Geweldig !

Nu 2 bestellingen geplaats bij FINASTE, en ik ben zeer tevreden goede en mooie producten voor een betaalbare prijs . Ik ben zeker van plan vaker te bestellen

Ik kreeg het pakketje snel en het was erg mooi in gepakt!

Snelle levering en mooi ingepakt. Leuke kadootjes

Perfect!

De bestelling was snel binnen en je krijgt wat je besteld.

super leuke winkel!!

finaste heeft hele leuke sieraden voor een betaalbare prijs<3

Gewoon helemaal goed!

Snelle levering, keurig verpakt en ketting net zo mooi als omschreven!

Erg mooie ketting

Ik ben erg blij met mijn ketting en oorbellen. Mooie kwaliteit en snelle bezorging. Ik ga zeker vaker bestellen.

Mooie en degelijke juwelen

Ik heb 2 sets oorbellen gekocht met hangertjes. Zeer snelle verzending, enkel spijtig dat de natuurstenen hangertjes nogal verschillen in kleur. Eén zijde is donkerblauw en de andere eerder lichtblauw. Verder tevreden.

Snelle, goede service en goede kwaliteit

Mijn bestelling was snel binnen, leuk ingepakt met een extra cadeautje. Bestelling was naar wens!

Erg fijn!

Sieraden is niet duur maar kwalitatief goed. Bezorging is snel, erg tevreden dus!

Wáuw!

Finaste heeft écht de mooiste juwelen óóit. Ze hebben een heel grote keuze tussen veel soorten juwelen. Zelfs voor graveerbare juwelen hebben ze veel opties. De juwelen staan mij altijd super mooi en ik krijg er veel complimenten op. Daarnaast zijn ze ook nog eens waterproof dus hoef ik ze nooit uit te doen.

CONFIDENT BOOST!

Ik had eerst wel wat twijfels over dat het er leuk zou uitzien bij mij, maar het ziet er geweldig uit ik ben er echt super blij mee en het is zeker een aanrader!

Geweldig!!!

Helemaal tevreden met de bestelling. Super kwaliteit en helemaal zoals ik verwacht had.

Goede en leuke sieraden met snelle levering.

Ik ben erg tevreden over Finaste. Er is een breed assortiment in sieraden en de kwaliteit is goed! Daarnaast zijn de prijzen aantrekkelijk. Ook de snellere levering is erg fijn! Ik raad andere Finaste zeker aan.

Finaste heeft een super snelle service, altijd tevreden!

Al mn aankopen zijn altijd goed en snel aangekomen, altijd tevreden. Sieraden zijn altijd net zoals op de foto, top site!

Mooi product

Hele mooie ketting, alleen had ik de hanger iets groter verwacht, maar toch heel blij mee!

Het zijn super goede kwaliteit sieraden, snel binnen en heel leuk ingepakt!!!!

Ik had nog al een lastig voorbeeld voor een vingerafdruk, er was geen mogelijkheid meer om dit op de correcte manier te doen. Ze hebben de tijd genomen om te bekijken of de vingerafdruk op een juweel gemaakt kon worden. En dit kon. Super blij ben ik ermee en zo heb ik dan ook een super mooie herinnering van een dierbare die ik elke dag bij mij kan dragen. Ik ga in de toekomst zeker nog bestellen.

Super fijn

De website is heel overzichtelijk en daardoor ook goed te begrijpen. Het bestellen gaat ook heel makkelijk en het komt super snel aan.

Supermooie sieraden en snel geleverd

Heel mooi moederdag cadeautje voor mijn mama besteld! Supersnel geleverd! Ik bestel altijd alles op finaste, de sieraden zijn allemaal super kwaliteitsvol! Ik draag enkel nog finaste

Mooie ketting en snelle levering

Heel snelle levering, heel goede kwaliteit!

Snel bezorgd

Erg mooi

Snelle service en mooie sieraden

De volgende dag ontving ik al mijn bestelling in de brievenbus. Mooi verpakt en goede kwaliteit!