Goede professionele manier van werken

De site is makkelijk in gebruik, mooie fotos en in het echt zien ze er ook uit zoals op de foto. Makkelijke manier van betalen, netjes verpakt en goede service dus.

Top! Héél blij met mijn aankoop!

Ruime keuze, snelle levering uitstekende service, goede prijs én kwaliteit!

Ik vond alles super… de levering was snel en de oorbellen die ik heb gekocht zijn echt prachtig. Ben super blij met de snelle service en producten en zal zeker nog een keer bestellen

Hele goed service en alles optijd binnen heel blij mee en een aanrader

Hele goede service en goede cadeaus voor je vriendin deze site is zeker een aanraden heel erg blij dat deze site bestaat alles is op tijd binnen

Altijd mijn favoriet

Ik bestel al een jaar bij jullie en het is altijd goed. Het verkleurd niet. Ik douche ermee en nog nooit verkleuring gehad.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit super blij mee!

Super veel keuze en goeie kwaliteit echt een aanrader.

Mooi en super snel!

Mooi sieraad en snel geleverd! Heel erg blij mee!

Product zoals omschreven en afgebeeld en vlot gegraveerd en verstuurd. Na 1 dag al in huis.

In een zin gewoon uitstekendsupergoed !!

Mijn ervaring is super !! Ik beveel het iedereen aan, hier een kijkje te nemen, voor elk wat wils tegen een leuke prijs.

Wat je ziet is wat je krijgt

Mooie sprankelende oorbellen die tegen water kunnen, precies die ik zocht!

Snelle levering en super kwaliteit en nog leuke spullen ook!

Ik had de volgende dag mijn bestelling al binnen en het was super mooi ingepakt !

mooi product, goede prijs, snelle levering

ik was heel blij dat ik zo snel over het door mij uitgekozen sieraad kon beschikken

Fijne levering & mooi werk !

Ik moest een cadeautje hebben voor 2 vriendinnen op het laatste moment. Jullie snelle levering is daarom echt top! & ook nog eens mooie sieraden. Ik vind het zelf altijd leuk dat een cadeau persoonlijk gemaakt kan worden.

Super snelle levering zonder problemen

Mooie ring met snelle levering, ring zat mooi verpakt

helemaal tevreden

mijn vriendin was er enorm blij mee, ga hier vaker bestellen.

Super mega tevreden!

Super snel binnen, goede service! Goed materiaal en mega mooie producten! Geen slecht woord over te zeggen!

Dramatisch

Ketting kapot uit verpakking gehaald. Je zou er vanuit gaan dat je het eindproduct gecontroleerd is voor het de verpakking in gaat. Zeker als er een gravure op is gezet. Pijnlijk ………

kapot

Ik had het armbandje net om en hij ging helaas meteen kapot. Heb hem nog proberen te maken maar hij gaat sluit niet goed. Heel jammer, wel mooi armbandje

Super kwaliteit, precies gevonden wat ik zocht.

Ik zocht al een tijdje naar leuke, tijdloze sieraden voor een betaalbare prijs. Ik had al wat sieraden maar over tijd zijn deze erg verkleurd. Daarom ben ik erg blij met deze stainless steal oorbellen en kettingen.

goede kwaliteit en snel verzonden!

ik ben erg tevreden met mijn nieuwe oorbellen

Overzichtelijke en duidelijke website. Mooie producten. Goede communicatie wat betreft de snelle levering!

Niks van te zeggen, geweldig!

Fijn alles kunnen vinden wat ik zocht, goeie maten en snel geleverd!

Super goed!

Ik heb een kettinkje laten graveren voor de verjaardag van mijn moeder. Toen het kettinkje binnen kwam was ik denken verbaasd, kei mooi voor die prijs!!!!

Mooie sierraden voor een goede prijs en heel snel in huis!