Top!! Heel erg fijn

Snelle levering, mooi gegraveerd!

Mooi en optijd

Mooi ingepakt en niet duur, ziet er heel mooi uit!

Hele leuke sieraden

Heb ze al binnen een dag ontvangen, Kwaliteit was top heel erg Nice

Mega mooi!

Snelle levering en super mooie sieraden! Leuke actie’s en al gauw gratis verzending. En hele goede kwaliteit.

Finaste is een geweldig sieradenmerk met sieraden van zeer goede kwaliteit! Je hebt ook de keuze tussen goud en zilver. Ook de levering gebeurt ontzettend snel. Ik heb al meerdere sieraden besteld en ook graveerbare sieraden. Ik blijf trouwe fan! Mijn vriend draagt zijn ketting ook elke dag. Ideaal om sieraden te kiezen voor jezelf of als cadeau te geven. We love Finaste!

Snelle levering Mooie producten Echt top!

Goeie kwaliteit, snelle levering!!

Kwam de dag nadat je besteld had al binnen!! Top service. Goeie kwaliteit, komt mooi en netjes verpakt binnen en zijn vaak brievenbuspakketjes wat echt top is!! Bestel hier zeker ze hebben mooie en goeie kwaliteit sieraden en het mooiste, een hele snelle levering. :)

Snelle levering, mooie sieraden, alles zat netjes in doosjes waar je het in kan opbergen.

Al meerdere keren besteld. Altijd super mooi en goede kwaliteit en dat voor leuke prijzen.

Klantenservice was snel en vriendelijk (ik had een vraag over een product) en het in ontvangst nemen was snel.

Mooie ketting, snelle levering

Wauw wat ben ik blij met mijn ketting. Ik heb hem heel makkelijk via de website besteld. Het is super mooi gegradeerd en de ketting voelt echt als waarde om mij nek voor een betaalbare prijs. Plus ik kan er ook nog eens mee douchen. Helemaal gelukkig!

Mooi ketting, snelle bezorging

mooie sieraden!!!

Erg fijn en snelle verzending. Nooit problemen mee gehad! Zeker aan te raden.

Snelle levering en mooi product

Ketting besteld met naam. Super snel geleverd en precies zoals beschreven. Heel erg tevreden !

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen, lijken van goede kwaliteit te zijn. Leuk verpakt. Kwaliteit-prijsverhouding lijkt goed

Betrouwbare kwalitatieve sieraden!

Ik ben erg tevreden over Finaste sieraden. Ik bestel elke keer weer met plezier en de sieraden blijven lang erg mooi. Ik raad iedereen aan hier je sieraden te halen! Een mooie prijs-kwaliteit verhouding. Ook erg leuk ok cadeau te doen.

Hele mooie orginele oorbellen!

Ik bestelde hier een aantal setjes oorbellen. De levering was zeer snel en heel mooi verpakt. De oorbellen zelf zijn erg leuk en ze blijven ook heel erg goed als je ermee doucht en slaapt. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Mooie sieraden, snelle levering

Mooie sieraden, blijven goed en zijn mooie kleur. De levering was erg snel en voldoet aan verwachtingen

Prachtige sieraden en snelle levering

Mooie originele sieraden voor een schappelijke prijs en ook nog eens de volgende dag in huis!

Mooie lichte oorbellen, snel bezorgd

Eerst via mail gevraagd of de oorbellen enigzins licht van gewicht zijn, omdat ik voorheen oorbellen heb besteld die erg zwaar zijn en daardoor dus nooit draag. Goed geholpen door Isabel en draag nu al een aantal dagen met veel plezier mijn nieuwe 'statement hoops'. Bedankt! Groetjes Kirsten

super

ik had de avond ( laat) ervoor besteld en de dag erna al gelijk in huis! super

Super snel verzonden en goede kwaliteit voor deze prijs!

Super snelle levering en goede kwaliteit voor een zacht prijsje. Hopelijk blijft het lang mooi maar het ziet er goed uit op eerste oog.

Duidelijke site en goede prijzen voor prachtige sieraden. Verkleuren niet en mooi verpakt. Ook super snelle verzending!! Ben er erg blij mee :)

PERFECT!

super goed

Superleuk spul, mooie prijs

Deze sieraden zijn superleuk! Kwaliteit is goed, afwerking netjes. Bestellen gaat makkelijk. Website is overzichtelijk. Ik mis alleen de optie wishlist/verlanglijstje. Verder een aanrader!