Hele mooie verpakte cadeautjes voor onder de Kerstboom

Mijn bestelling is keurig op tijd en heel netjes verpakt ontvangen. Helaas moet het uitpakken nog wachten tot Kerst.

Super snel

Mijn bestelling werd echt super snel geleverd! Wordt gewaardeerd! Fijne webshop met mooie sieraden.

Geweldige juwelen!

Mijn bestelling was er enorm snel en ik geniet er ten volle van!

Snel geleverd en sieraden zijn van top kwaliteit!

Ik had al eens eerder besteld en was erg tevreden. Ik wilde mezelf dus nog een keer verwennen met deze mooie sieraden. Alles was precies zoals ik het had verwacht!

Prachtige sieraden, uitstekende service

Een setje oorbellen en 2 armbandjes besteld. Een van de armbandjes laten graveren, resultaat is prachtig. Sieraden waren ook zeer snel geleverd in een mooie verpakking.

Top!!

Ik heb een ketting besteld als cadeau voor een vriendin. Ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf ook besteld heb! Goede kwaliteit en super leuk dat je het kan laten graveren. Ook mega snel binnen!

Snelle levering en prachtige sieraden.

Super snelle levering! Hele mooie gegraveerde sieraden. Wordt heel netjes geleverd mooi verpakt. Echt een aanrader.

Fantastisch!

Top aanbod, makkelijk te bestellen en super snelle levering! Aanrader!

Snelle bezorging en precies wat ik had verwacht!

Goeie kwaliteit, snel bezorgd, leuk verpakt met aandacht en goeie updates mbt verzending!

Helemaal top!

Het pakketje was heel leuk ingepakt en de sieraden zijn van goede kwaliteit, vooral voor de prijs!

Heel erg fijn

Kon meteen mijn product bestellen en was super snel binnen in een mooi pakketje!

Top Service!

De service is echt uitstekend! Het personeel is erg klantgericht

Super mooie sieraden

Ik heb al heeeel veel sieraden van Finaste en ben er super blij mee! Ook is de service fantastisch

Amazing!

Wat een super service, reageren snel en versturen snel! Heel tevreden met de geleverde sieraden!

Leuke sieraden, maar retourbeleid is jammer.

De kwaliteit van de sieraden en de keuze is echt fantastisch. Ik kon echt niet kiezen, vond alles leuk! Uiteindelijk gekozen en besteld en bleken de ringen mij te krap te zitten en moet ik die dus terug sturen. Ik las het retourbeleid en daar baalde ik wel van.. Het kost mij ook minstens de helft vd korting die ik heb gekregen om het terig te sturen en het is jammer dat jullie in jullie beleid hebben staan dat het de verantwoordelijkheid is van de koper om de artikelen terug te sturen. Verder, enthiousiast over jullie artikelen!

Perfect!

Snel ontvangen, goede kwaliteit voor betaalbare prijzen.

Vaste klant

Ik bestel altijd mijn sieraden hier. Ze zijn van goede kwaliteit, verkleuren niet en ondanks de drukte nog steeds mega snelle verzending! Happy customer :)

Goede kwaliteit, supersnelle levering.

Top producten!

Wauw

Ontzettend leuke webshop met zo ontzettend veel keus. Bestellen gaat makkelijk en is heel duidelijk. Je word helemaal op hoogte gehouden wanneer je pakketje word verstuurd en bezorgt. Leuk ingepakt en helemaal volgens verwachting.

Mooie, trendy juweeltjes van goede kwaliteit!

Heel mooi aanbod, extra leuk dat het personaliseerbaar is, vriendelijk en snelle klantenservice, bijzonder stipte levering. Positieve ervaring op alle vlak!

Super blij met Finaste

Fijne website. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Super leuke oorbel

Super blij met deze oorbel. Leuk om in een oor te dragen en in je andere oor andere oorbellen!

super

makkelijk vinden wat ik zocht waren er zeer tevreden mee

Super blij met mijn gegraveerde kettinkje en ringetjes!

Goed!

Snel bezorgd en goede kwaliteit