Erg mooie sieraden en veel diversiteit.

Ik was verrast.

De kwaliteit en de manier waarop de juwelen worden voorgesteld of worden aangekomen hebben mij enorm verrast. Ik vindt ze zeer mooi en ze zijn zeker van goede kwaliteit. Ik raadt deze zeker aan! En alles voor een goed prijsje.

Geen duidelijke vermelding van het artikel

Er staat bij het artikel niet duidelijk dat je er maar 1 krijgt, contact gehad en niets opgelost , ja dat ik er nog 1 kon bestellen.

Allermooiste!! ❤️

Ik heb een ring besteld en het is zo mooi! Finaste hebt een grote collectie van allerlei soort sieraden.

Goede kwaliteit en prijs en snelle levering

Goed en makkelijk. De website is overzichtelijk en er is heel ver keuze. Er word ook nog snel bezorgt dus ik ben zeer tevreden.

Mooie producten snel in huis!

Hele mooie sieraden, alleen wel jammer dat de goude sieraden niet tegen goud kunnen. Wel zijn ze heel mooi en snel in huis

mooie sieraden

mooie sieraden - snelle levering

Je besteld en het word de volgende dag al geleverd. Mooie producten. Reageren ook snel. Top

Snelle levering, mooi product

Een mooie winkel en snel bezorgd

Ze zijn heel snel met het leveren en hebben goede kwaliteit

Goed materiaal

Het materiaal is heel goed mooie oorbel alleen ik dacht dat ik één paar had besteld maar dat bleek maar één oorbel te zijn maar het werd heel snel geleverd!

Mooiste oorbellen die ik ooit heb gekocht

Heb 3 paar oorbellen besteld en was er erg blij mee! De verpakking zag er ook nog eens heel mooi uit. Perfecte maat en kunnen ook nog eens tegen water! Dankjewel xxx

Mooi product

Snel geleverd in een mooi bewaar doosje. Product is exact zoals te zien is op de afbeeldingen en past mooi bij andere sieraden. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit en betaalbaar! Koop er zeker meer oorbellen etc.!

Goede service, product zoals omschreven.

Één woord: SUPER!

Bestelling geplaatst en kreeg al vrij snel een mail dat deze was verzonden, volgende dag al in huis en het was mooi ingepakt. Graveerbaar product zag er mooi uit dus draag het met veel plezier!

Mooi!

Armband is precies zoals verwacht. Ook qua maat is de armband goed aan te passen. Blij mee!

Super goed

Mooie sieraden en snelle levering. Zeer tevreden!

Snelle levering en een mooi product

Het product werd snel geleverd en was goed ingepakt. Het product ziet eruit zoals op de site en is dus ook helemaal naar wens

Mooie kwaliteit sieraden

Hele mooie kwaliteit sieraden, hele snelle levering en als er iets niet naar wens is dan is de retour super simpel.

Erg goed. Snelle service, goede klantenservice

Erg goed. Snelle levering. Goede hulp bij vragen.

Dag na het bestellen al in huis. Super fijne service en hele mooie sieraden.

Mooi sieraad en goede en snelle levering

Mooi sieraad en goede en snelle levering

Hele mooie producten en goede prijs!

Ik vond mijn bestelling mooi ingepakt en de producten waren nog mooier dan verwacht :) wel duurde de verzending een paar dagen langer maar dit kan komen door nieuwjaars drukte

Top kwaliteit en service

Fijne en snelle service Tot nu toe altijd tevreden met al mijn bestellingen