Snel en eenvoudig te bestellen

Bedankt hoor de hele snelle levering Uitstekend

Mooie kwaliteit en super snelle verzending!

Ik vind de goud kleur van de sieraden super mooi, mooie kwaliteit en verkleurt niet. Tweede keer dat ik hier sieraden heb besteld en er zullen meer bestellingen volgen :)

Top!!!

Makkelijk te bestellen, snelle en nette levering, een aanrader dus!!!

Goede kwaliteit

De ringen en armband die ik heb gekocht zijn super mooi. De sieraden zijn van goede kwaliteit voor een prima prijs en je hoeft niet bang te zijn voor groene vingers. Ik douche niet met de sieraden om.

Mooi en snel geleverd

Mooie kwaliteit. Ik heb een graveerarmband besteld en 2 dagen later al in huis. Dit is mijn 3e bestelling en er gaan er nog meer volgen. Zoveel leuks en unieks te vinden bij Finaste.

Fantastisch!

Super snelle levering & de ringen zijn echt prachtig!! Helemaal verliefd!

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Binnen twee werkdagen binnen, alles waterproof en goede mooie details. komt in mooi doosje

Erg mooi en snel binnen

Het is een mooie sieraad. Ik had hem kado gedaan aan mijn vriendin. Nog nooit zo blij gezien die meid. Ook had ik hem beetje laad besteld maar hij was optijd binnen voor haar verjaardag. Dankjewel Finaste!

Top kwaliteit, verkleurt niet!

Top kwaliteit

Zeer snelle levering Uitstekende kwaliteit sieraden Echt een aanrader

Geweldige service!

Een enkelbandje besteld bij Finaste. Super product! Enorm mooi bandje is het. De prijs is fijn goedkoop, kwaliteit is super. Levering is ook erg snel! Erg tevreden.

Mooie sieraden, goed van kwaliteit en goede verzending.

Dit is een erg leuke website. Heb leuke sieraden besteld en de levering was ook goed. Erg tevreden!

Wat een top bedrijf!

Hier ga ik écht even de tijd voor nemen. Ik kende Finaste niet tot mijn zus mij ooit een sieraad cadeau deed. Ik was meteen impressed! Ik heb ondertussen al heel wat doosjes met mooie sieraden van Finaste. Ik kan ermee douchen, slapen, zwemmen, zelfs (oops) mee onder de zonnebank. Want het verkleurd allemaal niet! Hoe heerlijk is dat? Nu geef ik zelf mijn vriendinnen vaak een Finaste sieraad cadeau. Ook zij zijn er heel erg over te spreken! Goede sieraden & hele goede service! :)

Zijn hele mooie armbanden maar toch wel dikker Verwacht want dat leek zo op de foto's maar vind Het niet erg zijn hele mooie armbanden!!!!

Super snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis. Geweldig! Kon ik meteen genieten van mijn 2 kinderen op een armbandje. Zeer dierbaar.

Mooie sieraden

Al verschillende keren armbandjes gekocht bij Finaste. Mooie armbanden voor een fijne prijs. Verzending binnen een dag, volgende dag al in huis!

2e keer dat ik er bestel! Fijne winkel

Sieraden blijven mooi van kleur, ook na douchen. Zijn erg stevig en super mooi en betaalbaar :)

Snel, mooie ringen, mooie verpakking.

Finaste is super

Finaste is super. Alles wordt altijd mooi op tijd en snel geleverd.

Slecht

De maat vd ring 16 klopt totaal niet. Ring is veel te groot.

Jammer van de oplossing

Ik had een ketting besteld maar een verkeerde letter gedaan kon geen los hangertje bestellen toen een nieuwe besteld weer extra geld kwijt en vervolgens is het een heel klein hangertje waar ik niks aan had

Perfecte aankoop

Ik kocht een gepersonaliseerd armbandje voor een sterrenmama. Het was een heel mooi, subtiel gegraveerd bandje, die stevig verpakt was. De prijs was ook de beste, na wat vergeleken te hebben. Er was ook een mooie keuze aan juwelen om te personaliseren. Ik beveel deze webshop ten zeerste, ook een snelle verzending en stevig verpakt.

super fijn

hele snelle bezorging, mooi en goed verpakt en goeie kwaliteit. super chill

Bestelling kwam snel aan en de armbandjes waren erg mooi

De armbandjes die ik heb besteld zijn erg mooi, de keuze in gravering was ook eeg groot.

Geweldige service en nog betere kwaliteit zo enorm blij mee en tevreden blijft ook mooi echt een aanrader ik zeg doen zeer tevreden