Super mooi en heel snel geleverd

Elke keer als ik hier bestel is het gewoon echt super, kan ik mijn sieraden overal bij om doen en is het echt bizar snel geleverd! Ik heb ook een vriendin van mij blij kunnen maken met een armbandje van finaste!!

Perfect ook super snel

Ik zocht oorbellen en nieuwe sieraden voor een gala en had niet heel veel tijd. Maar deze zijn geweldig. Echt perfect!! Ik heb sowieso al ervaring met finaste en ik weet niet hoe maar het verkleurd gewoon niet. Een van jullie kettinkjes heb ik al twee jaar en die is even goud als degene die ik net heb besteld.

Leuke sieraden!

Leuke sieraden die lang meegaan. Verstelbare ringen zijn handig en te dragen om iedere vinger.

Heel blij mee!

Bestellen ging makkelijk! Snelle levering en het kettinkje is heel mooi geworden! :-) Precies zoals aangegeven op de site!

Ik vind Finaste echt geweldig! Ik hou van hoe het is ingepakt in van die leuke doosjes, en de verzending was ook echt mega snel! De sieraden verkleuren niet dus ik kan ze met douchen en zwemmen altijd om laten! En dat vind ik echt mega fijn! Ze zijn van goed materiaal, ze zijn nog nooit kapot gegaan, ook al bleef ik ergens achter haken ofzo, echt top! Ik heb 4 woorden voor finaste, 1: geweldig 2: perfect 3: amazing 4: te gek Kort gezegd ik heb er nooit genoeg van! En ik hoop natuurlijk dat ik de cadeaubon win want dan kan ik nog veel en veel meer bestellen, ik hou hou HOU van Finaste :) Ik wou emoji’s toevoegen maar dat kon niet…. Hahah

Goed kwaliteit sieraden voor elke gelegenheid ♡

Goede kwaliteit met een snelle levering

Ze hebben goede sieraden en accessoires. Deze zijn met goede kwaliteit. Ook een snelle levering

Ik had 2 paar oorbellen besteld, erg mooi en goeie kwaliteit!

Goede service, leuk armbandje!

Laatst een gegraveerd armbandje besteld voor een vriendin van mij. Hele mooie letters een van goede kwaliteit! Ze is enorm blij met het armbandje. Snelle levering, goede service echt een top site!

Super tevreden

Mooi artikel precies zoals beschreven. Volgende dag lag het pakketje keurig netjes ingepakt in de brievenbus. Hier bestel ik volgende keer zeker weer.

Heel erg tevreden

De bestelling was heel snel geleverd, en alles in goede orde ontvangen!!

Snelle levering en hele goede kwaliteit

Mijn armbandje werd een dag na de bestelling al geleverd. Goed beschermt in een sieraden doosje. De kwaliteit is super goed! Ik ga hier vaker bestellen!

Geweldige sieraden

Snel antwoord op je vragen

Snelle levering van de gekozen juwelen, mooi verpakt. Juwelen zijn super zoals altijd

Ik ben erg tevreden met mijn oorbellen. Ik kom zeker weer terug.

Recommend

Everything was perfect

Snel verzonden en zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader !

Toppie

Netjes op tyd binnen en mooi verpakt fijn om bij jullie te shoppen

Heel erg goede kwaliteit

Helemaal blij mee

Top product erg blij mee, goede kwaliteit voor een goedkope prijs

Snel en super netjes in doosjes geleverd I love it

Prijs/kwaliteit prima

Vlotte service. Besteld en dag erna geleverd. Mooi juweeltje. Goede prijs/kwaliteit.

heel leuke sieraden voor een zeer redelijke prijs

ik heb hier al heel wat gekocht en tot nu toe aangenaam verast bovendien zeer snelle verzending

Schitterende producten en geweldige service

Opnieuw bestelde ik bijrijdster, vanwege de goede service en de schitterende producten. Ik heb een heel aantal mooie sieraden als cadeau voor vrienden kunnen kopen en mijn dochter is enorm blij met de ketting die je bij de bestelling cadeau kreeg. Het contact is goed en snel, vriendelijke medewerkers. Ga zo door! Ik kom zeker nog eens terug!!

Snelle levering en netjes verpakt. Leuke sieraden voor die prijs