Kwaliteit is top

Oorbellen blijven heel mooi en geven niet af. Daarbij waren ze verzonden in een schattig doosje.

Super mooie armband

Goede kwaliteit, super mooi gegraveerd! Onwijs blij mee!!

Mooie en duurzame sieraden

Mooie en duurzame sieraden voor de bedragen waarvoor ze worden verkocht. Een echte aanrader!

Mooi en van kwaliteit.

Toen ik de oorbellen binnen kreeg, kreeg ik er eentje niet open. Daar baalde ik erg van! Had gelijk een mail gestuurd (op vrijdagavond). Maandagochtend had ik al antwoord! De klantenservice dacht goed mee en erkende mijn frustratie. Inmiddels had mijn moeder oorbel al open gekregen en nu heb ik ze al de hele week in!

De ketting was mooi gegraveerd en het materiaal van de ketting is ook zeer goed!

Goede producten, snelle relevering en een top klantenservice

Mooie gepersonaliseerde armbandjes

Mooie gepersonaliseerde armbandjes. De sluiting is wat lastig zelf te bevestigen.

vlotte en nette service!

TOP!

Ik had een ketting besteld met de intitialen van mij en mijn vriend. De ketting was er snel en zag er mooi uit. Ik ga hier zeker eens vaker bestellen Zeker een aanrader!

Prachtig werk !

Snel en super mooi

het product was snel geleverd en is super mooi waardoor ik meteen weer wat wou bestellen

Sieraden hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles is netjes per stuk verpakt en heel snel geleverd.

Goede en vlotte service mooi afgewerkt product

Service Ok maat had groter verwacht

Kan beter

Super snelle levering en prachtig sieraad!

Ik heb een quatro initial coin ketting besteld en het is alles wat ik wilde. De ketting zelf is prachtig en de coin met de 4 initialen van ons nieuwe gezinnetje maakt het helemaal af. Ik ben er dol op! Daarnaast was het gepersonaliseerde sieraad er binnen 2 dagen! Fantastische service vind ik dat in deze tijd en ook nog verpakt in een mooi doosje. Ik krijg zeer veel positieve reacties op mijn nieuwe sieraad!

Goede service en klantvriendelijk.

Je krijgt je pakketje altijd optijd en de prijzen zijn niet duur. Je krijgt waarvoor je betaalt! Heel veel cadeautjes gekocht voor andere via deze website.

Super! Twee keer in één week besteld, super snel & top kwaliteit sieraden

Super snel geleverd, goede kwaliteit en hele mooie sieraden. Pasvorm is ook perfect. Precies wat ik zocht!

He Le Maal geweldig

Super snelle verzending en sieraden van top kwaliteit <3 Alles wat ik zoek! Ga zeker vaker bestellen

Mooie kwaliteit/ prijsverhouding!

Mooie ketting, niet gammel, stevige mooie kwaliteit!

Fijne kwaliteit

Snelle levering en leuk ingepakt!

Top bedrijf!

Hele goede kwaliteit en snelle levering! Ook word je goed op de hoogte gehouden met de mail.

Super bedrijf!

Snelle service! Mooie sieraden!

Zeer mooie sieraden en top service!!

Hele snelle levering, aangename website en zeer mooie sieraderen!!

dikke tien!!!

ik ben fan!

Super mooi!

Zeer goede kwaliteit en snelle levering! Super blij met mijn nieuwe items, mijn setje met gegraveerde sieraden is weer compleet!