Beste jewellery

Zo mooi en blijft mooi

Mijn voordeur ging niet meer open door het pakketje!

Ik wist zodra ik thuis zou komen dat mijn pakketje geleverd zou zijn, dus ik wist niet hoe snel ik naar binnen moest! Alleen het doosje blokkeerde de boel! Haha toen wist ik zeker dat het geleverd was! Ik wist niet hoe snel ik het moest uitpakken!! Super blij met al mijn aankopen!

Helemaal amazing!!

Mijn eerste niet-echt gouden sieraden gekocht. In een woord: WAUW! Wat een ontzettend mooie kwaliteit! Sieraden zitten ook allemaal in luxe doosjes verpakt, ook perfect om cadeau te doen! (Of gewoon cadeautjes voor jezelf) Snel verzonden met track and trace. Helemaal top! Ik ben helemaal blij en ga zeker weer bestellen.

Hele goexe survice

Was allemaal goex

Snelle levering en goeie kwaliteit!

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Finaste en elke keer ben ik helemaal tevreden! Er is veel keuze voor zilver en goud en de kwaliteit en prijs verhouding is juist!

Ik ben helemaal om!!!!! Zo gaaf!!!! Heb oorbellen, armbanden en kettingen besteld en het is top. Ook na een tijdje dragen, het verkleurd echt niet. Kom zeker regelmatig online kijken voor iets nieuws (-:

tevreden

Helaas waren 2 ringen te groot dus die heb ik terug gestuurd, contact op genomen met het bedrijf en super geholpen. 2 andere ringen die ik heb besteld zijn wel de goede maten. Super te vreden en mooie kwaliteit.

Mooie en goede kwaliteit sieraden en snelle levering!

Ik heb nu 3 keer een bestelling geplaatst bij Finaste en nog nooit ben ik teleurgesteld. De sieraden zijn zoals beloofd en verkleuren niet over de tijd. De prijs/kwaliteit verhouding klopt!

Snelle levering, mooi ingepakt

Had een broek besteld, alleen een verkeerd label zat er bij maar dit was allemaal netjes vermeld. snelle thuisbezorging, mooi ingepakt! Ik ben meer dan tevreden.

Goed en snel en netjes

Super blij dat het zo snel makkelijk en goed verlopen is het is een super goed bedrijf ik raar het zeker aan ook de gegraveerde dingen zijn super mooi gezet

Erg leuk

Mooi armbandje mogen ontvangen als verjaardagscadeau. Erg leuk ingepakt!!!

Mooie sieraden en snelle verzending

ben er heel blij mee!

Het ziet eruit alsof ze van heel goede kwaliteit zijn! en ze zijn ook zeer mooi. Ik heb ze nog niet lang dus kan nog niet zeggen of ze gaan verkleuren. Als ze niet verkleuren is het een 5/5 waard!!

Snelle levering en mooi verpakt! Erg blij mee!

Snelle levering, goede kwaliteit

Finaste heeft een snelle levering, mooi verpakt en mooie kwaliteit!

Helemaal top!

Super leuke trendy sieraden, snel geleverd en super leuk en luxe ingepakt! In één woord: top!

Prachtig

Ik heb hier nu al meerdere keren besteld en elke keer ben ik weer verrast met hoe mooi de sieraden zijn. Alles blijft de dezelfde kleur en de steentjes schijnen prachtig in het licht.

Goede kwaliteit juwelen snel bij je thuis

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de juwelen en het bestellen met finaste. Al 2 keer besteld en altijd heel blij en de juwelen gaan totaal niet af. Na een jaar gebruiken bijna elke dag, zijn de kettingen nog steeds niet afgegaan. Alleen maar goede dingen te zeggen.

Leuke kleding en snel geleverd

Super snelle service

Onlangs een gepersonaliseerde ring besteld, maken belofte waar van volgende dag in huis! Alleen jammer dat het personaliseren niet echt in het sierraad wordt geslepen.

Goede kwaliteit en heel erg leuk!

De verzending was goed en was mooi ingepakt en de kwaliteit van de sieraden is heel goed! Vooral prijs- kwaliteit is uitstekend!

Snelle levering en goede kwaliteit van sieraden

Al meerdere keren wat besteld op deze site. Tot nu toe tevreden over alle sieraden die ik binnen heb gekregen. Niet duur en veel keuze in sieraden om te combineren.

Goede kwaliteit.

De ringen werden erg snel verzonden en zien er precies uit zoals op de fotos, ik draag ze nu al een week (ook tijdens douchen) en ze zijn niet verkleurd oid!

Mooi ingepakt, fijne sieraden voor een fijne prijs!

Snelle bezorging, mooi ingepakt (daar ga ik altijd heel goed op) en fantastische producten!

Goeie kwaliteit

Super mooie sieraden, niet al te duur, snelle levering! Heel erg blij mee en kom zeker terug