goede prijs/kwaliteit verhouding

Van mijn lieve dochter een erg leuk en fleurrijk kettinkje gehad voor moederdag! Erg leuke kleurtjes en ben er erg blij mee!

Super goede service! Zelfde dag besteld en zelfde dag verzonden. Ik had een ring besteld voor moederdag en hij was ruim op tijd binnen! Super blij mee en ik ga zeker snel wat nieuws bestellen.

Hallo met Jana van Iwaarden, Het kettinkje met de initialen was metteen op moederdag zelf verzonden en ontvangen! Prachtig in het zilver! Erg te vreden! Mijn moeder vind het nog altijd prachtig . Vriendelijke groet Jana van Iwaarden.

mooie sieraden van erg goede kwaliteit!

Sieraden verkleuren niet ondanks ik ze nooit af doe. Ik ga hier zeker vaker bestellen, absoluut mijn geld waard geweest.

Prachtig

Ziet er mooi uit en goede kwaliteit, geld overigens voor alles wat ik ooit heb besteld

Snel bezorgd mooi product

Ik ben echt heel blij met mijn aankoop. Het is exact zoals ik het me had ingebeeld! Ik zou het nog 10 keer opnieuw bestellen. Heel snelle levering... had het een beetje aan de late kant besteld maar het was nog heel goed optijd geleverd.

Super goed

Cadeautje gekocht voor moederdag. De ketting was de volgende dag gegraveerd in huis.

Snelle levering, mooie oorbellen

Mooi product, snel geleverd

Snelle betrouwbare service met als resultaat hele mooie fijne oorbellen

Hele mooie fijne kleine oorbelletjes die bij dragen lang mooi blijven

Perfect!

Ik laat normaal geen beoordeling achter, maar wat was ik tevreden! Ik had mijn bestelling de volgende dag al binnen. Het was mooi verpakt & dat allemaal bij elkaar is echt wat je zoekt als klant. Bedankt! :)

Super! Goede kwaliteit goedkoop & snel geleverd

Heel erg blij met de sieraden

Super snelle levering. Mooie kwaliteit producten voor een lage prijs. Ik ga zeker vaker bestellen.

Mooie sieraden die super snel geleverd worden

Erg blij met de kettingen die ik heb besteld, precies zoals op de foto's. En de snelle levering is ook erg fijn!

Mooie sieraden voor een klein prijsje

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Sluitingje liet iets snel los, maar na deze vastgezet te hebben werkte hij weer. Al met al tevreden!

Finaste is fantastisch!

Goede service, snelle service en goede aflevering! Helaas sluit mijn slotje niet goed waardoor ik hem verlies en hoop dus op een oplossing...maar mijn eerste moederdag van vier werd gekroond met een gave armband!

Mooi en snelle levering

Het was een snelle service. Alleen had ik een zilveren ketting besteld maar kreeg ik een goude ketting. heb al via privé bericht van fb mail.gestuurd maar er geen reactie op gekregen.

Helemaal top!!

Alles klopt! Van hele goede kwaliteit tot vandaag besteld is morgen in huis. Ik heb al paar keer bij Finaste besteld en elke keer ben ik zeer te spreken over Finaste!

geweldig

Mijn ervaring met FINASTE was echt super goed. De bestelling was al binnen twee dagen in huis en de producten zijn van hoge kwaliteit. Een en al super!

Correct en netjes

Duidelijke site ,snelle levering en met een mooie verpakking ontvangen. TOP

Mooi en snel!

Mooie gouden armband met 2 letters besteld. Ziet er super mooi uit en snel geleverd.

super gaaf en boeiend

Tres intéressant Expedition super rapide

Heel mooie dingen goede prijs!

Ik had eerst verkeerde maat maar werd super vriendelijk geholpen. Zou zeker nog eens bestellen.

Snelle levering, goed ingepakt en een goede prijs!

Echt super

Heel snel aangekomen. Echt mooi sieraad dat helemaal niet roest en ook nog eens betaalbaar!! Echt superrr!!!