel blij

Snelle levering Eerste aankoop maar ben ao blij dat ik nog aankopen zal doen

Heel mooi en goed goud

Mijn vriendin en ik zijn er heel blij mee! Hij past precies

Helemaal blij mee!

Heel blij met het gegraveerde armbandje! Snelle service, goed betaalbaar, netjes verpakt

Hele mooie sieraden van goede kwaliteit! Mijn vriend had al eerder een ketting en oorbellen voor mij besteld en ik draag deze nog elke dag met plezier en ze zien er nog super uit! Dus toen heb ik voor mijn vriend een armband besteld met tekst erbij en deze is ook van top kwaliteit! Erg blij!! Dit is mijn favorite site voor het bestellen van sieraden :)

Super, ik was zeer verrast

Ik ben zeer tevreden met het armbandje, ook de kwaliteit heeft me verrast.!

Super simpel en overzichtelijk

Ze hebben hele leuke sieraden. Ook leuk dat er kortingen zijn (3 + 1 gratis) en een cadeautje geven bij een bestelling van €40+. Het bestellen was heel simpel en alles stond super goed aangegeven. Geen problemen gehad met de verzending.

Geweldige sieraden

Ik bestel al heel lang bij finaste en ben altijd heel blij met de sieraden geef het meestal weg als cadeautjes maar laatst ook voor mij zelf en ben er echt blij mee zou het zeker aanraden !! Super snelle levering ook .

Super snelle levering en een hele mooie ketting!

Heel erg tevreden

Hele fijne producten en ook super snelle levering, er is geen dag meer dat ik m’n sieraden niet om heb!

Perfecte prijs-kwaliteit verhouding

Mooie sieraden, goede kwaliteit en dat voor een hele redelijke prijs. Snel verzonden en duidelijke website. Zeker een aanrader!

Snelle levering!

Snelle levering en goede kwaliteit

Prachtige sieraden

Voor de 2e keer een bestelling hier geplaatst, 1e keer een ketting en nu een prachtige armband. Ik ben echt tevreden over de kwaliteit, de prijs en de snelle verzending. Zeker een aanrader!

Goede prijs kwaliteitsverhouding met een snelle service

Finaste heeft een prettige website. Hanteren een goede prijs kwaliteit verhouding en hebben een hele snelle service!!

Goeie bezorging en kwaliteit

Makkelijke website, snelle bezorging, en goede kwaliteit